collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54132 times)

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #420 on: January 18, 2010, 11:21:39 AM »
ik ben toch voorstander van minimum leeftijd op feestjes van bv 16 jaar want er waren veel mensen die ik zag die toch jonger waren dan 16.
shiiit wat doen die peuters eigenlijk buiten 's nachts? ik mocht nog niet buiten zu dan :P mja mijn ouders waren ook wel aan de strenge kant

misschien maar best ook :whistle:
Door een minimumleeftijd in te voeren gaat ge echt niets bereiken. Durf er mijn hand voor in het vuur steken dat die afgevoerde persoon een 'pak' ouder was als 16. Op de feestjes in 't steegske hebt ge trouwens wel andere dingen te doen als organisatie dan mensen hun pas te gaan controleren en vermijden dat ze komen feesten..
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline figurello

  • oink oink says the fat pig
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 121
  • Karma: +1/-1
  • you just got pigged by the pig
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #421 on: January 18, 2010, 11:25:16 AM »
ik ben toch voorstander van minimum leeftijd op feestjes van bv 16 jaar want er waren veel mensen die ik zag die toch jonger waren dan 16.
shiiit wat doen die peuters eigenlijk buiten 's nachts? ik mocht nog niet buiten zu dan :P mja mijn ouders waren ook wel aan de strenge kant

misschien maar best ook :whistle:
Door een minimumleeftijd in te voeren gaat ge echt niets bereiken. Durf er mijn hand voor in het vuur steken dat die afgevoerde persoon een 'pak' ouder was als 16. Op de feestjes in 't steegske hebt ge trouwens wel andere dingen te doen als organisatie dan mensen hun pas te gaan controleren en vermijden dat ze komen feesten..
ja tis da eh 2 man bar mss 2 in de zaal op int oog the houd en te kuisen en 2 aan de kassa nu die 2 aan da kassa zullen het wel eel druk ebben met stempels en geld ma is da dan zo moeilijk om even te vragen voor uw pas te laten zien en ni bij ni binne ......? btw tzou idd beter moest er een 18+ aan te pas kome want alle minderjarigen die gepakt worden met drugs ofzo zijn ook ng is extra problemen erboven op
I'm a kickdrumjunk and i dance to the beat

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #422 on: January 18, 2010, 11:27:18 AM »
Ja, ie zag er wel ouder dan 16, ja. Pakt 89, met TBC en een Candida-infectie op z'n lippen  :P

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #423 on: January 18, 2010, 11:28:25 AM »
ik ben toch voorstander van minimum leeftijd op feestjes van bv 16 jaar want er waren veel mensen die ik zag die toch jonger waren dan 16.
shiiit wat doen die peuters eigenlijk buiten 's nachts? ik mocht nog niet buiten zu dan :P mja mijn ouders waren ook wel aan de strenge kant

misschien maar best ook :whistle:
Door een minimumleeftijd in te voeren gaat ge echt niets bereiken. Durf er mijn hand voor in het vuur steken dat die afgevoerde persoon een 'pak' ouder was als 16. Op de feestjes in 't steegske hebt ge trouwens wel andere dingen te doen als organisatie dan mensen hun pas te gaan controleren en vermijden dat ze komen feesten..
ja ik pleit niet voor een minimum leeftijd hoor :) wel voor wat meer verantwoordelijkheidsgevoel bij de ouders ;)
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline The_Herbalizer

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Karma: +0/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #424 on: January 18, 2010, 11:31:02 AM »
t feesje eeft gwn te lang op facebook gestaan volgens mij, smart move voor extra volk te winnen en centjes binnen te halen, maar een rather silly move alst op de sfeer neer kwam, en gewoon t besef van de mensen éja, k ga eerlijk zijn k ben achtien jaar ma godver k braak er van als mensen aggresief lastig of gewoon geen respect tonen op feesjes je doet da gewoon nie, je bent daar om je te amuseren en je moet toch respect tonen voor de mensen die zorgen da je je kan amuseren.. stom genoeg ben k zelf vertrokken omda k twee keer in conflict ben gekomen me completely whack people die voor de stomste redens duwen of een batteringetje willen doen, 2 keer gwn mn rug gedraait ma de tweede keer gwn naar mijn kot vertrokken, wa n achterlijke mensen liepen er daar rond..

Offline dcdent

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12837
  • Karma: +199/-200
  • Ex-Moderator
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #425 on: January 18, 2010, 11:32:27 AM »
Peis dat de 't jongste volk vooral op Netlog achter feestjes zoekt.

xtorre

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #426 on: January 18, 2010, 11:33:21 AM »
@ brambi

dan lopen ze weg van huis enzo, dan komen er flikken aan te pas en zo ziet ge uw kind in een instelling geplaatst wordt

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #427 on: January 18, 2010, 11:37:48 AM »
ik ben toch voorstander van minimum leeftijd op feestjes van bv 16 jaar want er waren veel mensen die ik zag die toch jonger waren dan 16.
shiiit wat doen die peuters eigenlijk buiten 's nachts? ik mocht nog niet buiten zu dan :P mja mijn ouders waren ook wel aan de strenge kant

misschien maar best ook :whistle:
Door een minimumleeftijd in te voeren gaat ge echt niets bereiken. Durf er mijn hand voor in het vuur steken dat die afgevoerde persoon een 'pak' ouder was als 16. Op de feestjes in 't steegske hebt ge trouwens wel andere dingen te doen als organisatie dan mensen hun pas te gaan controleren en vermijden dat ze komen feesten..
ja ik pleit niet voor een minimum leeftijd hoor :) wel voor wat meer verantwoordelijkheidsgevoel bij de ouders ;)
Ligt niet aan de ouders hoor.. Toestemming van de ouders of niet, ge gerààkt er wel als ge wilt hoor.. Op mijn 15de verjaardag geraakte ik ook wel in Structure Beton zonder toestemming van mama of papa, ironisch genoeg in mijn liefelijke buien mensen waar ik 3 keer in paste naar den ambulance aan het slepen of wat dan ook..
« Last Edit: January 18, 2010, 11:42:20 AM by skepsis aka baart »
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #428 on: January 18, 2010, 11:42:35 AM »
Veel foute sfeer heb ik echt niet gemerkt.. Te jonge mensen ja, zoals gewoonlijk int steegske, was ook eerste plaats waar ik uit ging.. De sfeer vond ik echt wel plezant..

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #429 on: January 18, 2010, 12:04:01 PM »
Was die kerel die slecht ging ne ket met blond half lang haar? :/
jep keb em sochtends nog gezien em kwam om zen pull vragen :surprised:
zegtie zo al lachend ja kebt gistere vertikt om langs de grond te gaan
ie at gbl gepakt zijtie ma dan weer overdrijven volgens zijnn zeggen.
als ge komt feeste vo drugs te pakke blijf dan ma thuis! of ga na discotheken ofzo... :nono:
enja keb gevraagd as kik daar boete ofzo van ging ebbe en die zeiden van nie maja gweet nooit e
die fliek dak da vroeg wist precies nie veel.
ma voor derest dik feest!veel volk! mercie aan iedreen voor af te komen! :slayer:
ook iedreen die geholpen heeft en exit23 nen dikken mercie :respect: :respect:
enja voorlopig ebk men laptop terug zolang dr geen boete's ofzo vallen.
en weet iemand wie die ruit heeft uitgeklopt boven???

Post Merge: January 18, 2010, 12:14:54 PM
Was die kerel die slecht ging ne ket met blond half lang haar? :/

Dacht het wel. Ja damn die had het wel zwaar te pakken.. zat daar buiten tegen een muurke, ogen wijdgesperd open, kaken op mekaar geklemd, en zijn gezicht gaf echt geen krimp. Vies om zien :(
was van de gbl volgens dak goord eb zeijde daar efkes heel van weg... den domme kloot!
« Last Edit: January 18, 2010, 12:14:54 PM by sevenum_six »

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #430 on: January 18, 2010, 01:02:35 PM »
ZIELIGE MENSEN ALLEMAAL DAGE DIE GAST GEWOON VOORBIJLOOPT. Ik ben speciaal gaan kijken terwijl ik boven zat omda er iemand zei da er ne gast tewijd stak. Me wa zijde eiglek bezig? Wa als die kerel dood was geweest? Eige schuld zeker?
Khoop da het goe komt me hem en da em eruit ga leren. Kheb da zelf ook al voorgehad, misschien is em dom geweest, misschien had em gewoon pech.

Joe.

Heel sjiek da ge da hebt gedaan.
Heb ook al in uw situatie gezete paar keer (dus snap uw frustratie nu maar al te goe), ken er ni veel die dat ook doen op zo ne moment verantwoordelijkheid pakke, respect!

Online dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11032
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #431 on: January 18, 2010, 01:04:54 PM »


ook grappig dat door de actie van de flikken iedereen zijn dope direct kwijt wou... en ze dus zo vlug mogelijk consumeerde (nja weggooiien ga je toch ook niet doen :rolleyes:). dat was dus net het absurde aan heel dat gedoe: buiten politie die mensen de toegang naar buiten belette en aan het klaarmaken was voor een drugscontrole en binnen een hoop extra-scheve mensen omdat ze al hun dinges nie door de flikken wouden laten ontdekken en ook nie wouden wegsmijten  :nuts:


 :rofl:, ja das ook wel te verwachten
swat kheb me wel geamuseerd, wel te veel volk naar mn goeste maar goed, toch wel vette dinge gehoord. enja respect is idd soms ver te zoeken als ik sommige verhalen hier zo lees :hand:, had er zelf nie zoveel van gemerkt..
dat maar allemaal goedkomt :respect:

Offline MD.EMMA

  • KLETSING HARD
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 655
  • Karma: +0/-2
  • DISTORTION CUNTS
    • TITS
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #432 on: January 18, 2010, 01:21:27 PM »
wa kwame die flikke daar dan eiglek zoeke
hade ambulance die dan opgeroepe?

nog nooit meegemaakt eiglek da de flikke kome omda ene daal is gegaan
en dan nog met zoveel?



 :hungry:
khad gehoord van taxi da mijne set nog gespeeld was van ene zn mp3
dus toch nice dak ne set heb kunne doen terwijl k ni moest spele  :cheer:

Offline Elisa

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +16/-26
  • luie taart
    • SoundCloud
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #433 on: January 18, 2010, 01:23:29 PM »
na woa gaat da eignlijk ol natoe zeg...
ndag van vandage ewe zeg...
Infected brains from the sounds in the air___

Hendrok

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #434 on: January 18, 2010, 01:44:00 PM »
wa kwame die flikke daar dan eiglek zoeke
hade ambulance die dan opgeroepe?
ze wilden zogezegd te weten komen wie hem da spul had verkocht, gelijk da ulder al zou lukken

+ wie weet was die kerel al lang voort
+ wie weet had hij het zelf meegebracht

toen'k bovenstaande vermeldde bij onze goeie flikkenvrienden was hun antwoord "da zijn we aan't onderzoeken"  :rolleyes:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal