collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39573 times)

Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #390 on: February 08, 2010, 06:49:54 PM »
 :lol:
 :popcorn:
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #391 on: February 08, 2010, 06:52:13 PM »
@ riot : geen kloten

@ mr. Clean :  :clap:
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #392 on: February 08, 2010, 06:56:52 PM »
was der zelf nie, dus moek der me eignl nie mee moeien maar kant nie laten  :mrgreen:


Die lockers zijn er gekomen omdat ze een aantal jaren geleden heel veel problemen met de vestiaire hebben gehad, en dat dus niet meer willen, dit is de makkelijkste en veiligste oplossing,


lockers zijn inderdaad een goede oplossing beste nachtpoppetje, als de mensen deze uit vrije wil kunnen gebruiken. maar mensen met e rugzak verplichten om 5 € te geven aan e kastje  :think: :hand:



ja awel kvon da ook wel goe systeem qua vestiaire, moest mn rugzak ni bijhoude en 'k kon tog alles erin en eruit hale alsk iets nodig had ze zoude da beter meer doen, weliswaar me mense die er een oog ophoude datter nix geript kan worde, ma twas 5euro + 5 euro waarborg, wa maakte da ik blut was van de second da'k toekwam  :cheersad:

Offline Noisy Volpex

  • Newbie
  • *
  • Posts: 8
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #393 on: February 08, 2010, 07:04:20 PM »
reactie van Organisatie:

- 2€ voor e consumptie is normale prijs op e feest denk ik toch ?
- water is idd niet gratis, koop ik ook aan in flessen toch bij de brouwer.
- 2€ voor toilet is wel degelijk voor de hele avond
- en als je feest meer dan 40 djs host en meer kost dan een anderhalfmiljoen BEF.

't is ook geen free party é volgens mij  :eh:


Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #394 on: February 08, 2010, 07:06:11 PM »
opt einde van de avond aan mijn nek heel de zaal door naar buiten getrokke en tege de grond gesmete bij den ingang door ne security, dwazen strakke kutgast da da was! en mijn petje kwijtgeraakt toen das ook wel bummer want kwas er wel aan gehecht,  na da da gebeurde wistek gelijk echt nimeer waar mijn kop stond

welke ongetwijfeld ontoelaatbare daad hebt ge dan gepleegd om zo'n behandeling te verdienen?
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline the nippler

  • Newbie
  • *
  • Posts: 20
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #395 on: February 08, 2010, 07:08:39 PM »
Zelfs 1000-1400man is nog niets vergeleken met footworxx, hoeveel juist zijn jullie zaken ni...
Tis zoals enen hier al zei; de mensen dat goe vonden hoor je sowieso minder of later.
En op andere forums zeggen ze dat jullie de rare, versnoven mensen waren, als dat niet zo had geweest, hadden jullie waarschijnlijk de line-ups in de zalen aan de palen wel zien hangen ;)

Ow plzz, face it 90 procent vond et gewoon slecht, de goeie comments kome nimeer. En owkee 1400 man is nog ni eens in de buurt ? Wa ?? oeveel dan 3000 (en tzal nog meer zijn wss) ? maal 20 euro !!??? 60000 euro en no geen deftig feest kunne organisere  :silenced: daaaamnnn . En rare vesrsnove mensen wtf komde gy ier nu zeggen, heel zwakke verdedeging wel imo... En we zulle ma zwijgen dan over al die schranzspeedsmoelen die der wss ook rondliepe ?

Op feesten van deze omvang in holland betaal je makkelijk 35-50euro, dan mag je wel uitgaan van zo'n organisatie, en dan nog was da ni altijd het geval ze, hier in België kan je da niet doen omdat je weet dat mensen dat hier nooit gaan betalen, dus je moet van een feest van 20euro inkom ook gewoon niet hetzelfde verwachten als van een feest van 35-50euro inkom...

Neen de mense gaan da idd nooit betalen als g geen waar voor u geld krijgt , logisch ...
Hmm van een feest van 20 euro niet tzelfde verwachten als een feest van 35 euro ?? Tiens, alsk et ier zo lees kunde anders wel  meer verw8ten van een doorsnee 5euro inkom feest, als van Ftwx...


Tis eigenlijk de moeite ni waard om da hier uit te leggen, want jullie denken precies allemaal dat jullie t beter kunnen, alleen vraag ik me dan wel af waarom jullie da ni doen?
Een van de enige die hier wel serieus heeft kunnen reageren is droon, wss omdat hij wél weet waarover hij praat :)

idd 90 procent vant volk zou mee het budget da jullie wss voor handen hebbe een veel beter feest kunne afleveren imo


kwil ier zo ni op reagere ma uwe zwaar veralgemeende post gaat er gewoon zwaar over

(rood = ben ik ter verduidelijking  :P)
budget maakt het feestje ni,tis de spirit die telt  :)

maar aan de reacties te zien was de spirit hier duidelijk op geld incasseren gesteld :shhh: :shhh:
the steeple was nice vant wknd en muziek stond daar lekker goe afgesteld en echte cola :mrgreen:

 @ nachtpoppetje rare versnoven mensen? wtf!!  bij mijn weten zede daar ook nooit vies van geweest en dan nu zo reageren (we kunnen allemaal geen bommekes nemen zoals jij :whistle: ) en als ze het over rare versnoven mensen hebbe,zede dan zeker da ze het ni over mike warez hebbe :rofl:
en BTW Samoth weet wel waarover da em spreekt,leert gewoon de kritiek te aanvaarde,of denkte weer da iedereen die kritiek heeft jaloers is op sandy??  :think:
rock is dead ad paper killed it..

Offline Dr.Drane

  • Superadministrator
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3370
  • Karma: +28/-28
  • wie niet weg is is gezien
    • Appletree
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #396 on: February 08, 2010, 07:10:44 PM »
reactie van Organisatie:

- 2€ voor e consumptie is normale prijs op e feest denk ik toch ?
- water is idd niet gratis, koop ik ook aan in flessen toch bij de brouwer.
- 2€ voor toilet is wel degelijk voor de hele avond
- en als je feest meer dan 40 djs host en meer kost dan een anderhalfmiljoen BEF.

't is ook geen free party é volgens mij  :eh:



Kraantjeswater gratis ter beschikking stellen lijkt me wel een goed idee moest da nie gebeurd zijn. Zeker als ge de mensen niet toelaat buiten te komen. En imo zijn de prijzen wel normaal voor zo'n groot feest. En ook, als feestganger zijt ge toch ook nie verplicht om te gaan als je 't zijn geld nie waard vindt.
~only dead fish follow the stream~
Check this out                                                                                                                                                                or do it yourself
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop</a>  <a href="http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166</a>

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #397 on: February 08, 2010, 07:14:11 PM »
reactie van Organisatie:

- 2€ voor e consumptie is normale prijs op e feest denk ik toch ?
- water is idd niet gratis, koop ik ook aan in flessen toch bij de brouwer.
- 2€ voor toilet is wel degelijk voor de hele avond
- en als je feest meer dan 40 djs host en meer kost dan een anderhalfmiljoen BEF.

't is ook geen free party é volgens mij  :eh:



Kraantjeswater gratis ter beschikking stellen lijkt me wel een goed idee moest da nie gebeurd zijn.
idd en volgens mijn weten isda nog altijd graties kraantjes water... en lol @ technoviking me 10 euro na footworxx :rofl: :nuts:

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #398 on: February 08, 2010, 07:16:35 PM »
ik krijg nochtans geregeld een factuur voor 't stadswater dat ik afneem zu :P
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Tripped

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2891
  • Karma: +38/-32
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #399 on: February 08, 2010, 07:17:29 PM »
en lol @ technoviking me 10 euro na footworxx :rofl: :nuts:
idd

kga mij ier ferm buitenhouden :lol:


Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #400 on: February 08, 2010, 07:20:44 PM »
ik durf het bijna niet zeggen, maar hier uiteindelijk toch naar toe geweest en ik heb mij geamuseerd :oops:

outside agency en stormtrooper made my night :love:

wat dak wel minder vond is dak een appel vroeg aan Iris, maar ipv een appel te geven begon ze te slaan :( waar is de security als je ze nodig hebt!
Max 666; characters remaining: 632

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #401 on: February 08, 2010, 07:25:22 PM »
en lol @ technoviking me 10 euro na footworxx :rofl: :nuts:
idd

kga mij ier ferm buitenhouden :lol:


Tis ne specialen e   :mrgreen:

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #402 on: February 08, 2010, 07:31:50 PM »
ik durf het bijna niet zeggen, maar hier uiteindelijk toch naar toe geweest en ik heb mij geamuseerd :oops:

outside agency en stormtrooper made my night :love:

wat dak wel minder vond is dak een appel vroeg aan Iris, maar ipv een appel te geven begon ze te slaan :( waar is de security als je ze nodig hebt!

Iris stond ngal pinnig denk ek  :lol:
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #403 on: February 08, 2010, 07:33:10 PM »
nog sjans dak geen slagen, ma ne knuffel van jou kreeg.
kenjet, al da geweld :(
Max 666; characters remaining: 632

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #404 on: February 08, 2010, 07:33:37 PM »

en lol @ technoviking me 10 euro na footworxx :rofl: :nuts:
mja khad er ni egt op gelet da'k mijn ticket ng aan een vriendin terug moest betale dus anders haddek dertig euro, ma tmeeste da'k nodig had haddek tog al op voohand gekocht  :whistle:


opt einde van de avond aan mijn nek heel de zaal door naar buiten getrokke en tege de grond gesmete bij den ingang door ne security, dwazen strakke kutgast da da was! en mijn petje kwijtgeraakt toen das ook wel bummer want kwas er wel aan gehecht,  na da da gebeurde wistek gelijk echt nimeer waar mijn kop stond

welke ongetwijfeld ontoelaatbare daad hebt ge dan gepleegd om zo'n behandeling te verdienen?

tfeestje was officieel gedaan, ma der begon nog ne dj in de tweede zaal, ik vond da't nogal kou aant worde was dus kging naar de vestiaire om mn pull te gaan hale, voorbij security, kwil terug naar binnelope ma een madam van die security houd me tegen ma ondertusse liepe der nog veel mense naar binne terwijl ze mij tegehield, ze keek efkes weg en ik dacht ja als ze me nu buitesmijte maakt het tog ni uit aangezien het feest bijna gedaan was, dus ik glip langs haar (kweet wel da't dan mn eige schuld was enal) toen'k aan de ingang van de tweede zaal kom krijgk een snok aan mijn kap enja, die kerel heeft mij gewoon aan mijn nek vast gepakt egt ver aant verstikke enal ij smijt mij op de grond enal echt wtf.. moestie mij gewoon vast gepakt hebbe, was'k ook wel mee gekome ze  :doh: twas gewoon een dikke frustro, de security gast aan den ingang was der gelijk ook nogal van verschote en die was vree vriendelijk

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal