collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54109 times)

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator

Hendrok

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #451 on: January 18, 2010, 02:38:55 PM »
solith  :nuts:
woord!

was'k ier vergeten vermelden... toch wel de set van de avond voor mij, echt supervet opgebouwd. nie superdoorkletsen, maar genoeg. echt heel aangenaam. tis dan ook deze set da het feest voor mij in gang gezet heeft  :clap:

als da setje zou opgenomen zijn...  :whistle:

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #452 on: January 18, 2010, 02:45:04 PM »
solith  :nuts:
woord!

was'k ier vergeten vermelden... toch wel de set van de avond voor mij, echt supervet opgebouwd. nie superdoorkletsen, maar genoeg. echt heel aangenaam. tis dan ook deze set da het feest voor mij in gang gezet heeft  :clap:

als da setje zou opgenomen zijn...  :whistle:

Alles in de exit23/aitw zaal is opgenomen ;) tot 12 u smiddags ofzo haha
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #454 on: January 18, 2010, 02:49:57 PM »
geef mij dan toch maar mijn  :ganja: ze  :lol:
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline dimitri

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 116
  • Karma: +1/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #455 on: January 18, 2010, 02:50:43 PM »
geef mij dan toch maar mijn  :ganja: ze  :lol:
+1

Offline Jerre02

  • Losing the sound in the morning...
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 240
  • Karma: +1/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #456 on: January 18, 2010, 02:51:38 PM »
t feesje eeft gwn te lang op facebook gestaan volgens mij, smart move voor extra volk te winnen en centjes binnen te halen, maar een rather silly move alst op de sfeer neer kwam, en gewoon t besef van de mensen éja, k ga eerlijk zijn k ben achtien jaar ma godver k braak er van als mensen aggresief lastig of gewoon geen respect tonen op feesjes je doet da gewoon nie, je bent daar om je te amuseren en je moet toch respect tonen voor de mensen die zorgen da je je kan amuseren.. stom genoeg ben k zelf vertrokken omda k twee keer in conflict ben gekomen me completely whack people die voor de stomste redens duwen of een batteringetje willen doen, 2 keer gwn mn rug gedraait ma de tweede keer gwn naar mijn kot vertrokken, wa n achterlijke mensen liepen er daar rond..

+1!!!
volledig mee eens, ma ik ben wel tot t einde geblevn....  :nuts: :hippy:
alle sets waren vet vant begin tot t einde...
int begin helen tijd (2u ofzo) achter dn bar gestaan benede, door te veel volk en daarna opt gemakske keer naar de voorste rij afgezakt :), dus bij sevenum six pijsk! (veeeet!, like usual)
kvond 't echt belachelijk als 'k hoorde dat dr flikke stonde, kdacht direct aan vorige keer (st-pieters-plein, waar we dus ook onterecht zijn opgepakt, ook fototje) + aan dn jimmy (da dan ne benefit geeft en dan nog problemen heeft, ma aan wa da kik had gehoord komt t meeste in orde vo em denk 'k. GEEN BOETE VAN DE FLIKKE: ze zeiden "ja jullie kunnen daar zelf ook niets aan doen e", dus idd vriendelijke flikke!)

We waren met n stuk of 20 aan het wachten tot iedreen buiten was en om de 5 minuten ging er wel n groepje naar huis... plots was iedereen buite en vonden we jimmy niemer, ik mega veel moeite doen om em te belle en dan is tij uiteindelijk nog afgekome om op te kuise en zijne boel te pakkn.
nog efkes geholpe ook, eerst nutteloos meegestapt naar iemand aar kot en dan trug naar 't steegske gestapt, tege dan ware ze dr al, dus nog goe halfuur meegeholpe...

TWAS ZOWIEZO N DIK FEEST, TER MOGEN DR ZOWIEZO MEER ZIJN ZOALS ZATERDAG, MAAAAAAAR MISS IDD 16+ OF 18 +......?
21/09 Doomsday Festival
21/02 Drillogy Chapter I
29/03 Liberty White Chronicles

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #457 on: January 18, 2010, 02:53:00 PM »
Om het ook nog ff over de muziek te hebbe:

Thnx voor de goei comments op men set! Verrassend genoeg voor men eige zelfs acid enzo ligge spele, waar zitk toch soms mee mijne kop? :mrgreen:

Setje van nosejob was echt proper smorgens amai 8-)
Live van samoth was ook dik in orde! Snap wel ni waarom ge zoveel reverb gebruikt overal? Da geeft echt doffe klank, als ge die reverb al minder lang maakt gaat ge meer kracht hebbe zonder uwe klank die ge wilt te verlieze ;) Ook zoveel kasse man, ge kunt toch bijna alles ook met die blauwe? Kan me vergissen zenne..

Live van revolta was echt ZOT!! Ge hoort da hard da ge hebt gewerkt aan uw afmixing en plaatsing id ruimte van uw geluide, good job ;) Kickskes kwame ook veel beter door nu. Twas nu ook wel op mackies ma toch, op ne grotere sound gade da verschil nog 10 keer beter merke.
Denk da het stilaan tijd wordt voor ne rode electribe ook man 8-)

Benede en begin vd avond hebk niks gehoord vd muziek, was me te druk, moest mijne draai nog vinde daar ook precies..

Over de rest vd zever: NUFF SAID everybody please just act ;) Had er gewoon ff iemand na spoed gereden was er ook niks gebeurd. Al die energie in zever steken, spaart em voor volgende keer iets bij te brenge!

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #458 on: January 18, 2010, 02:58:49 PM »
Live van samoth was ook dik in orde! 




@ Muffy .. Bedankt man ;) Ja kweet wage wilt zegge tis denkek eerder de moddelay die g bedoelt , reverb gebruik ik ni echt zo veel ...( veel mee delays geexperimenteerd deze set mss wa te intensief :D) En ja zeker dan door zo ne sound valt da tege en wa et vooral ook was denkek is da door die limiter op dieje sound , soms smeet ik ne kick in en dan de eerste tel kwam die super hard door en dan plots zakte da volume super hard ... (das dus door die limiter veronderstel ik wnt nooit last van normaal )
Over het aantal machinen : nee de klank van zo ne oude blauwe electribe en zeker de sound van ne microkorg kunde onmogelijk ook nen mx hale ... daarom ... ;) khou ook van heel rauwe gore geluiden en die klinke door de mx vaak veels te digitaal vind ik ...Kwestie van smaak ook denkek ...
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #459 on: January 18, 2010, 03:08:31 PM »
Live van samoth was ook dik in orde! 




@ Muffy .. Bedankt man ;) Ja kweet wage wilt zegge tis denkek eerder de moddelay die g bedoelt , reverb gebruik ik ni echt zo veel ...( veel mee delays geexperimenteerd deze set mss wa te intensief :D) En ja zeker dan door zo ne sound valt da tege en wa et vooral ook was denkek is da door die limiter op dieje sound , soms smeet ik ne kick in en dan de eerste tel kwam die super hard door en dan plots zakte da volume super hard ... (das dus door die limiter veronderstel ik wnt nooit last van normaal )
Over het aantal machinen : nee de klank van zo ne oude blauwe electribe en zeker de sound van ne microkorg kunde onmogelijk ook nen mx hale ... daarom ... ;) khou ook van heel rauwe gore geluiden en die klinke door de mx vaak veels te digitaal vind ik ...Kwestie van smaak ook denkek ...

Limiter had er miss wel beetje mee te maken, maar da kwam toch vooral omda uwe geluide ni 100% proper op lengte zijn denk ik. Als uw tussebas bijvoorbeeld te lang is en onder uw kick geluid komt, dan gaat de mixer ff int rood (en springt int steegske de limiter op). Ook als de reverb te lang is gebeurd da omda die echo die nazindert opbouwt. Allé da gaat imo wel veel oplevere om da es achter te zoeke wa de goei lengte reverb is.

'bout MX: Ge zou toch verschiete als ge dieper in de synth filters gaat hoe vuile klank da kan oplevere! Ma die reverb klinkt wel snel digitaal inderdaad.. Tis beter gene reverb te gebruike op synths dan en +- hetzelfde te bekome mee uw synth filters & modulation.
Ken microkorg ni echt.. ben ook ant denken van nog ne synth bij te kope, maar wat?  :think:

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #460 on: January 18, 2010, 03:13:57 PM »
Kgebruik geen reverb op men synths ;) wel teveel delays op men kicks en int algemeen en da wast probleem soms peisk ... Ma bon kzeg et normaal nooit last dus zal wel grotendeels aam geluid ligge ...


Microkorg + mx is echt hemels ... kraad da echt aan ...

« Last Edit: January 18, 2010, 03:16:43 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Jerre02

  • Losing the sound in the morning...
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 240
  • Karma: +1/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #461 on: January 18, 2010, 03:24:20 PM »
solith  :nuts:
woord!

was'k ier vergeten vermelden... toch wel de set van de avond voor mij, echt supervet opgebouwd. nie superdoorkletsen, maar genoeg. echt heel aangenaam. tis dan ook deze set da het feest voor mij in gang gezet heeft  :clap:

als da setje zou opgenomen zijn...  :whistle:

Alles in de exit23/aitw zaal is opgenomen ;) tot 12 u smiddags ofzo haha

naar t schijnt ook alles in dctek/digital abuse zaal, 't meeste toch allesinds  :twisted: :whistle: :yeah:
21/09 Doomsday Festival
21/02 Drillogy Chapter I
29/03 Liberty White Chronicles

Offline MD.EMMA

  • KLETSING HARD
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 655
  • Karma: +0/-2
  • DISTORTION CUNTS
    • TITS
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #462 on: January 18, 2010, 03:32:42 PM »
wa kwame die flikke daar dan eiglek zoeke
hade ambulance die dan opgeroepe?
ze wilden zogezegd te weten komen wie hem da spul had verkocht, gelijk da ulder al zou lukken

+ wie weet was die kerel al lang voort
+ wie weet had hij het zelf meegebracht

toen'k bovenstaande vermeldde bij onze goeie flikkenvrienden was hun antwoord "da zijn we aan't onderzoeken"  :rolleyes:

das echt extreem belachelijk da die flikke met zoveel man afkome vr ne kerel te zoeke wa zogezegd vloei in ene zn drinke heeft gedaan

t belachelijkste is dan nog da die kerel wa daal gaat van die vloei dan nog zegt da t van e drankske is, das echt l lameste excuus vr t zegge as ge int hospitaal beland door da "ja ze hadde iet in mn drinke gedaan"

as ge t perséé wilt pakke moet ge ma u verantwoordelijkheid pakke , ni steke op iemand anders

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #463 on: January 18, 2010, 03:38:46 PM »
Kgebruik geen reverb op men synths ;) wel teveel delays op men kicks en int algemeen en da wast probleem soms peisk ... Ma bon kzeg et normaal nooit last dus zal wel grotendeels aam geluid ligge ...

Zeker delay op percussie enzo vreet echt aan al uw ander geluide, eens alle delay ervan af gooien en tegoei hore welke ge echt nodig hebt en hoelang om uwe sound te behouden.
Op die mackies zoude er normaal minder last van moete hebbe dus.. Ma kzal nog eens tegoei moete luistere op goeie sound ook natuurlijk (want amai dieje rommel vant steegske..) Ni echt voorzien voor hardware lives ook ni boven,  ge moest ze bijna opéén zette  :P

Ga dieje microkorg es sjekke seh.

Offline IriZe

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 875
  • Karma: +1/-1
  • Podenemus
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #464 on: January 18, 2010, 04:26:08 PM »
Ja, ie zag er wel ouder dan 16, ja. Pakt 89, met TBC en een Candida-infectie op z'n lippen  :P
:rofl:

als ge der nie tegen kunt doet dan nie é
²
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind
[Sigmund Freud]

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal