collapse

* Recent posts

Author Topic: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent  (Read 11072 times)

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #30 on: February 10, 2010, 12:25:41 PM »
Bij mij hoort hij in het beperkte rijtje van grensverleggende xprmntl-artiesten, samen met Aphex en Squarepusher
I second that motion...
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline ztran

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 965
  • Karma: +36/-47
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #31 on: February 10, 2010, 12:27:48 PM »
mja ik ben toegegeven die al paar jaar ni meer aan het volgen en ga zeker ni ontkennen da die idd één van die grensverleggende artiesten is die je net opnoemde

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11033
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #32 on: February 10, 2010, 12:28:16 PM »
ik ook
vsnares heeft mij overhaalt naar de experimentele muziekgenres
zotte composities, zn sound is nie normaal, als ik 1 muziekgod heb, ist em :mrgreen:

Offline eye

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 221
  • Karma: +1/-1
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #33 on: February 10, 2010, 01:09:09 PM »
Overrated? Breakcore begint en eindigt bij Snares. Natuurlijk zijn er nog een paar steengoeie breakcoreartiesten, maar er zijn er maar weinig die in de buurt komen van het genie van Snares. Hij heeft ook heel wat mindere dingen uitgebracht, maar imo heeft hij teveel fantastische nummers om daaraan afbreuk te doen. Begin zelfs nu pas te ontdekken dat albums die ik initieel kut vond eigenlijk nog fameus de moeite zijn. Live viel hij een aantal keer wel tegen, maar denk dat dat in eerste instantie aan mijn stemming lag. En de paar keren dat hij geniaal speelt... mind = blown

Keer zien om ik op voorhand met cultuurcheques aan tickets geraak ^^

xtorre

  • Guest
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #34 on: February 10, 2010, 02:42:09 PM »
schoontje iere  :eek:

Post Merge: February 10, 2010, 02:43:41 PM
Ik vin snares geen breakcore eiglik, vroeger mss wel, die nummers dat ghb op doelde

maar tegenwoordig gaat em wel verder vinnik, zijn tracks zijn composities, tis geeneen breakcore artiest die zo speelt met maat en tegenmaat
Bij mij hoort hij in het beperkte rijtje van grensverleggende xprmntl-artiesten, samen met Aphex en Squarepusher

+ massas 100000000000000000000000
« Last Edit: February 10, 2010, 02:43:41 PM by xtorre »

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #35 on: February 10, 2010, 02:52:05 PM »
ik weet ook wel da hij 1van de grondleggers is en dergelijke, ik vind gwn wel (en zeg ni da het ni waar is) da je ni "breakcore" zijt als ge ni zot zijt van snares, terwijl die zoveel maakt, ik wou dus idd gwn zeggen , ik vind zijn harde tracks echt supergoe maar ge zijt precies verplicht van hem goe te vinden... en ik ben al ni into acid dusja, die stijl vind ik al zeker ni goe, ik weet nog 2jaar terug ongeveer da ik een feest deed in NL me venetian snares en ik had echt wa frustraties uit te werken dus wou echt wel wa harde troep , en heel zn set heeft die zo mega kalme orchestra aant spelen geweest, echt geen enkele harde track  :neutral: hij is nimmer wa hij geweest is imo en daarmee uit  :mrgreen: wa ni wil zeggen dak hier ni aanwezig ben  :mrgreen: someone give him alot of drug there plz  :whistle:
« Last Edit: February 10, 2010, 02:57:39 PM by G.H.B »
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline ztran

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 965
  • Karma: +36/-47
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #36 on: February 10, 2010, 02:55:41 PM »
da snares breakcore zou 'uitgevonden' hebben durf ik wel te betwijfelen eerlijk gezegd
maja respect voor de artiest hoor :)

Offline sbmrgd

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 274
  • Karma: +4/-3
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #37 on: February 10, 2010, 03:00:16 PM »
ik weet ook wel da hij grondlegger is en dergelijke, ik vind gwn wel (en zeg ni da het ni waar is) da je ni "breakcore" zijt als ge ni zot zijt van snares, terwijl die zoveel maakt, ik wou dus idd gwn zeggen , ik vind zijn harde tracks echt supergoe maar ge zijt precies verplicht van hem goe te vinden... en ik ben al ni into acid dusja, die stijl vind ik al zeker ni goe, ik weet nog 2jaar terug ongeveer da ik een feest deed in NL me venetian snares en ik had echt wa frustraties uit te werken dus wou echt wel wa harde troep , en heel zn set heeft die zo mega kalme orchestra aant spelen geweest, echt geen enkele harde track  :neutral: hij is nimmer wa hij geweest is imo en daarmee uit  :mrgreen: wa ni wil zeggen dak hier ni aanwezig ben  :mrgreen: someone give him alot of drug there plz  :whistle:
Ik vind dat wel nog cool gezegd: "breakcore zijn"...  :biggrin: ik vraag mij just af hoe dat dat juist voelt en of ik wel "breakcore ben"?

btw ik vind snares wel vree goe, ik vind t ook chique hoe dat hij evolueert. De laatste keer dat ik hem zag in de ab vond ik hem anders nog redelijk "hard", zeker die nrs met acidlijnen in waren af.  Hij hoeft voor mij niet per se altijd die tracks van making orange things te spelen.

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #38 on: February 10, 2010, 03:03:01 PM »
neej, inderdaad niet

Ik vind et laatste kwartier van zen set meestal ix té hard  :mrgreen:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #39 on: February 10, 2010, 03:07:21 PM »
ik weet ook wel da hij 1van de grondleggers is en dergelijke, ik vind gwn wel (en zeg ni da het ni waar is) da je ni "breakcore" zijt als ge ni zot zijt van snares, terwijl die zoveel maakt, ik wou dus idd gwn zeggen , ik vind zijn harde tracks echt supergoe maar ge zijt precies verplicht van hem goe te vinden... en ik ben al ni into acid dusja, die stijl vind ik al zeker ni goe, ik weet nog 2jaar terug ongeveer da ik een feest deed in NL me venetian snares en ik had echt wa frustraties uit te werken dus wou echt wel wa harde troep , en heel zn set heeft die zo mega kalme orchestra aant spelen geweest, echt geen enkele harde track  :neutral: hij is nimmer wa hij geweest is imo en daarmee uit  :mrgreen: wa ni wil zeggen dak hier ni aanwezig ben  :mrgreen: someone give him alot of drug there plz  :whistle:
persoonlijk vind ik zijn "kalme orchestra" net het vetst van al :) nuja smaken verschillen dat wisten we al
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #40 on: February 10, 2010, 04:03:17 PM »
btw ik vind snares wel vree goe, ik vind t ook chique hoe dat hij evolueert. De laatste keer dat ik hem zag in de ab vond ik hem anders nog redelijk "hard", zeker die nrs met acidlijnen in waren af.  Hij hoeft voor mij niet per se altijd die tracks van making orange things te spelen.

hehe kwas tijdens snares in de wcs toen en khoorde zo pees tegen mekaar bezig van "amai wa is da, das precies thunderdome"
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #41 on: February 10, 2010, 04:12:43 PM »
ik weet ook wel da hij grondlegger is en dergelijke, ik vind gwn wel (en zeg ni da het ni waar is) da je ni "breakcore" zijt als ge ni zot zijt van snares, terwijl die zoveel maakt, ik wou dus idd gwn zeggen , ik vind zijn harde tracks echt supergoe maar ge zijt precies verplicht van hem goe te vinden... en ik ben al ni into acid dusja, die stijl vind ik al zeker ni goe, ik weet nog 2jaar terug ongeveer da ik een feest deed in NL me venetian snares en ik had echt wa frustraties uit te werken dus wou echt wel wa harde troep , en heel zn set heeft die zo mega kalme orchestra aant spelen geweest, echt geen enkele harde track  :neutral: hij is nimmer wa hij geweest is imo en daarmee uit  :mrgreen: wa ni wil zeggen dak hier ni aanwezig ben  :mrgreen: someone give him alot of drug there plz  :whistle:
Ik vind dat wel nog cool gezegd: "breakcore zijn"...  :biggrin: ik vraag mij just af hoe dat dat juist voelt en of ik wel "breakcore ben"?

btw ik vind snares wel vree goe, ik vind t ook chique hoe dat hij evolueert. De laatste keer dat ik hem zag in de ab vond ik hem anders nog redelijk "hard", zeker die nrs met acidlijnen in waren af.  Hij hoeft voor mij niet per se altijd die tracks van making orange things te spelen.

Tisdat. Snares heerst...
Kheb hem zonder overdrijven al min. 15 keer gezien.  altijd héél verschillend... maar bijna altijd behoorlijk hard tot keihard...
zoals vorig jaar op Dour dacht ik bij mezelf: kan dit wel harder ? doink
zijn composities zijn idd. geniaal.

nu goed , ben nu ook zelf niet meer aan hard & snel... ( of tzou al héél uitzonderlijk moeten zijn)



« Last Edit: February 10, 2010, 04:14:22 PM by mank »
Viny denkt na...

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #42 on: February 10, 2010, 04:18:41 PM »
Ik ben verzekers den enigsten die hem nog nooit live gezien heeft :slayer: :lol:
Max 666; characters remaining: 632

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11033
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #43 on: February 10, 2010, 05:18:03 PM »
blasfemie  :mrgreen:

Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
Re: 08/05/10 Bug Klinik @ Democrazy (Minus One), Gent
« Reply #44 on: February 10, 2010, 08:08:09 PM »
Tickets al in de pocket  :boohoo:  :cheer:
Bleh!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal