collapse

* Recent posts

Author Topic: 29/01/2010 PEER PRESSURE 1Y BDAY with DMX KREW live @Flormanic Melle(8km v Gent)  (Read 9768 times)

Offline AcidPixie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 603
  • Karma: +8/-8
    • AcidPixie
De jongeman die de info gaf over bussen en treins, leer lezen! Ben nog altijd vrij pissed, maar te moe om echt pissed te blijven, maar de eerste trein was dus om 6u19 en niet 5u30! Met gevolg dat ik daar al die tijd in de kou heb gestaan plus ffkes een wandelingske heb gemaakt uit pure frustratie. En nee had geen zin meer om terug naar binnen te gaan, want kheb nogmaals beseft waarom ik nog zelden naar zo feestjes ga.

Het feestje zelf was nu ook ni zo fantastisch, goeie ambiance zoals iemand hiervoor zegt heb ik toch weinig van gezien, meer dan den helft van het volk stond gewoon stil en te babbelen.

Bon gelukkig was DMX Krew wel goed!
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night

Offline Foxn

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1578
  • Karma: +35/-32
Awel ken mij massa's goe amuseerd.
heel de avond vree goeie muziek, leuk volk, leuke sfeer. twas de max.
lang geleden dak zelfs nog es tot het einde ben gebleven.
serieus onder de indruk van [R]  :clap: :clap: echt wel een vette set.
Ook de opbouw van muziek was goe gepland.
efkes mijn twijfels in het begin bij koolmorf maar toch ook uit gedraait naar een van de betere sets van de avond.
Big up PP. heel vette feest en goeie locatie!

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Chill feest: good vibes + good music. Uitblinkers in mijn ogen waren DMX crew, mr gasmask en macbang. Was wel beetje teleurgesteld dat geen versusset samen met stoornis was zoals dak dacht dat oorspronkelijk de bedoeling was. Maar ge hoort mij verre van klagen; kwas in slaap gevallen tijdens [R], maar instant wakker geschoten toen mr gasmask zijn eerste klanken door de boxen kwamen. Macbang zijn platenkeuze is mij ook wel goed in de smaak gevallen, lekker gevarieerd en redelijk wa old schoolplaten :cool:
Op naar de volgende editie  :hungry:

Offline osana twuk

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 340
  • Karma: +4/-4
massa geamuseerd!
muzikaal heel sterk feest!

echt waar, lang geleden dak zo content was van een feest, schone variatie van muziek, djs en liveacts, meer van dat!!en goeie ontspannen sfeer

Hendrok

  • Guest
De jongeman die de info gaf over bussen en treins, leer lezen! Ben nog altijd vrij pissed, maar te moe om echt pissed te blijven, maar de eerste trein was dus om 6u19 en niet 5u30! Met gevolg dat ik daar al die tijd in de kou heb gestaan plus ffkes een wandelingske heb gemaakt uit pure frustratie.
dit snap ik niet... je hebt gisteren nog gevraagd of die uren van de bussen die gepost waren wel klopten. in uw plaats zou ik da toch zelf eens opgezocht hebben

heb het nu zelf efkes opgezocht hier (heeft 2 min geduurd) en gemerkt da Leftchest zich gebaseerd heeft op de uren op weekdagen ipv weekend. vergissing die iedereen wel eens kan maken (fuif was op vrijdag, dus hij heeft gewoon op die dag gezocht)

ge moet eigenlijk vies zijn op uw eigen da ge het nie gecontroleerd hebt of - als ge het wel gecontroleerd hebt - da ge een post op een forum van iemand die feestjes organiseert meer als waarheid beschouwt dan de website van de NMBS  :whistle:

OT: toegekomen om 6u30-7u en mij vo de korten tijd da'k er was goe gehad. kvond de zaal echt wel iets hebben, visuals waren ook vré sjiek

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Het feestje zelf was nu ook ni zo fantastisch, goeie ambiance zoals iemand hiervoor zegt heb ik toch weinig van gezien, meer dan den helft van het volk stond gewoon stil en te babbelen.
ja vond het volk toch ook redelijk tam, is eigenlijk pas los gekomen met gasmask die er wa meer/hardere 4/4 beats insmeet. Ze zijn da nt meer gewoon die jeugd he :mrgreen:. Maar ja ge maakt uw eigen feesje dus echt hard hebk mij daar nt aan gestoord.
dit snap ik niet... je hebt gisteren nog gevraagd of die uren van de bussen die gepost waren wel klopten. in uw plaats zou ik da toch zelf eens opgezocht hebben

heb het nu zelf efkes opgezocht hier (heeft 2 min geduurd) en gemerkt da Leftchest zich gebaseerd heeft op de uren op weekdagen ipv weekend. vergissing die iedereen wel eens kan maken (fuif was op vrijdag, dus hij heeft gewoon op die dag gezocht)

ge moet eigenlijk vies zijn op uw eigen da ge het nie gecontroleerd hebt of - als ge het wel gecontroleerd hebt - da ge een post op een forum van iemand die feestjes organiseert meer als waarheid beschouwt dan de website van de NMBS  :whistle:
:mrgreen:

Offline osana twuk

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 340
  • Karma: +4/-4
Het feestje zelf was nu ook ni zo fantastisch, goeie ambiance zoals iemand hiervoor zegt heb ik toch weinig van gezien, meer dan den helft van het volk stond gewoon stil en te babbelen.
Maar ja ge maakt uw eigen feesje dus echt hard hebk mij daar nt aan gestoord.

inderdaad!!

Offline ortenceke

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 76
  • Karma: +0/-0
ja idd topfeest! :p heel goeie locatie ( mooie zaal met genoeg zitplaats leuke chillout propere toiletten goeie klank ,kortom ne goeie infrastuctuur voor zo'n feest!) de hele avond echt goeie muziek, wijze visuals, gezellige sfeer met leuk publiek. gelijk of dat moet dus!

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
propere toiletten
nt zo goed geplaatst wel, beetje bottleneck aan de ingang en beetje weinig ook :whistle:

Offline rushroom

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
  • Karma: +11/-24
  • Administrator
ja , de visuals ware ook in orde , en tgrappige was da  et van 2 kante geprojecteerd was op énen doek , kverstond mij daar nie aan  :wow:
ook toffe organisators vondek , aleja vriendelijke mense toch  :boohoo:
Psykotixx Tea party II W/ Charly Linch, Droon,...
18th May , Frontline Gent.

http://www.psykotixx.be

Offline Chronic Elektronic

  • Internaut
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2483
  • Karma: +215/-215
Mij goed geamuseerd!

Die zaal is echt goed gevonden!
En de muziek was genietbaar. Pump that felix!  :biggrin:

Volgende dag wel nog rondgelopen met een o zo verleidelijke rode rechthoek op mijn thorax lol, 't is zelfs nog altijd een mini beetje zichtbaar. Damn caoutchou  :razz:  ;)


Anyways, thx for the good time org!
I'm offended! That means I'm right.

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Volgende dag wel nog rondgelopen met een o zo verleidelijke rode rechthoek op mijn thorax lol, 't is zelfs nog altijd een mini beetje zichtbaar. Damn caoutchou  :razz:  ;)
pics! :P

Offline Chronic Elektronic

  • Internaut
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2483
  • Karma: +215/-215
Volgende dag wel nog rondgelopen met een o zo verleidelijke rode rechthoek op mijn thorax lol, 't is zelfs nog altijd een mini beetje zichtbaar. Damn caoutchou  :razz:  ;)
pics! :P

Echo: Quiet you!

 :P
I'm offended! That means I'm right.

Offline hector elector

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 326
  • Karma: +5/-5
  • the one and only moderator
DMX  :cheer:

Koolmorf vond ik ook super.

zelf helaas wegens technische problemen geen live kunnen doen, dus maar platen gespeeld.
stond blijkbaar nogal stil in vergelijking mee dmx want mensen waren teken aant doen dat te stil stond, ook al stond het in de mixer redelijk int rood. khoorde het zelf ook allemaal nie goe wa ik aant doen was. tijdens gasmask hadden ze gelukkig de versterker wa meer opengezet.

nogal weinig volk spijtig genoeg, wa ook te verstaan is want ben zelf 3 uur onderweg geweest nr huis, wa een kutweer!

hopelijk komt er snel een vervolg, want zo'n feestjes me zo'n muziek zijn er vééél te weinig!

Offline pxl

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 857
  • Karma: +9/-8
Mij ook heel goe geamuseerd!
Toffe locatie! Relatief goe geïsoleerd.
Veel plaats om te chillen.
Vette sets gehoord. Goeie afwisseling.
Geluid stond 't ene moment wa stiller, ma soms echt wel veel te luid imho...

Dien aroma dj vond'k wel wa raar. Plots rook het daar overal na citroenen. Gelijk da ze just overal één of andere kuisproduct gegoten hadden.  :think: Nie echt mijn ding, mss da andere mensen da wel aangenaam vonden?

hopelijk komt er snel een vervolg, want zo'n feestjes me zo'n muziek zijn er vééél te weinig!
Wel jammer dat zo'n feestjes (lees: niet-core feesten) altijd wa minder volk trekken. 'T is altijd een groter risico voor de org zoiets te doen.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal