collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39566 times)

Offline Marisj*

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 237
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #375 on: February 08, 2010, 05:00:01 PM »
Shit man kunde gulder een stukske zagen...

+1000000

lees het dan nie...
ik persoonlijk vind het leuk om te weten dak nix gemist heb  :cheer:
((steeple was niceee  :cheer:))  :yeah:
brave meisjes
komen in de hemel
stoute meisjes komen overal

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #376 on: February 08, 2010, 05:00:37 PM »
@ marisj : Sorry voor u ogen   :mrgreen:
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Marisj*

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 237
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #377 on: February 08, 2010, 05:05:35 PM »
@ marisj : Sorry voor u ogen   :mrgreen:

tis mij gelukt om het te ontcijferen
en kben het toch wel volledig met je eens!
brave meisjes
komen in de hemel
stoute meisjes komen overal

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #378 on: February 08, 2010, 05:05:53 PM »
Twaren idd scorpions die security, nog een tijde mee liggen klappen of ze enne maat nie binne liete ma ze bleven bij hun standpunt en waren voor de rest heel den avond vriendelijk.
Zo van da gabber en techno volk heel nix mis mee in elke scene zitte marginale mense he...
Enigste minpunt vr mij was geluidsoverlapping, wa nog nie overdreve was ma tzou idd nie moge.
Vr de rest als ge u aan prijzen en security moet ergeren, da weet ge op voorhand en kunt ge evegoed thuisblijven. Een feest is om u te amusere en van de muziek te geniete en nie alleen de minpunten te onthouden en zo een feest afbreken.
Uit fouten zullen ze wel leren zeker.
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Hendrok

  • Guest
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #379 on: February 08, 2010, 05:31:12 PM »
Zelfs 1000-1400man is nog niets vergeleken met footworxx, hoeveel juist zijn jullie zaken ni...
vraag mij toch af waarom dit niet mag geweten zijn... :think:

moest ik een groot feest geven ik zou trots zijn da ik kan zeggen da er 2000 of 3000 man is geweest... of mogen we gewoon niet weten hoeveel ge aan uw inkom hebt verdient?

Tis zoals enen hier al zei; de mensen dat goe vonden hoor je sowieso minder of later.
En op andere forums zeggen ze dat jullie de rare, versnoven mensen waren, als dat niet zo had geweest, hadden jullie waarschijnlijk de line-ups in de zalen aan de palen wel zien hangen ;)
mogen we eens de links van die forums?

Op feesten van deze omvang in holland betaal je makkelijk 35-50euro, dan mag je wel uitgaan van zo'n organisatie, en dan nog was da ni altijd het geval ze, hier in België kan je da niet doen omdat je weet dat mensen dat hier nooit gaan betalen, dus je moet van een feest van 20euro inkom ook gewoon niet hetzelfde verwachten als van een feest van 35-50euro inkom...
bedoel je feesten zoals http://www.langweiligkeitfestival.com/? :P

Tis eigenlijk de moeite ni waard om da hier uit te leggen, want jullie denken precies allemaal dat jullie t beter kunnen, alleen vraag ik me dan wel af waarom jullie da ni doen?
Een van de enige die hier wel serieus heeft kunnen reageren is droon, wss omdat hij wél weet waarover hij praat :)
alsof droon hier de enigste is die verstand heeft van grote underground-feesten te organiseren :rolleyes:

volgens mij vermeld ge droon omdat het gewoon een van de meest gekende namen is hier... of hebt ge hem al gebooked voor de volgende editie missch?  :rofl:

Offline Mr. Clean

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 106
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #380 on: February 08, 2010, 05:32:25 PM »
Waarom zou je niet mogen zeggen als iets tegenviel? Omdat jij het naar uw zin had wordt enige negatieve commentaar direct afgedaan als gezaag of wat? Djeezes  :nuts:

De bedoeling van een forum is imo niet om te zwijgen als je iets leuk vond of tegenvallen. En de mensen die het leuk vonden die zwijgen allemaal zeker, want na een leuk feest heerst er natuuurlijk een en al negativeit.  :rolleyes: :lol:

Quote
En op andere forums zeggen ze dat jullie de rare, versnoven mensen waren, als dat niet zo had geweest, hadden jullie waarschijnlijk de line-ups in de zalen aan de palen wel zien hangen

 :nono: Wat een voooroordelen.. Ik ga niet beginnen over drugs (ben zelf nuchter gebleven) maar van snuiven wordt je natuurlijk blind en van alcohol ben je het scherpst van geest.. Ja ja, een heel scherpe opmerking hoor.  :nuts: Ten eerste 1) Kun je niet zien wie er van CELL is 2) Lijkt mij niet dat die johnnymannekes het volk van CELL zijn maar kom.. En ik bedoel niet de gabbers.

Ik heb trouwens maar 1 line-up aan de palen zien hangen, en die was onleesbaar.. Maar soit daar heb ik niet eens over geklaagd! Ik vind dat je met al dat geld wel de moeite had kunnen nemen om fatsoenlijke flyers met de line-up er op zou kunnen laten drukken.. Of in het groot ophangen ergens. Ik geloof niet dat dat een onmogelijke taak is?

Quote
want jullie denken precies allemaal dat jullie t beter kunnen, alleen vraag ik me dan wel af waarom jullie da ni doen?

Oh, problem solved: Ik amuseer mij inderdaad stukken beter met een Exit23 of een 013 dan op deze Footworxx. Dus inderdaad, mij zie je er niet meer en dan ga ik liever voor de DIY. Succes nog met de feesten, komt helemaal goed zo.

Maar soit, ik op al met "zagen" (lees: gewoon mijn mening geven) want Mufson heeft eigenlijk al het grootste deel van wat ik nog wou zeggen gezegd.

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #381 on: February 08, 2010, 05:41:05 PM »
Zelfs 1000-1400man is nog niets vergeleken met footworxx, hoeveel juist zijn jullie zaken ni...
vraag mij toch af waarom dit niet mag geweten zijn... :think:
anders wete we oeveel ze in ulder zakke steken :shifty: :liar:
ge zoudet beter gebruike voor u feest deftig in orde te make ;)
en aja zwakke comments ze ,,veralgemening???? :shifty:

Offline AcidPixie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 603
  • Karma: +8/-8
    • AcidPixie
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #382 on: February 08, 2010, 05:51:19 PM »
Waarom zou je niet mogen zeggen als iets tegenviel? Omdat jij het naar uw zin had wordt enige negatieve commentaar direct afgedaan als gezaag of wat? Djeezes  :nuts:

Ik was er niet eens, dus ik kan het er ook niet naar mijn zin gehad hebben  ;).
Ik zat ergens anders waar ik het wel naar mijn zin had  :P.

Maar het is gewoon lachwekkend hoe hier door sommige wordt gereageerd. Puur entertainment om dit allemaal te lezen.

Maar denk dat ik wellicht niet geheel in jullie "scene" pas :p
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #383 on: February 08, 2010, 05:55:11 PM »
(ben zelf nuchter gebleven)


Shit, had beter afgekomen  :P
Voor u keer nuchter te zien had'k eigk wel 20€ over  :silenced: :mrgreen:

Offline Kevn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 489
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #384 on: February 08, 2010, 05:56:21 PM »
dr zijn nu eenmaal mensen die het slechtvinden, das altijd zo. moej daarom zo je feest verdedigen? tis al genoeg da ftwxx zoveel geld vraagt, kpeis da ze ni daze te klaagn ebn. goed feest of ni, ze hebn genoeg geld in undr poln gesmeten gekregen :mrgreen:
ik ben zelf ni geweest dus kan dr ni over oordelen, ben gewoon blij dak er ni naartoe geweest ben en heb mij vies goe geamuseerd in steeple  :slayer:

Offline Jerre02

  • Losing the sound in the morning...
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 240
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #385 on: February 08, 2010, 06:04:00 PM »
2 euro? niets moeten betalen id jongenswc hoor  :think:
maar da aanschuiven daarentegen..
in ieder geval goeie setjes gehoord, wijze locatie maar irritante buitensmijters en afripping van die lockers, kvind goe systeem ma 5 euro huur ister wel over en zeker alst verplicht is.
oren suizen nog


+1
21/09 Doomsday Festival
21/02 Drillogy Chapter I
29/03 Liberty White Chronicles

Offline Mr. Clean

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 106
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #386 on: February 08, 2010, 06:21:04 PM »
Quote
Maar denk dat ik wellicht niet geheel in jullie "scene" pas :p

Welke scene? Eentje waar ze acid of dutchtek draaien?  :think: Ik ben hier nieuw en om eerlijk te zijn heb ik het niet zo voor scenes eigenlijk veel te veel gezeik meegemaakt a la wie heeft er nu weer op wie zijn vriendin gezeten  :snooty:

Ik kom gewoon mijn kot uit om nen toffen tijd te hebben en als dat tegenvalt zeg ik het toch, heeft niks met scenegedoe te maken.  ;) Maar ik heb niks zinnigs meer te vertellen dus ik ga zwijgen.  :yeah:

Quote
Voor u keer nuchter te zien had'k eigk wel 20€ over  :silenced: :mrgreen:

 :gayfight:  :mrgreen:

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #387 on: February 08, 2010, 06:36:50 PM »

Quote
Voor u keer nuchter te zien had'k eigk wel 20€ over  :silenced: :mrgreen:

 :gayfight:  :mrgreen:

 :banana:

Offline sam

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 761
  • Karma: +34/-34
  • 26/06/09 TOYFABRIC 7 playyyyyyyytime :-)
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #388 on: February 08, 2010, 06:38:35 PM »
was der zelf nie, dus moek der me eignl nie mee moeien maar kant nie laten  :mrgreen:


Die lockers zijn er gekomen omdat ze een aantal jaren geleden heel veel problemen met de vestiaire hebben gehad, en dat dus niet meer willen, dit is de makkelijkste en veiligste oplossing,


lockers zijn inderdaad een goede oplossing beste nachtpoppetje, als de mensen deze uit vrije wil kunnen gebruiken. maar mensen met e rugzak verplichten om 5 € te geven aan e kastje  :think: :hand:

voor de rest, al da gezaag over dure drank, da wete nu toch van op voorhand ee
hele avond naar wc voor 2€, euh das in de vooruit ook zo ee, en konde ook wel op voorhand denken

maar eerste keer op die locatie of niet mijn beste nachtpoppetje, als ge een zaal ziet met 5 wc's en ge verwacht veel meer dan 1000 man, moet je toch wel weten dat er hier iets niet snor zal zitten !  :biggrin:

dit gezegd zijnde zal ik mij van deze topic verder onthouden :respect:
TOYFABRIC 7 is fun to play alone, or team up with a buddy to prolong the adventure !

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #389 on: February 08, 2010, 06:43:09 PM »

Tis eigenlijk de moeite ni waard om da hier uit te leggen, want jullie denken precies allemaal dat jullie t beter kunnen, alleen vraag ik me dan wel af waarom jullie da ni doen?
Een van de enige die hier wel serieus heeft kunnen reageren is droon, wss omdat hij wél weet waarover hij praat :)
alsof droon hier de enigste is die verstand heeft van grote underground-feesten te organiseren :rolleyes:

wa heeft dit hier nog met underground te maken?

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal