collapse

* Recent posts

Author Topic: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp  (Read 5803 times)

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #60 on: April 16, 2010, 09:20:55 PM »
vind het daar ook wel gezellig, dus ben wel van plan wa meer te komen

wa was er bizar ofzo aan de sfeer?
Meer dan genoeg opstootjes gehad, maar gelukkig is't nooit echt helemaal gesprongen en op't einde hebben er een paar de hal van kavka nog een schoon beurt gegeven...Echt merci aan al die onnozele puberale pipo's die er waren  :clap: Ge hebt dat waarschijnlijk in uw eigen gedacht weer allemaal goed gedaan.

Gelukkig was het overgrote deel van het publiek er nog altijd gewoon om te feesten en muzikaal was het dik de moeite:

Raxyor & Digit216  :cheer: gewoonweg geweldig, zalige mensen ook enorm hard mee gelachen door de dag heen. Echt kut voor hen dat ze niet in Lyon zijn geraakt door de vulkaan. In ieder geval iedereen die er niet was go check them out in Melle!!
Droon vond ik trouwens ook great, wat nieuwe stuff ertussen gehoord dat ik echt hilarisch vond.
N-flow paar dikke classics gedraaid en het was ook wel een lekkere verademing effe de jungle-vibe voor een uur.
S.I.M. on Kor Funkle ook een awesome set ma hij moet eens beseffen dat als elk mogelijk lijntje in het rood sta het voor de zaal nogal een overstuurde boel is.
Mr. Orange thx for the Oldskool Gabber set hehe, paar vette en vooral hilarische nr's gehoord, Hardcore to the penis!

Spijtig echt van die rotte peren, anders had dit voor veel mensen incluus mij een veel plezantere avond geweest zonder veel zorgen.
Peis dat ik vanaf nu altijd op zijn minst een minimale inkomprijs ga vragen, toch zeker in A'pen.

So to these guys I say: stay home, NO EGO'S ALLOWED!



ja wa is er nu eigenlijk in die hal gebeurt? want kheb daar pas sinds vandaag van gehoord en kben toch af en toe eens een jointje in de hal gaan roke en kheb niks gezien...

pfff droon was pissed ze, swel begrijpelijk ook. en dan nog die strontzatte blonde griet... bleghhh.

Mense da opt foute feesje zitte en beginne zeike over drugs en wa voor kutmuziek het is. EJ SERIEUS ZE BLIJFTDAN THUIS

edit: welken dj was da da totaal zot werd en wa in de lucht speekte, me zo'n kabaalset van een kwartier-halfuur voordatm echt begon ? die kerel was giere :')

Ja de hal da's gebeurd nadat het binnen al gedaan was, wrs volk dat rap terug naar binnen is gekomen toen er niemand was, als iemand toevallig weet wie of wat, laat maar weten, ik wil de rekening maar al te graag aan hun presenteren.

Btw kheb paar portefeuilles gevonden, op 1 na volgens mij nog allemaal volledig. Ik heb de meeste mensen al gecontacteerd, maar er is er ene van iemand uit Brussel/Wallonië, moest iemand weten wie er van die kanten zijn portefeuille is kwijtgespeeld, let me know!!!
« Last Edit: April 16, 2010, 09:22:55 PM by Havanazero »

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #61 on: April 16, 2010, 10:24:23 PM »
haha, bewogen nachtje.
en al wa minder pissed? :P
en dan nog die strontzatte blonde griet... bleghhh.
die me die soort krullekes? Die was nog wel lache paar keer tegen de grond zien gaan  :lol:. En dan vollenbak bezig int Nl tegen POS en korfunkle die er natuurlijk niks v verstonden en maar blijven ratelen  :rofl:

Digit was precies ook wel wasted, hele tijd ook me zone smile :mrgreen: op zijne smoel  :lol:
« Last Edit: April 16, 2010, 10:26:57 PM by ©®TM »

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #62 on: April 16, 2010, 10:50:45 PM »
neuh. nog altijd pretty pissed. wat ne loser was me da. bwerk.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #63 on: April 16, 2010, 11:00:32 PM »
neuh. nog altijd pretty pissed. wat ne loser was me da. bwerk.
had eigenlijk toch gedacht da gij daar zou bovenstaan in feite  :think:

Offline rakketakke

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 530
  • Karma: +23/-23
  • :>
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #64 on: April 16, 2010, 11:16:11 PM »
haha, bewogen nachtje.
en al wa minder pissed? :P
en dan nog die strontzatte blonde griet... bleghhh.
die me die soort krullekes? Die was nog wel lache paar keer tegen de grond zien gaan  :lol:. En dan vollenbak bezig int Nl tegen POS en korfunkle die er natuurlijk niks v verstonden en maar blijven ratelen  :rofl:

Digit was precies ook wel wasted, hele tijd ook me zone smile :mrgreen: op zijne smoel  :lol:

ja me die krullekes  :nuts:! man man wa was me da.

ahja en die fransen, zijn da jongere kerels? Want kheb die avond nog wel drie fransen tegegekome (een bruine schone, vriendin, kerel) ma da kereltje had iets van een 750mg md op ni moeilijk als ge dan spulle kwijtraakt  :rofl:
Kenpo Killer

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #65 on: April 17, 2010, 01:07:32 AM »
neuh. nog altijd pretty pissed. wat ne loser was me da. bwerk.
had eigenlijk toch gedacht da gij daar zou bovenstaan in feite  :think:

bwa, om de zoveel jaar wil ik ne keer neerdalen tot het niveau van gewone stervelingen... :)

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #66 on: April 17, 2010, 02:39:04 PM »
haha, bewogen nachtje.
en al wa minder pissed? :P
en dan nog die strontzatte blonde griet... bleghhh.
die me die soort krullekes? Die was nog wel lache paar keer tegen de grond zien gaan  :lol:. En dan vollenbak bezig int Nl tegen POS en korfunkle die er natuurlijk niks v verstonden en maar blijven ratelen  :rofl:

Digit was precies ook wel wasted, hele tijd ook me zone smile :mrgreen: op zijne smoel  :lol:

Die een me haar krulle zat vroeger me een paar maten van mij op school, kheb die eiglek nooit anders geweten, beetje sad eiglek, ma bon buiten dat die zo strak als een doos rondliep en tegen alles en iedereen een waterval aan gelul was aant verspreiden doet die niks verkeerd, wat ik tegenwoordig al kan appreciëren.

Zowel Digit als Raxyor waren idd ook echt ergens in het Bohemer-woud van de Belgische bieren & weed, mss maar goed da ze toch niet konden vliegen, wat voor hun volgens mij zowizo nog een extra reden was om helemaal mental te gaan, hehe  :mrgreen:

Offline rakketakke

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 530
  • Karma: +23/-23
  • :>
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #67 on: April 17, 2010, 02:51:59 PM »
mwa ze kwam soms nogal heel graag heel dicht tege mij danse, een spanking hemmek ook nog gekrege  :razz:.

strak? ja that explains the weird expression on her face :')

haha die belgische bieren toch!
Kenpo Killer

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #68 on: April 17, 2010, 02:55:39 PM »
ze zal u lekker gevonden hebben he rakketakke :P En nu nt doen alsof get nt leuk vond he :rolleyes: :P

Zowel Digit als Raxyor waren idd ook echt ergens in het Bohemer-woud van de Belgische bieren & weed, mss maar goed da ze toch niet konden vliegen, wat voor hun volgens mij zowizo nog een extra reden was om helemaal mental te gaan, hehe  :mrgreen:
Den digit toch nog ietske meer  :mrgreen:. Maar had precies smorgens toch nog hoop om savonds te kunnen vliegen, tevergeefs dus. Maar ze zijn dan precies nen dag vroeger in parijs beland.

RAXYOR LIVE @ WANTED FREAKS: LET'S GO FREE 4/15/10 [HQ]
http://www.facebook.com/video/video.php?v=118587594825393#
« Last Edit: April 17, 2010, 02:58:28 PM by ©®TM »

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #69 on: April 17, 2010, 02:57:39 PM »
Ah cool, zat al de hele tijd uit te zoeken hoe de hell ge facebook vids embed op een forum :D

Thx man!

en ja idd ze zijn gelukkig al in Parijs beland, toch al iets, da ze van daar af hun tour kunnen verderzetten, dan zal hun geldverlies al bij al nog wel meevallen.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #70 on: April 17, 2010, 03:00:13 PM »
Ah cool, zat al de hele tijd uit te zoeken hoe de hell ge facebook vids embed op een forum :D
euh ja tbh wistek ook nt da da ging, had gewoon die link gecopypaste en dan hey da wordt hier ook embed  :cool: :lol:


Offline rakketakke

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 530
  • Karma: +23/-23
  • :>
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #72 on: April 17, 2010, 03:26:23 PM »
Digit is te gek  :yeah: die ging goed  :wow:

allemaal eiglijk lekkere setjes gespeeld die avond. JUNGLE  :love:
Kenpo Killer

Offline Shortyb

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 248
  • Karma: +1/-1
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #73 on: April 17, 2010, 06:00:03 PM »
cool feestje, chille stonerds achter de bar. "de vedett staat daar", "doe dat misschien in een beker hé" lol :)
Oren piepen wel nog altijd, wtf.
En wat was dat op't einde van droon zijn set? had die kerel iets naar hem gegooid ofzo? was wel fkes wtf dat.

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 15/04/10 WF presents: Let's go FREE @ kavka, Antwerp
« Reply #74 on: April 17, 2010, 08:47:58 PM »
da kereltje stond daar al een half uur op der eerste rij uitvoerig te gebaren dak het moest aftrappen. fuckin non stop uitdagend in mijn ogen aan't zien en movekes doen dak moest wisselen, dat voor te blijten was, etc... da was een super afleiding, ik vergat constant wak ging doen omdak dacht dak ni goe bezig was.
pfff, 't moet u echt ni aanstaan, wak doe, maar gaat dan een pintje drinken vanachter eh, ma probeer het  ni voor iedereen te verknallen door een beeke recht voor mijne neus den eikel te gaan uithangen, da depke voelde hem ook vree onaantastbaar. fuck it, dacht ik, 'k ben over de tafel gesprongen en 'k heb hem gewoon naar achter geduwd, 'k heb em ni zeer gedaan ofzo. maar 'k heb hem zeker genoeg doen verschieten dat hem het begrepen had en daarna geen troubles zou zoeken.. zachte heelmeesters, stinkende wonden etc.

afin, tis ni van mijn gewoonte, 'k heb hem ook vree lang gewoon genegeerd, maar toen dat em mij aan't afleiden was terwijl ik juist nieuwe shit aan't uitesten was waar ik helemaal nog ni zeker van ben, moest em echt weg. als er ne micro was geweest had ik het zo wel gedaan, maar bij gebrek daaraan...

't was wel plezant voor is uit te vliegen, ze :)

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal