collapse

* Recent posts

Author Topic: [acid] acid kirk - voicelessmix .04  (Read 2226 times)

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #15 on: December 14, 2009, 11:34:16 AM »
Keer naar luisteren :cool:

Offline basswar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +2/-2
  • Coming to C.E.L.L. is loading up batteries
    • http://www.youtube.com/user/b77w4r
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #16 on: December 14, 2009, 12:49:39 PM »
misschien is mijn mind zo blown up door die ene fantastische acid kirk ervaring, dat ik ze totaal ben vergeten (valt echt niet uit te sluiten)
mja hij was zeker begin, mid 90's toch de belgische referentie in exp/hard (analogue) acid lives imho. 1 v zijn lives in de 90s staat toch nog altijd in mn lijstje v best lives seen ever, where he did blow my mind away  :wow:. Nostalgie zal er ook wel in spelen maar toch.
Maar ja zoals je zei smaken verschillen. Ben dan wel benieuwd wie je dan wel goed vindt in het genre  :think:.
en dan logischerwijze de vraag : welke live was dat dan ? want mss was ik er ook  :shifty:

Ik vond Agent Orange en Seal phuric wel cooler bvb

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #17 on: December 14, 2009, 02:11:29 PM »
en dan logischerwijze de vraag : welke live was dat dan ? want mss was ik er ook  :shifty:
naam vh feestje en jaar weet ik zo direct nt meer, moet ergens rond mid 90's geweest zijn, maar alsk mij goed herinner was het in een tot danscafe/disco omgebouwde hoeve in nossegem of sterrebeek. Zijn maar een paar v die bxl underground feesjes geweest daar. Wat ik wel nog goed weet is dat er toen ook wat technische problemen waardoor hij tijdens zijn live is moeten verhuizen met al zijn gear. En dan, wss mede doordat hij wss wa geiriteerd was, het acid beest heeft losgelaten, rete harde ear squeaking pounding acid (ale voor dien tijd toch).
Maar dus ook een dino ja? :P
Ik vond Agent Orange en Seal phuric wel cooler bvb
agent orange, mja was/is da nt meer v die acid-techno en meer eind jaren 90 (dat die hier nog al eens speelde, ale twas nu ook nt da die ZO veel speelde hier natuurlijk maar ale).
En was seal phuric live toen ook al nt meer v dien zware duistere exp breaky shit, dus nt echt acid?
« Last Edit: December 14, 2009, 02:29:37 PM by ©®TM »

Offline sbmrgd

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 274
  • Karma: +4/-3
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #18 on: December 14, 2009, 02:52:05 PM »
ik vind Seal Phuric en Acid kirk wel vant zelfde kaliber... ook veel samengewerkt... (maar ik ben (nog) geen dino dus ja...)

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #19 on: December 14, 2009, 03:02:19 PM »
Ik ken echt niet zoveel van ouden acid, maar kvind alleszins wel chille set. Kheb der van genoten en trouwens nog altijd bezig  :mrgreen:

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #20 on: December 14, 2009, 03:03:30 PM »
ik vind Seal Phuric en Acid kirk wel vant zelfde kaliber... ook veel samengewerkt...
valt te zien wat ge met kaliber bedoelt natuurlijk, maar idd zijn ook wss door hun zelfde muzikale interesses en samenwerking wss wat te vergelijken, vooral vanaf de late 90s. Late mid en eind jaren 90 waren AK zijn setjes ook al meer en meer doorspekt met exp braindance/drillnbass en dan meer en meer naar (puur) ill/ambient en consoorten en heeft hij zelf acid een hele tijd afgezworen gehad. Maar heel in den beginne speelde acid kirk vnl pure acid setjes.
(nog) geen dino dus ja...)
hehe
« Last Edit: December 14, 2009, 03:08:40 PM by ©®TM »

Offline sbmrgd

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 274
  • Karma: +4/-3
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #21 on: December 14, 2009, 03:08:13 PM »

ik vind Seal Phuric en Acid kirk wel vant zelfde kaliber... ook veel samengewerkt...

valt te zien wat ge met kaliber bedoelt natuurlijk, maar idd zijn ook wss door hun zelfde muzikale interesses en samenwerking wss wat te vergelijken, vooral vanaf de late 90s. Late mid en eind jaren 90 waren AK zijn setjes ook al meer en meer doorspekt met exp braindance/drillnbass en naar ill/ambient en heeft hij zelf acid een hele tijd afgezworen gehad. Maar heel in den beginne speelde acid kirk vnl pure acid setjes.

Ze hebben ook enkele acid platen samen gemaakt zoals deze:


Bovendien waren seal phuric zijn sets int begin ook enkel acid (zie zijn sets op la secte)

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #22 on: December 14, 2009, 03:19:27 PM »
Ze hebben ook enkele acid platen samen gemaakt zoals deze:
yeps en vele andere soorten platen ook
Bovendien waren seal phuric zijn sets int begin ook enkel acid (zie zijn sets op la secte)
zijn da lives of dj? (die links v op) la-secte wil nt echt meewerken hier vot moment dus kan nt checken. Nu ja mn geheugen kan me ook id steek laten, maar heeel id beginne id, maar dacht dat SP toch al vroeger naar de meer darke exp dinges gegaan was. Ale of toch dat ik mij herinner v de lives diek gezien heb.

Offline sbmrgd

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 274
  • Karma: +4/-3
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #23 on: December 14, 2009, 03:30:07 PM »

zijn da lives of dj? (die links v op) la-secte wil nt echt meewerken hier vot moment dus kan nt checken. Nu ja mn geheugen kan me ook id steek laten, maar heeel id beginne id, maar dacht dat SP toch al vroeger naar de meer darke exp dinges gegaan was. Ale of toch dat ik mij herinner v de lives diek gezien heb.
Ja die sets zijn acid. Het zou kunnen da seal phuric vroeger begonnen is met dark exp toestanden, hij was oa ook verantwoordelijk voor reload ambient...

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #24 on: December 14, 2009, 03:36:06 PM »
Ja die sets zijn acid.
da betwijfelk nt, vraag was of dat live of dj sets waren ;)
Het zou kunnen da seal phuric vroeger begonnen is met dark exp toestanden, hij was oa ook verantwoordelijk voor reload ambient...
idd, maar ja da was daar ook 1 kruisbestuiving in oa BWP. En de eerste dinges op reload waren ook samen met acid kirk dus ja  :think:.  Tis al beke lang geleden om de timeline beke goe te herinneren wie wat eerst.  :shifty: Anyway doet er ook nt zo heel veel toe zeker?  :whistle:
« Last Edit: December 14, 2009, 03:38:18 PM by ©®TM »

Offline sbmrgd

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 274
  • Karma: +4/-3
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #25 on: December 14, 2009, 03:38:59 PM »
da waren dus dj sets... en tdoet er idd ni toe, bwp rules (ik vond da vroeger zoiets mythisch hebben, lol) mss eens een bwp reunie ipv al die oude club reunies?

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: [acid] acid kirk - voicelessmix .04
« Reply #26 on: December 14, 2009, 04:27:51 PM »
bwp rules (ik vond da vroeger zoiets mythisch hebben, lol)
+1000, my favo posse back then
mss eens een bwp reunie ipv al die oude club reunies?
hehe wouldnt that be nice. Mja meesten leven nog en sommigen zijn zelfs nog "actief" v tijd dus who knows.  :mrgreen:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal