collapse

* Recent posts

Author Topic: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende  (Read 15271 times)

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #105 on: May 03, 2009, 07:16:59 PM »
Ondanks het feit dak gelijk geen goesting had, toch gegaan..

Toegekomen, flikken zien staan, ruit open, alles eruit :)
Mochten doorrijden, dus geen controle.

Aan de zaal, supervriendelijke security! Geen zever... Echt eens leutig.'t Was C.O.P.S. security. Zet die mannen aan u deur.

Binnen Daisy, was wel ok, maar tempo lag wat traag. Dan Current Value suckte IMHO, maar had dat de vorige keer ook al. Het tempo spreekt mij niet echt aan... Gelukkig dan TOA met een killerset. Vrij luid, rechtendore, gelijk oe dat moet zijn, maar dan de held van de avond: AKIRA! Shiiiiiiiiiiit, da een setje! Lang geleden dak mij nog zo gesmeten heb op de dansvloer in Belgie... Dan erna Fish n fury, ook goed, vooral da nieuw nummer van Hellfish, da Kung Fu nummer is echt ni normaal!!! Rotator het begin gezien, maar kon gelijk niet meer. Zat er nog wa door van de dag ervoor.

Auto binnen, pâkje teruggevonden, naar huis...

:)

Anyway, twas leuk!!!

Aja mensen, laat aub de affiches van Re:Fest in het vervolg hangen. We hebben liever dat je er om vraagt dan dat je ze af trekt. Das gelijk niet zo leuk... :)


Offline Nilezr

  • Newbie
  • *
  • Posts: 23
  • Karma: +0/-0
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #106 on: May 03, 2009, 09:06:21 PM »
phatte phatte feest,
altijd lache me gabbers en hakkewijve op den dansvloer
pas echt op gang gekome tijdes toan daisie kon mij echt nie bek(c)oren cv ok nie.
hellfish n furry, wa een bom, is da setje toevallig opgenome?
akira ok lekker hard, lekker strak, echt van genoten, en dan Rotator, lang op moete wachte me echt bom!
Jammer dak geen oorstopkes bij had, stond me momente echt wel veels te hard, k snap eigelijk nie goe waarom ge zo een soundsystem in een "klein" zaalke zet, ne stak links en rechts had meer als genoeg geweest en eens zo aangenaam om te luisteren.
ach ja, mss wordt ik gewoon oud
anyway, leuk dagje aan de zee gehad met de dagtrippers van het eerste uur benny en coeck, goe gelache en gezellig feesje gehad. Bomme zaterdag gehad me andere woorde!
Up to the next
aaight

Offline Mr.Orange

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 837
  • Karma: +13/-13
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #107 on: May 03, 2009, 09:14:41 PM »
pill lesson van hellvis klonk echt wel lekker op dien sound  :slayer:

la peste was pakke beter dan op wood overlaatst,goeie afsluiter


big up footworxx !!

Offline SmackDown

  • Bier!
  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 98
  • Karma: +0/-2
  • Bier!
    • Smackdown
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #108 on: May 03, 2009, 09:36:35 PM »
Was heel erg vet! Thnx all!

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #109 on: May 03, 2009, 10:09:07 PM »
Bijgevolg niet echt (meer) in de mood voor La Peste, maar wel nog een twintigtal minuten kunnen meepikken.
nog 20 min v La Peste gezien? Dan hebde er nt veel v gemist want hij heeft maar n goeie 30 min gespeeld :(. Komt die v zo ver en mag m maar 30 min ipv de zo al minieme 45 min spele :(.
Toen het al over 5 was vooraleer de GBMBMBGMGB or whatever gedaan hadden begonk al te vrezen da m helemaal nt meer zou kunnen spelen  want normaal end @ 6 en rotator moest dan nog beginnen.
Ondanks het feit dak gelijk geen goesting had, toch gegaan..
Beke tzelfde ma dan toch nog, vooral speciaal voor la peste, aangezet en pas tegen 3u30 of zo toegekomen  :shifty:.
Maar toch blij dak toch nog gegaan ben, die 30 min La Peste waren het meer dan waard  :love:. Weer als ne spast staan zwieren met het kopke :cheernutz: :mrgreen:.
Toegekomen, flikken zien staan, ruit open, alles eruit :)
Mochten doorrijden, dus geen controle.

Toegekomen, niks v flikken gezien dus ook geen controle :P :mrgreen:.
Aan de zaal, supervriendelijke security! Geen zever... Echt eens leutig.
Da zegde ook alleen maar omda er ene dreads had he :P ;).
Mja kheb sowieso zelden last me security ma vonk toch ook. Ale ja vooral doorda daar blijkbaar een klote doorpolicy is da niemand (nieuw) na kassa toe nog binnen mag. :wall: Nt goe voor n notoire laatkomer  :mrgreen:. Maar door efkes te babbelen me 1 v die vriendelijke security toch nog binnen gemogen.  :groupwave:  Anders had da wel nen dikken bummer geweest.
't Was C.O.P.S. security. Zet die mannen aan u deur.
haha ook den eerste keer da den riot cops aanraadt, da we da mogen meemaken :P  :mrgreen:.
naam vink in feite wel minder maar soit.

Viel ook nog goe me kwa zwabber populatie had het veel erger verwacht.

vexer

  • Guest
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #110 on: May 04, 2009, 09:43:35 AM »
Volgende keer ben ik hierbij!
Hoorde echt goeie verhalen over...big up!

Foto's (gemaakt door m'n fotocrew ;)) volgen @ www.rave-o-lution.nl

Offline IriZe

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 875
  • Karma: +1/-1
  • Podenemus
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #111 on: May 05, 2009, 10:15:10 AM »
Ja twas leuk :slayer:
Kwas nog nie goed en wel binnen en kstond alweer vanvoor te huppelen :mrgreen: En kheb ook weer serieus goed gelachen met scheve man :rofl:

Mo khad echt zo e rechtndeure hardcore 2 the bone feest verwacht :mrgreen: altijd die breaks daardoor gejaagd :( Mo toch, twas leuk :biggrin:
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind
[Sigmund Freud]

Offline LSDMARNO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 189
  • Karma: +2/-2
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #112 on: May 05, 2009, 01:05:36 PM »
 breaks zen just graaf. Kvonnet echt een kutfeest eigelijk. Muziek stond te luid wa het allemaal al minder gezelleg maakte omda ge moeilijk iet tege u mate kon zegge. Fish 'n fury en Akira vonnek wel het beste nog. 'k had veel verwacht van TOA maar die vonnek ma sucke eigelijk. Veul te traag en te weinig d'nb gericht. Soit nogwel geamuseerd ma toch ni zoals anders eigelijk. In hangaar hangt ok altijd ma ne rare sfeer vinnek. Mss door de gabbers haha

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12847
  • Karma: +188/-186
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #113 on: May 06, 2009, 11:51:16 AM »
Muziek stond te luid wa het allemaal al minder gezelleg maakte omda ge moeilijk iet tege u mate kon zegge.
als ge gezellig wilt klappen tegen uw maten, ga dan op cafe he :rolleyes: :P
'k had veel verwacht van TOA maar die vonnek ma sucke eigelijk. Veul te traag en te weinig d'nb gericht.
Te weinig dnb? TOA is het meer *core gerichte project v Eye-D en Hidden dus ja das nt verwonderlijk da er weinig dnb in zit he :P.

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #114 on: May 06, 2009, 12:03:29 PM »
Ik vond TOA nochtans vet! Zeker na Current Value. Als ik drum and bass wil horen, gaak wel naar kozzmozz ;)

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41512
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #115 on: May 06, 2009, 12:10:09 PM »
Ik vond TOA nochtans vet! Zeker na Current Value. Als ik drum and bass wil horen, gaak wel naar kozzmozz ;)
star warz bedoelt ge? :)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline LSDMARNO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 189
  • Karma: +2/-2
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #116 on: May 07, 2009, 11:05:00 AM »
Ge ga toch ok na een feest om u te amuseren me uw maten en ni alleen vo de muziek.Bij mijn wete moette dan ok op een deftige manier kunne communiceren me elkaar. Daaronder verstanek ni da ge vanop 2cm in elkaars oor moet ligge roepen gelek ne zot gelek 't nu het geval was. Der was percies teveul bass ofzo want kvond soms alles zowa etzelfde klinken. Da was ni altijd zo ze. Van eye-d en hidden hebbek anders wel al veul betere dinges gehoord ze meer darkstep to core. Nu vonnek het ma droog en redelijk traag. Soit kwas ok wel gwn bekke moe van ne gansen dag an de zee rond te lope en omdak menne poot veurege week em omgeslage enzo. Dus da zal der ok wel iet aan gedaan hebben. Conclusie: dagje aan zee zelf was plezanter dan het feest zelf in mijn ogen.

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #117 on: May 07, 2009, 11:08:04 AM »
je moet ook niet voor die boxen gaan staan. Waar wij stonden, kon ik goed praten met mensen.

Offline LSDMARNO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 189
  • Karma: +2/-2
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #118 on: May 07, 2009, 11:58:53 AM »
je moet ook niet voor die boxen gaan staan. Waar wij stonden, kon ik goed praten met mensen.
'k stond niet voor de boxen, da ging daar volgens mij ok bekan ni. Menne kop was echt aant trille van die basse alsk in't midde van de zaal stond. Ma soit mijn mening is gwn da het te luid stond punt. Is da zo moeilijk om da ff te begrijpen. Der zen ier toch altijd mensen die persé hun gelijk willen halen zelfs als het over een eigen mening gaat.

Offline Nilezr

  • Newbie
  • *
  • Posts: 23
  • Karma: +0/-0
Re: 02/05/09 FOOTWORXX invites SMACKDOWN @ Hangar 1, Oostende
« Reply #119 on: May 07, 2009, 12:44:54 PM »
ge hebt gelijk jom arno
t stond echt fucking veel te luid,
k snap nie da ge da goe kunt vinde en wa isser nu tof aan 3 dage last hebbe van u ore.
t had idd veel plezanter geweest als ze 3 db minder hard gespeeld hadde.
anyway, ik vond TOA anders wel vet, die manne hadde ok door dat veel te hard stond en hebbe volges mij het iets stillel (lees aangenamer) gezet.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal