collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54116 times)

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #435 on: January 18, 2010, 01:48:43 PM »
toen'k bovenstaande vermeldde bij onze goeie flikkenvrienden was hun antwoord "da zijn we aan't onderzoeken"  :rolleyes:
kdenk da hij bedoelde hoe ze het zijn te weten gekomen dat er iets was, nt de reden voor wa ze effectief gedaan hebben eens ze er waren ;).
Maar volgens verscheidene reports hier zou het blijkbaar toeval geweest zijn da ze juist langskwamen als den ambu er stond en v een kwam dan het ander.

Offline rushroom

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
  • Karma: +11/-24
  • Administrator
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #436 on: January 18, 2010, 01:52:04 PM »
weet er iemand of er gevolgen komen tov van core feesjes in de frontline en steegske ?
Psykotixx Tea party II W/ Charly Linch, Droon,...
18th May , Frontline Gent.

http://www.psykotixx.be

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #437 on: January 18, 2010, 01:56:02 PM »
ZIELIGE MENSEN ALLEMAAL DAGE DIE GAST GEWOON VOORBIJLOOPT. Ik ben speciaal gaan kijken terwijl ik boven zat omda er iemand zei da er ne gast tewijd stak. Me wa zijde eiglek bezig? Wa als die kerel dood was geweest? Eige schuld zeker?
Khoop da het goe komt me hem en da em eruit ga leren. Kheb da zelf ook al voorgehad, misschien is em dom geweest, misschien had em gewoon pech.

Joe.

Heel sjiek da ge da hebt gedaan.
Heb ook al in uw situatie gezete paar keer (dus snap uw frustratie nu maar al te goe), ken er ni veel die dat ook doen op zo ne moment verantwoordelijkheid pakke, respect!

+1000
veel te veel mensen lopen gewoon door  :hand:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline ekzit

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 181
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #438 on: January 18, 2010, 02:00:34 PM »
weet er iemand of er gevolgen komen tov van core feesjes in de frontline en steegske ?

hopen dat er geen grote gevolgen of boetes aan vasthangen voor het steegske en de jimmy.
al geluk dak em just gebolt was.

Vond idd ook persoonlijk da er veel klein grut & raar sfeer aanwezig was...
Ma wel thumps up voor de artiesten, zeeeer goeie musik gehoord.

ekzit
k a n e k o r e

Offline Ezzy

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 174
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #439 on: January 18, 2010, 02:07:55 PM »
was da zo n blonde kerel? ik eb toen ik wegging naar huis n kerel zien scheeftrekken op de koer en ik dacht da da van de ket was, heb da zelf ook al voorgehad en zo n halfuur plat gelegen dus ik dacht: das erg ma daar is nix anders aan te doen dan da uit te zitten, heb ne steen weggehaald van naast zn hoofd da em daar ni op kon vallen ma ik dacht dak voor de rest nix kon doen, was op da moment bovendien zelf ook aant einde van mn krachten
voor de rest wel vette muziek gehoord en vet feesje gehad, beetje vol wel ma sva, wie was da eiglik da speelde na omega?

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #440 on: January 18, 2010, 02:12:18 PM »
ja twas weer het een en ander en tzal eerste en laatste keer zijn dak iets in steegske organiseer!
en vo derest dikke sets goord zowel boven als beneden alhoewel dak nie veel boven was vet stuske van samoth en mufson goort!
en dan benede dikke set van ketnies ij is opgang :clap:
verschoten van rakuza zen set!echt vetjes :respect:
ook active-o,omega,taxi,krtm,aceton,touw weer dikke sets zoals gewoonlijk ;) :clap: :slayer:
en aan den ace:: begint int vervolg wa vroeger an uw set e :shifty: :biggrin:
hopelijk kan ik dit nu achter mij laten zonder problemen want da blijft precies maar aanslepen.



Post Merge: January 18, 2010, 02:13:30 PM
was da zo n blonde kerel? ik eb toen ik wegging naar huis n kerel zien scheeftrekken op de koer en ik dacht da da van de ket was, heb da zelf ook al voorgehad en zo n halfuur plat gelegen dus ik dacht: das erg ma daar is nix anders aan te doen dan da uit te zitten, heb ne steen weggehaald van naast zn hoofd da em daar ni op kon vallen ma ik dacht dak voor de rest nix kon doen, was op da moment bovendien zelf ook aant einde van mn krachten
voor de rest wel vette muziek gehoord en vet feesje gehad, beetje vol wel ma sva, wie was da eiglik da speelde na omega?

krtm  speelde na omega ;)

Hendrok

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #441 on: January 18, 2010, 02:15:13 PM »
was da zo n blonde kerel? ik eb toen ik wegging naar huis n kerel zien scheeftrekken op de koer en ik dacht da da van de ket was, heb da zelf ook al voorgehad en zo n halfuur plat gelegen dus ik dacht: das erg ma daar is nix anders aan te doen dan da uit te zitten, heb ne steen weggehaald van naast zn hoofd da em daar ni op kon vallen ma ik dacht dak voor de rest nix kon doen, was op da moment bovendien zelf ook aant einde van mn krachten
den eerste keer ben ik ook gewoon voorbij gelopen ze. hoeveel mensen ziet ge zo nie scheef gaan op een feest en zijn na ffkes frisse lucht te happen in orde?

als ge dan natuurlijk na 10-15 minuten diezelfde kerel nog altijd daar ziet staan/kruipen/liggen dan zou'k ook wel es kijken - toen ik aan't terugkeren was van de nachtwinkel waren ze hem al nr buiten aan't dragen (dienen blik van em zallek wel nooit vergeten, levend dood - kan et nie beter beschrijven)

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #442 on: January 18, 2010, 02:18:23 PM »
en dan nog eens iets voor al die ketmongolen!
als ge der nie tegen kunt doet dan nie é ma ga dan nie tussen het feestvolk op uwen smoel gaan vallen enzo waar ge der ander mense me lastig valt of zet u dan op zen minst erges langs de kant as ge niemr op u benen kunt staan! (moestr effe uit omda mij da gistere serieus is opgevalle)

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #443 on: January 18, 2010, 02:18:46 PM »
ja man, egt duust keer zo mega scheve manne, heen en weer aant wankele valt er ene achterover duust keer na elkaar heletijd op mij, kzeg em dan van ja kerel doe keer rustig, stop me stampe kejt.. en tan begintie boel te zoeke me mij  :doh:
en aan den ace:: begint int vervolg wa vroeger an uw set e :shifty: :biggrin:
+1   :mrgreen:
« Last Edit: January 18, 2010, 02:21:22 PM by teknoviking »

Online brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #444 on: January 18, 2010, 02:24:24 PM »
als dat een echte hype wordt die ket zal dat wel eens slechte gevolgen kunnen hebben voor't party milieu imho... want probleem met ket is dat je snel bewustloos kunt gaat en bewustloos gaan valt toch wel goed op...

't is echt geen partydrug imho... blijft er ofwel met uw fikken van of doe het thuis in een veilige omgeving maar verbrod het voor de andere niet hé :nono:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #445 on: January 18, 2010, 02:25:11 PM »
Bon khad geen goesting om ier nog op te reagere ma kom :

Alegemene conclusie : DAN HELPTE NOG IS MEE AAN IET LEGAALS EN DAN KRIJGDE DEES... KWEET WEER VOWA EK ET DUS NI DOE E... BEDANKT !

Kvond de muziek in ons zaal vet ! elke set ... Kryll en solith  :nuts:
Beneje ni echt gechekt ...
Was ook best tevreden over nieuwe set zeker omda ie nog ni echt afgewerkt was, Kverschoot er wel van davet plots 30 bpm lager was en toch de zaal bleef volstaan, had ni ged8 ...

Dan echt die tappet da bier smeet ofzo  tkan me ni schele bewust of onbewust , en tzal wel dezelfde geweest zijn bij aceton, wnt we speelde ongeveer opt tzelfde moment, hebt echt hoere sjance dak et ni gezien heb kerel wnt de had ni goe afgelope ze  ... (Mss iemand een idee van wie dit was ??)
Kzweret ask ooit nog zo iet meemaak ist gewoon live af en gedaan ...

De sfeer was echt ni goe vond ek, we moeste water aan ne fucking ander halve euro verkopen etc etc ...
Alle kon er best wel nog om lachen , tis gewoon een bende kinders die ni beter weet, tot ask plots zag da de flikken den boel afslote ... echt toen wast gans na de klote vo mij ... ECHT WTF !!!???

Wa is da toch mee al die mensen man ?? ksnap da ni , blijft toch gewoon thuis als g u ni kunt amusere alst ni tenkoste van de andre gaat... en idd de gemiddelde leeftyd lag wel zeer laag ... en nu moogde echt zegge wa ge wilt e ma kmeen et dus e : Dit hebbek nog nooit op ne free party gezien echt ni, zon lak an respect echt NI NORMAAL ... + zo ne kindertuin :/

Khaal ier echt TOTAAL ni de voldoening uit dak uit e goe georganiseerd vrij feest haal !


Gelukig hebbek mij wel nog kunne amuseren ... en kzen kontent davet allemaal nog wa cava is gekome en jimmy zn solle terug heeft ...

-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Mango

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #446 on: January 18, 2010, 02:27:38 PM »

xtorre

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #447 on: January 18, 2010, 02:28:22 PM »
ZIELIGE MENSEN ALLEMAAL DAGE DIE GAST GEWOON VOORBIJLOOPT. Ik ben speciaal gaan kijken terwijl ik boven zat omda er iemand zei da er ne gast tewijd stak. Me wa zijde eiglek bezig? Wa als die kerel dood was geweest? Eige schuld zeker?
Khoop da het goe komt me hem en da em eruit ga leren. Kheb da zelf ook al voorgehad, misschien is em dom geweest, misschien had em gewoon pech.

Joe.

Heel sjiek da ge da hebt gedaan.
Heb ook al in uw situatie gezete paar keer (dus snap uw frustratie nu maar al te goe), ken er ni veel die dat ook doen op zo ne moment verantwoordelijkheid pakke, respect!

+1000
veel te veel mensen lopen gewoon door  :hand:

toen ik er paseerde was de ambulace al onderweg. dan maar rap weg gefoetert

als dat een echte hype wordt die ket zal dat wel eens slechte gevolgen kunnen hebben voor't party milieu imho... want probleem met ket is dat je snel bewustloos kunt gaat en bewustloos gaan valt toch wel goed op...

't is echt geen partydrug imho... blijft er ofwel met uw fikken van of doe het thuis in een veilige omgeving maar verbrod het voor de andere niet hé :nono:

had iemand daar horen zeggen dat van de ghb was (liquide)
« Last Edit: January 18, 2010, 02:33:58 PM by xtorre »

Offline wickedkellie

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 355
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #448 on: January 18, 2010, 02:34:39 PM »
twas e vet feest, vette setjes gehoord, vooral the taxidermist  :cheer: :respect:
rond 8u vertrokken zeker, en gelukkig dak geen kwartier langer eb gebleven want toen stonden de flikken er al... bescheetn dus
ma toch, kheb me goed geamuseerd  :mrgreen:

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #449 on: January 18, 2010, 02:35:08 PM »
voor alle duidelijkheid twas dus GBL

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal