collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39521 times)

Offline Gerardrave

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Karma: +2/-2
  • Uw moeder!
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #420 on: February 08, 2010, 09:18:11 PM »
 :rofl: :rofl: Wat een overtrokken reacties hier en daar. Lijkt wel een nieuwe cell soap ofzo  :rofl: :rofl:

Ik ben er tegen alle verwachtingen in toch nog geraakt en ik heb me goed vermaakt. Stormtrooper, TOA, en Bongra  :hungry:. Jammer dat ik Limewax en Electric Kettle heb gemist.
De prijs was niet bepaald in verhouding met wat je er voor kreeg, dat moet wel gezegd worden. Als je het dan perse moet vergelijken met feestjes in NL die binnen dezelfde prijs categorie vallen ( zo rond de €20,- dus) is het vaak toch net wat strakker en "klantvriendelijker" geregeld. Ik heb ondertussen toch ook genoeg feestjes meegemaakt van hetzelfde commerciele kaliber, waar ik helemaal geen problemen mee heb btw, welke toch net wat minder de sfeer uitwasemden van onverhulde geld uit de zak klopperij  :rolleyes:.
Zo'n provisorisch wandje om een zaal in tweeen te splitsen,...tja... plus het karige drank aanbod. Het is bijna een beetje genant voor de €25,- die ik betaald heb.

De drankprijs vond ik normaal en €2,- om een hele avond te pissen vond ik ook niet echt bijzonder (al heb ik zelf helemaal geen toilet madam gezien). Ik ben een aantal keer mijn blaas gaan legen en eigenlijk was ik iedere keer nog redelijk snel aan de beurt. Ik heb op andere feesten ook al toiletten gezien die 10000x goorder waren.
Ik had eerst moeite met die lockers, maar moet daar achteraf toch mijn mening over veranderen. Eigenlijk was het wel heel fijn zonder tas rond te stampen.
Met het volk totaal geen moeite gehad. Scheve bekken ziet men overal. Daar hoef ik m'n straat niet eens voor uit. En die mensen op het podium vond ik wel vermakelijk. Als zij zich zelf zo nodig met hun mongolide dansjes in de schijnwerper willen stellen, voor mij des te meer lulz  :lol:.

Maar goed. Ik heb al bij al een leuke avond gehad, alleszins onnodig duur, maar om nu helemaal de grond in te stampen. Ik heb wel barrere feestjes meegemaakt.
"Please excuse me for I currently have a terminal erection, and the only cure is midget-cunny."

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #421 on: February 08, 2010, 10:04:39 PM »
amai, zelf de Lieven uit zijn kot gekregen!



ge kunt zalen splitsen met een gordijn ze, maar dan moet ge wel zien dat u boxen uit elkaar gericht zijn.. afin, ik heb dat al vree goed weten komen, dak zelf ni begreep hoe ze da gedaan hadden. Meestal staat het dan niet overdreven luid. besten truk om dat te voorkomen.
Artiesten spelen zoizo zo luid mogelijk, tis maar met limiters en afregeling van de versterker (en vree luid monitors helpt ook altijd) da ge ze op een aanvaardbaar niveau kunt houden. ge KUNT ni in de zaal ne keer gaan horen eh, ge zijt aan't spelen..  Iemand zoals snares begint dan wel met micros naar de kop van de soundguy te smijten maar ja, das een minderheid. :)

ik werd hier al van collaboratie verdacht! dus moek ier dringed ook wa kritiek geven!

nu, aan alle geldkloperij aanklachten: niemand wordt hier rijk van, behalve misschien die kerel die een kot zonder toiletten of bankskes voor bijna 10000 per nacht verhuurt... maar voor de organisatie is dat vooral een gigantisch risico dat mss wel meevalt (en als ge het per uur werk rekent gade ook beter aan den band staan ergens wss) maar ook rampzalig kan zijn. Ik weet dat ook ne kozzmozz ofzo echt geen winstgevende operatie is, die gasten doen break even of iets meer en hebben dan nog nen andere business om van te leven.

die gasten, ik ken ze ni, maar ik weet het zeker, anders geeft ge zo geen feest, doen het echt voor de liefde voor muziek. Eigenlijk zijn't idealisten, I swear. Maar ze willen een bepaald soort feest geven, het moet gigantisch zijn en 4 zalen en 40 dj's en 't kan ni op  maar toch underground! en als ge van die premise begint, is het dees feest met al zijn voor en nadelen gewoon het enig mogelijke gevolg.

maja, ik zou zelf NOOIT zo een risicovol feest geven, Juist omdat ge dan de klootzak moet uithalen om dat terug te verdienen. Grote feesten geven is de max, en acts en zalen mogen ewa geld kosten als ze het waard zijn, ma ge zit toch geen dure buitenlanders te boeken die ge dan om 11 uur op de lineup zet. das toch weggesmeten geld dan. En als ge het dan doet, ja, post em dan online zodat mensen weten wanneer ze der moeten zijn, niemand verwacht zijne favoriet voor 1 uur.

en ook 3 of 4 zalen wtf, niemand kan toch op 4 plaatsen tegelijk zijn? Behalve de efkes chillen/efkes feesten divisie heb ik nooit gesnapt wat de meerwaarde is van veel zalen. one room , one trip en iedeereen wordt gedwongen om u parcours af te leggen, zelf al zagen ze da ze nen act ni goe vonden, der zijn der mss veel meer die iets nieuws zullen ontdekken dat ze geweldig vinden. En ze weten tenminsten wie aan't spelen is. En hier kond ge zelf ni chillen, tenzij rechtstaands blijkbaar.

En de zaal. we hebben ook allemaal liggen ze , de offertes van gia cataro etc. en t'is waar dat Belgie echt kut is voor zalen, zeker Gent. Maar wij zeggen dan gewoon "fuck it! ik laat mij niet afrippen door nen typ die al die poen vraagt voor 12 uurkes tussen vier betonnen muren" wa wast, 7000 euro?  ha, daar kunt ge een jaar ne loft van huren en elken dag feesten geven! En ge zoekt verder, en ge verhuist naar antwerpen waar het stad met super zalen naar uwe kop smijt!  :lol:

wa is ook de fun van daar rond te lopen, aan't stressen, ge kunt nooit ni alle acts zien op u eigen feest, misschien zitte wel super in de schulden,  ge ziet nooit al het volk tesamen, afin, not my kind of promotorship, kem met mijn nederige wood feestjes al stress genoeg.

en ook, zelf al kost u feest 4 euro zijn de nog krakers met honden aan de deur die u voor kapitalist uitschelden, das waar, maar ge moet wel weten dat ons "volk" vree gevoelig is voor drankprijzen en entreeprijzen en algemene fuif afzetterij.  Besteed daar wa meer moeite en geld aan en wa minder aan giga lineups die nooit niemand allemaal te zien krijgt. 't is een kenmerk van ne echte muziekliefhebber da ge vooral aan u namen en line-up denkt, maar das maar zo een klein stukske van feesten geven...

afin, dus ter verdediging: De organisatoren bedoelen het volgense mij zeker niet slecht, integendeel, Ze hebben zwaar gegokt EN blijkbaar gewonnen en heel veel volk heeft zich geweldig geamuseerd en hopelijk wat nieuwer shit leren ontdekken dit kan dusdanig een geslaagd feest genoemd worden, waarvoor proficiat,
MAAR
ze hebben in hun enthousiasme wat fouten gemaakt en ze mogen al de commentaar hier niet zomaar negeren. een heel pak (mufson, riot, ik, etc) zijn zelf ervaren organisator en WETEN waarover ze het hebben.
Als er hier zoveel klachten zijn, zijn der nog veel meer mensen met dezelfde klachten die NIET op dit forum zitten. (of zichzelf niet belachelijk willen maken op 'internet)
« Last Edit: February 08, 2010, 10:52:16 PM by droon »

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #422 on: February 08, 2010, 10:08:36 PM »
35 euro per parkeerwachter per uur, 250 of meer auto's = min. 4 parkeerwachters.
Dan kunt ge nog kiezen voor een 2e parking aan 100€ extra + 4 parkeerwachters.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #423 on: February 08, 2010, 10:19:01 PM »
ik kijk al uit naar de volgende editie!
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline subversa

  • Backstagers
  • Jr. Member
  • *****
  • Posts: 58
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #424 on: February 08, 2010, 10:25:51 PM »
Ik heb voornamelijk de avond in de core zaal doorgebracht,daar was het geluid heel goed met een volle zaal mensen.
Soms eens de andre zalen doorkruist om mee te doen met de toilet wars :whistle:
Ik weet ook goed genoeg hoe de omgeving je geluid kan verkrachten.
Ons feest in de branweerkazerne in kortemark was ook een bijna een onmogelijke zaal door al dat beton,
maar toch nog een hele goeie sound uitgekregen door de goede opstelling van de speakers en de niet zo grote omvang van de zaal.
Ik heb in het verleden regelmatig samengewerkt met Lieven voor mijn feestjes en kan bevestigen dat hij inderdaad altijd het beste eruit haalt.

Ik vond de prijs kwaliteit verhouding aanvaardbaar,met zo'n line up kun je niet verwachten dat je er met 10-15 euro vanaf bent. :nuts:
Ikzelf heb al grotere bedragen neergeteld voor een feest,
zoals velen gezegd hebben "je kan dit van vooraf al verwachten".

Mijn enige minpuntjes zijn de toiletten, het dure water en klein aanbod frisdranken
(kwas BOB :cheersad:).

Vetste sets: Outside Agency,Mindustries en Tieum (met momenten)

Op naar de volgende
« Last Edit: February 08, 2010, 10:30:32 PM by subversa »

Hendrok

  • Guest
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #425 on: February 08, 2010, 10:29:38 PM »
wa heeft dit hier nog met underground te maken?
heel weinig, da weet'k wel

ma tis overduidelijk dat de organisatie een overstapje naar dit soort feesten wil maken... vandaar het gebruik van deze term  ;)

Offline IriZe

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 875
  • Karma: +1/-1
  • Podenemus
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #426 on: February 08, 2010, 10:34:49 PM »
nog sjans dak geen slagen, ma ne knuffel van jou kreeg.
kenjet, al da geweld :(

mo ik ben altijd content als ek joe zien é  :mrgreen:

Bende roddeloars :mrgreen:
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind
[Sigmund Freud]

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #427 on: February 08, 2010, 10:53:54 PM »
Ik vond de prijs kwaliteit verhouding aanvaardbaar,met zo'n line up kun je niet verwachten dat je er met 10-15 euro vanaf bent. :nuts:
True, de inkom zelf viel dan nog mee, maar alles die er bij kwam..

Offline Gerardrave

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Karma: +2/-2
  • Uw moeder!
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #428 on: February 08, 2010, 11:05:51 PM »
Quote
Ik vond de prijs kwaliteit verhouding aanvaardbaar,met zo'n line up kun je niet verwachten dat je er met 10-15 euro vanaf bent. nuts

De prijs tegenover de line-up was prima, daar had ik het ook zeker voor over. Maar een beetje meer comfort had de boel wel netjes afgemaakt en dan heb ik het over kleine dingen als drankaanbod, naar buiten mogen en/of zit plaatsen (al was het maar op de grond), meer wc's en een andere oplossing voor die gesplitste zaal.
In hoofdlijnen vond ik het een amusant feest; line up, sfeer, locatie. Er waren gewoon allerlei kleine ergernissen die denk ik niet perse nodig waren geweest.
Beetje als lekkere pap, maar met klontjes  :lol:

Maar wat weet ik er ook van. Het enige wat ik ooit organiseer is een pyama-party  :mrgreen:
"Please excuse me for I currently have a terminal erection, and the only cure is midget-cunny."

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #429 on: February 08, 2010, 11:12:40 PM »
wa heeft dit hier nog met underground te maken?

Op een van die forums waar ze "het cell-volk rare versnoven mensen vonden", beschouwen ze de Artcube ook als de beste underground locatie die België te bieden heeft...  :rofl:
Ik was er dan wel ni, maar de artcube is nu ni bepaald een undergroundkot. Maar zegt dan ook weer genoeg over die fora waar ze enkel maar positieve commentaar geven  :lol:

@ persoon van de organisatie: ik was er ni, ma WTF, ge zijt iets arrogant. Ik stel voor da ge eens een cursus "feedback aanvaarden" ga volgen.
Het is natuurlijk makkelijker om da allemaal te negeren en te doen alsof ge zo veel beter zijt dan al het scheef volk hier, da er niets van kent. Al een chance da die massa mensen waarvan we het aantal ni mogen weten, wel allemaal kenners zijn :up:

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #430 on: February 08, 2010, 11:25:41 PM »
Moh, één van de weinigen die ik zou herkennen en waar dak (naar mijn weten) geen klaptje heb tegen geslaan  :)

Kheb jou ook niet gezien. Eigenlijk bitter weinig mensen gezien dat ik kende.

Die redbull cola heeft wel nog zwaar op de maag gelegen met gevolg dat ik geen oog dicht gedaan heb achteraf, gisteravond dan maar ontzettend vroeg in bed gekropen. maar khad die dag ook nauwelijks iets gegeten (komt er van als je de hele dag muziek zit te maken). En ik moest nog rijden dus veel alcool moest ik ook niet nuttigen.


En toch heb ik in die zaal een van de vetste feesten ooit gedaan 4 jaar geleden ofzo... Drop Acid Not Bombs. was toen wel maar 2 zalen, die grote zaal als geheel en dan die kleinere zaal. :slayer:


Soit, tis al een dure maand geweest, en volgend weekend nog keer Retro Acid erbij.
Ipv minder uit te gaan, is het juist omgekeerd, meuh
Max 666; characters remaining: 632

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #431 on: February 08, 2010, 11:59:03 PM »
redbulcola da smaakt nu is echt naar ontooide calippo vind ik se, echt vies... :vomit:
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline Gerardrave

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 918
  • Karma: +2/-2
  • Uw moeder!
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #432 on: February 09, 2010, 12:12:57 AM »
redbulcola da smaakt nu is echt naar ontooide calippo vind ik se, echt vies... :vomit:

Nee hoor, ontdooide calippo is namelijk focking lekker.
"Please excuse me for I currently have a terminal erection, and the only cure is midget-cunny."

Offline dskjt

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 456
  • Karma: +10/-10
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #433 on: February 09, 2010, 12:20:20 AM »
kan mij alleen maar aansluiten bij wat droon zegt.

en iedereen die hier naartoe ging wist waar ge u aan kon verwachten imo. De mensen da hier zitten te klagen zijn volgens mij ook nie dit weekend naar hun eerste feest ooit geweest, en den helft ervan weet zelf hoe moeilijk het is iets deftig te organiseren.

't is ook waar da een forum dient om op te neuten en zagen, maar hier loopt het wel de spuigaten uit. En 't was dan zelf al bezig voor het begonnen was.

soit, 't is dan ook net zondag ( iedereen me ne kater/afkick, whatever ) en maandag ( iedereen ambetant omdattie weer een week moe gaan werken/weer een week naar 't school moet/weer een week niks doen op den dop/... , voor hem eeft...maar die commentaar van nachtpoppetje ( die naar ik kan zien wel iets me de organisatie te maken eeft, whatever it is. ) hebt ge wel zelf wa uitgelokt.


Post Merge: February 09, 2010, 12:28:23 AM
oh, en degene die zei dat er geen positieve reviews waren omdat niemand het goed vond...

niet iedereen post zijn mening op een forum, denk da 'k ondertussen 10 mensen heb gehoord die geweest zijn, en die vonden het allemaal een goe feest.
« Last Edit: February 09, 2010, 12:28:23 AM by dskjt »

Offline Mr.Orange

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 837
  • Karma: +13/-13
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #434 on: February 09, 2010, 12:28:51 AM »
precies blij dak ni gekomen ben....hoe was panacea eigelijk ??

btw , nachpoppetje is het vriendinneke van de sandy

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal