collapse

* Recent posts

Author Topic: 14/08/10 WasteField free open air@???  (Read 15684 times)

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #165 on: August 16, 2010, 07:56:17 PM »
mij ook goe vermaakt de tijd die ik er was, en duidelijk veel werk ingestoken  :clap:
genoten van dcybl en kenties in de boom room, en heb duidelijk ook iets meer aan de dnb room gestaan..
vond de sfeer ling iets beter daar en een dnb'ke doe nog wel ke deugd als ge nie veel dnb party's doet :yeah:
iets na 3u wel al vertrokken omdak nog lokaal beachpartyke wou meepikken  :cool:
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Switek

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Karma: +0/-0
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #166 on: August 17, 2010, 02:51:22 PM »
bekke platte d&b en tek, hier en daar leuk stukje feestmuziek

geld teruggeven vonden ze blijkbaar te veel moeite fzo...
Ja rond het midden vd nacht vond ik de muziek ook wel minder.. Was aan het verlangen naar de afsluiters, maarja..

En dat ze het geld niet terug gaven snap ik wel, tis tenslotte nog altijd een gratis festival

net daarom dat ik het niet snap... als je iets organiseert onder het mom van we doen het ni voor 't geld en tblijkt dan wel da ze op eender welke mogelijke (oneerlijke)manier aan geld willen komen dan stel ik mij toch vragen...
ik ben heel beleefd gaan vragen van halo excusseer maar ik heb net tien jetons gekocht en 't feest is hier stilgelegd dus ik ga naar huis gaan en heb die jetons dus nimmer nodig, kan ik die aub terug inwisselen voor geld? en eerst begonnen ze af te dingen van 'allee nen euro per jeton' en als ik dan vroeg waarom ze ni gewoon da geld da ik hen net had gegeven konden teruggeven, dan deden ze plots alsof ze geen nederlands verstonden " de bar blijft toch open" zeiden ze dan maar dan begonnen ze pinten aan random vriendjes te geven die aan de bar stonden en heb ik der een half uur staan wachten en uiteindelijk nog één pint gekregen...
ik "blame" hier niemand, want die individuën of zelfs de originele organisatoren hebben daar geen schuld aan maar de mentaliteit die deze gebeurtenissen verbind is wel iets da voor mij een feesje kan verpesten, zelfs al had er wel goeie muziek mijn oren bereikt...
Ik daag u uit om elders eens uw geld gaan terug te vragen.
Op't einde is de laatste drank gratis weggegeven, dat ge dan niks gehad hebt, ja sorry, maar da ligt volgens mij dan eerder aan u dan aan de organisatie.
En 10 bonnekes, der stonden daar mensen met 20 bonnekes, en die vonden het ook spijtig maar die verstonden wel dat wij nie meer konden doen dan het laatste uitdelen en afsluiten.
Als ge daar nog is bij telt hoeveel afval er op de wei lag van eigen drank denk ik da we nog heel redelijk zijn geweest ...
Soit, als de flikken een feest stilleggen is't altijd een ellende, ik onthoud vooral het bangelijk feest zelf  :yeah:

dustrickx

  • Guest
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #167 on: August 17, 2010, 02:57:56 PM »
elders wordt het feest niet stilgelegd drie uur voor gepland ook ni...
je kan een feest niet vergelijken me de running van legitieme concertzalen als dat feest niet hetzelfde respect krijgt van bovenaf en als het dan toch op die menselijke en onafhankelijke manier georganiseerd is mag het ook die mentaliteit uitstralen das al dak zeg.
moest ik eigen drank hebben bij gehad had ik geen tien jetons gekocht dus ik zie uw logica niet in...


Mango

  • Guest
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #168 on: August 17, 2010, 03:24:11 PM »
elders wordt het feest niet stilgelegd drie uur voor gepland ook ni...
je kan een feest niet vergelijken me de running van legitieme concertzalen als dat feest niet hetzelfde respect krijgt van bovenaf en als het dan toch op die menselijke en onafhankelijke manier georganiseerd is mag het ook die mentaliteit uitstralen das al dak zeg.
moest ik eigen drank hebben bij gehad had ik geen tien jetons gekocht dus ik zie uw logica niet in...



Ma jong hebde de reactie daarvoor tegoei gelezen de kassa is in beslag genomen...

Wees al ne keer content da ge geen 10 euro inkom moest betalen iets da ander organisaties zeker zouden durven vragen vo zo'n feest (gezien de tenten, tapinstallatie, inkleding, huur weide en goeie boxen)

Offline Miauw

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2163
  • Karma: +53/-54
    • smoelboek
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #169 on: August 17, 2010, 03:25:02 PM »
pak die jetons gewoon mee naar 't volgende pcc feest en stop met zagen  :boohoo:
\^-^/               ROESBAAN               \^-^/

dustrickx

  • Guest
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #170 on: August 17, 2010, 03:34:25 PM »
ik ben sowieso content en ik zaag niet, ik verhelder een situatie...
kzou ni weten wie of wat pcc is maar de kans dak op hun feesten kom is ni bijster groot denk ik, maar ik leg ze sowieso bij mijn collectie niet uitgegeven bonnen en jetons ;-)

Offline Miauw

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2163
  • Karma: +53/-54
    • smoelboek
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #171 on: August 17, 2010, 03:37:05 PM »
pcc = phat cookie crew, de organisatie achter Wastefield :P
\^-^/               ROESBAAN               \^-^/

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #172 on: August 17, 2010, 03:40:08 PM »
Ma jong hebde de reactie daarvoor tegoei gelezen de kassa is in beslag genomen...
ge hebt de reactie zelf nt goe gelezen :P
Hadde we de kassa trug bovegehaald, hadde ze die in beslag genome
vw wijs  :whistle: ;)

dustrickx

  • Guest
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #173 on: August 17, 2010, 04:03:39 PM »
toen ik da ging vragen stond de kassa er nog incl. drie mensen der achter die blijkbaar ook geen nederlands verstonden

maar soit, case closed, experience cataloged, conclusions drawn


Offline MD.EMMA

  • KLETSING HARD
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 655
  • Karma: +0/-2
  • DISTORTION CUNTS
    • TITS
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #174 on: August 17, 2010, 06:00:15 PM »
en ik ma fokke een week lang voor mn set af te hebbe :D de dag ervoor tot 9u smorges nog ineen zitte puzzele en dan moete w beginne en is de harde arm der wet ineens daar :D

wa k ook wel jammer vond was da der zoveel man meewerkte da niemand geloofde dak artiest was waardoor ze nog mn fles wijn moeste hebbe en k nog 2 bonnekes moest gaan geve vr mn 1ste pint :D

ma toch mooi gedaan van die manne, t feest zag er verzorgd uit , zal wel veeeel werk in hebbe gestoke

Offline LDC9

  • a.ka. Faalium
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 80
  • Karma: +1/-0
  • gekraak en gepiep!
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #175 on: August 17, 2010, 06:10:42 PM »
Same here, :clap: big up aan de org en mercie voor de gig. Gezellige vip tent btw  :biggrin: Gezellig klapke gedaan met de boer vant veld. "Zolang dak niemand drugs zie pakken, mogen ze blijven, anders smijt ik ze van men veld"  :rofl:


die boer was dan ook blind :shhh:
 :mrgreen:


DIE BASS DIE MOEJE NIE HORE!!! DIE BASS DIE MOEJE VOELEUUUU!!!!!!

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #176 on: August 17, 2010, 07:33:11 PM »
Jammer van de flikken, geen mr bad monkey & wan bushi gezien :(
wij wel, liveset op de parking  :mrgreen:
:doh:

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #177 on: August 17, 2010, 08:49:54 PM »
Toch een beetje een dubbel gevoel bij 't feestje.
Ik denk da de massale opkomst, wa btw wel vet is voor de organisatie!, tegelijk een beetje een vergiftigd geschenk was...

Misschien vergelijk ik te veel met vorig jaar hè, en was da fout om er vanuit te gaan da da terug ging bereikt worden. Maar voor mij persoonlijk kon het ni tippen aan vorige keer...

Te druk, door het grote aantal aanwezigen natuurlijk. En dan moogt ge nog zo'n grote tent op zo'n zalig grote wei zetten, op een gegeven moment zit ge altijd aan een maximum...
De charme van het "verschillend soort volk" was voor mij ook weg, terwijl dak da wel echt super vond vorig jaar. Nu herinner ik mij vooral het vies sfeertje, en da vind ik best zonde. Zoals bv vooraan weggeduwd worden omda nen andere wa plek aant maken is  :rolleyes:
En hier wil ik btw ook int midden houden wie voor da sfeerke zorgden. Tis nu ni dak de dubsteppers, of weet ik veel wie, wil beschuldigen  ;)

Los daarvan hebk me goe geamuseerd! Misschien blijf ik gewoon wa te hard aant verleden vasthangen  :mrgreen:

Knap werk aan den toog toch wel. Op veel feestjes (met minder volk aanwezig) al pakken langer moeten wachten dan hier. Stond nu wel serieus team ook, hehe.
Misschien voor volgend jaar ne vuilzak geven aan den inkom als er daar ne hoop met de tent passeert? Ni iedereen denkt daar altijd aan om da mee te pakken :oops: Want daar lag idd wel veel afval op de wei.
Wa extra licht richting tenten zou mss ook wel handig zijn. Best een gevaarlijke wei, haha
Just some ideas hè, ni slecht bedoeld  ;)

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline ekzit

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 181
  • Karma: +0/-0
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #178 on: August 17, 2010, 09:15:06 PM »
senne heb ook wa "problemen" gehad met zo geduwd worden en vies bekeken, snapte het ni echt opt moment wa dak verkeerd dee, stond daar rustig wa te kachelen  :biggrin: mo soit ze waren volgens mij ok "plaats" ant maken...
Ma heb me voor de rest wel supah geamuseerd en gelachen
Kanekore thump up voor pcc  :clap:  :biggrin:

k a n e k o r e

Offline Alert

  • Newbie
  • *
  • Posts: 22
  • Karma: +0/-0
    • Alert facebook page
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #179 on: August 17, 2010, 09:16:02 PM »
Tof feest! Leuk om te draaien in de dnb-tent. Spijtig da we de laatste plate nie meer mochte opleggen van de coppers  :( Maar toch blij da we bijna de volledige 2u kunne draaie hebbe. Ik mag dus eigelijk echt nie klage :-)

Goeie muziek gehoord in beide tenten trouwens!!

Big up!
23/12 HARD!
29/12 Donderdub (NL)
31/12 Earthquake NYE
31/12 NYE Edele Brabant
27/01 Conform
01/02 Steam
17/02 MWP
17/03 Nite Life
17/03 Bass 09
04/05 Basz (NL)

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal