collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39520 times)

Offline Mr. Clean

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 106
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #405 on: February 08, 2010, 07:41:57 PM »
Was 't dieje kale met zijn leren frakske?  :lol:

Diene gast aan den ingang was trouwens wel vriendelijk ja.

Mango

  • Guest
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #406 on: February 08, 2010, 07:43:08 PM »
reactie van Organisatie:

- 2€ voor e consumptie is normale prijs op e feest denk ik toch ?
- water is idd niet gratis, koop ik ook aan in flessen toch bij de brouwer.
- 2€ voor toilet is wel degelijk voor de hele avond
- en als je feest meer dan 40 djs host en meer kost dan een anderhalfmiljoen BEF.

't is ook geen free party é volgens mij  :eh:



Free was het niet da weten we ondertussen maar de party ontbrak er bij mij zelfs.

Btw al veel free party's in kraakpanden geweten da ze flessenwater nog steeds gratis geven...
Kunt het misschien is aan de organisatoren van de grotere freeparty's vragen hoe zei dat zonder budget toch geregeld krijgen....

Waar een wil is is een weg ;-)

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #407 on: February 08, 2010, 07:46:39 PM »
jow maat, ge weet gij zeker niet hoeveel een fles kraantjeswater kost zeker????
 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Shiiiiiit..

Vraag misschien in het vervolg 3€ voor nen avond te gaan schijten en zeiken, zodat de mensen een gratis glazeke water kunnen krijgen :)

Poesmoes

  • Guest
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #408 on: February 08, 2010, 07:48:12 PM »
zijn jullie hier nu echt nog nie uit...kiennekes toch :angel:

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #409 on: February 08, 2010, 07:48:29 PM »

en lol @ technoviking me 10 euro na footworxx :rofl: :nuts:
mja khad er ni egt op gelet da'k mijn ticket ng aan een vriendin terug moest betale dus anders haddek dertig euro, ma tmeeste da'k nodig had haddek tog al op voohand gekocht  :whistle:


opt einde van de avond aan mijn nek heel de zaal door naar buiten getrokke en tege de grond gesmete bij den ingang door ne security, dwazen strakke kutgast da da was! en mijn petje kwijtgeraakt toen das ook wel bummer want kwas er wel aan gehecht,  na da da gebeurde wistek gelijk echt nimeer waar mijn kop stond

welke ongetwijfeld ontoelaatbare daad hebt ge dan gepleegd om zo'n behandeling te verdienen?

tfeestje was officieel gedaan, ma der begon nog ne dj in de tweede zaal, ik vond da't nogal kou aant worde was dus kging naar de vestiaire om mn pull te gaan hale, voorbij security, kwil terug naar binnelope ma een madam van die security houd me tegen ma ondertusse liepe der nog veel mense naar binne terwijl ze mij tegehield, ze keek efkes weg en ik dacht ja als ze me nu buitesmijte maakt het tog ni uit aangezien het feest bijna gedaan was, dus ik glip langs haar (kweet wel da't dan mn eige schuld was enal) toen'k aan de ingang van de tweede zaal kom krijgk een snok aan mijn kap enja, die kerel heeft mij gewoon aan mijn nek vast gepakt egt ver aant verstikke enal ij smijt mij op de grond enal echt wtf.. moestie mij gewoon vast gepakt hebbe, was'k ook wel mee gekome ze  :doh: twas gewoon een dikke frustro, de security gast aan den ingang was der gelijk ook nogal van verschote en die was vree vriendelijk
Uitleggen en peten tekenen

PS: gevloerd door een vrouw :rofl:  :mrgreen:

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #410 on: February 08, 2010, 07:50:56 PM »

en lol @ technoviking me 10 euro na footworxx :rofl: :nuts:
mja khad er ni egt op gelet da'k mijn ticket ng aan een vriendin terug moest betale dus anders haddek dertig euro, ma tmeeste da'k nodig had haddek tog al op voohand gekocht  :whistle:


opt einde van de avond aan mijn nek heel de zaal door naar buiten getrokke en tege de grond gesmete bij den ingang door ne security, dwazen strakke kutgast da da was! en mijn petje kwijtgeraakt toen das ook wel bummer want kwas er wel aan gehecht,  na da da gebeurde wistek gelijk echt nimeer waar mijn kop stond

welke ongetwijfeld ontoelaatbare daad hebt ge dan gepleegd om zo'n behandeling te verdienen?

tfeestje was officieel gedaan, ma der begon nog ne dj in de tweede zaal, ik vond da't nogal kou aant worde was dus kging naar de vestiaire om mn pull te gaan hale, voorbij security, kwil terug naar binnelope ma een madam van die security houd me tegen ma ondertusse liepe der nog veel mense naar binne terwijl ze mij tegehield, ze keek efkes weg en ik dacht ja als ze me nu buitesmijte maakt het tog ni uit aangezien het feest bijna gedaan was, dus ik glip langs haar (kweet wel da't dan mn eige schuld was enal) toen'k aan de ingang van de tweede zaal kom krijgk een snok aan mijn kap enja, die kerel heeft mij gewoon aan mijn nek vast gepakt egt ver aant verstikke enal ij smijt mij op de grond enal echt wtf.. moestie mij gewoon vast gepakt hebbe, was'k ook wel mee gekome ze  :doh: twas gewoon een dikke frustro, de security gast aan den ingang was der gelijk ook nogal van verschote en die was vree vriendelijk
Uitleggen en peten tekenen

PS: gevloerd door een vrouw :rofl:  :mrgreen:

wreed mannelijk wijf wel
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #411 on: February 08, 2010, 07:51:06 PM »

en lol @ technoviking me 10 euro na footworxx :rofl: :nuts:
mja khad er ni egt op gelet da'k mijn ticket ng aan een vriendin terug moest betale dus anders haddek dertig euro, ma tmeeste da'k nodig had haddek tog al op voohand gekocht  :whistle:


opt einde van de avond aan mijn nek heel de zaal door naar buiten getrokke en tege de grond gesmete bij den ingang door ne security, dwazen strakke kutgast da da was! en mijn petje kwijtgeraakt toen das ook wel bummer want kwas er wel aan gehecht,  na da da gebeurde wistek gelijk echt nimeer waar mijn kop stond

welke ongetwijfeld ontoelaatbare daad hebt ge dan gepleegd om zo'n behandeling te verdienen?

tfeestje was officieel gedaan, ma der begon nog ne dj in de tweede zaal, ik vond da't nogal kou aant worde was dus kging naar de vestiaire om mn pull te gaan hale, voorbij security, kwil terug naar binnelope ma een madam van die security houd me tegen ma ondertusse liepe der nog veel mense naar binne terwijl ze mij tegehield, ze keek efkes weg en ik dacht ja als ze me nu buitesmijte maakt het tog ni uit aangezien het feest bijna gedaan was, dus ik glip langs haar (kweet wel da't dan mn eige schuld was enal) toen'k aan de ingang van de tweede zaal kom krijgk een snok aan mijn kap enja, die kerel heeft mij gewoon aan mijn nek vast gepakt egt ver aant verstikke enal ij smijt mij op de grond enal echt wtf.. moestie mij gewoon vast gepakt hebbe, was'k ook wel mee gekome ze  :doh: twas gewoon een dikke frustro, de security gast aan den ingang was der gelijk ook nogal van verschote en die was vree vriendelijk
Uitleggen en peten tekenen

PS: gevloerd door een vrouw :rofl:  :mrgreen:
over gevloerd gesproken??? :rofl: :rofl:

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #412 on: February 08, 2010, 07:51:35 PM »

Uitleggen en peten tekenen

PS: gevloerd door een vrouw :rofl:  :mrgreen:

 :lol: gast, da was wel ni die vrouw die mij naar buite getrokke heeft eh, da was nen andere security dude die mij naar binne zag gaan

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #413 on: February 08, 2010, 08:13:46 PM »
Mij goed geamuseerd hier maar tkon wel veel beter..

+ Goeie sound
+ Vette muziek gehoord
+ Goeie sfeer voor zoveel verschillende genres door elkaar

- Binnen opgesloten worden
- 10€ betalen vr kastje (5€ waarborg maar dan nog..)
- 2€ voor wc
- Geluid van zaal 1 & 2 door elkaar
- Te duur water en te slechte redbull-cola  :sick: :sick:
- Security die u verbied van ergens neer te zitten
- Timetable kon veel beter (tieum & limewax om 11u??)
...

Tzal mijne laatste footworxx geweest zijn (of ze moeten al met iets zot afkomen!)

Diene gast aan den ingang was trouwens wel vriendelijk ja.
Idd, goeie gast  :)

Offline GrindHorse

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #414 on: February 08, 2010, 08:17:44 PM »
kort weg gezegd , footworxx suckte vo dood.
Kutmuziek en slechte sfeer.
Fuckt footworxx ! :razz:

Offline basswar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +2/-2
  • Coming to C.E.L.L. is loading up batteries
    • http://www.youtube.com/user/b77w4r
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #415 on: February 08, 2010, 08:25:14 PM »
kort weg gezegd , footworxx suckte vo dood.
Kutmuziek en slechte sfeer.
Fuckt footworxx ! :razz:
1 post, 3 zinnekes , en der nog volledig naast ook




hierzie, beter kan het nie verwoord worden, props to Mufson

Dik KAKFEEST,had beter moete wete...
Wist eigl goe genoeg op voorhand datk er niks te zoeken (pun intented bluz snul  :lol:) had  :P Ma dacht het wel ging meevalle, yeah right. Merci aan de chauffeur voor de extra sop erboven op  :P (ma in the end was da nog het minste waar ik me aan geërgerd heb)
Geldklopperij & kutmuziek (Veel posen, weinig kwaliteit, veel scheve mensen mee opt podium die uw ego wa staan te strelen (en da van hun eige want waw ze moge opt podium)).
Een goe uitgekiend concept om zo veel mogelijk uit de zakken van uw feestgangers te kloppen met zo weinig mogelijk er voor aan te bieden.
2€ voor water, terwijl ik gelijk ne brave snul het aub had gevraagd. Wil gerust begrijpe da ge ni zomaar water geeft aan iedereen op zo'n feest die het komt eisen, ma een tusse oplossing mag er wel fuckin zijn! Tis zelfs wettelijk verplicht dachtk. Ondertusse de kassa zien geteld worde 2 meter verder,  ma e waterke kon er ni af. Er zelfs ni over gediscussieerd (moeite ni mij moe te make), er eens mee gelache eigl. Zielig. Moete veel voldoening uithale  :lol: Telt uw geld sukkelaar, ge moogt trots zijn op uw concept!
Kunt ni eens ne fatsoenlijke cola kope aan uwen toog (niks andere frisdrank) en enkel redbull cola (om van te kotsen), daar hadden ze overduidelijk nen deal mee  :mrgreen: 2€ voor te pissen mee 700man op ene WC. FUCKIN RYANAIR da gij runt: zoveel mogelijk schrappe en zoveel mogelijk bijaanrekene. :lol:
Ik wens de org nevertheless het allerbeste met de centen! Als dat jullie drijfveer is, voel dan eerder compassie dan boosheid.
Tis ook ni het publiek da telt in jullie visie, maar de opbrengst achteraf. Tis niet: vet we gaan een feestje geven, OM ONS TE AMUSEREN. Jullie denken: even kijken waar we nog kunne schrappen/zien hoe ver we het kunne drijven qua prijzen dat ze blijven betalen: WINST MAXIMALISATIE.

NEVER AGAIN.

Anyway: grootste kutnacht van 2010 is al achter de rug. Het was ,me op den duur zoveel geworde da het een grap werd, lache mee de eigen miserie.

Voor er e paar beginne te flippe: IN MY HUMBLE OPINION. Doe gerust voort. Maakt er een wekelijkse club van for all I care. Heb weer ff zwaar gevoeld waarom ik dit type feeste al heel lang had gemeden. Kheb ni betaald en toch voelk me geript  :think:
Pluspunt: vriendelijke buitewippers!

Maar misschien dat ik er morgen wat minder zwart-wit op kan terugdenken  :mrgreen: Waarsch ligt deze perceptie gedeeltelijk aan men eige & de nodige toestanden. Het ligt me te nauw aant hart I'm afraid.. Echt de omgekeerde wereld wa ik gewoon ben & vet vind aan feesten. (Gemeende vraag aan de org: hoe de fuck haalde hier voldoening uit?)

ff mijne rant relativeren:
DEAR ORG
Peisde echt ni da ge wa meer service zou mogen bieden naar de mensen toe? Dat een minumum aan verscheidenheid aan drank ni aangenaam zou zijn voor uw feestgangers? Da de mensen het misschien wel leuk vinden dat naar het toilet gaan mogelijk wordt gemaakt op een fatsoenlijke manier? Was een feest ni ooit iets dat werd georganiseerd om uw feestgangers zich eens goed te late amuseren?

Soit, IEDER ZIJN DING I guess.

Ahja dikke merci wim en mango! Timing couldn't be better, apreccieer ik echt!

+3

Over & out!  :geek:

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #416 on: February 08, 2010, 08:31:51 PM »
Kheb gehoord dat 't niet zo plezant was.
Mocht niet op de grond zitten, noch liggen...?
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #417 on: February 08, 2010, 08:42:05 PM »
nog sjans dak geen slagen, ma ne knuffel van jou kreeg.
kenjet, al da geweld :(

mo ik ben altijd content als ek joe zien é  :mrgreen:
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline Kira

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 403
  • Karma: +2/-2
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #418 on: February 08, 2010, 09:05:02 PM »
Tis zoals enen hier al zei; de mensen dat goe vonden hoor je sowieso minder of later.
En op andere forums zeggen ze dat jullie de rare, versnoven mensen waren
Alli, voor een keer dak een report post, twas dan nog een goeie en vroeg! Mo tis wel een feit dat er overdreven wordt met de negatieve commentaar.
Raar, soms. versnoven, nee. Heb jij vooroordelen (net zoals vele anderen)? zeker!

kvind gabbers wel sympathiek anders
+ 1 !! Was weer fijn om enkele van de gabberbus tegen te komen, altijd zo vriendelijk hé die mannen!

Voor de rest deel ik mijn mening vooral met wat Hystería eerder gepost heeft over het feest.

ik durf het bijna niet zeggen, maar hier uiteindelijk toch naar toe geweest en ik heb mij geamuseerd :oops:
Moh, één van de weinigen die ik zou herkennen en waar dak (naar mijn weten) geen klaptje heb tegen geslaan  :)

En trouwens, bedankt aan alle mensen die mij witte wijn en rode wodka redbull getrakteerd hebben. kweet nie meer wie dat allemaal was, mo twas wel geestig!  :drunk:
« Last Edit: February 08, 2010, 10:05:05 PM by Kira »

Offline funktion-one belgium

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-1
  • infra bassss
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #419 on: February 08, 2010, 09:06:34 PM »
Een goed geluidsysteem is de essentie van een respectabel feest, ten eerste naar de ARTIEST en ten tweede naar het publiek. Door't feit dat da al zolang niet meer bestaat doen nog maar weinig crews moeite om wa van geluidstechniek te leren. En zo heb je die miserie van slecht geluid op praktisch elk feest van de laatste 5 jaar. Da slecht geluid was ik dus al wel gewoon van alle andere feesjes, maar niet die fukkin 120dB ...

En ik ga volledig akkoord met de hongerlijers hier: het geldbejag lag er inderdaad iétske te dik op, maar ik kan me nie voorstellen dat ze rijk gaan geworden zijn van dit feest. Zoveel volk was er nu ook weer niet.


een goed geluidssysteem is inderdaad de essentie van een respectabel feest, alsook een goede zaal waar een geluidssysteem tot zijn recht kan komen.
als er een reflectie van het geluid is van meer dan 4-5 seconden is het onmogelijk om een goed geluid te krijgen. punt uit.
ligt dat dan aan het geluidsysteem, de crew of aan de dj?  nee dacht ik.
blijkbaar is mijn crew niet in staat om geluid af te regelen, en dit na het plaatsen van ondertussen na een tiental jaar een 2500 (tweeduizendvijfhonderd) kleine en grote feesten.
ik geef u de kans het beter te doen, kom gerust es een weekendje mee, en leg me dan es uit hoe het beter kan in zon omstandigheden van slechte akoestiek.

de 120 dB, dat is volgens mij ook niet het probleem van de geluidstechnieker  maar wel van de (meeste) Artiesten die (bijna) nooit in de zaal gaan luisteren wat ze uitvreten op de mengtafel...
hoe harder, hoe beter ze denken te draaien...

indien u mij beter zou kennen zou U wel weten hoeveel respect onze crew voor artiesten toont, en hoe we ons in de soms zeer moeilijke omstandigheden ons best doen om de artiesten de meest comfortabele manier hun ding te laten doen.

inderdaad jammer van de *overspraak* van de ene zaal naar de andere, ik heb jammer genoeg nooit geleerd hoe ik een muur moet metselen, anders had ik het wel gedaan.



lieven pillaert
soundsystem.be








 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal