collapse

* Recent posts

Author Topic: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???  (Read 27706 times)

Mango

  • Guest
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #270 on: December 31, 2009, 05:59:25 PM »
rue de cognelée 5020 namur ter hoogte van huisnr 99 weg inslaan
of rue del'grete 5020 namur
N50 31.417 E4 53.479

private party  :mrgreen:


gogogogo
Voor diegene da de bus zoeken TIS NIE OP DELIJN WANT TIS IN WALLONIE HE.....

http://www.infotec.be/ hier moete dus achter u bus zoeken  :lol:

Offline Blowhill

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +2/-2
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #271 on: December 31, 2009, 06:14:52 PM »
openbaar vervoer

-> trein naar namen + vanaf station bus 24 NAMUR - DAUSSOULX / SCOLAIRE / Namur - Daussoulx

Post Merge: December 31, 2009, 06:16:17 PM
Doe da goe daar! Tot morge middag  ;)

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #272 on: January 01, 2010, 03:07:11 PM »
Tis daar echt overdreven VET!!!
Even kleine pauze voor familiefeest, maar vanavond terug naar ginder!  :yeah: :yeah: :yeah:

Kleine sfeer preview  :mrgreen: :










Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #273 on: January 01, 2010, 05:32:14 PM »
Just thuis aangekome, wa was dat daar allemaal  :cheer:
Die sound bij kierewiet  :wow: :wow:  zo zalig om daar rond te lopen.
Da flitskot heeft het em ook wel gedaan bij mij goei dinge gehoord.
Enne gelukkige allemaal.
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Offline de C!

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
  • Karma: +1/-1
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #274 on: January 01, 2010, 05:48:28 PM »
ja egt super vet ginder :biggrin:
opgepast voor gekke hollanders :biggrin:

Offline HiroShima

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
  • Karma: +0/-0
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #275 on: January 01, 2010, 07:34:20 PM »
Ist Ng bezig ? want wil er echt graag natoe :D ma nie vo nix :D plx plx plx help me out peaaaace

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11030
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #276 on: January 01, 2010, 07:43:49 PM »
ten vroegste tot zaterdag vooravond en tenlaatse zondag namidag

Mango

  • Guest
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #277 on: January 01, 2010, 08:01:59 PM »
Om 16h20 toch vertrokken geraakt iemand heeft volgens mij geprobeert om de chauffage van den auto te laten verwarmen zonder da de moter draait  :rolleyes: Aangezien men verwarming helemaal anders was afgeregeld veronderstel ik dit, maar geen probleem startkabels lagen in de koffer  :lol:
Rustig ritje naar huis met toch geen al te gladde wegen (hier en daar een ijsplek op nen op of afrit!), had ik niet verwacht toen ik daar vertrok.

Korte samenvatting:
+ 013 (Echt die dynacords daar komt toch serieus wa geluid uit! veel tijd doorgebracht, klein maar gezellig en leuk om eens op te warmen!)
+ Kierewiet vs Turbosound (WAT EEN WOOFERS  :eek:  :slayer:)
+ exit23/aitw (Opt einde nog beetje staan uitwiegen op een paar acidcore plaatjes)
+ Iedereen da toch iedere keer aanwezig is op een feest (you know how you are  :mrgreen: )
+ Sfeer int algemeen
-ptje de schermutseling in de gang maar is zonder al te veel ergs opgelost geraakt precies wel stevige elleboog in men maag gehad toen dak wa hielp om ze uit mekaar te houden MAAR HET KON DE PRET NIET BEDERVEN
+- Den eerste keer in 4 jaar dak is me een blaar thuiskom
- Dat ik niet tot het einde kon blijven!

Het was ne gelukkige nieuwjaar voor iedereen die op de multisound was aan de gezichten af te lezen!

uitgebreidere review volgt later.... :hippy:

« Last Edit: January 01, 2010, 10:18:26 PM by Mango »

Offline lennart

  • Newbie
  • *
  • Posts: 33
  • Karma: +0/-0
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #278 on: January 01, 2010, 10:22:12 PM »
was leuk man!

Mango

  • Guest
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #279 on: January 01, 2010, 10:56:24 PM »
Ahja en aan diegene die :ganja: op den djbooth van 013 heeft gevonden (in een pak belgam42 me verder nix in):
Hopelijk heeft het gesmaakt (ergst van al is da da men 2e keer van den avond was dak het kwijtspeel)
Kheb het nie aan men hart laten komen en kheb gedacht 3e keer goeie keer (enja kheb em mee tot thuis gekregen  :cheer:

Offline siebed

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #280 on: January 02, 2010, 10:51:58 AM »
bonjour , pas de personne qui trouve mon portefeuille???
niemand die toevallig mijn portefeuille heeft gevonden ?
onder de naam Siebe Desmet:)
als er een teken of ietwat van op duikt , gelieve te laten weten  :love:

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #281 on: January 02, 2010, 11:17:49 AM »
Was mij da weeral een feest. Mooie verzameling deftige sounds samen. Uitblinkers in mijn ogen waren 013 en Kierewiet, omwille van de gezellige sfeer in da klein zaalke en door de manier waarop hardcore uit kierewiet hun sound blaasde. :nuts:
Exit en Rumoer hadden ook schoon muurke staan maar der niet zoveel voorgestaan omwille dat er meestal niet zoveel volk in die zaal was, twas natuurlijk wel vrijdag overdag dak daar rondliep dus tzal mss daar ook wel een deel aan gelegen hebben. Locatie was natuurlijk ubervet en mag in mijn ogen toch wel als beste locatie van belgie bestempeld worden. Sfeer zat er dik in vanaf dak toekwam en is gedurende heel die periode dak er rondliep opt tzelfde niveau gebleven. Enigste nadeel aan deze multisound was de koude, maar daar is er niemand verantwoordelijk natuurlijk en door u warm te dansen of u ff te gaan opwarmen bij 013 was da probleem grotendeels van de baan. Lekkere setjes gehoord, o.a. bij kierewiet die hun hardcoreplaten goed wisten uit te kiezen om ze daarna ongehoord hard te laten blazen op dien dikke muur (merci voor de oordoppen alleszins jimmy :respect:, want zonder zouk het echt lastig gehad hebben). Nosejob heeft de eerste zaal ook veel voorzien van deftige platensets en liveset, en van Mufson zijn draaikunsten was ik toch ook weeral van onder den indruk.
Schijtevet feest en manier om 2010 in te zetten.
Op naar nen warmere multisound :yeah:

Mango

  • Guest
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #282 on: January 02, 2010, 12:05:00 PM »
Oké ben wa bekomen  :P

Int begin was het nog een beetje chaos toen ik aankwam (was wel al om 20h30 :lol: ). Dus nog ffkes in den auto gekropen dak nie teveel in de weg zou lope (toch al rap de zaaltjes gaan checken).
Spijtig van 3bones en thugs (achteraf bezien miss maar goe want ik wist nu al niet in welke zaal eerst staan).
Int begin Nosejob zen DJ set gaan checken perfect om nog wat meer in de stemming te komen  :yeah:
Daarna gaan kijken naar alle zaaltjes en uiteindelijk bij Kierewiet vs Turbosound een paar uur blijven plakken stevige plaatjes gehoord  :slayer: . Ook de muur opzich was indrukwekkend! Die W-bins van TBS gok ik (die boven op de kierewiet woofers stonden) gingen echt LOEIHARD en toch o zo zuiver  :love: .
Daarna nog wat rondgelopen om uiteindelijk weer bij 013 te belanden. Mufson was toen aan zijn DJ-set bezig, dikke schijfkes gehoord en echt proper gemixed!
Dan men oren nog eens serieus gaan pijnigen op het KWS VS TBS muurtje stond precies nog een pak luider als daarvoor :yeah:
Toen in de gaten gekregen dat Sevenum Six eigenlijk al aan het spelen was dus terug richting 013 echt vette stukken gehoord  :clap: . Hierna was het de beurt aan Touw toch wel beetje verrast nieuwe setje is precies een beetje rustiger als de vorige keer dak u gehoord had, wat niet wegneemt dak mij goe geamuseerd heb terwijl!
Hierna toch maar eens beetje gaan chillen werd wel tijd, paar uurkes zitten zeveren hier en daar...
Dan bij exit beland spoetnik was blijkbaar aan het spelen eerst stonden we der me 4 man maar tegen het einde van zijn set liep het daar toch goe vol lekker diepgaande acid (al was de fut er al wel een beetje uit).
Toen te horen gekregen dat FUC (waar ik nog niet was geraakt ook al hoorde ik daar echt wel veel dikke platen int begin van de avond (tijdens suprise act peizek) problemen had met hun soundsytem hopelijk ist nie te erg!
Dingen die me verder zijn bijgebleven: Omush dikke dj set, Nosejob da eerste nieuwe liedje dat je hebt laten horen vlak na u live set klonk echt VET :slayer:
Echt nen hele avond ne geweldige sfeer in het fort op een klein incidentje na denk ik.
Safety supervisor Bluzark echt te zalig om u bezig te zien me de pictogrammekes  :mrgreen:
Alle sounds waren dik in orde!
2010 is alvast goed ingezet hopen dat het blokken me straks even goed afgaat  :lol: .



Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12836
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #283 on: January 02, 2010, 12:17:46 PM »
Ziet er een coole locatie uit... Iemand wat meer info (wat is het precies) en pics?

Mango

  • Guest
Re: 31/12/09 NYE Breakdown Multisound @ ???, ???
« Reply #284 on: January 02, 2010, 12:33:37 PM »
Net met iemand gebeld die daar nog was. Het loopt daar stilletjes op zijn einde. En blijkbaar ook veel mensen die net zoals ik gisteren, een platte batterij hebben  :rolleyes: .

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal