collapse

* Recent posts

Author Topic: 04/04/09 1 Year Bomb The Bass Retro-edition@JH Jespo, Boutersem  (Read 2390 times)

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 04/04/09 1 Year Bomb The Bass Retro-edition@JH Jespo, Boutersem
« Reply #15 on: April 05, 2009, 03:23:39 PM »
damn :doh:
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Mango

  • Guest
Re: 04/04/09 1 Year Bomb The Bass Retro-edition@JH Jespo, Boutersem
« Reply #16 on: April 05, 2009, 05:07:47 PM »
ik had mij aan iets meer variatie verwacht maar al bij al niet kunnen klagen retro is en blijft retro natuurlijk  :P

Offline n-flow

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
  • Karma: +11/-11
Re: 04/04/09 1 Year Bomb The Bass Retro-edition@JH Jespo, Boutersem
« Reply #17 on: April 05, 2009, 06:12:59 PM »
ik had mij aan iets meer variatie verwacht maar al bij al niet kunnen klagen retro is en blijft retro natuurlijk  :P


Ja ik ging normaal ook een heel andere set spelen ook maar de set up was echt niet gemakkelijk om er een meer breakbeat/ jungle set van te maken dus heb meer 4/4 beats gespeeld , spijtig had er wel zin in anders .
Ne hele dikke merci aan den DREAM (you know why)!!!
Spijtig dat ik Headrush en Dream niemeer heb zien spelen maar moest nog ff naar hasselt .
On to the next

Offline revolta

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 121
  • Karma: +0/-2
    • revolta myspace
Re: 04/04/09 1 Year Bomb The Bass Retro-edition@JH Jespo, Boutersem
« Reply #18 on: April 07, 2009, 11:25:53 AM »
kvond vet  :biggrin:

Offline bassmonk

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 231
  • Karma: +5/-5
    • geluidswolk
Re: 04/04/09 1 Year Bomb The Bass Retro-edition@JH Jespo, Boutersem
« Reply #19 on: April 17, 2009, 04:23:16 PM »
allez mercikes dat t feestje wa in orde was. we hebben wel onze naam te letterlijk waargemaakt door de baskasten van parrafix naar de kl*te te spelen...fin we staan onze bescheiden winst gaarne af, de jongens van de parrafix zijn altijd vriendelijk bereid om ons van de voor niet met ne sound verder te helpen:-)
daarmee dat de set van dream & headrush ewa de mist inging, het was nochtans e goeike, k hem alles opgenomen. Den trauma zen eraly rave set was t beste vond ik, maar ja ik hoor graag van die ouwe rave :P

over de eclectische lineup: wij van BTB hebben dat graag, veel verschillende stijlen dooreen :-)

wij zijn ook steeds zeer dankbaar dat we feestjes op poten kunnen zetten in ons boerengat ver van alle scenes, en dat er volk komt opdagen en dat de dj's van de voor niet komen, allemaal merci en respect! Wij blijven rustig doorgaan met alle scenes en stijlen te promoten, we zijn ons best aan t doen om deze zomer weer een chill open airke te geven in een goei sfeer!

all the best, grtz

charis en daan & de rest van de btbcrew & losse aanhangsels

@sunnymuffins: das kut van uw verloren spullen, we hebben spijtig genoeg niks gevonden..

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal