collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54093 times)

Offline Andreas

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #495 on: January 18, 2010, 10:05:17 PM »
Ik heb tussen 1 en 2 uur ook 2 man van de dansvloer moeten halen omdat ze bijna op ulder muil gingen gaan. Keta zeiden ze.
Tegen 11u30, toen ik bijna buiten was en toen ze ons al een dikke 3 uur vast hielden, komt er daar nen officier af en vraagt aan zo nen flik die ons tegen hield hoeveel man er nog binnen was. Diene flik zei dat hij het niet wist omdat niemand nog binnen was geweest  :biggrin:
De flikken hebben zelf de foto's op mijn gsm bekeken...

Offline Kryll

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 574
  • Karma: +20/-28
    • Kryll's Home
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #496 on: January 18, 2010, 10:25:48 PM »
Kvond de muziek in ons zaal vet ! elke set ... Kryll en solith  :nuts:


thanks  :respect:


zelf beke schrik voor het trager tempo waarmee ik begon,
maar had tijdens het draaien er wel een goe gevoel bij
wat op zich al enorm veel is voor mij  :mrgreen:


spijtig dat ik van de rest van de sets eigenlijk weinig gehoord heb, enkel flarden

nogal een zwaar hoofd van de nacht ervoor, en de te drukke zalen waar ik amper iemand tegen het lijf liep werkten te zwaar op mn systeem denk ik
heb nooit lang op een dansvloer gestaan uiteindelijk

alle chance dat alles opgenomen is iig
en hopelijk komt alles stelselmatig online te staan :-)


Grtz!
K.

Offline stieven1234

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 355
  • Karma: +8/-10
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #497 on: January 18, 2010, 10:49:21 PM »
jammer dat er niemand in de buurt was die wist dat hij gbl had genomen en de gevolgen van een overdosis hiervan kende..
had je hem gewoon laten slapen een paar uur was er waarschijnlijk niets gebeurd maar begrijpelijk dat men voor het zekere koos in plaats van het onzekere

in deca waarschijnlijk hetzelfde verhaaltje :rolleyes:

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #498 on: January 18, 2010, 10:51:09 PM »
jammer dat er niemand in de buurt was die wist dat hij gbl had genomen en de gevolgen van een overdosis hiervan kende..
had je hem gewoon laten slapen een paar uur was er waarschijnlijk niets gebeurd maar begrijpelijk dat men voor het zekere koos in plaats van het onzekere

in deca waarschijnlijk hetzelfde verhaaltje :rolleyes:

mja twas ni datie k-hole achtig was ofzo zenne, oe da diene deruit zag ging volges mij ni gewoon overgewaaid zijn in een paar uurkes

Offline sarah

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #499 on: January 18, 2010, 10:51:29 PM »
blijkbaar op tijd doorgegaan daar... wat een situatie daar als k dat hier allemaal lees :nuts:.
vond maar een raar feest. maar soit, k vond beanz, en taxidermist echt wel vet.
en wtf man, gbl, koop u dan iet deftig eh, ipv de mama haare wc-ontstopper te pikken....

Offline NduStrial_FreQuenC

  • C <--------------------------------√
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +3/-3
    • Electrobel
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #500 on: January 18, 2010, 11:08:03 PM »
Khad die mensen aangeraden om gwn wa verder vant steegske te gaan me die gast en de ambulance dan naar daar doen komen zoda er geen problemen ontstonden...
Ja nee wa doen ze, ze leggen hem just als je buiten komt links uit steegske in die inham, waar ze dan ook fouileerden..

Gast FUCK YOU! Ik kende die gast ook ni, iedereen liet die gewoon liggen. Er staat dan wel 50 man rond die het allemaal beter weten en roepen van doe dit doe dat, ma uiteindelijk doet er bijna NIEMAND zelf iets. Tege mij roepe da'k water moet gaan hale terwijl daze zelf erop staan te zien me hunne rug tege de muur. Ik heb heel de tijd bij die gast gebleven toen iedereen die gewoon voorbijliep en ik heb die mee naar voor gedragen. Wete gij hoeveel da weegt?

DOEGET INT VERVOLG ZELF.
Respect aan die kerel da den ambulance gebeld heeft. Ik had waarschijnlijk nog keilang blijven treuzelen.

ZIELIGE MENSEN ALLEMAAL DAGE DIE GAST GEWOON VOORBIJLOOPT. Ik ben speciaal gaan kijken terwijl ik boven zat omda er iemand zei da er ne gast tewijd stak. Me wa zijde eiglek bezig? Wa als die kerel dood was geweest? Eige schuld zeker?
Khoop da het goe komt me hem en da em eruit ga leren. Kheb da zelf ook al voorgehad, misschien is em dom geweest, misschien had em gewoon pech.

Joe.

Fuck me? gast ke je geholpen om dien kerel recht te helpen.. en ja ke gevoeld hoeveel hij woog! En kweet da iedereen gwn passeerde en niets deed.. kweet nie of het tegen u was dak da zei om da water nie op hem te smijten.. iemand dak ken had ook een od van ghb en ze smeten ook water over zen hoofd en die is daardoor in shock gegaan... ik zeg gewoon da als hij wa verder had gelegen dat de flikken nooit binnen int steegske zouden gekomen zijn... Moe je daarom direct FUCK YOU zeggen?
Time you enjoy wasting, was not wasted...

"KweetnieWATT" Sound6tem
"The Underground District" Org
"U-235" Org
"Noisj Records
"Red Fever Recordings
                
                 It's not NOISE! .......... It's Music!

BOOKINGS: puppegalle@hotmail.com

<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/industrial-frequency/live-industrial-frequency-got-robbed" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/industrial-frequency/live-industrial-frequency-got-robbed</a>

Offline stieven1234

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 355
  • Karma: +8/-10
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #501 on: January 18, 2010, 11:09:14 PM »
jammer dat er niemand in de buurt was die wist dat hij gbl had genomen en de gevolgen van een overdosis hiervan kende..
had je hem gewoon laten slapen een paar uur was er waarschijnlijk niets gebeurd maar begrijpelijk dat men voor het zekere koos in plaats van het onzekere

in deca waarschijnlijk hetzelfde verhaaltje :rolleyes:

mja twas ni datie k-hole achtig was ofzo zenne, oe da diene deruit zag ging volges mij ni gewoon overgewaaid zijn in een paar uurkes

waarschijnlijk vooral zwak op zijn benen, wa ronddraaien met uw hoofd en armen, ogen die ronddraaien en toevallen, ...
te hoge dosis en ge gaat voor een paar uur out. als dit van enkel gbl was natuurlijk..

Offline digitalized

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 874
  • Karma: +4/-13
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #502 on: January 18, 2010, 11:16:49 PM »
kga hier nimeer op antwoorden want we gaan Oftopic

ontopic:

klote vo de org  ;)
was de pain van vroeger hier nog maar  :'(

 :rofl: :rofl: :rofl:

 :whistle:

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #503 on: January 18, 2010, 11:20:36 PM »
en iedereen die hier zegt dat die kerel het verkloot voor iedereen, gelle doet zelf ook geen dope zeker? en dat kan u zelf nooit overkomen waarschijnlijk want jij gaat 'verantwoordelijk' om met drugs?  :rolleyes:
Yep! Onverantwoordelijk omgaan met dope is gewoon om problemen vragen  :nono:

Offline e.m.

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 461
  • Karma: +2/-10
  • <Psykotixx>
    • Evert Martin: graphic design
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #504 on: January 18, 2010, 11:24:17 PM »
ik heb nog nooit iemand op GHB gezien eigenlijk (misschien maar best!)

ziet dat er dan zo uit? :/ :) :



of eerder zo?! (alhoewel het nogal hetzelfde is als de eerste video)




Offline digitalized

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 874
  • Karma: +4/-13
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #505 on: January 18, 2010, 11:25:10 PM »
ge hebt altij mensen die hun beter kunne inleven in 't moment zeker  :mrgreen:

Offline stieven1234

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 355
  • Karma: +8/-10
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #506 on: January 18, 2010, 11:30:08 PM »
tweede filmke komt nog redelijk goe in de buurt :p
op da filmke ist wel nie zooo erg

Offline nexn

  • -,-
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 298
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #507 on: January 18, 2010, 11:32:07 PM »
idd 2de filmptje lijkt er meer op,
al veel mensen op floei gezien, en bij teveel vallen ze in slaap ofgaan ze tegendek maar worden ze allesinds geen kktards.

Offline Mr. Clean

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 106
  • Karma: +1/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #508 on: January 18, 2010, 11:53:11 PM »
Beanz was echt zeer vet inderdaad! :clap:

En ja vond het ook maar een raar sfeertje hebben, de muziek was wel heel goed. Verder teveel volk en redelijk wat irritante mannekes/meiskes ook maar ja..

En van die G, tja.. Ge weet da ge snel fout kunt gaan met teveel of icm alcohol, dus lees u in, koop een spuit om te meten en leert doseren of blijft der af!  :nono:

Maarja voor de rest vond 'k het boven heel tof, wel jammer dat ik een van de enigste was die er stond toen Ketnies begon.. lame  :snooty:

Hendrok

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #509 on: January 19, 2010, 12:10:12 AM »
kwil wel eens zien hoeveel van die gastjes er nog mee kunnen feesten tot 6 a 7 uur s'ochtens zonder dope !!!  :twisted:
Kdaag iedereen uit het nuchter zo lang mogelijk te trekken :twisted:
en iris is daar goe in ze! ze stuikt van appels en loly's  :wow:
ik heb der ier anders nog wel enen voor haar... iris?  :whistle:

(nja zulke dingen kank nie laten liggen hé :rofl:)

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal