collapse

* Recent posts

Author Topic: 22/05/2010 Hardcore smiles VS King of the jungle @ MUZIEKODROOM, Hasselt  (Read 7341 times)

Offline n-flow

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
  • Karma: +11/-11
Amaai ben er nog altijd nie echt van bekomen , vandaag werken was toch ff serieus aanpassen !
Ik vond het echt wel ne vette avond , iedereen was precies goe in form , toch nog nie dikwijls zo ne sfeer gezien in de muziekodroom !!
nen hele dikke merci aan iedereen die er was van dj's tot helpende handenen zeker en vast nie te vergeten t volk !!!
op naar de volgende !!

Offline Bluebird

  • Backstagers
  • Jr. Member
  • *****
  • Posts: 91
  • Karma: +0/-0
Heel vet feesje, opt allerlaatste moment toch besloten om te komen and no regrets...
Paulie walnuts & twinhooker waren voor mij tvetste van de avond en luna-c ook wel.
Panacea zijn blingblingbakkes was vooral lachen, zéér lil' wayne-style.
Bexxie vond ik eigenlijk nog niet zo slecht voor drum&bass te zijn, al had ik ze liever op een vroeger uur gezien.
't was het alleszins waard om de dag erna het studeren op te offeren voor een dagje bedliggen en bekomen... ;)

Offline ecsytie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 22
  • Karma: +0/-5
    • souncloud.com/ecsytie
Waanzinnig feest!

N-flow alweer met een prachtige selectie. Twinhooker & Wallnut konden mij absoluut niet boeien: wat cd'tjes inschuiven, niet eens de moeite doen om te mixen, roken... pfff. Ben toen maar naar buiten gegaan en mijn energie gespaard voor wat nog moest komen.
Panacea overtrof al mijn verwachtingen: nog steviger dan zijn vorige oldskool optredens (Puurs & Ludwigshafen). Vetste tot nu toe! Ook ongehoorde dingen gehoord. Je ziet gewoon dat hij die muziek uitstraalt, veel meer dan die crap die hij aan de Russen verkocht krijgt. Luna-C vs. Panacea leek wel een droom. Luna-C was er zoals verwacht zijn met zijn Luna-C FM project, geen oldskool. Denk ook dat hij zo 'besteld' is geweest door de cheesecake lovin' organisatoren. 

luna-c, srry ma da vond ik eerlijk gezegd tegenslagen. wa is er zo graaf aan de commercieelste schijfkes ooit op te fokke me ne strakke beat? kvond het echt jammer da hij zijn oudere schijven ala piano progression enz ni gedraaid heeft.

Nu ja, been there done that. Ik denk dat hij ook wel vooruit wil in het leven en hij ook een andere weg is ingeslagen. Dat hij tegenwoordig op een creatief dwaalspoor ligt, is bij de die hard fans al langer gekend, ondanks zijn uiterst bekwame productietalenten. Toch weet hij af en toe toch nog te verbazen met één of andere vette remix. Maar was dit niet hetgeen ik jou al verteld had op de avond zelf? Nice meeting you here again. De wereld is klein:) Panacea heeft wel enkele oldskool KF's gespeeld. N-flow ook.

Bexxie's set was moedig. Leuk om eens de US dnb te verkennen. Toxica een perfecte afsluiter!
ravey happy hardcore drum and bass & trance ->    souncloud.com/ecsytie

Offline Hardcore Smiles

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 479
  • Karma: +1/-1
keb juist de set van luna-c gekregen  :cheer:
echt fuck echt dikke set
 :groupwave:
altijd tof om ze is in minder wazige toestand nog is te kunne terug horen.

Kmag ze wel pas online smijten wnr zijne video clip en zijne nieuwe remix van smart'Es uit is

We'll keep you posted!!!!
07-05 B-day Bashment @ Blauwe Kater: Uplift, Sc@r, Toxica, N-flow, MrBadmonkey, Wan Bushi, Stykz vs Speedwagon
22-05 Hardcore Smiles VS King Of The Jungle @ MOD: Luna-C, The Panacea, Twhinhooker & Paulie Wallnuts, Bexxie and Residentz

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir





shit jong, kwil nog altijd terug daar staan, wa een feest wa een feest...
« Last Edit: June 01, 2010, 01:07:43 AM by Bashir »
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal