collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39583 times)

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #270 on: February 07, 2010, 02:11:33 PM »
Ja sowieso ga ik mijn tijd nie verdoen met aan te schuiven om naar 't wc te gaan en dr ng es geld voor geven no way, ik ga gewoon niet. Tot 's morgens aan een wegrestaurant, training wi  :lol:
Kvin da ook ma lame om daar ok ng es geld uit te slaan... Soit.
En inderdaad vré kut me die hardtechno en die tweede zaal, da was echt irritant met da geluid. Al sjanse da de industrial apart was anders had ek ook schijt gekregen ze.
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #271 on: February 07, 2010, 02:15:15 PM »
Dik KAKFEEST,had beter moete wete...
Wist eigl goe genoeg op voorhand datk er niks te zoeken (pun intented bluz snul  :lol:) had  :P Ma dacht het wel ging meevalle, yeah right. Merci aan de chauffeur voor de extra sop erboven op  :P (ma in the end was da nog het minste waar ik me aan geërgerd heb)
Geldklopperij & kutmuziek (Veel posen, weinig kwaliteit, veel scheve mensen mee opt podium die uw ego wa staan te strelen (en da van hun eige want waw ze moge opt podium)).
Een goe uitgekiend concept om zo veel mogelijk uit de zakken van uw feestgangers te kloppen met zo weinig mogelijk er voor aan te bieden.
2€ voor water, terwijl ik gelijk ne brave snul het aub had gevraagd. Wil gerust begrijpe da ge ni zomaar water geeft aan iedereen op zo'n feest die het komt eisen, ma een tusse oplossing mag er wel fuckin zijn! Tis zelfs wettelijk verplicht dachtk. Ondertusse de kassa zien geteld worde 2 meter verder,  ma e waterke kon er ni af. Er zelfs ni over gediscussieerd (moeite ni mij moe te make), er eens mee gelache eigl. Zielig. Moete veel voldoening uithale  :lol: Telt uw geld sukkelaar, ge moogt trots zijn op uw concept!
Kunt ni eens ne fatsoenlijke cola kope aan uwen toog (niks andere frisdrank) en enkel redbull cola (om van te kotsen), daar hadden ze overduidelijk nen deal mee  :mrgreen: 2€ voor te pissen mee 700man op ene WC. FUCKIN RYANAIR da gij runt: zoveel mogelijk schrappe en zoveel mogelijk bijaanrekene. :lol:
Ik wens de org nevertheless het allerbeste met de centen! Als dat jullie drijfveer is, voel dan eerder compassie dan boosheid.
Tis ook ni het publiek da telt in jullie visie, maar de opbrengst achteraf. Tis niet: vet we gaan een feestje geven, OM ONS TE AMUSEREN. Jullie denken: even kijken waar we nog kunne schrappen/zien hoe ver we het kunne drijven qua prijzen dat ze blijven betalen: WINST MAXIMALISATIE.

NEVER AGAIN.

Anyway: grootste kutnacht van 2010 is al achter de rug. Het was ,me op den duur zoveel geworde da het een grap werd, lache mee de eigen miserie.

Voor er e paar beginne te flippe: IN MY HUMBLE OPINION. Doe gerust voort. Maakt er een wekelijkse club van for all I care. Heb weer ff zwaar gevoeld waarom ik dit type feeste al heel lang had gemeden. Kheb ni betaald en toch voelk me geript  :think:
Pluspunt: vriendelijke buitewippers!

Maar misschien dat ik er morgen wat minder zwart-wit op kan terugdenken  :mrgreen: Waarsch ligt deze perceptie gedeeltelijk aan men eige & de nodige toestanden. Het ligt me te nauw aant hart I'm afraid.. Echt de omgekeerde wereld wa ik gewoon ben & vet vind aan feesten. (Gemeende vraag aan de org: hoe de fuck haalde hier voldoening uit?)

ff mijne rant relativeren:
DEAR ORG
Peisde echt ni da ge wa meer service zou mogen bieden naar de mensen toe? Dat een minumum aan verscheidenheid aan drank ni aangenaam zou zijn voor uw feestgangers? Da de mensen het misschien wel leuk vinden dat naar het toilet gaan mogelijk wordt gemaakt op een fatsoenlijke manier? Was een feest ni ooit iets dat werd georganiseerd om uw feestgangers zich eens goed te late amuseren?

Soit, IEDER ZIJN DING I guess.

Ahja dikke merci wim en mango! Timing couldn't be better, apreccieer ik echt!

that'd be the difference between party organisators & night life events promotors ...

not the same approach at all idd , but common wim , is u really surprised now ? really  :think:

Not surprised at all, but the way it was pushed all so to the max. as yesterday... Sad really.

Although my love & dedication for party's lays on the other side of the scene, I don't have something against mass events in general. They also can be done with care, provide extra's, with love for the public. I believe that can be done right too, with a good spirit & vibe, by passionate people.

What I saw yesterday was just disgusting.

I'm not gonna discuss/guess numbers & money here, I don't care if he made a million. (Never could justify it for myself, but he does what he wants imo). He can even cash in on our scene with his bullshitparty's without making me angry. (Like I don't see where he got his inspiration for names).

Just to show not everybody is dazzled by his concept on paper (cause the reality sucked BIGTIME)
& making sure he understands my respect/apreciation is the last thing he will recieve.
Enjoy my money.
« Last Edit: February 07, 2010, 03:03:41 PM by Mufson »

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #272 on: February 07, 2010, 03:11:09 PM »
from what i read it's kinda what i expected and thus, did not go :P

the easy and cheap solution  :hippy:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #273 on: February 07, 2010, 03:24:02 PM »
Twee euro was voor een hele nacht WC he..



Heb mij goed geamuseerd. Heel goed zelfs!

Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #274 on: February 07, 2010, 03:24:37 PM »
ni dak er was of dak over specifieke informatie beschik ze, maar da feest zag er mij vooral ongeloofelijk duur uit om te organiseren, in de richting van de €10 000 toch  peis ik. en dan moeten ze zo hun centen terug krijgen...

dat denk ik ook ja...

ma toch... hoe lang draait footworxx nu al niet mee? in al die tijd heb ik nog maar weinig positieve repo's gelezen over hun feesten eigenlijk :)

reden te meer dat ik telkens mijn kat stuur :hippy:

Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Hardcore Smiles

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 479
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #275 on: February 07, 2010, 03:26:28 PM »
vondet ook maar  :cheersad:
07-05 B-day Bashment @ Blauwe Kater: Uplift, Sc@r, Toxica, N-flow, MrBadmonkey, Wan Bushi, Stykz vs Speedwagon
22-05 Hardcore Smiles VS King Of The Jungle @ MOD: Luna-C, The Panacea, Twhinhooker & Paulie Wallnuts, Bexxie and Residentz

Offline ztran

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 965
  • Karma: +36/-47
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #276 on: February 07, 2010, 03:29:38 PM »
ik ben daar 1 maal geweest, op ne footworx, was deftig
ma had mss me de lokatie te maken, vond wel da er wa te veel gabbers waren

soundinstallatie was zeker en vast de moeite, op zich allemaal ni zo heel verschillend van een doorsnee feest imo

ma als organisaties lijk footworx enzo het groter willen aanpakken is da hun probleem  :mrgreen:

Offline Whisper

  • Spiraal
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 124
  • Karma: +2/-2
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #277 on: February 07, 2010, 03:34:17 PM »
ik vond het allesinds heel goed, nog een keer goe los kunnen gaan  :cheer:
is nu 5de jaar op rij da ik na footworxx ga en heb mij al iedere keer goe geamuseerd
tis idd een duur feest, ma zolang de muziek goe is ben ik content :p

Offline audiotist

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 324
  • Karma: +7/-7
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #278 on: February 07, 2010, 03:53:54 PM »
hmmm...ik dacht:
eindelijk eens op een deftige 40KW kunnen spelen in de mainroom...(was geswitched omdat ik timetable online geplaatst had...?!)
Kon mij nog niet teveel schelen dat het als 1e was,want had ook niet graag na iemand van die mannen gespeeld met mijn 'sound'...Zag dit zoiezo wel zitten om beetje te prutsen op eengoeie soundsystem....
soit, schoon op tijd begonnen en na 2seconden overdonderd door het hoge shranzgehalte van de zaal naast mij. die afscheidingswand hielp wel wa(in de zaal), maar de zijkant was open, dus volop shranz in mn oren,over de monitors heen, en geen flauw benul van wie wat hoorde in de zaal(te luid,stil,door elkaar?)...was mij een uurtje aan kutgeluid en was content alsk er vanaf was.
Best dat er dan ook maar max tien man in de zaal stond.
nadien ook niet bepaald dingen gezien die ik me nog herinner, en twas dan nog niet door de drank. herinner me wel dat ik formatC:\  goe vond na mij. ook electric kettle niet mis, en duran!! Tieum hebk zo half beluisterd en vond ik eigenlijk wa tegenslaan,net als Igor. voor de rest mijn bongs opgezopen en terug vertrokken..had wel smurf willen zien maar denk nu ook niet dat die mijn avond ging goedgemaakt hebben!

Maar moe wel toegeven dat een vette locatie en line up blijft als ge budget hebt, alleen wa jammer van overhopend geluid tussen 1e 2zalen.(en wa veel johny's ook :rolleyes:)

Offline frieten

  • Newbie
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +0/-4
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #279 on: February 07, 2010, 04:09:45 PM »
had wel smurf willen zien maar denk nu ook niet dat die mijn avond ging goedgemaakt hebben!
Smurf was 1 vd beste imho.

En ze hadden je verplaatst? speelde je eerst in de core 2 core normaal?

Offline audiotist

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 324
  • Karma: +7/-7
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #280 on: February 07, 2010, 04:18:22 PM »
had wel smurf willen zien maar denk nu ook niet dat die mijn avond ging goedgemaakt hebben!
Smurf was 1 vd beste imho.

En ze hadden je verplaatst? speelde je eerst in de core 2 core normaal?
ja twas normaal in de core to core..wat ietsje beter ging geweest zijn.
maar doordat ik de timetable een kwartier online gezet heb hier, heeft ie me geswitched naar andere room en moest hij de line up veranderen...uiteindelijk was er bijna nix aan veranderd en zijn enkel ik en hellfazer gewisseld van zaal...Anyway was al content dat ik daar mocht spelen..

Offline sjill!

  • burps
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1523
  • Karma: +89/-89
    • http://soundcloud.com/ignite303
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #281 on: February 07, 2010, 04:22:00 PM »
lol
zoals verwacht heb ik dus niks gemist  :P
-never underestimate the power of stupid people in large groups-

Offline junglist

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4049
  • Karma: +163/-164
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #282 on: February 07, 2010, 05:25:06 PM »
2 euro vo 't wc?? :wow:


geld voor te pissen unk? der was toch geen wc madam ?

edit : bij de vrouwen wc allesinds niet
A Jungle List is known for liking what is called “Drummed and Base” music and are known for their pot and meth addictions. The term “Drummed and Base” comes from the fact that they like fast African style “tripped pops” music and smoke meth or “basing” while dancing like angry silver-back gorillas.

Offline Pan Syndrome

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 334
  • Karma: +1/-1
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #283 on: February 07, 2010, 05:50:23 PM »
2 euro? niets moeten betalen id jongenswc hoor  :think:
maar da aanschuiven daarentegen..
in ieder geval goeie setjes gehoord, wijze locatie maar irritante buitensmijters en afripping van die lockers, kvind goe systeem ma 5 euro huur ister wel over en zeker alst verplicht is.
oren suizen nog

Offline subversa

  • Backstagers
  • Jr. Member
  • *****
  • Posts: 58
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #284 on: February 07, 2010, 05:50:48 PM »
reden te meer dat ik telkens mijn kat stuur :hippy:



Kheb ze tegengekomen,kheb ze een stamp gegeven
ze stond tegen mn been te pissen,
blijkbaar zag ze het ook nie zitten om aan te schuiven aan de wc.
Wa was da zeg,amai

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal