collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54144 times)

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #390 on: January 17, 2010, 11:43:32 PM »
Maar die klein mannen kijken ook op naar dj's en de organisatoren, mss moet het hun wat meer duidelijk gemaakt worden dat het draait om respect en verantwoordelijkheid.
het zijn juist de dj's, organisatoren waarnaar ze zulllen luisteren.
als ze echt zo opkijken naar organisatie's dan is respect er voor maar een logisch gevolg er van imho.
mja als ge op sommige feesjes ook de djs/artiesten achter of zelfs op de tafels een lijntje zie snuiven is da ook nt echt een goe vb he  :whistle:

Post Merge: January 18, 2010, 01:00:26 AM
En foto's op:
tiens gn v mensen da op de grond liggen? :P  :mrgreen:
« Last Edit: January 18, 2010, 12:01:07 AM by ©®TM »

Offline jable

  • Newbie
  • *
  • Posts: 28
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #391 on: January 18, 2010, 12:01:48 AM »
mja als ge op sommige feesjes ook de djs/artiesten achter de tafels een lijntje zie snuiven is da ook nt echt een goe vb he  :whistle:
[/quote]

ook ni alst 'me eigen snuifbuiske en fleske water in de pollen' is  :mrgreen:

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #392 on: January 18, 2010, 12:11:16 AM »
ook ni alst 'me eigen snuifbuiske en fleske water in de pollen' is  :mrgreen:
ik vrees v nt nee  :rolleyes: :P

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #393 on: January 18, 2010, 12:15:59 AM »
En foto's op:
tiens gn v mensen da op de grond liggen? :P  :mrgreen:

Ah nee, peist gij da ik tegen de politie lieg ofzo als ik zeg dak geen foto's van stuikende mensen heb?  :mrgreen:

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #394 on: January 18, 2010, 12:20:45 AM »
om hier toch e wa averechts te doen gak toch beginne me allereerst te zegge dak mij nog nooit zo geamuseerd heb int steegske(lees als voort eerst geamuseerd eigenlijk)
den hele tijd bove gezete en vond da daar echt ne aangename sfeer hing, was toch wel echt onder de indruk van raven zen set,jammer dat et ni helemaal tot ze recht kon komen door et gebrek aan beter geluid ma zelfs dan nog vondk die live echt vet, geen hard gedoe ma iets wa u mentaal kan meeslepe... my cup of tea. muf zen set was weer supervet,persoonlijk voor mij de persoon me de vetste plaatjes altijd en ja taxi,do I need to say more zo minimalistisch en toch zo compleet, ik blijf keer op keer toch onder den indruk van yonah zen aparte stijl.. en geluk bij een ongeluk nosejob nog e lekker lang setje kunne draaie door omstandighede,leuke verrassing!! voor mij dus echt wel e geslaagd feest desondanks al de crap

omda dit gewoon in men aard zit moetk natuurlijk ook wa mee kunne afgeven op heel hetgeen er is gebeurd. ok, vele zulle zegge ik was ni zo toen ik 15-18 jaar was ma vele moete ook wel toegeve dat ze maar al te vaak hun grense hebbe afgetast,zij zijn er altijd beter vanaf gekome of net niet te gegaan,ik zal ni bewere da et vroeger ook zo respectloos eraan toe ging ma ik vind et nogal zwak da de "volwassene" wa zitte af te geven op de jongeren, zoals blijkt ware et jonge 20ers die zijn neergegaan en das ne leeftijd die ik toch al ni meer plaats in de categorie -onverantwoordelijke grenzeloze pubers- desalniettemin sluit ik me wel compleet aan dat er nog ma weinig respect is,of ja, hetgeen waar et eigenlijk allemaal voor staat en waarvoor het is ontstaan gaat compleet de mist in door zulke mense,en nu heb ik het ni alleen over jongere, van alle generaties zijn er wel rotte appels,maar dat hebt ge overal,in iedere scene ma ni iedere scene is met zo een mooi gedachtegoed begonne,waar et niet alleen draait om de muziek,en begrijp mij ni verkeerd, totaal ni denigrerend bedoeld tov andere genres of scenes want mijn eerste liefde blijft nog altijd technominimal ma tis net het groter geheel wat het toch onderscheid van de rest,imo en ja, wellicht zal er alt wel wa meer gedoe zijn op plaatse zoals et steegske ma op free's is het ni alt veel beter,het is een feit dat ge gewoon uw grens moet kenne of ja, zulk een grens zoals zij hebbe zitte aftastte toch al zéker. en ik ben de lijn aant verder zette van de afgelope nacht: I talk to much(:
de flikke: kvond et echt ni kunne da ze ons daar zo lang gewoon vasthielde maar ik moet ze wel nageve dat ze bij de controle van de pas etc wel uitermate vriendelijk en chill waren,ik was er ni bij bij de streetrave dus k kan ter ni over oordele in hoeverre de 5uur durende gijzeling verband hield met wat er toen is gebeurd. en het belangrijkste van al, khoop echt da er voor jimmy en al de rest die er bij betrokke zijn geen verdere gevolgen komen want ze kunne ter niks aan doen,evenmin de persoon die hun da heeft verkocht,ge zijt zelf verantwoordelijk voor uw daden neh
soit, het feest op zich verdiend toch ne big up vo dctek en exit

en ik denk da we hier wel es e record aantal pagina's gaan make op ccel,vele hebbe precies toch een dik ei wa ze hier graag kwijt wille(:

Offline BAMBAMBAM!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 783
  • Karma: +31/-31
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #395 on: January 18, 2010, 12:33:51 AM »
Het werd eens tijd dat zoiets ging gebeuren. Er hing inderdaad een raar sfeertje, VEEL doopsmoelen (ik heb niets tegen een goede doopsmoel maar die van gisteren gingen erover) en zéér jong volk. Uiteindelijk op zich niet zo'n raar gegeven: middelbaar heeft nu gewoon les dus in het weekend weg gaan. Uiteindelijk vind ik ook dat ge moogt doen wat ge wilt doen, drugs seks en rock'nroll zolang er maar respect is. Maar dat was er gisteren niet, op geen enkel vlak (de community, de locatie en de andere mensen)

Zelf maar 2 uur gebleven, dan gewoon terug naar maat zijn kot gegaan, het degouteerde mij daar zo hard. Versta me niet verkeerd, mijn uttermost respect naar de organisatie, de boodschap achter deze party, de artiesten en de crews van de soundsystems maar een welgemeende fuck you naar de rest van het feesje. On-ge-fucking-looflijk. Nogal goed dat ik al om 2 uur terug thuis was, als ik dan nog eens zou opgesloten zitten met het soort gespuis dat daar rondliep, ik zou al expres een flik op zijn smoel slagen om zo naar de holding cell ofzo te gaan: alvast beter dan daar vast te zitten.

Ik ging nog eens weggaan, was geleden van Breakcore Gives Me Wood in Hof ter Lo. Het zal nu zeker nog twee keer zolang duren eer ik nog een soort van tek of core feesje bezig en ik ben zeker niet de enigste die met die instelling naar huis is gegaan. Good game

(Vergeef me mijn veralgemeningen en beledigingen die misschien wat hard aankomen maar ik moet een serieus uitstomen, het was een dikke DIKKE klucht.)

PS: Dat het steegske misschien wegvalt als locatie is maar voor het beste, dan kunnen die allegaties voor respectloze druggies misschien wat zakken naar een lager niveau.

so it's that week again ?   :rofl:

what's really reaaally good niakkaaaaaah?

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #396 on: January 18, 2010, 12:53:30 AM »


Voelde u aangesproken btw Riot!  :hippy:   :rofl:

snap zijn statement niet. Feesten en politiek liggen mijlenver uit elkaar.. vinnet ook maar een dwaze uitspraak.

Post Merge: January 18, 2010, 12:59:09 AM
die ruit was al kapot paar weken terug..

we hebbe ze zien ingeslage worde, was zeker weten nog ni stuk

waarom reageerde daar dan ni op?
« Last Edit: January 18, 2010, 12:59:09 AM by Riot! »

Offline tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #397 on: January 18, 2010, 01:06:14 AM »
Dit is trouwens wel ne goeje, deze moet ik onthouden;

Quote
Een van hen heeft het over een drankje waarna hij het bewustzijn verloor.

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #398 on: January 18, 2010, 01:17:19 AM »
Waar kunde da krijgen? 'k Zijn m'n bewustzijn ook beu jong. Of 't moe zijn da'k bewust nooit meer oninteressante vakken als personeelsbeleid moet doorploeteren...

Ook grappig hoe mensen overdose en lethal dose verwarren. Ik OD elke substantie 1 keer om te checken wa de effecten zijn. Nie aan te raden als je ouder dan 65 wil worden btw, voor alle jongeren hier die zich onverantwoord zouden gaan gedragen door mijn comments hier op het forum. Do not try this at home... It's better to get fucked up in public  :slayer:
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #399 on: January 18, 2010, 01:18:51 AM »
het nadeel aan het steegske is dat dat meestal de eerste locatie is waar men voort eerst nr hardcore of breakcore feest gaat...
Het valt op dat er daar altijd zeer veel jong volk is.

dat zijnook ideale klanten voor dealers, demeesten kennen al joints en hoorden wel van xtc en speed,maar sinds het dan zo makkelijk te verkrijgen is en het ook vaak wordt aangeboden gaan ze vlugger toehappen, plus ze zijn op de leeftijd dat ze alles willen uitproberen.
spijtige zaak is, is dat ze de gevaren van drugs niet kennen, en dosering niet kennen.
Zeker ghb is gevaarlijk op dat vlak.
wat nodig is is algemene drugspreventie, standen op feesten waar je informatie kan vinden over drugs en de werking ervan plus de dosering afgaande op ervaring en gewicht en lengte.
Maar wat zo nodig is tegenwoordig is drugpreventie in het onderwijs... die is nihil.
Tis ni dak zeg dat er niet over wordt gesproken in het onderwijs maar er moet verder op ingegaan worden, de gevaren van drugs moeten worden aangetoond, zowel de gevaren van het in het heden te pakken als de verdere inpakt op het leven...en ook de gevaren van verslaving moeten echt besproken worden!

Wat ook handig is, is wanneer je een feest geeft, doet er niet toe waar, dat je iemand hebt rondlopen met ervaring en licenties EHBO...
Ik heb mijn diploma's eerste hulp en studeer die dingen, dus echt als ge iemand wilt, just ask...
Want feit is, een ehbo'er is er als eerste bij die een eerste diagnose kan stellen en die dan verder bekijkt of opname in het ziekenhuis nodig is.
Ik heb ervaring met od'ende mensen...opname is niet altijd nodig, als de drug bekend is en de duur van het "slechtgaan" is afzondering, frisse lucht, water of cola(bij suikertekort bij md of speed),een geruststellende stem (van de hulpverlener of vrienden), de persoon rechtop laten zitten of in recovery positie (zijdelinge lig met ondersteuning, bv in geval van overgeven) al genoeg.
Vanaf dat er stuipen zijn, ogen die wegdraaien, te hoge pols/bloeddruk of net te laag en schuim uit demond int ergste geval dan is het best de ambulance er bij te halen

nuja, feit is, dat als ge geld wil verdienen dan moet ge een feest geven int steegske.
Gegarandeerd volk, en zeker de jonge gastjes die het zakgeld die ze van mama en papa hebben gekregen, te kunnen uitgeven.
Hardcore en tek is harde muziek, het is een  mysterieuze bedoening, heel speciaal en het slaat aan...jongeren zoeken vernieuwing en willen ontdekken en bijleren en dat kunnen ze doen op deze feesten, trust me ik ben ook jong(er) geweest en toenik begon uit te gaan op core dan was dat voor mij een hele nieuwe wereld...

Dus uiteindelijk, ik denk e, drugspreventie en een (liefs gelicentiëerde) ehbo'er (buitensmijters met wet tobak kennen ook ehbo) op feesten is een voordeel.
Organisaties die feesten geven zouden eigenlijk ook best eens een cursus ehbo volgen, het is altijd goed om iets te weten van eerste hulp, want je zal het zowieso nodig hebben!
Drugpunt is een organisatie die op evenementen staan met standen op feesten waar mensen gratis informatie kunnen krijgen over de soorten drugs en ook hun drugs kunnen laten testen.
Deze dienst is gratis. WWW.DRUGPUNT.BE
Voor ehbo cursussen Zie het rode kruis http://www.rodekruis.be/NL/Activiteiten/Opleidingen/Organisaties/organisaties.htm
deze cursussen zijn gratis.


|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #400 on: January 18, 2010, 01:29:48 AM »


Voelde u aangesproken btw Riot!  :hippy:   :rofl:

snap zijn statement niet. Feesten en politiek liggen mijlenver uit elkaar.. vinnet ook maar een dwaze uitspraak.

Post Merge: January 18, 2010, 12:59:09 AM
die ruit was al kapot paar weken terug..

we hebbe ze zien ingeslage worde, was zeker weten nog ni stuk

waarom reageerde daar dan ni op?
ik stond er vlak langs ma heb vaag iets hore valle ma et ni gezien, ma voelde et in ene keer trekke en mene vriend zei toen da da just was gebeurd en da daar ene half uitstak, geloof mij, ik zou daarop reagere, me tribewar in wolfsdonk heel et wc vol geklad,koste voor ons, meerdere voetbalkantinefeeskes hier bij ons in de buurt, deuren kapot gestampt,kosten voor ons, tribeland, alle pilare in de zaal van den hangaar hingen helemaal vol me een poging tot tag's en dan ook nog eens gans de wc's,3uur zitte schrobbe en dan nog ni alles teraf krijge en dan speciaal product krijge van de gemeente om toch ma te zorge da we die zaal teruggave zoals we hem hebbe gekrege,niemand is ons da ooit kome melde we hebbe nooit ne schuldige gevonde ma ze blijve et keer op keer doen, kheb dan ook echt razend gereageerd en aan iemand gevraagd die hem kende die da had gedaan om mij em volgende keer aan te wijze zoda ik toch effekes men mening kwijt kan over trashe van den infrastructuur,want kheb er echt schijt ma dan echt echtech!!!! schijt aan da de mense ni kunne nadenke da etgeen wa zij kapot make of bekladde wel moet bekostigd worde door net degene die u zo vaak en zo goed mogelijk een mooi feest wil bezorge.

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #401 on: January 18, 2010, 01:40:18 AM »


Voelde u aangesproken btw Riot!  :hippy:   :rofl:

snap zijn statement niet. Feesten en politiek liggen mijlenver uit elkaar.. vinnet ook maar een dwaze uitspraak.

Vind ik niet. Nu goed z'n uitspraak is een beetje ongelukkig, want teveel drugs pakken en uzelf als links classificeren liggen wel mijlenver uit elkaar. Hoewel denk da als ge daar statistiekskes over zou maken wsl de iets 'linkesere' medemens meer kans heeft op... Chance da 't leven meer is als statistiek of zo'n uitspraken zouden nog op iets slagen!
« Last Edit: January 18, 2010, 01:44:02 AM by Spherical »
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline vixel

  • Newbie
  • *
  • Posts: 20
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #402 on: January 18, 2010, 02:29:23 AM »
twas een geslaagd feeske zeker as ge nie veel na et steegske gaat is da eens zo fijn om daar nog is te gaan feeste alleen veel gefeest hebk nie zo druk muziek , was eel goe ma te veel volk daardoor nie echt danskes kunne placere ma uiteindelijk wel goe geamuzeerd ze
alleen spijtige zaak van wa der is gebeurd opt einde khoop dat die kerel in vervolg beter op past met wa em doet en zn leske geleerd heeft jammer dat iedereen daarvoor heeft moete oprdaaie door ene scheve kerel .. int begin die 3 flikke ware echt zo droog nx info kwijt wille vind wel da we et recht hebbe om iet of wa te wete wa er gaande is hoor .. ma erna vonk de flikke echtwel cva zelf nog mee zitte lache over zn vrouwlijke kleine collega die altij schreeuwde " de volgende mag komen alstublieft " da was een felle ze haha dus daar hebk niks op aan te merken die ware chill en hebk da ook is meegemaakt eh moest der wel is van komen.. hopelijk gaat da niemeer te vaak gebeuren want de laatste tijd meer en meer hebk et gevoel
sfeer zat er meestal wel goe in vond ik en khoop nie dat jimmy of derest die ant feeske heeft meegeholpen er moet vo opdraaie want die kunne der zelf niks aan doen , dat der ene danig slecht gaat.. da gebeurd toch overal ..op den ene wa meer as bij den andere khoop gwn dat ni te rap meer voorkomt want da verkloot et toch wel ze ..

Offline Mowgli

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 116
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #403 on: January 18, 2010, 03:17:32 AM »
Khad die mensen aangeraden om gwn wa verder vant steegske te gaan me die gast en de ambulance dan naar daar doen komen zoda er geen problemen ontstonden...
Ja nee wa doen ze, ze leggen hem just als je buiten komt links uit steegske in die inham, waar ze dan ook fouileerden..

Gast FUCK YOU! Ik kende die gast ook ni, iedereen liet die gewoon liggen. Er staat dan wel 50 man rond die het allemaal beter weten en roepen van doe dit doe dat, ma uiteindelijk doet er bijna NIEMAND zelf iets. Tege mij roepe da'k water moet gaan hale terwijl daze zelf erop staan te zien me hunne rug tege de muur. Ik heb heel de tijd bij die gast gebleven toen iedereen die gewoon voorbijliep en ik heb die mee naar voor gedragen. Wete gij hoeveel da weegt?

DOEGET INT VERVOLG ZELF.
Respect aan die kerel da den ambulance gebeld heeft. Ik had waarschijnlijk nog keilang blijven treuzelen.

ZIELIGE MENSEN ALLEMAAL DAGE DIE GAST GEWOON VOORBIJLOOPT. Ik ben speciaal gaan kijken terwijl ik boven zat omda er iemand zei da er ne gast tewijd stak. Me wa zijde eiglek bezig? Wa als die kerel dood was geweest? Eige schuld zeker?
Khoop da het goe komt me hem en da em eruit ga leren. Kheb da zelf ook al voorgehad, misschien is em dom geweest, misschien had em gewoon pech.

Joe.

Offline tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #404 on: January 18, 2010, 03:35:51 AM »

 beker na me kop had, eel stoer vanuit t'publiek  :clap: 
kvraag mij dan ook af : offer ik daarvoor dag na dag, tijd, energie,etc... op..
t'amusement van feesten en spelen is persoonlijk ver te zoeken om den duur!
kzou zegge reageer u agressie af op muziek!



Watf :rolleyes:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal