collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39571 times)

Offline Miauw

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2163
  • Karma: +53/-54
    • smoelboek
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #360 on: February 08, 2010, 03:59:20 PM »
Quote
En op andere forums zeggen ze dat jullie de rare, versnoven mensen waren

:lol: alsof het op de mensen hun hoofd geschreven staat dat ze hier zitten... en iedereen anders is 100% nuchter zeker? haha :lol:

ik ga trouwens al jaren naar footworxx en ik heb mij altijd al enorm geamuseerd, daarom is de teleurstelling nu waarschijnlijk iets groter :P
« Last Edit: February 08, 2010, 04:14:43 PM by Miauw »
\^-^/               ROESBAAN               \^-^/

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #361 on: February 08, 2010, 04:00:47 PM »
schelden lost niets op...

tisda, kloppen moet ge doen!!





j/k eeej  :P

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11031
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #362 on: February 08, 2010, 04:01:58 PM »
eens dat je je over al die ergernissen laat zijn voor wa ze zijn ist nog des te plezanter
niet de moeite om energie in irritaties te steken. da heeft voor mij toch et feest gemaakt
en mij hoor je nu nie klagen achteraf :mrgreen:

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #363 on: February 08, 2010, 04:11:00 PM »
neenee kvond ook dmax ze (ondanks alles:)
ma die comment van de fwx mensen vind ik pas grof en toont hun ware gelaat.
moest ik van hen zijn kzou den "underground" laten vallen  :boohoo:

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #364 on: February 08, 2010, 04:13:38 PM »
ma die comment van de fwx mensen vind ik pas grof en toont hun ware gelaat.

+1!

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #365 on: February 08, 2010, 04:17:04 PM »
moest ik van hen zijn kzou den "underground" laten vallen  :boohoo:

nen serieuze inkomstenbron ze, die "underground". Al die goeikope en free feestjes, die mannen hebben meer over dan de "upperground"  :P

kga zwiegen nu, tkomt toch nie veel zinnigs meer uit

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #366 on: February 08, 2010, 04:22:17 PM »
Tis maandag zeker ??  :boohoo:

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #367 on: February 08, 2010, 04:31:24 PM »
Zelfs 1000-1400man is nog niets vergeleken met footworxx, hoeveel juist zijn jullie zaken ni...
Tis zoals enen hier al zei; de mensen dat goe vonden hoor je sowieso minder of later.
En op andere forums zeggen ze dat jullie de rare, versnoven mensen waren, als dat niet zo had geweest, hadden jullie waarschijnlijk de line-ups in de zalen aan de palen wel zien hangen ;)

Ow plzz, face it 90 procent vond et gewoon slecht, de goeie comments kome nimeer. En owkee 1400 man is nog ni eens in de buurt ? Wa ?? oeveel dan 3000 (en tzal nog meer zijn wss) ? maal 20 euro !!??? 60000 euro en no geen deftig feest kunne organisere  :silenced: daaaamnnn . En rare vesrsnove mensen wtf komde gy ier nu zeggen, heel zwakke verdedeging wel imo... En we zulle ma zwijgen dan over al die schranzspeedsmoelen die der wss ook rondliepe ?

Op feesten van deze omvang in holland betaal je makkelijk 35-50euro, dan mag je wel uitgaan van zo'n organisatie, en dan nog was da ni altijd het geval ze, hier in België kan je da niet doen omdat je weet dat mensen dat hier nooit gaan betalen, dus je moet van een feest van 20euro inkom ook gewoon niet hetzelfde verwachten als van een feest van 35-50euro inkom...

Neen de mense gaan da idd nooit betalen als g geen waar voor u geld krijgt , logisch ...
Hmm van een feest van 20 euro niet tzelfde verwachten als een feest van 35 euro ?? Tiens, alsk et ier zo lees kunde anders wel  meer verw8ten van een doorsnee 5euro inkom feest, als van Ftwx...


Tis eigenlijk de moeite ni waard om da hier uit te leggen, want jullie denken precies allemaal dat jullie t beter kunnen, alleen vraag ik me dan wel af waarom jullie da ni doen?
Een van de enige die hier wel serieus heeft kunnen reageren is droon, wss omdat hij wél weet waarover hij praat :)

idd 90 procent vant volk zou mee het budget da jullie wss voor handen hebbe een veel beter feest kunne afleveren imo


kwil ier zo ni op reagere ma uwe zwaar veralgemeende post gaat er gewoon zwaar over

(rood = ben ik ter verduidelijking  :P)
« Last Edit: February 08, 2010, 04:34:11 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline AcidPixie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 603
  • Karma: +8/-8
    • AcidPixie
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #368 on: February 08, 2010, 04:35:48 PM »
Shit man kunde gulder een stukske zagen...
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #369 on: February 08, 2010, 04:37:27 PM »
Shit man kunde gulder een stukske zagen...

+1000000
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline kayzer

  • master of fuck all
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1370
  • Karma: +9/-9
    • Kayzer's Last.Fm page
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #370 on: February 08, 2010, 04:47:46 PM »
  :mrgreen:

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #371 on: February 08, 2010, 04:50:53 PM »
Zagen noemen ze da?  :lol:
Ik vind het echt ni te snappen dat er zoveel mensen klakkeloos zoveel bullshit slikken/zich int zak late zette/smerig late behandele. "want het is zo, maar wat ge je eraan doen, zet u erover en amuseer u". En mij ook die attitude aanbevelen. Zo zit ik niet in mekaar zenne & ben er blij om ook nog :P Slikken jullie maar braafjes alles, ikke ni zenne  :mrgreen:

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #372 on: February 08, 2010, 04:54:26 PM »
das nie van over u heen te laten lopen ma echt kerel komaan, footworxx is een goeie organisatie da van mij ng altij ferm veel respect krijgt. Kben dr altijd graag naar toe geweest en kga der wss altij graag naartoe blijven gaan ook.
Direct heel de boel afbreken en de grond instampen, das toch voe niks nodig  :neutral:
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline Marisj*

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 237
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #373 on: February 08, 2010, 04:55:59 PM »
Zelfs 1000-1400man is nog niets vergeleken met footworxx, hoeveel juist zijn jullie zaken ni...
Tis zoals enen hier al zei; de mensen dat goe vonden hoor je sowieso minder of later.
En op andere forums zeggen ze dat jullie de rare, versnoven mensen waren, als dat niet zo had geweest, hadden jullie waarschijnlijk de line-ups in de zalen aan de palen wel zien hangen ;)

Ow plzz, face it 90 procent vond et gewoon slecht, de goeie comments kome nimeer. En owkee 1400 man is nog ni eens in de buurt ? Wa ?? oeveel dan 3000 (en tzal nog meer zijn wss) ? maal 20 euro !!??? 60000 euro en no geen deftig feest kunne organisere  :silenced: daaaamnnn . En rare vesrsnove mensen wtf komde gy ier nu zeggen, heel zwakke verdedeging wel imo... En we zulle ma zwijgen dan over al die schranzspeedsmoelen die der wss ook rondliepe ?

Op feesten van deze omvang in holland betaal je makkelijk 35-50euro, dan mag je wel uitgaan van zo'n organisatie, en dan nog was da ni altijd het geval ze, hier in België kan je da niet doen omdat je weet dat mensen dat hier nooit gaan betalen, dus je moet van een feest van 20euro inkom ook gewoon niet hetzelfde verwachten als van een feest van 35-50euro inkom...

Neen de mense gaan da idd nooit betalen als g geen waar voor u geld krijgt , logisch ...
Hmm van een feest van 20 euro niet tzelfde verwachten als een feest van 35 euro ?? Tiens, alsk et ier zo lees kunde anders wel  meer verw8ten van een doorsnee 5euro inkom feest, als van Ftwx...


Tis eigenlijk de moeite ni waard om da hier uit te leggen, want jullie denken precies allemaal dat jullie t beter kunnen, alleen vraag ik me dan wel af waarom jullie da ni doen?
Een van de enige die hier wel serieus heeft kunnen reageren is droon, wss omdat hij wél weet waarover hij praat :)

idd 90 procent vant volk zou mee het budget da jullie wss voor handen hebbe een veel beter feest kunne afleveren imo


kwil ier zo ni op reagere ma uwe zwaar veralgemeende post gaat er gewoon zwaar over

(rood = ben ik ter verduidelijking  :P)

da rood op da grijs... ik kijk er scheel op  :biggrin:
brave meisjes
komen in de hemel
stoute meisjes komen overal

Offline kayzer

  • master of fuck all
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1370
  • Karma: +9/-9
    • Kayzer's Last.Fm page
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #374 on: February 08, 2010, 04:56:36 PM »
ongeacht mijn vorige post die ineens spontaan in me opkwam, zou ik er wss ongeveer hetzelfde over gedacht hebben als de meesten hier, maar ik was er niet dus moet ik ook niet veel zeggen  :)
maar ik ken feestjes zoals de deze wel ondertussen... en ik ben liever een deel van die "rare" mensen zoals op andere fora beschreven volgens nachtpoppetje, zegt ook veel over die mensen zelf

soit

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal