collapse

* Recent posts

Author Topic: 09/04/09 PEER PRESSURE (ITAL TEK added to line up!) @ Steelgate, Brussels  (Read 5507 times)

MdBXL

  • Guest
How gay can a club be? En dan was er tschijnt nog deel ("rooms") id kelder afgesloten of zo :eek:
Ja nog gayer dan de paddestoel me zen darkroom :mrgreen:.
Ma blijkbaar hebbe gayclubs wel minder gaye sluitingsuren, paddestoel (meestal) goe doorgaan dankzij den ubergay verantwoordelijke :P, en dees was nu 8u15, nt slecht vo ne weekdag zouk zo zeggen  :mrgreen:
Toenk buitenging dag zeggen tegen portier en die zij ook nog tot de volgende keer :shifty:. Yeah right, as if  :hand: :lol: Tzal dan toch nt op ne regular night zen enkel tmoest er nog s zon soort party zen  :mrgreen:.

gij leek anders zo een vast stuk meubilair ze  :razz:

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
wijs kot!
veel volk!
schoon volk!
twas perfect!

 :cheer: :cheer:

misschien die dubstep eens van de lijsten halen.

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217

misschien die dubstep eens van de lijsten halen.


Riot for president!!

maar ge kunt da dan mss ook nkeer overwegen vo from dub till core
de dubstep eraf é, den dub mag blijven

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
kheb me wel nog goe geamuseerd hier :mrgreen:
toch een beetje nen anticlimax na den ab... maja was te verwachten natuurlijk

en idd dien dubstep (filaria? of wast ital tek?) die voor kenny speelde was voor in't slaap van te vallen, zeker nada ge snares en vierkantsduwertje gezien hebt

X&trick was precies redelijk drum n bassy, en raar mixje mee een bogdan plaat gehoord ook
ma twas zeker genietbaar
dan Zeck, oldskoooool aciiiid  :yeah: elke keer als er iemand die phuture 303 plaat speelt is t toch echt kletsen ze  :biggrin: vond ik echt een leuke set
nog stukje harry fuckins gezien, was gelijk eerder shepherd stuff? Alleszins wel toffere dubstep dan toen ik toekwam  :up:

en ja de club op zich was wel vrij...  :think:
da deel daar beneden... :ass: en diene paal beneden  :P

twas ook wel te warm en ge mocht ook niemeer buiten; en die mensen van ginder (geen peer pressure crew denk ik) weigerden gewoon een glas water te geven zonder da ge betaalde  :nuts:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
misschien die dubstep eens van de lijsten halen.


Second! Om eerlijk te zijn heb'k mij beter geamusseerd me naar de nachtwinkel te gaan dan daar binnen te staan, ma de frisse lucht was ook wel welcome  :wow: 't Was gezellig, ma volgende keer misschien toch m'n tickets op voorhand kopen...

Bungholio, als ge een beke lulde mocht ge buiten ze, hehe. En shit, weggegaan in't midden van x&trick (dnb idd) naar nachtwinkel, en toch wel lang weg gebleven precies, want toen'k terugkwam was't al terug dubstep...
« Last Edit: April 10, 2009, 07:50:32 PM by Spherical »
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline taki

  • Newbie
  • *
  • Posts: 5
  • Karma: +0/-0
Kvond die dubstep voor X&trick eigenlijk echt wel vree goe!!   :biggrin:

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
en die mensen van ginder (geen peer pressure crew denk ik) weigerden gewoon een glas water te geven zonder da ge betaalde  :nuts:
strange want opt einde hebben ze vollen bak water zitten uitdelen ma twaren wel die v peer pressure denk

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
Juuw manne!Was wel de bedoeling om het in begin(vanaf 12h) wa chill the houden om wa te bekomen v duwer en snaren (hence kinnegoflux met zn funkelektronix,Ital Tek zijn dubstep & Filaria zijnen elektronica) Om vanaf X&Trick er terug keihard in te vliegen (wa ook gebeurd is :mrgreen:)
Maja, webben alles soorten (goeie) muziek gehoord dus denk da iedereen daar wel content over is, was btw ook maar 45minuutjes dubstep ze ;)
Alleszins vree bedankt aan iedereen die is afgekomen en om relatief braaf te zijn=) Baas van da spel dreigde ermee om den boel tegen zes uur plat te smijten als "tzo doorging gaan". De nodige cash eeft em dan toch overtuigd door te gaan tot 8.30 :slayer: (merci Macbang voor af te sluiten :yeah:! die vroege uurtjes zijn toch altijd tbeste moment voor acidcore imo=)
Anywayz op naar de volgende (pretty soon btw :twisted:)



Post Merge: April 11, 2009, 10:53:11 AM
btw pics: http://www.facebook.com/home.php?#/photo.php?pid=1702834&o=all&op=1&view=all&subj=54889944346&aid=-1&id=546868472&oid=54889944346
« Last Edit: April 11, 2009, 10:53:11 AM by Leftchest »

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Baas van da spel dreigde ermee om den boel tegen zes uur plat te smijten als "tzo doorging gaan".
te weinig mannen die elkaar bepotelden tov wa hij gewoon is of wa?  :mrgreen:

Post Merge: April 11, 2009, 10:53:11 AM
btw pics: http://www.facebook.com/home.php?#/photo.php?pid=1702834&o=all&op=1&view=all&subj=54889944346&aid=-1&id=546868472&oid=54889944346
kunde die mss volledig publiek zetten zoda ook non-facebook members eraan kunnen?

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
tjah, die foto's:




ooooogh

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
Baas van da spel dreigde ermee om den boel tegen zes uur plat te smijten als "tzo doorging gaan".
te weinig mannen die elkaar bepotelden tov wa hij gewoon is of wa?  :mrgreen:

Post Merge: April 11, 2009, 10:53:11 AM
btw pics: http://www.facebook.com/home.php?#/photo.php?pid=1702834&o=all&op=1&view=all&subj=54889944346&aid=-1&id=546868472&oid=54889944346
kunde die mss volledig publiek zetten zoda ook non-facebook members eraan kunnen?

Ja cava, waar kan ik da doen?

Offline eye

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 221
  • Karma: +1/-1
Waarom zou dubstep plots moeten verdwijnen? Wat is er gebeurd met de tolerante (zolang het niet over goa gaat) breakcore scene? Parels...

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Ja cava, waar kan ik da doen?
euh ja goei vraag, kzit zelf nt op facebook, daarmee dakt vroeg. waar zitten die facebookers hier en kunne het eens uitleggen?
Wat is er gebeurd met de tolerante (zolang het niet over goa gaat) breakcore scene? Parels...
Breakcore scene? Welke breakcore scene? :whistle: :mrgreen:

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Snares & vooral Squarepusher waren stukken beter dan in Holland...
Dacht dat niets nog zou bekoren die avond.

Die gasten met de basgitaar & zang waren echt wel ok om erin te komen op den After. Lekker funky.

Waarom zou dubstep plots moeten verdwijnen? Wat is er gebeurd met de tolerante (zolang het niet over goa gaat) breakcore scene? Parels...
Denk dat je "ban dubstep" met een korreltje zout moet nemen.  :whistle:

Maar heb het ook niet met dubstep op spitsuur van de nacht.  :cheersad:
Eerste 15 minuten waren echt goed, maar daarna viel het feest een beetje stil.

Zeck bracht er terug wat pit in & X&trick was lekker trancy, kwam perfect tot zijn recht tussen de andere setjes.

Goe feest, goeie locatie, goeie muziek




 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal