collapse

* Recent posts

Author Topic: 29/01/2010 PEER PRESSURE 1Y BDAY with DMX KREW live @Flormanic Melle(8km v Gent)  (Read 9750 times)

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
He ja tmoest wa stiller, flikken (wijste ooit btw) zijn twee keer langsgekomen, dus hebben we dmx nog op vollenbak laten spelen om dan bij menaz twa stiller te zetten voor de vrede te bewaren (om het dan bij gasmask weer goe te laten peren :love:) Twas bij momenten idd wel luid, ma wij vinden da plezant.
Over de muziek: vree content!! DMX was DMAX! Superset (en langer dan verwacht:) me wa vannalles in, echt beestig. Zeck begon den avond perfect, obscure elektro: loved it! De Caoutchoukes waren ook genieten, Sk'p: coole nieuwe dinges(lees stuikie,lees dmax) Odetta: blijft mij telkens opnieuw verbazen (vree veel +feedback gehoord, ook van de Mellenaars!) Draztic: love you (da deze gast nie meer geboekt wordt: scandaleux) twas één an de beste sets voor mij. [R] begon vree goe me zn gedigitaliseerde analogshizzle ma opt einde verzuimde ie wa in Amdamstyle techno, nie m'n ding. Dmx zoals vermeld retevet!! Menaz spijtig da zn pc gecrasht was, keek echt uit naar die liveset, na die vanop Xlive gehoord te hebben. Int begin wa probz me die plaatjes ma op den duur echt wel vette plakken en goede mixen. Koolmorf: vette dinges; was wel wa een breuk met rest van de line up (moest dmx nie een uur vroeger gewild ebben...) Alleszins pro gedaan van Koolmorf. Nieuwe tracks worden wss gereleased op Rephlex en terecht!
Gasmask: RESPEC! De Stoornismanne zaten vast in Holland (waar ze vroeger op den avond moesten spelen) dus Gasmask moest zonder voorbereiding alleen spelen, en hoe... zwaar gedeliverd!!! MERCI!
McBang vervangde Renald en Syncope die om persoonlijke redenen niet konden afkomen... MET BRIO KIMBO!!
Voor de rest ook content van de 2 vj's (nie ene op 2 schermen zoals ene hier zei) en de aroma jockey was te beestig!! Hij zal da nie graag lezen van die wcgeur:') alle olieën, kruiden en feromonen da ie gebruikte waren schijteduur.. en vond ze allemaal zeer lekker geuren (les goutes et les couleurs blabla)
Anyway gaan hier meer feesten beginnen geven in deze locatie, volgende normaalgezien in april (ja we zijn bezig me Planet Mu legend deze keer:)
DIKKE merci aan iedereen die heeft meegewerkt, opgetreden en is afgekomen!!
 :hippy:



Offline kros

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 456
  • Karma: +8/-8
  • i told you i was harcore
vetste sets waren van dmx crew, o 4 odetta, gasmaks and zeckie boy
sowieso algemeen ferm goeie muziek, jammer dat soms moeilijk op gang geraakte, ma de party maak je idd zelf

coole locatie ma twas ferm koud int begin

jammer dat nen line up met veel elektro nooit nie genoeg volk trekt in gent, al dikwijls gezien

die geuren euhm jah ok , cava en nie cava, da citroenbucht rook echt wel naar wc eend, rest was cava zolang er geen overdaad was

toch wel grappig dak daar buutnkwam en dat gesneeuwd had, kbedoel euhm... rayenco komt daar naar me toe en vertelt me daar van jah hendrok heeft een hartje geurineerd in de sneeuw, kzeg jah wa gaat dedie ier nu af, en kging ergens anders gaan staan  :rofl: en half uur later kwamk buiten en alles was ondersneeuwd, ma lol


by the way, was eerst keer dak edith hoorde met haar zang, en no shit, ma kben nu nog meer fan dan voorheen, ze is echt massas goed bezig,  chappeau etc  :respect:
now that's an example of how to use humor to get your point across - in an agreeable way

www.bugklinik.com

Hendrok

  • Guest
rayenco komt daar naar me toe en vertelt me daar van jah hendrok heeft een hartje geurineerd in de sneeuw
ik ben nogal ne romanticus hé  :cool: :mrgreen:

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
Pics: http://users.skynet.be/wimvanwambeke/site3.htm
Videotses etcetera weldra ook online

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal