collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54113 times)

Offline IriZe

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 875
  • Karma: +1/-1
  • Podenemus
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #480 on: January 18, 2010, 07:10:29 PM »
kwil wel eens zien hoeveel van die gastjes er nog mee kunnen feesten tot 6 a 7 uur s'ochtens zonder dope !!!  :twisted:

Kdaag iedereen uit het nuchter zo lang mogelijk te trekken :twisted:
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind
[Sigmund Freud]

Offline Jerre02

  • Losing the sound in the morning...
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 240
  • Karma: +1/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #481 on: January 18, 2010, 07:13:40 PM »
kwil wel eens zien hoeveel van die gastjes er nog mee kunnen feesten tot 6 a 7 uur s'ochtens zonder dope !!!  :twisted:

Kdaag iedereen uit het nuchter zo lang mogelijk te trekken :twisted:
en iris is daar goe in ze! ze stuikt van appels en loly's  :wow:
21/09 Doomsday Festival
21/02 Drillogy Chapter I
29/03 Liberty White Chronicles

Offline Bashir

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 3202
  • Karma: +57/-57
    • Bashir
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #482 on: January 18, 2010, 07:27:17 PM »
kwil wel eens zien hoeveel van die gastjes er nog mee kunnen feesten tot 6 a 7 uur s'ochtens zonder dope !!!  :twisted:

Kdaag iedereen uit het nuchter zo lang mogelijk te trekken :twisted:

bwaaa het lang trekken is één ding (en helemaal ni zo moeilijk zolang ge u ni neerlegt), ma na een zware week tegen dan ook nog iets waard zijn is iets anders
www.raggaterrorfront.com

We Need Things That Make Us Go!!!

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #483 on: January 18, 2010, 07:59:54 PM »
en iedereen die hier zegt dat die kerel het verkloot voor iedereen, gelle doet zelf ook geen dope zeker? en dat kan u zelf nooit overkomen waarschijnlijk want jij gaat 'verantwoordelijk' om met drugs?  :rolleyes:

Dankzij die kerel stond het geluid eindelijk eens op een deftig volume en hebben wel tot in de namiddag kunnen feesten!

Vanaf nu ga ik elke keer dat ik nog es in't steegske kom gewoon volle bak dope in alle onbewaakte drankjes smijten.
ik heb  dorst     ej  je  nog  drinken  vo   me  ??
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline kim

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #484 on: January 18, 2010, 08:05:49 PM »
twas plezant int zaaltje beneden
rond 4u doorgegaan, kword ook al een dagje ouder :D
enja hoor de flikken stonden toen al met 2 combis in de straat
das zaterdagse kost daar
jammer dat het zo is afgelopen...
en kutkinders die aan mij kome hange omda ze nimeer op hun eige bene kunnen staan hoeven van mij geen sympathie te rekenen en worden resoluut weg geduwd im sorry ik kom om te feeste ni om te babysitten op drugskindjes
twas lang geleden en tdeed deugd nog goeie setjes te horen
jammer zo jammer van de hele sfeer

Offline Tess

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 224
  • Karma: +1/-3
    • fb
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #485 on: January 18, 2010, 08:16:24 PM »
en iedereen die hier zegt dat die kerel het verkloot voor iedereen, gelle doet zelf ook geen dope zeker? en dat kan u zelf nooit overkomen waarschijnlijk want jij gaat 'verantwoordelijk' om met drugs?  :rolleyes:

Dankzij die kerel stond het geluid eindelijk eens op een deftig volume en hebben wel tot in de namiddag kunnen feesten!

Vanaf nu ga ik elke keer dat ik nog es in't steegske kom gewoon volle bak dope in alle onbewaakte drankjes smijten.


hahahaha jochen joh.  :mrgreen: K'hoor et u zo zeggen gewoon.
Excuse me, while i kiss the sky

Offline Mash

  • Exo-T
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #486 on: January 18, 2010, 08:26:39 PM »
uit wikipedia: "GBL kan zowel de slokdarm als de ingewanden aantasten. Aangezien het schadelijk is bij opname door de mond en irriterend voor de ogen, wordt aangeraden bij gebruik beschermende kleding te dragen.
Gamma-butyrolacton wordt door de lever in het lichaam omgezet in GHB. Het doseren is onzekerder, omdat het effect van GBL meestal 2x zo sterk is"

met wa zijn wij bezig? Misschien vinden sommige mensen het leuk om iets te pakken in de gedachten van "we-zullen-wel-zien-hoe-hard-et-aan-komt!". Zo moede echt nie me dope omgaan...Gelijk hier al is gezegd, tis geen speelgoed he..denk na voor ge iets doet komaan als ge daar 23 voor moet zijn...

Offline bluzark

  • T.A.Z.
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 471
  • Karma: +3/-3
    • [ ZONE OF THE FREE ]
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #487 on: January 18, 2010, 08:41:45 PM »
t feesje eeft gwn te lang op facebook gestaan volgens mij, smart move voor extra volk te winnen en centjes binnen te halen, maar een rather silly move alst op de sfeer neer kwam, en gewoon t besef van de mensen éja

voor een facebook account moet ge 18 of ouder zijn, dus heel uwe uitleg slaagt op niks

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #488 on: January 18, 2010, 08:42:32 PM »
 :lol:
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline siongers

  • Newbie
  • *
  • Posts: 10
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #489 on: January 18, 2010, 08:54:28 PM »
het was in ieder geval een vet feestje!! :slayer:
gelukkig waren wij net voor de politie weg

Offline Jerre02

  • Losing the sound in the morning...
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 240
  • Karma: +1/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #490 on: January 18, 2010, 08:57:28 PM »
t feesje eeft gwn te lang op facebook gestaan volgens mij, smart move voor extra volk te winnen en centjes binnen te halen, maar een rather silly move alst op de sfeer neer kwam, en gewoon t besef van de mensen éja

voor een facebook account moet ge 18 of ouder zijn, dus heel uwe uitleg slaagt op niks

wa??? meende da?? banee!  :snooty: :nuts:
21/09 Doomsday Festival
21/02 Drillogy Chapter I
29/03 Liberty White Chronicles

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11031
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #491 on: January 18, 2010, 08:58:12 PM »
 ;)

Offline Bomba

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 99
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #492 on: January 18, 2010, 09:06:38 PM »
Zo'n feest op Facebook zetten zal uiteraard meer 'outside' volk trekken, en dan denk ik vooral aan jongeren/ pubers.

Waar als je de aankondiging enkel doet via fora (als dit) en flyers op andere feesjes, dit toch een beperkter, maar vooral gekender en volwassen(er) publiek zal geven? Ik denk dat er niemand gebaat is bij een (veel te) vol feesje vol pubers die op te vroege leeftijd met god weet wat in contact komen. De extra inkom zal de nadelen niet compenseren denk ik.

Natuurlijk zijn het niet enkel de pubers, die kerel waar het om ging was 24 ofzo. Als je gebruikt, gebruik met mate en verstand, blijft uiteraard een belangrijke regel. Helaas wordt die niet door iedereen gevolgd.

Maar het lijkt me wel al een stap vooruit, als je er voor kan zorgen dat makkelijk beïnvloedbare pubers in mindere mate aanwezig zijn op zo'n feestjes. Zowel voor hunzelf als voor het voortbestaan van zo'n feestjes. Ik heb de indruk dat Gentse politie toch wel een zeker gedoogbeleid toepast (hoe kan je mij anders verklaren dat dit soort feesten waar het toch echt wel van geweten is dat er massaal (ivgl andere feesten) drugs in omloop is, niet iedere keer een razzia aan zijn broek heeft? ), maar wanneer er bekend geraakt/ of bekender wordt dat er ook zeer veel pubers naar "drugsfeesten" gaan, dan kunnen ze bij de flikken gewoon niet anders dan in actie schieten. En eigenlijk is dat maar goed ook.

Voor de rest wil ik de organisatie, dj's en al het ander volk dat meehielp bedanken, heb me goed geamuseerd  :clap:

En als ik het goed begrijp, is die blonde kerel zijn pull komen halen en is dus alles oke met hem? (ik ken hem viavia en was wel even schrikken toen ik dit las)
« Last Edit: January 18, 2010, 09:08:25 PM by Bomba »

Offline aceton

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 222
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #493 on: January 18, 2010, 09:24:24 PM »
naart einde van me set beker mee bier na me kop had, eel stoer vanuit t'publiek  :clap:
 gelukkig niets op pc. 
 t'amusement van feesten en spelen is voor mij persoonlijk vreed aant mindere,
 tis juist wa nosejob zei, als ge nog geen respect krijgt alleen uit feit dager ver al uwen tijd,moeite insteekt,    om net ulder amusement te bezorgen, wanneer dan wel ...
draait em om ook ni om dit voorval alleen maar algemeen gezien.
da ter zake...

khoop dawa met die OD geen verdere miserie gaan hebben,  en denk dat er wel al genoeg miserie was voor jimmy.   :pray:
 
 
 




samoth ook een pint naar zijn hoofd gekregen. Welk kieken doe da nu? met al die gear op diene "tafel"





 :hand:

ist zo ? tss belachelijk e man, lek daje zegt... voort zelfde geld mengpaneel ofzo na de botten ,
kwee ni oe dat boven zat mar da mengpaneel beneden was echt vet ! van wie was da trouwens? ,
zo ne boost en nice sound dat da gaf  :slayer:

Post Merge: January 18, 2010, 09:29:28 PM
naart einde van me set beker mee bier na me kop had, eel stoer vanuit t'publiek  :clap:
 gelukkig niets op pc. 
 t'amusement van feesten en spelen is voor mij persoonlijk vreed aant mindere,
 tis juist wa nosejob zei, als ge nog geen respect krijgt alleen uit feit dager ver al uwen tijd,moeite insteekt,    om net ulder amusement te bezorgen, wanneer dan wel ...
draait em om ook ni om dit voorval alleen maar algemeen gezien.
da ter zake...

khoop dawa met die OD geen verdere miserie gaan hebben,  en denk dat er wel al genoeg miserie was voor jimmy.   :pray:
Weer niet te schatten..

Aceton en ik hebben de laatste tijd regelmatig de line-up gedeeld in 't Steegske en ben het volledig met hem eens op dat vlak. Is 't geen beker bier, dan wordt u naam wel door het slijk gehaald,ik kan voorbeelden beginnen aanhalen maar dat zou even laag zijn als het gedrag van sommige mensen (die ik overigens nooit van m'n leven gezien heb)  ginds de voorbije maanden, dus dat laat ik liever uit. Ik heb op wat bier en treintickets na in mijn leven nog geen cent verdient aan mijn muziek, en da's ook absoluut mijn intentie niet. Het enige dat ik verwacht tegenover de artiesten en organisatoren in het algemeen, is gewoon wat appreciatie voor de tijd, geld en moeite die er ingestoken wordt.

Das gesproken !

Post Merge: January 18, 2010, 09:36:35 PM
ik ben toch voorstander van minimum leeftijd op feestjes van bv 16 jaar want er waren veel mensen die ik zag die toch jonger waren dan 16.
shiiit wat doen die peuters eigenlijk buiten 's nachts? ik mocht nog niet buiten zu dan :P mja mijn ouders waren ook wel aan de strenge kant

misschien maar best ook :whistle:
Door een minimumleeftijd in te voeren gaat ge echt niets bereiken. Durf er mijn hand voor in het vuur steken dat die afgevoerde persoon een 'pak' ouder was als 16. Op de feestjes in 't steegske hebt ge trouwens wel andere dingen te doen als organisatie dan mensen hun pas te gaan controleren en vermijden dat ze komen feesten..

Feit,
en sowieso vindt die jonge garde wel iets om binnen te mogen...
en Idd, Als organisatie kun de u ni bezighouden mee paskes te checke,
tenzij ge ne vaste peet aan de deur zet maar dan ist Free gevoel der wel beke af...


Post Merge: January 18, 2010, 09:48:56 PM

en aan den ace:: begint int vervolg wa vroeger an uw set e :shifty: :biggrin:


Post Merge: January 18, 2010, 02:13:30 PM

set was eig af , maar khad nog paar nieuw trackskes , dus dankzij het feit da krtm geen zin had te spele om 7 u , had ik tijd om die tracks in men set te steken , en was om 6.30 aanwezig ong...
toen ook ni echt in de mood om vroeger te gaan feeste,  ;)
« Last Edit: January 18, 2010, 09:48:56 PM by aceton »
>Atomik Circus<
>Digital Abuse<
>KweetnieWATT Sound6tem<
>Destroyed Records<
>Destructive Nuclear Army<
>Ya Oma<

Offline d4_damager

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 8463
  • Karma: +321/-383
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #494 on: January 18, 2010, 09:50:11 PM »
kga hier nimeer op antwoorden want we gaan Oftopic

ontopic:

klote vo de org  ;)
was de pain van vroeger hier nog maar  :'(

 :rofl: :rofl: :rofl:
Legendarische F1RST!-koning
Officiële F1RST!-koning 2020
Officiële F1RST!-koning 2021
Officiële F1RST!-koning 2022


 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal