collapse

* Recent posts

Author Topic: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)  (Read 8701 times)

Offline Nathalie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 17
  • Karma: +0/-0
Re: 11/04/09 free party from legalsound @ ??? (NL)
« Reply #60 on: April 13, 2009, 10:02:17 AM »
Kwas eerst wa bang omdat ze toch wel slecht weer voorspelt hadden.. Ma twas echt vet!
Tegen de middag kreeg ik toch wel het gevoel van op e teknival te staan  :biggrin: vette locatie, zotnTEK, nice sfeerke, niet te koud en dan tzonneke die er toch wel door begon te komen. Meer heb ek nie nodig! Zaaalig gwoon!! :cheer:
Dat nu ma rap 1mei is want de kriebels beginnen nu echt wel te komen voe teknival! :hungry:
<<EXIT23>> 'Let our spirits never die!'
www.myspace.com/nathalie_bout

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 11/04/09 free party from legalsound @ ??? (NL)
« Reply #61 on: April 13, 2009, 10:08:46 AM »
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit dreams can come true  :P  :slayer:  :cheer:

om 10 u op de eerste lokatie geariveerd, uitgeladen , (mega) grote tent van legal was al opgevlamt en dan jawel : FLIKKEN, ma da bleek uiteindelijk zalig te zijn , twas vroeg dus nog nix verloren direct naar locatie 2 gevlamt een 25 minute verder...Na sugesties van de flikken aan legalsound om is in belgie te proberenb hahaha...
Daar aangekomen , echt ne vetten dijk omsingeld door water,  ( da hebde meestal mee dijken  :P) zagen we dat ze er een bareel met een slot gezet hadden, geen paniek 3 zotte hollanders op 2 minute da slot frut gepeerd en tfeest kon beginneee !!!!!!!!!!!!!

Eerts e muurke van een 8 kw neergezwiert en da was meer dan voldoende, direct veel volk , hoe die daar kwamen is me nog steeds een raadsel, twas echt ziek afgelegen :)
EErts wa jungle en ragga toestande en dan begon et zwaardere werk, we hebben gans da nacht  afgewisselt , iemand van exit 23 iemnd van legalsound enzo voort ... twas echt beeeeessstiiig !!!!!!!!!!

De zon opgekomen tijdens mijn en wasabi onze live ( just the way we like it  :slayer:) en toen zaggek pas oe vet die lokatuie echt was ,,, wa een zichten man echt zot , boten die passeerden, plezierboten die 2 -3 keer passeerden omda ze ni geloofden wa ze zagen haha...echt prachtige tafereln smorges met de de sound voort water de zon die scheen da happy people , tis lang gelden dak nog zo van een feest genoten heb ...

En dan denkte datet ni beter kan eeeuh tochwel , kierewiet aan de lijn gehad , die vroegen of ze een deel van hun set boxen nog mochte komen plaatsen !! deeeuuuuh !!! dus toen wast al ne sound van rond de 15 kw plotseling haha ... kierewiet ook super goed gezint dat ze toch nog konne doorgaan...

om 3u namiddag nog vollanbak aant gaan, stefan zmk nog aangekome, die eeft mee de solith nog gemixt ook .. vet vet vet :cheer:
gene flik te bespeuren!  :slayer:

active o en sevenum six ulle livesets kicken ook zwaar ass , ook nen dikke live van mcrapper van legalsound zeer hollands  :biggrin: :slayer:

big up legalsound en merci vo de invitatie ...  :cool:

  :wow:    EEN VAN MEN BESTE OUTDOORS OOIT ! ALNIET DE BESTE MSS :wow:(alzegketzelf :P)



Leuke dingen gehoord vooral samoth is me bijgebleven

samoth EN wasabi ;) thnx dude !!

pics volgen...
« Last Edit: April 13, 2009, 04:25:47 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 11/04/09 free party from legalsound @ ??? (NL)
« Reply #62 on: April 13, 2009, 11:33:21 AM »
Amai amai amai !!
Dit was nu nog keer feestje na mijn hart zie, en vo eerste open air vant jaar OJO !
Toegekomen op eerste locatie , waar we al direct nen smurfmobiel op ons baan passeerden , nie seef!
Ma achteraf bekeken wss het beste da ons die n8 kon overkomen  :mrgreen:
No big deal bij onze noorderburen we rijden gewoon 18km verder na andere spot,zo gezegd zo gedaan!
Daar eenmaal toegekomen exit23 geholpen met de sound te plaatsen , legal de tent en in klein uurke was party vertrokken , YEAH  :slayer: :hungry:
Echt vetste locatie dak al gedaan heb voor open air, so free !!! Twas bijna een eilandje  :biggrin:
Door da party met wa vertraging was begonnen wast dan ook rap klaar licht ma da maakt juist nog wa plezanter wa en geen druppel regen gevoelt in tegendeel zelf zonneke kwam erdoor tijdens mijn set  :cool: thx vo de comment kheb hem wel al beter gespeelt na mijn ged8 ma twas dan ook 10u smorgen...
En zo wa bootjes zien passeren tussen de soundwalls als ge staat te feesten , zalig !
Kierewiet die dan nog sound kwam zetten waardoor dat dubbel zo luid ging smorgen , nice  :mrgreen: :mrgreen:!
En lekkere gevarieerde setjes hoort allemaal top  :respect: , en strakke dj tek sets by kierwiet zo tegen de zondag middag waardoor dak ook wel teknival gevoel kreeg mmm !
Tegen 14u vertrokken omdat er iemand om 17u thuis moest zijn... anders ging ik wel langer gebleven zijn, twas te nice  :yeah: tot oe lang eeft nog geduurd eigelijk ?

some pics :






More pics and video @ my space...





My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Michelle

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 158
  • Karma: +1/-1
  • Neem maar mee wat je vindt in mijn hoofd.
Re: 11/04/09 free party from legalsound @ ??? (NL)
« Reply #63 on: April 13, 2009, 11:43:15 AM »
Wat een feest ..  :nuts:

Een mega vette locatie, helemaal omringd door water. We hebben geluk gehad met het weer, een goede temperatuur en geen enkele druppel regen, beter had ik het echt niet durven te dromen. Er hing een gezellige sfeer en er was veel volk, & in de nacht kwam Kierewiet nog een aantal boxen plaatsen  :yeah:

Veel goede sets gehoord, zeker van Active-O, die is me het meest bijgebleven.

Dan met zonsopgang ging het helemaal los, & wat een uitzicht .. Mensen zwaaiend op zeilbootjes genietend van hun rustige boot tochtje, Thomas heeft ze eens goed gemoond  :mrgreen:

Dit is zeker voor herhaling vatbaar! Ben helemaal klaar voor teknival nu! Thanks to LEGALSOUND!

Nu een beetje bijkomen, mijn lichaam functioneert niet helemaal zoals het zou moeten  ;)
« Last Edit: April 13, 2009, 11:51:10 AM by Michelle »
<<<Exit23>>>

Offline Nathalie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 17
  • Karma: +0/-0
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #64 on: April 13, 2009, 08:22:49 PM »
Vette foto's active-o!!! Meer foto's vind je nog op mijn space..  ;)
Ik denk dat wij om 16u ofzo zijn weg gegaan en het was echt nog goe bezig en veel volk voe da uur. Ma vraag me eignlijk ook wel af tot hoe laat het juist door gegaan is??
<<EXIT23>> 'Let our spirits never die!'
www.myspace.com/nathalie_bout

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #65 on: April 13, 2009, 08:29:23 PM »
Ma vraag me eignlijk ook wel af tot hoe laat het juist door gegaan is??

Ik heb gehoort van thomas tot deze morgen  :mrgreen:  maandag ochtend dus  :lol:
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #66 on: April 13, 2009, 08:31:17 PM »
Op de vorige post, las op AoA dat ze nog een nachtje zijn doorgegaan.
EDIT: Activ-O was me dus voor.

REPORT: Toen de flikken langs waren geweest mee geholpen de sound in te laden en zo ver ik kon mee op te bouwen op de nieuwe locatie. Vond de 2de locatie vetter dan de 1ste.

Veel geslapen was een wrak van een vermoeiend uitje de da zelf en een korte nacht de nacht voorheen. Maar toen ik opstond was het aan ons om te spelen alles opgesteld en dan voor de eerste keer 100% nuchter live gespeeld. (Meestal blow ik een beetje, dan kruip ik wa meer in de muziek) Maar 't Ging toch verassend goed al zal ik wsl iets minder hard aan't springen zijn geweest achter mijn bakkie dan gewoonlijk :-)
'k Vond het de perfecte moment om te spelen, in den donker beginnen en in't licht eindigen. De Hollanders vonden het blijkbaar wel goed, en velen die kwamen vragen op wat voor bakkie ik nou speel.

Niet te lang meer blijven plakken wegens te moe en familiefeest. Maar de momenten dak er was echt wel meer dan happy kunnen feesten en dat nuchter. m.a.w. --> 't was echt wel goeie muziek.

Go legalsound en exit 23 !!!

Offline Nathalie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 17
  • Karma: +0/-0
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #67 on: April 13, 2009, 08:37:13 PM »
Serieus?? 
Had ek da geweten.. gvd eh! :biggrin:
Zotjes!!!  :clap:
<<EXIT23>> 'Let our spirits never die!'
www.myspace.com/nathalie_bout

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #68 on: April 13, 2009, 09:01:50 PM »
VET feest den sound stond nog rap recht na da we moesten verhuizen :up: na tijdje blijkbaar in slaap gevallen :angel: toen da ik wakker wer ging active-o beginnen en stonden der plots nog wa boxen bij  :yeah:   
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline oMega

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 607
  • Karma: +18/-18
    • OMEGAHARDKORE
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #69 on: April 13, 2009, 09:03:27 PM »
woa mn hart is gebroke me dit ni meegemaakt te ebbe :(

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #70 on: April 13, 2009, 09:45:08 PM »
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #71 on: April 14, 2009, 09:02:27 AM »
woa mn hart is gebroke me dit ni meegemaakt te ebbe :(

jaaa en zeer terecht  :P

en da filmke dude KIPPEEEEVEEEEL as da beeld voorby da volk gaat, fucking sweeeeeettt !!!!!!!!  :slayer: :nuts:

verwacht jullie maar aan nog zon feest eeendezer  ;)
« Last Edit: April 14, 2009, 09:04:34 AM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #72 on: April 14, 2009, 09:27:37 AM »
Ziet er nice uit!
Superlocatie precies.

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline revolta

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 121
  • Karma: +0/-2
    • revolta myspace
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #73 on: April 14, 2009, 11:16:09 AM »
echt zooo content dat het zo verlopen is hé, twas te zalig.. indd vet dat we van de 1ste locatie moesten vertrekken (parking krekraksluizen) 2de locatie was echt de zottigheid  :slayer: (zie je wel aan de pix) geen enkele flik gezien, super goeie sfeer tot ver achter de middag zelfs, mensen van overal fr, be en nl natuurlijk, stefan van zmk die ook nog gedraaid heeft, lawaaierige buur van kierewiet, jimmy en active o under tek is ook goei zottigheid, echt vet goed bezig! :slayer:
legal sound heeft ook nog deel goeie artisten zitten en samoth en wasabi was ook weer  :nuts: vette deuntjes  :yeah: draaien zelf was ook nog geestig, wel veel zenuwen wa lang geleden was  :hungry: mr das plezant  :biggrin: dan kierewiet die under nieuwe boxen daar laten bij blazen hebben, echt vet vet
khad het echt zelf nog niet kunnen dromen dat het zo vet ging worden  :mrgreen:
op nr de volgende é  :cool:

thx voor de hulp actieven o en iedereern die geholpen heeft and legal sound voor de uitnodiging natuurlijk!
jeeeeets

Offline Tess

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 224
  • Karma: +1/-3
    • fb
Re: 11/04/09 free party legalsound vs exit 23 sound @ ??? (NL)
« Reply #74 on: April 14, 2009, 02:04:37 PM »
tot maandagochtend?
 

te zot....  :mrgreen:
Excuse me, while i kiss the sky

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal