collapse

* Recent posts

Author Topic: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT  (Read 39593 times)

Offline frieten

  • Newbie
  • *
  • Posts: 34
  • Karma: +0/-4
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #255 on: February 07, 2010, 09:23:12 AM »
Core 2 core zaal was af =].

Spijtig genoeg Audiotist gemist
« Last Edit: February 07, 2010, 09:29:29 AM by frieten »

Offline wickedkellie

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 355
  • Karma: +2/-2
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #256 on: February 07, 2010, 10:35:28 AM »
TWAS ECHT RETE VETTTTTTTTTTTTTTT!!!!!
lang geleden dak me nog zo geamuseerd en up e feesje!  :slayer:
kzie wel stokkedoof  :mrgreen:

Offline Hystería__

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1319
  • Karma: +1/-1
  • Alice In Donderland
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #257 on: February 07, 2010, 10:56:01 AM »
Zowa heel den avond in de industrial gestaan
Laatste 20min van Tieum ng gezien, ragge ragge
Voor de rest waren de sets van TOA, Mindustries en Stormtrooper echt de moeite, zoals verwacht.
Effe Bong-ra gaan zien maar khad er totaaaaal geen zin in dus al gauw weer verhuisd. Bryan Fury vonnek precies veel beter dan anders.
Shame shame dat Tieum zo vroeg stond, khad wel graag heel zen set gehoord  :cheersad:
Things turn out the best for those who make the best of the way things turn out.

Offline paquet

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
  • Karma: +0/-0
  • shit happens
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #258 on: February 07, 2010, 11:53:02 AM »
had te grote verwachtingen denk ik,
muziek die door elkaar speelde, half uur aanschuiven voor wc en veel te veel schranz.
nuja, kdenk dat de organisatie ook wel bijgeleerd heeft.
smurf en i:gor waren wel the bomb!
al bij al toch geamuseerd.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #259 on: February 07, 2010, 11:58:02 AM »
nuja, kdenk dat de organisatie ook wel bijgeleerd heeft.
I wouldn't get my hopes up too high  :mrgreen:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline PtiteSheen

  • Newbie
  • *
  • Posts: 40
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #260 on: February 07, 2010, 12:12:52 PM »
TWAS BEREUH
just ja constant iedereen verloren enzo
veel tjoolingsjs gedaan en rondgehuppeld :D

twas toch weer een geslaagde footworxx..

just ja jammer dan der nie veel wc's waren vo 3 zalen maar ja.. kejt dan nog tminste

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #261 on: February 07, 2010, 12:53:03 PM »
Dik KAKFEEST,had beter moete wete...
Wist eigl goe genoeg op voorhand datk er niks te zoeken (pun intented bluz snul  :lol:) had  :P Ma dacht het wel ging meevalle, yeah right. Merci aan de chauffeur voor de extra sop erboven op  :P (ma in the end was da nog het minste waar ik me aan geërgerd heb)
Geldklopperij & kutmuziek (Veel posen, weinig kwaliteit, veel scheve mensen mee opt podium die uw ego wa staan te strelen (en da van hun eige want waw ze moge opt podium)).
Een goe uitgekiend concept om zo veel mogelijk uit de zakken van uw feestgangers te kloppen met zo weinig mogelijk er voor aan te bieden.
2€ voor water, terwijl ik gelijk ne brave snul het aub had gevraagd. Wil gerust begrijpe da ge ni zomaar water geeft aan iedereen op zo'n feest die het komt eisen, ma een tusse oplossing mag er wel fuckin zijn! Tis zelfs wettelijk verplicht dachtk. Ondertusse de kassa zien geteld worde 2 meter verder,  ma e waterke kon er ni af. Er zelfs ni over gediscussieerd (moeite ni mij moe te make), er eens mee gelache eigl. Zielig. Moete veel voldoening uithale  :lol: Telt uw geld sukkelaar, ge moogt trots zijn op uw concept!
Kunt ni eens ne fatsoenlijke cola kope aan uwen toog (niks andere frisdrank) en enkel redbull cola (om van te kotsen), daar hadden ze overduidelijk nen deal mee  :mrgreen: 2€ voor te pissen mee 700man op ene WC. FUCKIN RYANAIR da gij runt: zoveel mogelijk schrappe en zoveel mogelijk bijaanrekene. :lol:
Ik wens de org nevertheless het allerbeste met de centen! Als dat jullie drijfveer is, voel dan eerder compassie dan boosheid.
Tis ook ni het publiek da telt in jullie visie, maar de opbrengst achteraf. Tis niet: vet we gaan een feestje geven, OM ONS TE AMUSEREN. Jullie denken: even kijken waar we nog kunne schrappen/zien hoe ver we het kunne drijven qua prijzen dat ze blijven betalen: WINST MAXIMALISATIE.

NEVER AGAIN.

Anyway: grootste kutnacht van 2010 is al achter de rug. Het was ,me op den duur zoveel geworde da het een grap werd, lache mee de eigen miserie.

Voor er e paar beginne te flippe: IN MY HUMBLE OPINION. Doe gerust voort. Maakt er een wekelijkse club van for all I care. Heb weer ff zwaar gevoeld waarom ik dit type feeste al heel lang had gemeden. Kheb ni betaald en toch voelk me geript  :think:
Pluspunt: vriendelijke buitewippers!

Maar misschien dat ik er morgen wat minder zwart-wit op kan terugdenken  :mrgreen: Waarsch ligt deze perceptie gedeeltelijk aan men eige & de nodige toestanden. Het ligt me te nauw aant hart I'm afraid.. Echt de omgekeerde wereld wa ik gewoon ben & vet vind aan feesten. (Gemeende vraag aan de org: hoe de fuck haalde hier voldoening uit?)

ff mijne rant relativeren:
DEAR ORG
Peisde echt ni da ge wa meer service zou mogen bieden naar de mensen toe? Dat een minumum aan verscheidenheid aan drank ni aangenaam zou zijn voor uw feestgangers? Da de mensen het misschien wel leuk vinden dat naar het toilet gaan mogelijk wordt gemaakt op een fatsoenlijke manier? Was een feest ni ooit iets dat werd georganiseerd om uw feestgangers zich eens goed te late amuseren?

Soit, IEDER ZIJN DING I guess.

Ahja dikke merci wim en mango! Timing couldn't be better, apreccieer ik echt!
« Last Edit: February 07, 2010, 01:00:45 PM by Mufson »

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #262 on: February 07, 2010, 01:13:21 PM »
 :clap:
Da was toch al te verwachten e ...
Kzou daar nooit of nooit men geld gaan uitgeve ... Mijn mening erover is nu enkel nog versterkt ...
2 euro voor wc en voor water WTF ... iedreen eeft recht opt gratis water ten eerste en 20 cent vo e wcmadam (liver ni) tot daar aan toe ma 2 euro !!!??? WTF hoe kan da, alle oeveel meotte die manne dan wel ni verdient hebben die n8 !!?? die inkomprijs, duren drank water 2 euro en iedreen die na de plee ging nog is 2 euro  :eek: waar gaat al da geld naartoe vraagk mij dan ook af  :think:, kdenk daze hier wel `lichtelijk` uit de kosten geraken ze...

Kheb et al veel gezegd, dit is gewoon extra motivatie voor voort te doen me wa wij bezig zijn ...
« Last Edit: February 07, 2010, 01:34:28 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline droon

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 344
  • Karma: +20/-14
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #263 on: February 07, 2010, 01:16:33 PM »
ni dak er was of dak over specifieke informatie beschik ze, maar da feest zag er mij vooral ongeloofelijk duur uit om te organiseren, in de richting van de €10 000 toch  peis ik. en dan moeten ze zo hun centen terug krijgen... was er veel volk in feite?

Offline tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +0/-0
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #264 on: February 07, 2010, 01:30:07 PM »
ook wa gemengde gevoelens bij dendeze. goeie muziek gehoord da wel, osmik.. ma gelijk zowa 'n opgefokt sfeertje hier en daar, en ook veel mense in elkaar geramd zien worde door de security. 20eur waard of niet? mmmneen..

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #265 on: February 07, 2010, 01:35:58 PM »
2 euro vo 't wc?? :wow:

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #266 on: February 07, 2010, 01:36:30 PM »
ni dak er was of dak over specifieke informatie beschik ze, maar da feest zag er mij vooral ongeloofelijk duur uit om te organiseren, in de richting van de €10 000 toch  peis ik. en dan moeten ze zo hun centen terug krijgen... was er veel volk in feite?

Twas 20 euro inkom en kpeis dater wel veel meer dan 500 man zal geweest zijn he ? En als die dan nog is allmaal na de plee gaan ist helemaal TJING TJING

Iemand een idee van de hoevelheid volk ?
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline ztran

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 965
  • Karma: +36/-47
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #267 on: February 07, 2010, 01:39:47 PM »
dure vogel, die sandy :)

Offline BAMBAMBAM!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 783
  • Karma: +31/-31
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #268 on: February 07, 2010, 01:43:20 PM »
Dik KAKFEEST,had beter moete wete...
Wist eigl goe genoeg op voorhand datk er niks te zoeken (pun intented bluz snul  :lol:) had  :P Ma dacht het wel ging meevalle, yeah right. Merci aan de chauffeur voor de extra sop erboven op  :P (ma in the end was da nog het minste waar ik me aan geërgerd heb)
Geldklopperij & kutmuziek (Veel posen, weinig kwaliteit, veel scheve mensen mee opt podium die uw ego wa staan te strelen (en da van hun eige want waw ze moge opt podium)).
Een goe uitgekiend concept om zo veel mogelijk uit de zakken van uw feestgangers te kloppen met zo weinig mogelijk er voor aan te bieden.
2€ voor water, terwijl ik gelijk ne brave snul het aub had gevraagd. Wil gerust begrijpe da ge ni zomaar water geeft aan iedereen op zo'n feest die het komt eisen, ma een tusse oplossing mag er wel fuckin zijn! Tis zelfs wettelijk verplicht dachtk. Ondertusse de kassa zien geteld worde 2 meter verder,  ma e waterke kon er ni af. Er zelfs ni over gediscussieerd (moeite ni mij moe te make), er eens mee gelache eigl. Zielig. Moete veel voldoening uithale  :lol: Telt uw geld sukkelaar, ge moogt trots zijn op uw concept!
Kunt ni eens ne fatsoenlijke cola kope aan uwen toog (niks andere frisdrank) en enkel redbull cola (om van te kotsen), daar hadden ze overduidelijk nen deal mee  :mrgreen: 2€ voor te pissen mee 700man op ene WC. FUCKIN RYANAIR da gij runt: zoveel mogelijk schrappe en zoveel mogelijk bijaanrekene. :lol:
Ik wens de org nevertheless het allerbeste met de centen! Als dat jullie drijfveer is, voel dan eerder compassie dan boosheid.
Tis ook ni het publiek da telt in jullie visie, maar de opbrengst achteraf. Tis niet: vet we gaan een feestje geven, OM ONS TE AMUSEREN. Jullie denken: even kijken waar we nog kunne schrappen/zien hoe ver we het kunne drijven qua prijzen dat ze blijven betalen: WINST MAXIMALISATIE.

NEVER AGAIN.

Anyway: grootste kutnacht van 2010 is al achter de rug. Het was ,me op den duur zoveel geworde da het een grap werd, lache mee de eigen miserie.

Voor er e paar beginne te flippe: IN MY HUMBLE OPINION. Doe gerust voort. Maakt er een wekelijkse club van for all I care. Heb weer ff zwaar gevoeld waarom ik dit type feeste al heel lang had gemeden. Kheb ni betaald en toch voelk me geript  :think:
Pluspunt: vriendelijke buitewippers!

Maar misschien dat ik er morgen wat minder zwart-wit op kan terugdenken  :mrgreen: Waarsch ligt deze perceptie gedeeltelijk aan men eige & de nodige toestanden. Het ligt me te nauw aant hart I'm afraid.. Echt de omgekeerde wereld wa ik gewoon ben & vet vind aan feesten. (Gemeende vraag aan de org: hoe de fuck haalde hier voldoening uit?)

ff mijne rant relativeren:
DEAR ORG
Peisde echt ni da ge wa meer service zou mogen bieden naar de mensen toe? Dat een minumum aan verscheidenheid aan drank ni aangenaam zou zijn voor uw feestgangers? Da de mensen het misschien wel leuk vinden dat naar het toilet gaan mogelijk wordt gemaakt op een fatsoenlijke manier? Was een feest ni ooit iets dat werd georganiseerd om uw feestgangers zich eens goed te late amuseren?

Soit, IEDER ZIJN DING I guess.

Ahja dikke merci wim en mango! Timing couldn't be better, apreccieer ik echt!

that'd be the difference between party organisators & night life events promotors ...

not the same approach at all idd , but common wim , is u really surprised now ? really  :think:
what's really reaaally good niakkaaaaaah?

Offline Leftchest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 314
  • Karma: +1/-3
  • cave in
    • www.peerpressure.be
Re: 06/02/10 FOOTWORXX Sandy Warez BDAY @ Artcube-Galveston Fabrics, GENT
« Reply #269 on: February 07, 2010, 01:47:57 PM »
tzal wel pakske meer geweest zijn dan tienduust wa, als cataro al rond de 4duust ligt.
Soit, mijn oren! Grappige post hierboven en voort grootste deel wel terechte kritiek. Ma twas wel amaal af. Voor te pissen telkens dealkes gemaakt me de buitenwippers, wijze manne. 2euro gaat er zwaaaar over.. soit twas den eerste en laatste footworx, best lachen

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal