collapse

* Recent posts

Author Topic: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem  (Read 11918 times)

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #135 on: March 07, 2010, 02:57:30 PM »
die zei zelf enkel mensen met rode & zilvere bandjes buiten laten en dat ze eventueel later op de avond iedereen gingen buiten laten, wat tegen 2u ook zo was (na dat ze genoeg drank verkocht hadden?!)
dus vanaf 2 mochte wel buiten of wa zegde nu? If so, wa zitte dan eigenlijk te zagen :rolleyes:. En dubbele  :rolleyes: @ part tss ()

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #136 on: March 07, 2010, 03:00:35 PM »
die zei zelf enkel mensen met rode & zilvere bandjes buiten laten en dat ze eventueel later op de avond iedereen gingen buiten laten, wat tegen 2u ook zo was (na dat ze genoeg drank verkocht hadden?!)
dus vanaf 2 mochte wel buiten of wa zegde nu? If so, wa zitte dan eigenlijk te zagen :rolleyes:. En dubbele  :rolleyes: @ part tss ()
Ja da had ik al in mn eerste post hier gezegd? ..
Gij zegt dat ze mss mensen binnen houden om lawaai tegen te gaan, dan moeten ze niet vanaf midden in de nacht weer mensen buiten laten, da maakt het enkel erger..
Ma kga gwn zwijgen want ge begrijpt mijn standpunten toch niet..

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #137 on: March 07, 2010, 03:02:50 PM »
Als ge niet kunt gaan afkoelen en u ff op u gemak zetten gaat ge meer zweten en dus meer kopen..
dan moete ook gn bier drinken want das ook vochtafdrijvend en krijgde ook meer dorst v :whistle:
En ivm  da cheapo zuipen, niet iedereen heeft geld genoeg om ieder weekend ne hele nacht aan 2€/mini beker bier te drinken..
mja dan moete nt ieder weekend uitgaan en de hele nacht bier zuipen he. 101 in economics
Tis niet alsof ze verlies maken omdat ik niet al mn drank op het feest zelf koop?
gij alleen mss nt, maar als ze da allemaal doen, want ge zult nt de enigste zijn :whistle:

Post Merge: March 07, 2010, 05:08:35 PM
Gij zegt dat ze mss mensen binnen houden om lawaai tegen te gaan, dan moeten ze niet vanaf midden in de nacht weer mensen buiten laten, da maakt het enkel erger..
ik ben nt vd org dus ken de redenen nt. Maar kan me voorstellen dat ze ook inzagen dat het nt vol te houden was door de drukte en warmte. Wat ik dan dubbel :respect: vind want nt alle orgs zouden dat doen.
Ma kga gwn zwijgen want ge begrijpt mijn standpunten toch niet..
idd nt echt nee, omdat ze lijken te komen ve spoiled brat zoals er zovele rondlopen tegenwoordig :whistle:. Want zoals brambo al zei, je moest eens weten hoe verwend jullie zijn. En nt alleen tov de meer mainstream, maar ook tov de underground v vroeger.
« Last Edit: March 07, 2010, 03:10:39 PM by ©®TM »

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #138 on: March 07, 2010, 03:09:56 PM »
 :popcorn:
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #139 on: March 07, 2010, 03:24:08 PM »
dan moete ook gn bier drinken want das ook vochtafdrijvend en krijgde ook meer dorst v :whistle:
Kga ook geen 2€ voor een bekerke water betalen ze..

Quote
ik ben nt vd org dus ken de redenen nt. Maar kan me voorstellen dat ze ook inzagen dat het nt vol te houden was door de drukte en warmte. Wat ik dan dubbel :respect: vind want nt alle orgs zouden dat doen.
Ze wisten goed genoeg op voorhand dat er veel teveel volk ging zijn voor die locatie.

Quote
idd nt echt nee, omdat ze lijken te komen ve spoiled brat zoals er zovele rondlopen tegenwoordig :whistle:. Want zoals brambo al zei, je moest eens weten hoe verwend jullie zijn. En nt alleen tov de meer mainstream, maar ook tov de underground v vroeger.
Lol ik spoiled?  :rofl: Times change, ge moet niet vergelijking met 'underground van vroeger', da was vroeger.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #140 on: March 07, 2010, 03:26:44 PM »
vroeger was ALLES beter!!!! :mrgreen:

nu als ik goed tussen de regels door lees krijg je de kriebels van orgs die, zogezegd, winst willen maken? Persoonlijk zie ik ook liever orgs die hun publiek belangrijker vinden dan hun portemonnee maar euh wat is er zo mis met geld te willen verdienen aan je inspanningen (een fuif geven kost nog steeds inspanningen...) ? :)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #141 on: March 07, 2010, 03:30:01 PM »
Ja er moet natuurlijk winst gemaakt worden, anders zouden er niet veel feesten meer zijn.. Maar winst maken mag niet het belangrijkste zijn, zoals ge zei, ze moeten het publiek belangrijker vinden dan hun portemonnee

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #142 on: March 07, 2010, 03:32:36 PM »
neen ik zeg niet dat het zo MOET zijn... ik zeg dat ik het liever zo zie...

ik vind er op zich niets mis mee om sloten geld te verdienen aan feesten te geven hoor... maar mij gaan ze niet zo snel op zo'n event zien of het moet wel een heel fijne line up zijn...
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #143 on: March 07, 2010, 03:34:07 PM »
neen ik zeg niet dat het zo MOET zijn... ik zeg dat ik het liever zo zie...

ik vind er op zich niets mis mee om sloten geld te verdienen aan feesten te geven hoor... maar mij gaan ze niet zo snel op zo'n event zien of het moet wel een heel fijne line up zijn...
Volledig akkoord

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #144 on: March 07, 2010, 03:34:57 PM »
what's the problem then :doh: :mrgreen:

another endless discussion @ cell :love:

goe 'k ben pleite :ganja:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline AirCav*

  • Furthur
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 270
  • Karma: +12/-13
    • Furthur HQ
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #145 on: March 07, 2010, 03:36:31 PM »
Wat een prachtige discussies allemaal hier. Sta me toe even bij te lichten als 1 van de 3 leden van Furthur, de organisatie verantwoordelijk voor Tensionstep.
Allereerst, dit is de eerste plek waar ik zoveel gewhine lees over Tensionstep, overal anders is men zeer positief. Ik begrijp volledig dat jullie het niet kunnen vinden dat mensen binnen moeten blijven wnn het te druk en te warm is.
Maar, zoals hier reeds gezegd is, vanaf een uur of half 2 hebben we de IN=IN, OUT=OUT regel opgehoffen, aangezien het juist te druk en te warm werd. Hiervoor was de situatie best houdbaar. We hebben hiervoor gekozen omdat de vriendelijke dame van de Steeple heel veel last heeft van mensen die buiten het beest uithangen, en dan zijn de opties natuurlijk beperkt.
De prijs, €1,75 voor een consumptie, vind ik op zich eigenlijk absoluut niet veel, en ik vind het best begrijpelijk dat je als organisatie wilt dat mensen geen eigen drank mee binnen nemen.
Dat water werd afgepakt ben ik me niet van bewust, en hiervoor wil ik best wel m'n verontschuldigingen aanbieden, want dit vind ik zelf niet verantwoord!
Ik hoop dat jullie hierbij een klein beetje kunnen bedaren en hopelijk inzien dat wij het helemaal niet doen voor de winst, maar er uiteraard wel graag een ccentje aan zouden willen overhouden

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #146 on: March 07, 2010, 03:38:47 PM »
Kga ook geen 2€ voor een bekerke water betalen ze..
zoude nochtans beter doen ipv bier :P
Ze wisten goed genoeg op voorhand dat er veel teveel volk ging zijn voor die locatie.
zoals jij met je feesje int steegske?  :whistle:
Lol ik spoiled?  :rofl:
gij oa ja party wise dan toch. Or why else do you act like one?  :think:
Times change, ge moet niet vergelijking met 'underground van vroeger', da was vroeger.
Waarom nt? Toont des te meer aan hoe verwend we nu wel nt zijn.
vroeger was ALLES beter!!!! :mrgreen:
:mrgreen:
behalve de prijzen, als ge da vergelijkt me nu. (inkom) prijs v feesjes is bekan niks gestegen in vgl met 10-15 jaar geleden :eek:

Post Merge: March 07, 2010, 03:41:24 PM
Maar, zoals hier reeds gezegd is, vanaf een uur of half 2 hebben we de IN=IN, OUT=OUT regel opgehoffen, aangezien het juist te druk en te warm werd. Hiervoor was de situatie best houdbaar.
:respect:
« Last Edit: March 07, 2010, 03:41:24 PM by ©®TM »

Offline AirCav*

  • Furthur
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 270
  • Karma: +12/-13
    • Furthur HQ
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #147 on: March 07, 2010, 03:45:30 PM »
Ik vond het zelf iig erg geslaagd  :cheer: :cheer:

On to the next one!

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #148 on: March 07, 2010, 03:47:58 PM »
zoals jij met je feesje int steegske?  :whistle:
Ik heb de mensen toch niet opgesloten? Of verboden van water & deo mee te nemen? We betalen 1,35€ aan eigenaar per verkochte pint en vragen zelf maar 1,50€ en nog winst maken op drank, zonder rugzakcontrole..

Quote
gij oa ja party wise dan toch. Or why else do you act like one?  :think:
Ik geef gwn mn eigen mening, daar dient een forum toch voor?


De prijs, €1,75 voor een consumptie, vind ik op zich eigenlijk absoluut niet veel, en ik vind het best begrijpelijk dat je als organisatie wilt dat mensen geen eigen drank mee binnen nemen.
Dat water werd afgepakt ben ik me niet van bewust, en hiervoor wil ik best wel m'n verontschuldigingen aanbieden, want dit vind ik zelf niet verantwoord!
Dat is idd ook niet echt veel voor op een feest, maar zoals ik al zei, niet iedereen kan zich veroorloven om een hele nacht daar drank te kopen. Excuses aanvaard ivm het water  :biggrin:

Ik vond het feest ook geslaagd op die enkele puntjes na, echt hele avond de eene dikke schijf na de andere  :biggrin: & what a sound  :wow:

Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 5/3/2010 TENSIONSTEP III with Datsik @ Steeple, Waregem
« Reply #149 on: March 07, 2010, 04:08:12 PM »
zoals jij met je feesje int steegske?  :whistle:
Ik heb de mensen toch niet opgesloten? Of verboden van water & deo mee te nemen? We betalen 1,35€ aan eigenaar per verkochte pint en vragen zelf maar 1,50€ en nog winst maken op drank, zonder rugzakcontrole..


jah steegske kost dan ook geen geld om af te huren e
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal