collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39584 times)

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #330 on: February 08, 2010, 12:24:45 PM »
Ke gehoord dat er weer zo ne schevo afgevoerd is  :hand:

Offline Dr.Drane

  • Superadministrator
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3370
  • Karma: +28/-28
  • wie niet weg is is gezien
    • Appletree
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #331 on: February 08, 2010, 12:30:05 PM »
Ke gehoord dat er weer zo ne schevo afgevoerd is  :hand:

ja idd, ma ook zo een gans fatsoenlijk iemand die gene speed gepakt had en gewoon effe een onschuldig powernapKe aant doen was  :whistle:
~only dead fish follow the stream~
Check this out                                                                                                                                                                or do it yourself
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop</a>  <a href="http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166</a>

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #332 on: February 08, 2010, 12:30:56 PM »
Ah, tis ne maat van u ofzo?

Offline Dr.Drane

  • Superadministrator
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3370
  • Karma: +28/-28
  • wie niet weg is is gezien
    • Appletree
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #333 on: February 08, 2010, 12:31:46 PM »
Ah, tis ne maat van u ofzo?

ja, men overmaat

Post Merge: February 08, 2010, 12:32:41 PM
Ah, tis ne maat van u ofzo?

ja, men overmaat

ahnee das overdaad wa'k bedoel
~only dead fish follow the stream~
Check this out                                                                                                                                                                or do it yourself
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop</a>  <a href="http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166</a>

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #334 on: February 08, 2010, 12:42:47 PM »
Dik KAKFEEST,had beter moete wete...
Wist eigl goe genoeg op voorhand datk er niks te zoeken (pun intented bluz snul  :lol:) had  :P Ma dacht het wel ging meevalle, yeah right.

...


Dan begrijp ik toch echt niet dat ge er toch naartoe gaat, ge wist dit idd al van kilometers op voorrand en toch gaat ge terwijl je 50km verder nr Alextrem kunt gaan zien. En als enigste reden omda ge op footworx gratis binnen kon (Bluz toch) en voor Alextrem nie? It's all about the music, yeah right

No offence é, ge doet wat ge wilt, ma da was toch een bedenking dak maakte wanneer ik uw post las

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #335 on: February 08, 2010, 12:43:46 PM »
:popcorn:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #336 on: February 08, 2010, 12:59:51 PM »
Dik KAKFEEST,had beter moete wete...
Wist eigl goe genoeg op voorhand datk er niks te zoeken (pun intented bluz snul  :lol:) had  :P Ma dacht het wel ging meevalle, yeah right.

...


Dan begrijp ik toch echt niet dat ge er toch naartoe gaat, ge wist dit idd al van kilometers op voorrand en toch gaat ge terwijl je 50km verder nr Alextrem kunt gaan zien. En als enigste reden omda ge op footworx gratis binnen kon (Bluz toch) en voor Alextrem nie? It's all about the music, yeah right

No offence é, ge doet wat ge wilt, ma da was toch een bedenking dak maakte wanneer ik uw post las

Omdatk op de guestlist stond, dacht "zo erg zal het ni zijn" en ik goeiedag wilde gaan zegge bij osmik & format c. Simple as that. Het plan was ook verder te rijde alst ons ni aanstond, ma als er dan ene de autosleutel kwijtspeelt zit ge vast e  :P
« Last Edit: February 08, 2010, 01:03:49 PM by Mufson »

Offline nachtpoppetje

  • Newbie
  • *
  • Posts: 26
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #337 on: February 08, 2010, 01:01:47 PM »
Der zijn idd dingen die beter hadden gekunnen, maar het was de eerste keer daar (waar je dus ook van leert) en sowieso zijn de regels voor feestjes van die grootte wel anders dan regels van feestjes van 200-300man, oa op gebied van veiligheid, security,enz... Als het idd de scorpions waren (maar dacht het niet, ben niet zeker) is het idd stom da ze die terug genomen hebben, want da zijn gewoon klootzakken ja.

Die lockers zijn er gekomen omdat ze een aantal jaren geleden heel veel problemen met de vestiaire hebben gehad, en dat dus niet meer willen, dit is de makkelijkste en veiligste oplossing, en nog s, een feest van die grootte kan je ni vergelijken met een feest van 200-300man.

Geluid is volgens mij gedaan door de mannen dat da al op iedere footworxx hebben gedaan, en ik vond het wel goed, hard, maar goed.

Altijd da gezeik over die prijzen ook, de locatie alleen al was 7500euro, en als je liever 1 of 2 grote namen ziet op een feestje waar je maar 5euro inkom betaalt ofzo, dan houd niemand je tegen, er zijn genoeg mensen die footworxx en het idee van grotere feesten en dus duurdere feesten wel goed vinden, waarom denk je dat de partyscene in nederland zo groot is? Niet omdat da allemaal mensen zijn die prijs boven kwaliteit zetten ze.

Spijtig datr audiotist het niet plezant vond, maar denk da jij dan één van de weinige dj's was die da vond, al de rest is bijna tot het einde gebleven omdat ze t zo leuk vonden om te draaien en de ambiance van het publiek geweldig vonden, zoals meestal wel op footworxx. De meeste dj's zeggen ook iedere keer dat het een goede publiek is dat naar deze feesten komt, enthousiaste, partyminded people, toch raar gezien de commentaar die ik lees op dit forum (en btw alleen dit forum...)

Tis voor de rest ook gemakkelijk om commentaar te geven op mensen die er anders uitzien dan jullie, vrijheid blijheid toch? Denk trouwens ook dat ik een van die 'dopehoeren' opt podium was, vind er niets mis mee een feestje opt podium te bouwen, maar ik neem al lang geen coke meer ze (zo zie je maar hoe bevooroordeelt jullie zijn!

Anyway, bedankt aan de mensen die er wel een feestje van maakten, en tot volgend jaar! :D

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #338 on: February 08, 2010, 01:03:23 PM »
ah cell bestaat nu eenmaal uit betweters en klagers

en ja ik behoor ook tot die twee categorieën :mrgreen:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline reQuiem

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 292
  • Karma: +2/-2
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #339 on: February 08, 2010, 01:06:23 PM »
die mensen die het goed vonden hoor je ook nie zo rap he. ik vond het allesinds geslaagd  :respect:

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #340 on: February 08, 2010, 01:10:20 PM »
Der zijn idd dingen die beter hadden gekunnen, maar het was de eerste keer daar (waar je dus ook van leert) en sowieso zijn de regels voor feestjes van die grootte wel anders dan regels van feestjes van 200-300man, oa op gebied van veiligheid, security,enz... Als het idd de scorpions waren (maar dacht het niet, ben niet zeker) is het idd stom da ze die terug genomen hebben, want da zijn gewoon klootzakken ja.

Die lockers zijn er gekomen omdat ze een aantal jaren geleden heel veel problemen met de vestiaire hebben gehad, en dat dus niet meer willen, dit is de makkelijkste en veiligste oplossing, en nog s, een feest van die grootte kan je ni vergelijken met een feest van 200-300man.

Geluid is volgens mij gedaan door de mannen dat da al op iedere footworxx hebben gedaan, en ik vond het wel goed, hard, maar goed.

Altijd da gezeik over die prijzen ook, de locatie alleen al was 7500euro, en als je liever 1 of 2 grote namen ziet op een feestje waar je maar 5euro inkom betaalt ofzo, dan houd niemand je tegen, er zijn genoeg mensen die footworxx en het idee van grotere feesten en dus duurdere feesten wel goed vinden, waarom denk je dat de partyscene in nederland zo groot is? Niet omdat da allemaal mensen zijn die prijs boven kwaliteit zetten ze.

Spijtig datr audiotist het niet plezant vond, maar denk da jij dan één van de weinige dj's was die da vond, al de rest is bijna tot het einde gebleven omdat ze t zo leuk vonden om te draaien en de ambiance van het publiek geweldig vonden, zoals meestal wel op footworxx. De meeste dj's zeggen ook iedere keer dat het een goede publiek is dat naar deze feesten komt, enthousiaste, partyminded people, toch raar gezien de commentaar die ik lees op dit forum (en btw alleen dit forum...)

Tis voor de rest ook gemakkelijk om commentaar te geven op mensen die er anders uitzien dan jullie, vrijheid blijheid toch? Denk trouwens ook dat ik een van die 'dopehoeren' opt podium was, vind er niets mis mee een feestje opt podium te bouwen, maar ik neem al lang geen coke meer ze (zo zie je maar hoe bevooroordeelt jullie zijn!

Anyway, bedankt aan de mensen die er wel een feestje van maakten, en tot volgend jaar! :D

Zwakke verdediging ze. Hebt naast het punt gelezen duidelijk.
Maja who was I kidding anyway?  :P

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #341 on: February 08, 2010, 01:15:01 PM »

waarom denk je dat de partyscene in nederland zo groot is? Niet omdat da allemaal mensen zijn die prijs boven kwaliteit zetten ze.


De enigste mega-events waar ik ooit naartoe ben geweest zijn er in Nederland omdat die strak georganiseerd zijn en idd kwaliteit leveren. Maar als jullie die prijs willen vragen moet ge kwaliteit leveren ook, en kwaliteit is niet gelijk aan muziek van de zalen die in elkaar overlopen, allesbehalve voldoende drankaanbod, te weinig sanitair en geeneens een fucking line-up (van vooraf). Ge kunt tenminste de mensen informeren welke artiest er wanneer speelt als ge ze er zoveel voor doet betalen.

En waarom klagen ze hier en elders niet? Omdat ze hier beter gewend zijn...  ;)

my 2 cents

Offline bluzark

  • T.A.Z.
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 471
  • Karma: +3/-3
    • [ ZONE OF THE FREE ]
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #342 on: February 08, 2010, 01:16:00 PM »
En als enigste reden omda ge op footworx gratis binnen kon (Bluz toch) en voor Alextrem nie? It's all about the music, yeah right

No offence é, ge doet wat ge wilt, ma da was toch een bedenking dak maakte wanneer ik uw post las

dude echt.. als nen artiest iemend op nen guestlist zet, da is dan een uitnodiging op een feest waar die artiest speelt. ni komen uit principes zou dan belachelijk zijn eh..

betreft het feest, theeft aan de verwachtinge voldaan eh.. een grote grap.
kheb et zelf alleen wa erger gemaakt voor mezelf  :mrgreen:
pet kwijt, trui kwijt en autosleutel.
helemaal naar het ziekenhuis gestapt voor niets, in men tshirt :rofl:
gelukkig eeft mango en wim mij kunne redde om achter mijn reserve sleutel te rijden :mrgreen:



Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #343 on: February 08, 2010, 01:27:59 PM »
@ nachtpoppetje

Das Bullshit van da verschil mee een feest van 2-300 man ...
We hebbe al feeste gedaan waar MINSTENS 1000 a 1400 man ( en das een lage schatting) was en toch was het totaal ni op zon manier georganisseerd, maar de reacties achteraf waren wel 100 keer positiever dan die op footworx allesinds... Da zegt voor mij genoeg .
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline LSDMARNO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 189
  • Karma: +2/-2
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #344 on: February 08, 2010, 01:45:45 PM »
Ja die wc's was ok ni echt goe geregeld. Alsk iet haat op feesjes is't dak menne tijd moet verdoen door te staan wachte vo te pissen en as ge veul drinkt en met als gevolg veul moet pisse steekte der wel serieus wa tijd in op die manier. Dan lmaar tege de muur in de gang gepist en na buite gesleurd deur zone cloon van de security. Bandje was uitgetrokke, terug opgeraapt dan en me ne kauwgom terug aangedaan en binnengewandeld. 'k had mij wel nog goe geamuseerd daarvoor ma toen was't toch wel na de klote zenne. Bryan fury en den helft van Detest gemist verdoeme. Sjanske da Bong-ra vééét was en nog iet of wa van mennen avond heeft goegemaakt.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal