collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39559 times)

Offline Hardcore Smiles

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 479
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #300 on: February 07, 2010, 08:34:14 PM »
een reactie van de organisatie zou hier wel es mogen vind ik...  :snooty:

Te druk bezig me ulder geld te tellen daze hier iedereen uit zijn zakken geslaan en..
Trouwens, iedereen die geweest is en niet content was, nu niet afkomen he. Ge wist da al allemaal op voorhand..
 :rofl:

De jeugd he... De jeugd..

Soms zijde nu eenmaal wa te goed gelovig. Ge denkt tzal wel meevallen me die line up. Ma dan slaat het tegen dus ja jammer. Tis ook ni den eerste keer dak zoiet voor heb ze.
07-05 B-day Bashment @ Blauwe Kater: Uplift, Sc@r, Toxica, N-flow, MrBadmonkey, Wan Bushi, Stykz vs Speedwagon
22-05 Hardcore Smiles VS King Of The Jungle @ MOD: Luna-C, The Panacea, Twhinhooker & Paulie Wallnuts, Bexxie and Residentz

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #301 on: February 07, 2010, 08:36:08 PM »
zeg es , kleine, hoe wist ik op voorhand dat het geluid gelijk een landingsbaan zou klinken ?
de function one die ze belooft hadden op nieuwjaar stond er nu ook niet blijkbaar  :think:
kben blij dat ik naar de steeple geweest ben. ezel stoot steen 2 keer .....   ;)
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline wallaaah

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 125
  • Karma: +3/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #302 on: February 07, 2010, 08:40:38 PM »
Soms zijde nu eenmaal wa te goed gelovig. Ge denkt tzal wel meevallen me die line up. Ma dan slaat het tegen dus ja jammer. Tis ook ni den eerste keer dak zoiet voor heb ze.

groot gelijk heb je.  De line up stond me van tevoor ook al niet aan.  En uit ondervinding zou je dan moeten weten dat het feest op zich ook niet zo goed zal zijn. 

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #303 on: February 07, 2010, 08:41:40 PM »
kheb footworxx altijd al goeie feesjes gevonden qua line up, organisatie, geluid... Kga et concept op zich zeker niet afbreken want kvin da Moddi da nog altijd even goe doet.
2 euro per bonnetje is toch nie extreem, dr zijn genoeg feesten waar da da ook zo is.
Toilet is altijd al betalend geweest voor zo ver ik weet, 50cent per keer of 2euro voor de hele nacht. Oké, tis ook weer extra geld da je moet neertellen ma uiteindelijk gaat die 2euro et verschil in uw portefeuille nie maken toch?
Security, nja, waren da nie weer de scorpions? Dacht dak zo'n tekentje gezien at op één van die kerels zijn vest ma kan zijn dak dr volledig naast zit ook ze. Da zijn wel stel klootzakskes...
Anyway, da ge security op zo'n feest zet vinnek wel logisch, drie zalen, veel volk, verschillend volk ook, je weet nooit waar da kan op uitdraaien. En me al die dope-accidenten laatste tijd. Keb der weer een paar zien neergaan, shit zeg. Kunt drugs pakken al da je wilt, mij nie gelaten ma laatste tijd vinnek et er echt over gaan. Ofwel ligt da aan mij (word ek volwassen  :lol:)

Kvinnet zelf ook de minste footworxx dak al gedaan eb, ma kga daarom nie laten van gaan na de volgende. Iedere organisatie eeft wel es een mindere editie zeker... Kan ma hopen dat nie in dalende lijn voort ga  :biggrin:

Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #304 on: February 07, 2010, 09:12:24 PM »
Al van toen ik binnenkwam zei ik " kwil terug na hangaaaar"  :'(
Kvon het vorige jaren precies ook wel beter ( zoals vorig jaar diene big soundwall  :yeah: ) maar zeggen dak mij nie geamuzeerd heb zou gelogen zijn.
Kheb dan ook nie veel nodig ik om te feesten  :lol: wa booze , wa ganja , wa music en wa friends meer hebk nie nodig.
Aan andere dingen zoals security, ronny's , schevo's , prijzen .. daar jaag ik mij nie in op want kga tenslotte om te feesten en nie om mij op te jagen in dingen die ik op voorhand toch al weet die er gaan zijn..
Aan wc's hebk nooit moeten betalen en max 5 min moeten wachten , kwestie van wa egoïstisch te zijn zekers of iets te lang te wachten om te gaan pissen waardoor dat vlug moe gaan  :whistle:
Maar net zoals in hangar kon en moet sanitair toch wel iets beter voorzien en gratis zijn, maar weet nog goe vorig jaar da de wc vloer daar 2 cm vol stond mee water/pis/drank.. dus in da geval waren ze properder  :rofl:
Heb het geluk gehad oordoppen te hebben kunnen gebruiken want shit da stond daar terug kankerluid  :nuts: maar das ook weer iets da'k al uit vorige edities weet en waark mijn voorzorgen voor neem.. en idd wel spijtig da de 1ste zaal boven de 2de zaal uitkwam.. mnja twas eerste keer da ze die lokatie gebruikten en ze zullen der wel uit leren zekers, net zoals in hangar..
Goeie core hoort, goe kunnen stampen in de hardtechno room en lekker lopen zweven op crystal distortion.
Just spijtig da osmik uitviel en mss ma 30 min eeft gespeeld , was grootste bummer van de avond voor mij tesamen met het missen van format c en tieum..
Mnja swat had a good time en heb nu keer nen sandy warez zonder oorsuizingen  :lol:
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline killerdodos

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 214
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #305 on: February 07, 2010, 09:22:49 PM »
vond het locker systeem echt slecht want daar ging al mijn geld voor drinken in eens weg (we waren er vroeg dus we mochten nog niet gewoon door) maar wel goede setjes gehoord en vooral bong-ra zwaar van genoten en voor de minste set voor mij wa toch dj smurf
en de wc heb ze gewoon niet gebruikt had het geld niet meer en gewoon toen we door gingen op den trein dan maar geweest.

en of het zijn geld waard was ik twijfel nog
PUMP UP THE NOISE THIS IS A RAVE !

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #306 on: February 07, 2010, 09:45:33 PM »
Glad to see I didn't miss anything 
Nu weetk terug waarom ik nog nooit naar nen footworxx ben gegaan.  :mrgreen:

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11031
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #307 on: February 07, 2010, 09:47:23 PM »
haha kvond wel heel tof feest
pas rond 1.30 toegekomen dus blijkbaar alle breacore bijna gemist :(
redbull cola was echt vuil, dan maar wa water gedronken, en wc nie gebruikt dus totaal geen idee hoe dat er aan toeging
ook megaveel te luid. shiiit khad oordoppen maar zelf da hielp nie. en doek ertussen hielp nie veel
maar bongra heeft toch mn avond gemaakt. echt zalig en vo derest nerges last van gehad en lekker veel dansjes geplaceerd dus toch geslaagd voor mij.  :cheer:

Post Merge: February 07, 2010, 09:51:09 PM
maar zeggen dak mij nie geamuzeerd heb zou gelogen zijn.
Kheb dan ook nie veel nodig ik om te feesten  :lol: wa booze , wa ganja , wa music en wa friends meer hebk nie nodig.
Aan andere dingen zoals security, ronny's , schevo's , prijzen .. daar jaag ik mij nie in op want kga tenslotte om te feesten en nie om mij op te jagen in dingen die ik op voorhand toch al weet die er gaan zijn..
tisda :yeah:
« Last Edit: February 07, 2010, 09:51:09 PM by dark_ikkeuh »

Offline omyigacore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 223
  • Karma: +9/-4
    • feesboek
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #308 on: February 07, 2010, 10:06:06 PM »
Kvond t ook veel te luid op sommige plaatsen ze
vooral diene grote zaal, ok tis mss core ma toch; da waren geen kicks meer maar noise me wa pauzes tss. Kwil ni whinen ma voor zoveel geld verwacht ge wel goe geluid :p

Twas idd extreeem kut om naar t wc te gaan
khad ook ni voorzien om nog keer voor da kastje te moeten betalen (kben mijn waarborg dan nog keer vergeten terugvragen

En ja, kvond t ook redelijk kut dak alle breakcore en limewax enzo gemist heb door pas rond om half1 toe te komen, tstond ook nergens nen timetable : (

Kvond the oustide agency (daar wast geluid nog normaal) en bong-ra t vets ma voor de rest idd niks echt speciaal. Kheb mij wel geamuseerd ma tis wel de laatste keer dak zoveel betaal voor zoiets ze :p
Kvraag mij af oeveel dat er blijvende oorschade zouden hebben  :yeah:

soundcloud.com/omyiga
soundcloud.com/omyigacore

Offline wallaaah

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 125
  • Karma: +3/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #309 on: February 07, 2010, 10:10:42 PM »
Glad to see I didn't miss anything 
Nu weetk terug waarom ik nog nooit naar nen footworxx ben gegaan.  :mrgreen:


dit is de eerste footworxx die me tegenvalt hoor, normaal gezien zijn die feesten altijd zwaar in orde

Mango

  • Guest
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #310 on: February 07, 2010, 10:13:47 PM »
Inkom was chaos, En 25 euro vo een feest is echt teveel. (Hardtechno is niet mijn ding, De andere "room" die gescheiden was met die doek was echt slecht (spreek hier nu niet van muziek ma gewoon den overspeak tussen de 2 "zalen" dus dan schiet enkel nog de 3e zaal over en dat was nu toch ook niet wat ik van de "beste" zaal van footworx verwachtte...)
Strakke security oke ma fuck dees ging er echt over.... moogt u nog nie efkes aan de kant neerzetten en er was nergens iets voorzien om u effe neer te zetten... (precies of ze dwingen u om ne nacht constant door te gaan)
Geluid retehard maar dat was het dan ook nooit echt een wow gevoel gehad over de klank.
Nergens een lineup gevonden (waarschijnlijk waren die geplunderd als we stonden aan te schuiven aan de inkom) hierdoor ook geen idee wie ik nu eigenlijk heb gezien buiten TOA.
De DJ-sets die ik gezien heb vond ik persoonlijk nogal zwak (niets dan simpele mixen, nogal veel net niet gematchte bpm's )

Was niet van plan van te gaan maar wegens omstandigheden en ticket tegen een prijsje kunnen kopen enja toch ma zo stom geweest van te gaan.
En daarna volk tegenkomen da naar de steeple was geweest echt spijt van gehad dat ik toch niet bij men eerste gedacht ben gebleven.
Ma soit
Een ezel stoot zich geen 2maal aan dezelfde steen is hier wel van toepassing.
Als ge men zakken wilt leegschudden moogde zien da ik me mijn zuurverdiende centjes waar voor men geld krijg. Een dikke locatie en dikke namen alleen zorgen er nie voor da ge op een plezant feest zit.

Goe genoeg gezaag
FTWRXX mag da nog doen tzal alleen zonder den deze zijn  :whistle:

Offline basswar

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +2/-2
  • Coming to C.E.L.L. is loading up batteries
    • http://www.youtube.com/user/b77w4r
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #311 on: February 07, 2010, 10:27:00 PM »
Een goed geluidsysteem is de essentie van een respectabel feest, ten eerste naar de ARTIEST en ten tweede naar het publiek. Door't feit dat da al zolang niet meer bestaat doen nog maar weinig crews moeite om wa van geluidstechniek te leren. En zo heb je die miserie van slecht geluid op praktisch elk feest van de laatste 5 jaar. Da slecht geluid was ik dus al wel gewoon van alle andere feesjes, maar niet die fukkin 120dB ...

En ik ga volledig akkoord met de hongerlijers hier: het geldbejag lag er inderdaad iétske te dik op, maar ik kan me nie voorstellen dat ze rijk gaan geworden zijn van dit feest. Zoveel volk was er nu ook weer niet.


Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11031
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #312 on: February 07, 2010, 10:28:45 PM »
daarmee dakt wel nog aangenaam vond
lekker veel plaats. da maakte veel goe

Offline Psylence777

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2001
  • Karma: +6/-6
  • Battle Angel
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #313 on: February 07, 2010, 10:45:13 PM »
Iedereen hier zo negatief, ik vond het wel een heel geslaagd feest.
Genoeg plaats om u te amuseren, prijzen en inkom aan de wc da wist ge op voorhand al da het rond die prijs ging zitten.
Ma echt veel goeie dinge gehoord, limewax manu le malin bong ra TOA I:gor tieum sandy warez electric kettle en  dikke aflsluiter simon underground  :slayer: goed geamuseerd de heel nacht van niemand last gehad, just wa fel security manne die denke da ze het wel zijn en enne maat wa buite is gezet omda ter in de hal stond te pisse ma toch terug binne geraakt is.
Alleen het geluid.. damn iets te lang voor de boxe geplakt veel te veel toeeett nu wa zeg guuuh?
op na de volgende, footworxx blijft goed in mijn ogen.
The world around me drops away, replaced by worlds being created and destroyed by my imagination [777]

Mango

  • Guest
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #314 on: February 07, 2010, 10:45:32 PM »
Een goed geluidsysteem is de essentie van een respectabel feest, ten eerste naar de ARTIEST en ten tweede naar het publiek. Door't feit dat da al zolang niet meer bestaat doen nog maar weinig crews moeite om wa van geluidstechniek te leren. En zo heb je die miserie van slecht geluid op praktisch elk feest van de laatste 5 jaar. Da slecht geluid was ik dus al wel gewoon van alle andere feesjes, maar niet die fukkin 120dB ...

En ik ga volledig akkoord met de hongerlijers hier: het geldbejag lag er inderdaad iétske te dik op, maar ik kan me nie voorstellen dat ze rijk gaan geworden zijn van dit feest. Zoveel volk was er nu ook weer niet.

Sandy huurt die sound neem ik aan en naar de kostprijs gezien zal da wel alles in zijn incl soundcheck of het zou mij toch zwaar verbazen moest het nie zo zijn.
En als het niet zo is vind ik da ge voor die prijs wel moogt zien da ge iemand laat komen voor het geluid dan wel deftig te regelen.
(Iets meer boxen, iets minder volume had volgens mij al pakken aangenamer geweest voor de oortjes en 120dB ik weet sommige kicken erop hun oren te verkrachten met marginaal veel decibels, voor mij draait het eerder om een aangenaam gelijkmatig (luid) volume ipv 2 kleine torentjes die constant tege hun maximum spelen)
En die 2 rooms in die 1ne grote zaal vond ik een flop...
Had beter 1 grote zaal geweest met nen deftige sound, deftige lineup (me evt vanachter nen chill als ge dan toch nie tege de muur moogt gaan zitten (wist eigenlijk nie dat da ook al ne regel was op grote fuiven da ge moet blijven rechtstaan ma soit tis dan ook nen tijd gelede  :mrgreen: )
Kon massa's vetter zijn vo minder geld wilde dan toch een dik feest doen en u feestgangers een beter verwennen voor zijn geld.

Tis natuurlijk men eige domme fout van te gaan maar hier heb ik mij aan gestoord.

En veel plaats? alle open ruimtes da er waren vormden zich spontaan omda het geluid daar nie zo optimaal was (om het licht uit te drukken op sommige plaatsen)
Aleja veel ergernis en frustraties had nooit gedacht dat ik zo weinig zin ging hebben om daar wa te feesten.
Toch nog leuke herinneringen aan den avond maar daar heeft footworxx spijtig genoeg weinig mee te maken

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal