collapse

* Recent posts

Author Topic: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne  (Read 15471 times)

Offline Pan Syndrome

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 334
  • Karma: +1/-1
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #150 on: April 18, 2010, 06:18:36 PM »
ja vet festival
na de eerste nacht last beginnen krijgen van wijsheidstanden, wa humeurig en mottig rondgedoold vanaf dan.

5uurkes gewerkt ook.
beetje teleurgesteld in den bogdan, 4de keer dak hem nu zie, zijn muziek blijft de shit
ma zijn draaikunsten trekken echt op de kloten. Ma in ieder geval waster genoeg sfeer op zijn setje

Offline sam

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 761
  • Karma: +34/-34
  • 26/06/09 TOYFABRIC 7 playyyyyyyytime :-)
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #151 on: April 18, 2010, 07:57:01 PM »

ma zijn draaikunsten trekken echt op de kloten.

 :question:

tis geen dj ee
TOYFABRIC 7 is fun to play alone, or team up with a buddy to prolong the adventure !

Hendrok

  • Guest
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #152 on: April 18, 2010, 08:20:51 PM »
"one pony a festival"  :mrgreen:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #153 on: April 19, 2010, 08:24:51 AM »
Toegekomen rond de middag om Orange Eyeland te checken, 'k zal wel weer stront in mijn ogen gehad hebben want ik dacht dat dat een band ging zijn en 't was dj... Dan maar buiten in't zonnetje gaan zitten tot ik opeens Trentemoller zijn hitje hoorde draaien :) Recht gesprongen en dj rool gaan checken. Gevarieerd mnml/neotrance setje met zo beetje de gekende hitjes in, op e festival moet je imho niet te intelligent doen anders heb je't volk niet mee... maar Rool had het volk mee tot ie old skool begon te gaan :lol: een acid plaatje, een oud technoplaatje, we loved it, the kiddies didn't love it that much :mrgreen:

Na Rool weer in't zonnetje gaan zitten terwijl dj Iron lekkere hiphop/soul/funk plaatjes aan't draaien was. Goeie muziek maar de zon was ietwat interessanter. Voor Microcontrolunit zijn we toch weer de donkere tent in gekropen en jawaddedadde! Zo'n vetten elektro :) book that man!!! really :drool: Mij goe gesmeten op zijn set!

Dan wat gegeten en rond getjoold en dan eens die Hookerz (denk ik) gaan checken... Toen we binnenkwamen stond heel die tent op zijn kop, vette drumnbass, zeggen ja we gaan hier wat blijven. Fuck dien dj stak snel tegen... Vollen neute, afbouwen, veel te lange break, opbouwen, vulle neute, herhaal :doh: euh jah... :)

Dan Acidburp gaan checken, die mannen nog nooit gehoord... Was ietsje te downtempo voor dat moment voor mij maar wat een muziek echt. Zalig gewoonweg! Ze hebben daar één nummer gespeeld, fuuuck zo psychedelisch, 'k heb zelfs ene zien crashen tijdens dat nummer :slayer: kunt gaan peizen :hippy: :lol: Daarna Sabrepulse, vetten ambiance in die tent. Lekkere set ook wel junglebreakcoretoestanden met chiptune erdoor, nice!!!

En toen werd het moeilijk :( E-mantra kwam niet en zo meteen was het ofwel Bogdan ofwel Anoebis in één van de twee tenten :rofl: Toch maar voor Anoebis gegaan :whistle: :hippy: Ie draaide downtempo goatoestanden, lekkere wegzweefmuziek maar 't was te traag voor nutty nut :razz: dan maar weer naar de andere tent weest kijken waar Enduser ondertussen bezig was. Genietbaar zoals altijd ;) Dan nog efkes x&trick gechecked maar de chauffeur van dienst wou stilletjes aan naar huis.

Moe en voldaan naar de wagen gestrompeld en mij krieke gelachen bij een witte camionette, moest er bij zijn :angel: hahahaa 'k lig nog altijd plat ak er aan terug denk :rofl:

good times :up:
« Last Edit: April 19, 2010, 08:26:58 AM by brambo »
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #154 on: April 19, 2010, 10:49:50 AM »

ma zijn draaikunsten trekken echt op de kloten.

 :question:

tis geen dj ee
U eigen tracks moet ge ook mixen e?

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #155 on: April 19, 2010, 11:49:11 AM »
Cool man, dit festival, hier zit veel potentieel in! Zaterdagmiddag toegekomen terwijl iedereen wa wakker aant worden was, superchill int zonneke met nog wel vette muziekjes bij momenten (idd brambo, die old school acid en techno toestandjes werden zeer gesmaakt).

Acidburp is jammer genoeg nie komen opdagen, en zijn vervanger kon mij niet echt boeien. Daarachter en tijdens naar los callajeros gaan zien die den avond feestelijk ingezet hebben. Sabrepulse was af vond ik, veel volk en de tent en ambiance  :cheer:

Bogdan zijn muziek was goe, maar kbegrijp de reacties wel, ie mag wel es wa meer tijd gaan steken in zijn liveset, al 4 keer nu ondertussen praktisch bijna dezelfde set gezien, enkel de volgorde klein beetje anders. Enduser en X&trick waren goe, maar tegen dan lette ik al nie meer sterk op de muziek. Opt einde viel het wat in een gat vond ik, ik wachtte nog op een spetterende afsluiter die er niet gekomen is...

Heel vet festival, veel potentieel, toffe setting hoewel ik vond dat ze er meer uit konden halen, het buitenpodium recht voor et kasteel zetten vond ik geen zo'n goeie zet...
Thumbs up en zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar  :clap:

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #156 on: April 19, 2010, 12:07:19 PM »
Vrijdagavond daar toegekomen en sindsdien mij echt zitten amuseren voor zot. Gangpol und mit waren eigenlijk precies wat ik er van verwacht had: muzikaal niet echt mijn ding, maar FUCK wat een visuals. DAT Politics en Rumble Jungle orchestra waren de uitblinkers van dien avond voor mij en bij beide optredens mijn ogen en oren opengetrokken met momenten. De zaterdag overdag was niet te veel optredens gaan bekijken, maar volledig opgegaan in de sfeer die er was. Zalig zonneke en zalig veel bekende mensen aanwezig. Zaterdagavond was de beste avond voor mij part, wel jammer van acidburp die niet meer is afgekomen, maar sabrepulse, bogdan, enduser en x&trick (echt zwaar verschoten van zijn set  :eek: )  hebben stuk voor stuk echt lekkere sets neergezet. Die balkanafsluiter was een nogal rare line-upkeuze, maar toch kon er toch ook langs geen kanten op blijven stilstaan. Wat een feest!!!!

ONCE UPON A FESTIVAL WAS DE SHIT!!!!!

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #157 on: April 19, 2010, 12:08:27 PM »
Acidburp is jammer genoeg nie komen opdagen, en zijn vervanger kon mij niet echt boeien.
dus toch? 't was efkes discussie :P wie was dat dan? vond ze wel goed eigenlijk
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #158 on: April 19, 2010, 12:42:05 PM »
kweet de naam niet meer, ze hebben et afgeroepen opt hoofdpodium maar et ontsnapt mij vo de moment

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #159 on: April 19, 2010, 12:58:09 PM »
De 2 beste voor mij waren DAAU en Ansatz der Machine (donderdag te zien in Kavka)
Die staken er ver tussenuit.
Ganpol und mit staat op de 2de plaats
Op de 3 plaats komt Boys with toys en de vervangers van acidburp vonk ook goed.
Nog veel andere goei dingen gezien waarvan ik heb genoten maar ook veel vergeten :-)
X&trick deed het weer voor mij en enduser was ook goed te pruimen.

Alles was goed georganiseerd buiten.-->
Stom da het bier den eersten dag zo vroeg al op was.
Veel te lang aanschuiven bij het aankomen voor een bandje.
Te weinig WC's op de camping.
Het geluid in de chilltent suckte donkeyballs.
Jammer da het in de feesttent zo stil moest staan van de gemeente want da geluid dat daar stond kan meer, maar twas wel heel goei geluid.
(Dingen waar ik nu niet aan denk)

Super festival met een tof publiek. Zaterdag nogal veel getrakteerd geweest op een of andere manier (kwam goed uit want mijn geld was op) --> Allen die mij getracteerd hebben (o.a. Brambo en Nutty --> MERCI!!)

Offline bug klinik

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 224
  • Karma: +3/-6
  • Something for your mind
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #160 on: April 19, 2010, 04:37:07 PM »
Super fest, echt wel goeie organisatie, zeker voor een eerste keer...

Ons goe geamuseerd, en twas precies wel feest tijdens m'n set... :slayer:

Op naar volgend jaar want hier zit zeker zwaar potentieel in...


Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #161 on: April 19, 2010, 04:57:12 PM »
Dan Acidburp gaan checken, die mannen nog nooit gehoord...
zoals joene al vermelde was het toch nt acidburp, want gecancelled wegens rondvliegende assen  :whistle:
blijkbaar waren het gasten die den dag ervoor ook al gespeeld hadden, weet wel de naam nt meer  :oops:

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #162 on: April 19, 2010, 04:58:01 PM »
Acidburp is jammer genoeg nie komen opdagen, en zijn vervanger kon mij niet echt boeien.
dus toch? 't was efkes discussie :P wie was dat dan? vond ze wel goed eigenlijk
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #163 on: April 19, 2010, 05:07:16 PM »
Acidburp is jammer genoeg nie komen opdagen, en zijn vervanger kon mij niet echt boeien.
dus toch? 't was efkes discussie :P wie was dat dan? vond ze wel goed eigenlijk
ja kzagt pas achteraf. Maar sta toch ietske meer info he da ze den dag ervoor ook gespeeld hebben :P.
Jammer da het in de feesttent zo stil moest staan van de gemeente want da geluid dat daar stond kan meer, maar twas wel heel goei geluid.
zaterdag wast opvallend, zo wanneer bogdan begon rond 23:00 precies ineens stuk stiller. Wanneer x&trick begon, kwam mr soundsystem wel eens aan de knopkes draaien en wast precies ineens weer luider.

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 15-17/04/10 Once Upon A Festival @ ???, Laarne
« Reply #164 on: April 19, 2010, 06:10:14 PM »
zaterdag wast opvallend, zo wanneer bogdan begon rond 23:00 precies ineens stuk stiller. Wanneer x&trick begon, kwam mr soundsystem wel eens aan de knopkes draaien en wast precies ineens weer luider.

connecties hebben he   :lol:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal