Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Heb je al tetten gezien?
tot nu toe ben ik wel nog niet overtuigd om helemaal over te stappen...
freezen en flatten?
ja ken al een paar shortcuts vanbuiten, belangrijk voor de workflow als mijn eerste ableton track klaar is zal'k het wel eens online gooien... ma 'k denk van toch mijn fl studio synths te gebruiken in ableton ... 'k mis mijnen wasp veel te veel
wasp = vst dus geen probleem gisteren al wat zitten knoeien met ABL2 & 808 samples 't zal alleszins een brambi track zijn dat ik ableton gewijs zal uitkakken
FYI: gisteren gelezen dat ge met ableton ook VST's (en AU uiteraard) kunt gebruiken op Mac...is wel nice voor Mac'ers
QuoteFYI: gisteren gelezen dat ge met ableton ook VST's (en AU uiteraard) kunt gebruiken op Mac...is wel nice voor Mac'erstoch geen vst's die in dll. file staan ?? anders kunde keer uitleggen hoe want da zou zot handig zijn hier
Quote from: crashtestdummie on September 15, 2009, 05:24:53 PMQuoteFYI: gisteren gelezen dat ge met ableton ook VST's (en AU uiteraard) kunt gebruiken op Mac...is wel nice voor Mac'erstoch geen vst's die in dll. file staan ?? anders kunde keer uitleggen hoe want da zou zot handig zijn hier nope da gaat echt nietge kunt wel VSTtoAU adapter gebruiken die vst's omzetten naar audio units, die dan weer minder CPU opslorpen en in Final cut ook te gebruiken zijn.
Vraag over live(7) : kan ik een audiotrack laten loopen van waar ik dat wil, met 1 of 4 bars, zoals bij oa traktor ?Ik wil in mn nieuwe liveset beatmatchen maar kzit hier nogal met de handen in het haar
tsss inferieur
Quote from: brambo on September 16, 2009, 09:24:57 AMtsss inferieur Neenee j/k, heb der zelf ook een heel deel liggen. En future music zuigt.