collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54159 times)

Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #405 on: January 18, 2010, 03:54:16 AM »
Khad die mensen aangeraden om gwn wa verder vant steegske te gaan me die gast en de ambulance dan naar daar doen komen zoda er geen problemen ontstonden...
Ja nee wa doen ze, ze leggen hem just als je buiten komt links uit steegske in die inham, waar ze dan ook fouileerden..

Gast FUCK YOU! Ik kende die gast ook ni, iedereen liet die gewoon liggen. Er staat dan wel 50 man rond die het allemaal beter weten en roepen van doe dit doe dat, ma uiteindelijk doet er bijna NIEMAND zelf iets. Tege mij roepe da'k water moet gaan hale terwijl daze zelf erop staan te zien me hunne rug tege de muur. Ik heb heel de tijd bij die gast gebleven toen iedereen die gewoon voorbijliep en ik heb die mee naar voor gedragen. Wete gij hoeveel da weegt?

DOEGET INT VERVOLG ZELF.
Respect aan die kerel da den ambulance gebeld heeft. Ik had waarschijnlijk nog keilang blijven treuzelen.

ZIELIGE MENSEN ALLEMAAL DAGE DIE GAST GEWOON VOORBIJLOOPT. Ik ben speciaal gaan kijken terwijl ik boven zat omda er iemand zei da er ne gast tewijd stak. Me wa zijde eiglek bezig? Wa als die kerel dood was geweest? Eige schuld zeker?
Khoop da het goe komt me hem en da em eruit ga leren. Kheb da zelf ook al voorgehad, misschien is em dom geweest, misschien had em gewoon pech.

Joe.
knap gezegd en gehandeld, hoe stom et ook mag zijn,et gaat nog alt om e leven e!

Offline aceton

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 222
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #406 on: January 18, 2010, 04:15:28 AM »
 naart einde van me set beker mee bier na me kop had, eel stoer vanuit t'publiek  :clap:
 gelukkig niets op pc. 
 t'amusement van feesten en spelen is voor mij persoonlijk vreed aant mindere,
 tis juist wa nosejob zei, als ge nog geen respect krijgt alleen uit feit dager ver al uwen tijd,moeite insteekt,    om net ulder amusement te bezorgen, wanneer dan wel ...
draait em om ook ni om dit voorval alleen maar algemeen gezien.
da ter zake...

khoop dawa met die OD geen verdere miserie gaan hebben,  en denk dat er wel al genoeg miserie was voor jimmy.   :pray:
 
 
 


« Last Edit: January 18, 2010, 04:43:19 AM by aceton »
>Atomik Circus<
>Digital Abuse<
>KweetnieWATT Sound6tem<
>Destroyed Records<
>Destructive Nuclear Army<
>Ya Oma<

Hendrok

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #407 on: January 18, 2010, 05:10:17 AM »
nr 141 is sinds een goe uurke eindelijk thuis  :slayer:

ga morgen wel nog es uitgebreid reageren, behalve missch dit even:
muziek was beneden gedaan, boven was er wel nog muziek. ik ben wa heen en weer aan't wandelen en kga es gaan vragen aan de politie hoe en wat enzo

Hendrok: "mag'k u iets vragen? hoelang gaat dat hier duren?"
flikkenvrouw (de dikke): "dat weten we nog niet..."
Hendrok: "en wat moeten we dan doen intussen?"
flikkenvrouw: "feest nog een beetje"
Hendrok: "ah cava, dus de muziek mag weer aan?"
flikkenvrouw: "jaja, geen probleem"

waarop Hendrok naar binnen ging gaan melden dat de muziek aan mocht  :mrgreen:. nog beestig setje van omega gehoord en een ubergrappige kerel gezien die zeker een uur lang een schowke "(scheef)gaan op muziek" aan't afgeven was op't podium :rofl:

ook grappig dat door de actie van de flikken iedereen zijn dope direct kwijt wou... en ze dus zo vlug mogelijk consumeerde (nja weggooiien ga je toch ook niet doen :rolleyes:). dat was dus net het absurde aan heel dat gedoe: buiten politie die mensen de toegang naar buiten belette en aan het klaarmaken was voor een drugscontrole en binnen een hoop extra-scheve mensen omdat ze al hun dinges nie door de flikken wouden laten ontdekken en ook nie wouden wegsmijten  :nuts:

jaja twas weer leuk avondje in't steegske  :up: :lol:

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #408 on: January 18, 2010, 05:19:20 AM »
nr 12  vond  nog  grappige  mannekes  de  flikskes  ,  had   gevraagd  voor  dubbeltje  van  me  foto  vo  op  men  schouw als  souvenier  ma  kreeg  hem  nie :(
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

xtorre

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #409 on: January 18, 2010, 06:55:05 AM »
goei feest, super muziek de hele avond

alle sets waren super.

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #410 on: January 18, 2010, 07:44:16 AM »
geen zin om mij door al die pagina's te worstelen... maar leeft die kerel nu nog of niet? :think:

wel klote boel weer éh

je bent een rund als je met drugs stunt! :snooty:

een beetje voorzichtigheid mag wel éh... :cheersad:

edit: jaaj dus, pfew
« Last Edit: January 18, 2010, 07:50:10 AM by brambo »
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

xtorre

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #411 on: January 18, 2010, 08:04:04 AM »
naart einde van me set beker mee bier na me kop had, eel stoer vanuit t'publiek  :clap:
 gelukkig niets op pc. 
 t'amusement van feesten en spelen is voor mij persoonlijk vreed aant mindere,
 tis juist wa nosejob zei, als ge nog geen respect krijgt alleen uit feit dager ver al uwen tijd,moeite insteekt,    om net ulder amusement te bezorgen, wanneer dan wel ...
draait em om ook ni om dit voorval alleen maar algemeen gezien.
da ter zake...

khoop dawa met die OD geen verdere miserie gaan hebben,  en denk dat er wel al genoeg miserie was voor jimmy.   :pray:
 
 
 




samoth ook een pint naar zijn hoofd gekregen. Welk kieken doe da nu? met al die gear op diene "tafel"





 :hand:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #412 on: January 18, 2010, 10:08:57 AM »
Kheb me goe geamuseerd. Bijna de hele tijd boven gezeten omdak daar de muziek beter vond, er wa betere sfeer was. De gemiddelde leeftijd was daar ook een paar jaarkes hoger of beneden, denk ik. Beneden voelde ik mij echt oud, nie te doen. Vette sets van xtorre en mufson

Ja, qua sfeer en volk, die tek/core feesten zijn plaatsen geworden waar een hoop te jong losgeslagen wild efkens ganz los gaat, zonder enige vorm van respect. Tis al een tijdje aan de gang en tgaat steeds meer achteruit vind ik. Ruit van deur heb ik horen sneuvelen, niet gezien.

Juust op tijd doorgegaan, me dunkt, kging et nie zien zitten hebben om daar nog 5u te blijven

Offline Tripped

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2891
  • Karma: +38/-32
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #413 on: January 18, 2010, 10:41:10 AM »
djeezes
ment to happend sooner or later..

Offline dimitri

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 116
  • Karma: +1/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #414 on: January 18, 2010, 10:50:40 AM »
da mensen pinten naar artiesten gooien da ga er echt zwaar over  :nono: het zijn tenslotte wel de artiesten die er voor zorgen dat er muziek is en ge kunt feeste meer respect zou wel mogen vind ik  :respect: ik ben toch voorstander van minimum leeftijd op feestjes van bv 16 jaar want er waren veel mensen die ik zag die toch jonger waren dan 16.

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #415 on: January 18, 2010, 10:52:54 AM »
naart einde van me set beker mee bier na me kop had, eel stoer vanuit t'publiek  :clap:
 gelukkig niets op pc. 
 t'amusement van feesten en spelen is voor mij persoonlijk vreed aant mindere,
 tis juist wa nosejob zei, als ge nog geen respect krijgt alleen uit feit dager ver al uwen tijd,moeite insteekt,    om net ulder amusement te bezorgen, wanneer dan wel ...
draait em om ook ni om dit voorval alleen maar algemeen gezien.
da ter zake...

khoop dawa met die OD geen verdere miserie gaan hebben,  en denk dat er wel al genoeg miserie was voor jimmy.   :pray:
Weer niet te schatten..

Aceton en ik hebben de laatste tijd regelmatig de line-up gedeeld in 't Steegske en ben het volledig met hem eens op dat vlak. Is 't geen beker bier, dan wordt u naam wel door het slijk gehaald,ik kan voorbeelden beginnen aanhalen maar dat zou even laag zijn als het gedrag van sommige mensen (die ik overigens nooit van m'n leven gezien heb)  ginds de voorbije maanden, dus dat laat ik liever uit. Ik heb op wat bier en treintickets na in mijn leven nog geen cent verdient aan mijn muziek, en da's ook absoluut mijn intentie niet. Het enige dat ik verwacht tegenover de artiesten en organisatoren in het algemeen, is gewoon wat appreciatie voor de tijd, geld en moeite die er ingestoken wordt.
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Kevn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 489
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #416 on: January 18, 2010, 11:01:13 AM »
shit da gat er idd wel over  :nuts:

xtorre

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #417 on: January 18, 2010, 11:07:23 AM »

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41517
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #418 on: January 18, 2010, 11:16:05 AM »
ik ben toch voorstander van minimum leeftijd op feestjes van bv 16 jaar want er waren veel mensen die ik zag die toch jonger waren dan 16.
shiiit wat doen die peuters eigenlijk buiten 's nachts? ik mocht nog niet buiten zu dan :P mja mijn ouders waren ook wel aan de strenge kant

misschien maar best ook :whistle:
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline figurello

  • oink oink says the fat pig
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 121
  • Karma: +1/-1
  • you just got pigged by the pig
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #419 on: January 18, 2010, 11:17:58 AM »
ale kga nog is e keer feesten in steegske maak eerst een bob controle mee in berchem en ng geen 12 uur later ne razzia .......

ja man ....

kga nog een ding zeggen over de hele zaak

als ge der ni tegen kunt doe het dan Ni
I'm a kickdrumjunk and i dance to the beat

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal