collapse

* Recent posts

Author Topic: 14/08/10 WasteField free open air@???  (Read 15711 times)

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #150 on: August 16, 2010, 12:43:29 PM »
bekke platte d&b en tek, hier en daar leuk stukje feestmuziek

geld teruggeven vonden ze blijkbaar te veel moeite fzo...
Ja rond het midden vd nacht vond ik de muziek ook wel minder.. Was aan het verlangen naar de afsluiters, maarja..

En dat ze het geld niet terug gaven snap ik wel, tis tenslotte nog altijd een gratis festival

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #151 on: August 16, 2010, 01:04:56 PM »
Oh ja quote van het jaar blijft toch wel "Waar is de artiesteningang?". Echt ge had ze moeten zien staan 2 man met allebei een platenzak met misschien 20 platen in, en dan verwachten ze nog dat je een serieus antwoord geeft   :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
wiene? :rofl:

Mango

  • Guest
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #152 on: August 16, 2010, 01:13:13 PM »
Waarschijnlijk ne VS in de dnb tent rond een uur of 12. Ik kende ze nie ma kheb mij echt kapotgelachen  :rofl:

Dus ge weet het hé PCC volgend jaar nen artiesteningang, ne vip en backstage paskes  :mrgreen:

Offline Ktrijn

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
  • Karma: +0/-0
    • Phat Cookie Crew
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #153 on: August 16, 2010, 01:46:46 PM »
hopelijk kunne we op tvolgende phat cookie feest die bonnekes gebruiken!

Jep, da's geen probleem!


Merci allemaal om zo talrijk te kome! Het was een dik feest.  :clap:

:cheersad: Wa de flikke betreft, we hebbe het zolang mogelijk probere te rekke, als ge weet da ze om 23u30 daar al voor de eerste keer stonde... daarna hebbe ze nog een telefonische waarschuwing gegeve en zijn ze nog is 2 keer daargeweest. Het is "pas" stilgelegd om 6u, dus hebbe we het toch nog lang kunne trekke... We hebbe echt ons best wel gedaan. :pray: Ma toen ze het dan wel stillegden, mochten we echt niks meer doen, alleen zorge da iedereen vertrok.
We hebbe dan toch nog een gratis vat gegeve, ma toen begon iedereen te brulle op ons, dus hadde we da presies beter nie gedaan?  :eh: Hadde we de kassa trug bovegehaald, hadde ze die in beslag genome, de tap konde ze nie zo ma meeneme, dus dachte we dat da een betere oplossing was... ma blijkbaar nie dus...

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #154 on: August 16, 2010, 01:57:01 PM »
We hebbe dan toch nog een gratis vat gegeve, ma toen begon iedereen te brulle op ons, dus hadde we da presies beter nie gedaan?  :eh: Hadde we de kassa trug bovegehaald, hadde ze die in beslag genome, de tap konde ze nie zo ma meeneme, dus dachte we dat da een betere oplossing was... ma blijkbaar nie dus...
Wel een goeie oplossing, de mensen zijn gwn ni snel content :)

Wat was nu uiteindelijk het probleem? Hadden de buren teveel overlast of wouden de flikken gwn hun boekske volgen?

Offline murphy

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 160
  • Karma: +1/-2
  • tettn
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #155 on: August 16, 2010, 03:33:01 PM »
We hebbe dan toch nog een gratis vat gegeve, ma toen begon iedereen te brulle op ons, dus hadde we da presies beter nie gedaan?  :eh: Hadde we de kassa trug bovegehaald, hadde ze die in beslag genome, de tap konde ze nie zo ma meeneme, dus dachte we dat da een betere oplossing was... ma blijkbaar nie dus...
Wel een goeie oplossing, de mensen zijn gwn ni snel content :)

Wat was nu uiteindelijk het probleem? Hadden de buren teveel overlast of wouden de flikken gwn hun boekske volgen?

het kan volgens mij absoluut niet aan de buren hebben gelegen , als ge opweg naar ginder waart duurde het tog wel ff voorda ge de muziek hoorde  :nuts:

vond de muziek redelijk platjes buiten dan her n der paar uitschieters ( n-flow , toxica , dcybl en goe gelachen op de drum n bass greatest hits parade ^^ )
28/05/11 | BANGING III brings you a night of awesomenessszz with : Pattern j / Sirio / Eraserhead / Wan Bushi / And the Banging Crew !

Offline Ktrijn

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
  • Karma: +0/-0
    • Phat Cookie Crew
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #156 on: August 16, 2010, 05:16:57 PM »
In het centrum van Langdorp ware er klachte

Offline n-flow

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 212
  • Karma: +11/-11
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #157 on: August 16, 2010, 06:04:02 PM »
Ik vond het wel e vet feest ( ne dikke duim omhoog aan de org !! )
echt wel goe georganiseerd feest imo .
t volk had er ook zin in dus alles was meer dan naar wens
ee schoontje !

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #158 on: August 16, 2010, 06:25:27 PM »
Toen ik naar de auto wandelde kwam ik een kwade buur tegen. Ik vroeg of hij gebeld haden of hij er last van had. Hij zei: Ik woon hier op minder dan ne km vandaan en ik kon niks van de muziek horen. Ksnap ni waarom ze da hier hebben stilgelegd kGa men gedacht is tegen die flikken zeggen. :-) Dus dien buur had er in ieder geval al gene last van.

dustrickx

  • Guest
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #159 on: August 16, 2010, 06:31:52 PM »
bekke platte d&b en tek, hier en daar leuk stukje feestmuziek

geld teruggeven vonden ze blijkbaar te veel moeite fzo...
Ja rond het midden vd nacht vond ik de muziek ook wel minder.. Was aan het verlangen naar de afsluiters, maarja..

En dat ze het geld niet terug gaven snap ik wel, tis tenslotte nog altijd een gratis festival

net daarom dat ik het niet snap... als je iets organiseert onder het mom van we doen het ni voor 't geld en tblijkt dan wel da ze op eender welke mogelijke (oneerlijke)manier aan geld willen komen dan stel ik mij toch vragen...
ik ben heel beleefd gaan vragen van halo excusseer maar ik heb net tien jetons gekocht en 't feest is hier stilgelegd dus ik ga naar huis gaan en heb die jetons dus nimmer nodig, kan ik die aub terug inwisselen voor geld? en eerst begonnen ze af te dingen van 'allee nen euro per jeton' en als ik dan vroeg waarom ze ni gewoon da geld da ik hen net had gegeven konden teruggeven, dan deden ze plots alsof ze geen nederlands verstonden " de bar blijft toch open" zeiden ze dan maar dan begonnen ze pinten aan random vriendjes te geven die aan de bar stonden en heb ik der een half uur staan wachten en uiteindelijk nog één pint gekregen...
ik "blame" hier niemand, want die individuën of zelfs de originele organisatoren hebben daar geen schuld aan maar de mentaliteit die deze gebeurtenissen verbind is wel iets da voor mij een feesje kan verpesten, zelfs al had er wel goeie muziek mijn oren bereikt...

Offline Miauw

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2163
  • Karma: +53/-54
    • smoelboek
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #160 on: August 16, 2010, 06:51:16 PM »
twas vet :slayer: heb mij goe geamuseerd!
\^-^/               ROESBAAN               \^-^/

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #161 on: August 16, 2010, 06:57:14 PM »
merci voor de invite twas plezant !  :respect:
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Stubborn

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 155
  • Karma: +6/-6
  • ZEEN!
    • Caoutchou Records
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #162 on: August 16, 2010, 07:12:19 PM »
Same here, :clap: big up aan de org en mercie voor de gig. Gezellige vip tent btw  :biggrin: Gezellig klapke gedaan met de boer vant veld. "Zolang dak niemand drugs zie pakken, mogen ze blijven, anders smijt ik ze van men veld"  :rofl:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #163 on: August 16, 2010, 07:31:22 PM »
coole soiree, wel voorbijgevlogen. wegens geen gsm tijd niet in het oog gehouden en veel te veel in de dnbtent blijven plakken (kvond het daar best gezellig, lang geleden dat ik dnb had gehoord en de keren da ik de andere tent checkte was het maar plattekes) ma achteraf toch wel wa spijt van gehad. kwas wel fameus onder den indruk van de organisatie voor ne free.

Oh ja quote van het jaar blijft toch wel "Waar is de artiesteningang?". Echt ge had ze moeten zien staan 2 man met allebei een platenzak met misschien 20 platen in, en dan verwachten ze nog dat je een serieus antwoord geeft   :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
wiene? :rofl:

kzou zeggen klinkt als nitrious en i-witness

Jammer van de flikken, geen mr bad monkey & wan bushi gezien :(

wij wel, liveset op de parking  :mrgreen:
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline atmosfear

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
Re: 14/08/10 WasteField free open air@???
« Reply #164 on: August 16, 2010, 07:55:17 PM »
jep liveset op de parking hebk ook gezien, kwam door mijn kabelke dak toevallig bijhad héhé

vo de rest was het echt 1 dik feest, echt super geamuseerd  :)

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal