collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54121 times)

Offline rushroom

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 549
  • Karma: +11/-24
  • Administrator
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #375 on: January 17, 2010, 09:08:47 PM »
amai , en ik die zo vies was dat ik niet kon gaan ..
Psykotixx Tea party II W/ Charly Linch, Droon,...
18th May , Frontline Gent.

http://www.psykotixx.be

Offline MrGasmask

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 59
  • Karma: +18/-16
    • MrGasmask.com
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #376 on: January 17, 2010, 09:15:02 PM »
Allee hup.
De "linkse, verdraagzame" jeugd heeft zich weer eens van zijn beste kant laten zien.

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #377 on: January 17, 2010, 09:17:16 PM »
Wa zij gij hier nu aant melken?

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #378 on: January 17, 2010, 09:19:43 PM »
eerst en vooral wilk alle mensen die geholpen hebben, de crews exit, abused , de dj's etc bedanken .
Ik hoop da we heel da streetrave gedoe nu achter ons kunnen laten want veel positief eeft ons da nie achter gelaten.
Nu maken da onze jimmy zijne gear trg kan kopen en ons mee wa anders kunnen bezig houden dan al die zever.
Het was idd te verwachten dat trg bomvol ging zetten en zo was het ook, het is ook zeker niet met volle goesting da wij feestjes geven int steegske , het was de eerste keer dctek daar en zal ook wel de laatste zijn, twas allemaal goe bedoeld en de reden weet ge.
Omdat het nen benefiet was mocht het ons dan ook nie teveel kosten en was steegske een optie en omdat alles "streetrave" daar gebeurd was , was het steegske ook de keuze.

Muzikaal hebk echt wel paar nice sets gehoord, en de sound was beter dan anders vond ik , daar we ons eigen mengpaneel hadden voorzien , klonk het naar mijn ged8 beter..
Maar idd trg veel te druk om goed te zijn en om te dansen , "asociaal druk" zei mij iemand , mooie verwoord..

Wij hebben echt ons best gedaan om alles goe te vertalen lopen, 3-4 keer is jimmy achter bier moeten lopen omdat alles op was, goe gezopen noemen ze da !
Maar niet alles heb je in de hand, zo zag ik ook bv. veel jong volk van de wereld nie weten, kmoe zeggen kben ook zo geweest ma kwist mijn limiet , allee  ge moet weten waar ge mee bezig zijt en da zie ik iets te weinig deze tijd.. spijtig dat zo moeten eindigen is.

Over de flikken gaak nie veel woorden vuil maken want da zijn ze nie waart.

Nogmaals bedankt aan iedereen die geweest is en geholpen heeft  :clap:
en c ya @ 1 year dc sound  :exclaim:

My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline dskjt

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 456
  • Karma: +10/-10
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #379 on: January 17, 2010, 09:21:38 PM »
tegen een uur of twee toegekomen, nie echt op muziek gelet, wist op voorhand dat da mijn ding nie ging zijn. Mij wel geamuseerd boven, beetje staan zeveren. Dan maar naar huis gegaan toen er alleen nog cara te krijgen was  :mrgreen:

Offline murphy

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 160
  • Karma: +1/-2
  • tettn
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #380 on: January 17, 2010, 09:27:31 PM »
omdat het beneden te druk was heel de avond boven blijven plakken

kon er niet aan doen maar heb boven een heel aangename sfeer gehad en toch wel leuke setjes gehoord, veel gepraat ( sorry die aan al de gene waar ik mss ietskes teveel heb tegen gepraat ^^ )
rond 6 u den trein terug richting antwerpen genomen

khoop (zoals iedereen hier ) dat materiaal is vergoed en er geen verdere problemen zouden komen
28/05/11 | BANGING III brings you a night of awesomenessszz with : Pattern j / Sirio / Eraserhead / Wan Bushi / And the Banging Crew !

Offline Wasabi

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 803
  • Karma: +3/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #381 on: January 17, 2010, 09:40:17 PM »
http://www.indymedia.be/nl/node/27751

Ze hebben da nogal gedaan in Gent blijkbaar.

Offline Mr Bad Monkey

  • just a monkey
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1313
  • Karma: +58/-45
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #382 on: January 17, 2010, 09:45:31 PM »
mm gek feest...t positieve eraan vond ik dat jimmy zn laptop waarsch wel zal kunnen terugkopen, er heel wat goed sets waren en ik heel wa volk heb kunnen terugzien dat ik al ff niet meer gezien had...
dat er zoveel volk was vond ik wel ne mindere maar dat had ik op voorhand wel verwacht. maar waar ik mij stilaan echt zorgen over begin te maken is de sfeer op feestjes...zeker op tekfeesjes (en dit is zeker geen verwijt aan organisaties ed. die mannen doen echt hun best en slagen erin keer op keer iets vet te organiseren) komt er hoe langer hoe meer een imo "fout" volkske. Respect voor de organisatie, voor medefeestvierders, voor de locatie en voor zichzelf zijn ver te zoeken vind ik. Ik heb de indruk dat dat dat steeds erger wordt, en vraag mij af waar dat dat gaat eindigen eigenlijk...
Next Monkey Live:

08.11.13 Bankizz @ Brussel
15.11.13 Subconnections @ Nijmegen (NL)
06.12.13 TBA @ Beverlo

http://soundcloud.com/mr-bad-monkey

Offline G_ERROR

  • Herrie
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6211
  • Karma: +44/-37
  • ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #383 on: January 17, 2010, 10:10:10 PM »
Ik heb dien kerel zien slechtkomen, hij kon z'n tong nie meer in z'n mond houden, kon nie meer lopen, viel constant gewoon in een zak, heel moeilijk om hem te verplaatsen..
Khad die mensen aangeraden om gwn wa verder vant steegske te gaan me die gast en de ambulance dan naar daar doen komen zoda er geen problemen ontstonden...
Ja nee wa doen ze, ze leggen hem just als je buiten komt links uit steegske in die inham, waar ze dan ook fouileerden.. Die gast zag er gwn uit als een lijk me enorm heftige stuiptrekkingen...
Toen arriveerde de ambulance, da ging ook nie echt spoedig moet ik zeggen... Nja da word pompen zei er een ambulancier... hup op de brancard vast gebonden en weg.., net wanneer ze hem in de ambulance staken, passeerden toevallig de flikken.. en ja die mannen wss content da ze eindelijk wa te doen hadden, dan hebben ze ma wa versterking gebeld van een combitje of 12.. En een agent of 20... tgaat dus wel om 1 gast é!!!! voorzorgsmaatregelen nemen!! en terwijl we bezig zijn kunnen we vlug es iedereen binnen houden vr een uurtje of 5.... dan zien we wel..
FUCKERS!!!!! En die gast zelf , chapeau! Je hebt da goed gedaan.. We zien je graag terug int steegske! ik trakteer je dan op wa GHB.... Wa peis je daarvan?

Op't Feest zelf heb ik bijna heel tijd beneden gezeten... de klank was er opmerkelijk beter, ook beter dan alle andere keren zelfs... The Taxidermist was ZOOOO vetjes!!!!  :yeah: z'n kicks kwamen zot goed uit.. echt vette shizzle! Samen met de set van oMega waren die 2 sets de hoogtepunten van de avond! 'k heb me allesinds goed geamuseerd, ookal hebben de flikken wa moeilijk komen doen.. over 't algemeen vond ik da ze relatief mild waren... Nuja khoop da jimmy z'n materiaal kan vervangen en dat er geen te lang staartje bij zal komen... En moest et toch zo zijn, ja dan nog een benefiet hé.. om jimmy z'n boetes te betalen dan  :mrgreen:
voort zelfde geld liep er zo'n pma dealerke rond ofzo en zouden er nog meer mensen tegen de stenen gaan e, en als de politie dan ni had ingenomen hadden ze ook in fout geweest wss,die flikken doen gwn hun job , den ene wa beter als den andere...
bookings @

G.H.B@hotmail.com
www.myspace.com/geehaabee
http://partyflock.nl/artist/45439:G_H_B.html

tracks and sets : http://soundcloud.com/g-h-b

<a href="http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.mixcloud.com/player.swf?url=http://www.mixcloud.com/gerrygeehaabee/bra1ncore-30/</a>

︻╦̵̿̿╤──

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #384 on: January 17, 2010, 10:37:25 PM »
voort zelfde geld liep er zo'n pma dealerke rond ofzo en zouden er nog meer mensen tegen de stenen gaan e, en als de politie dan ni had ingenomen hadden ze ook in fout geweest wss,die flikken doen gwn hun job , den ene wa beter als den andere...

Is da nie juist het kernprobleem? Da ze gewoon hun job doen, orders uitvoeren en verder niet meer (hoeven) na(te)denken? 

(Sorry was te lekker  :respect:)

Voelde u aangesproken btw Riot!  :hippy:   :rofl:
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline NimA-teK

  • Newbie
  • *
  • Posts: 22
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #385 on: January 17, 2010, 10:46:19 PM »
boven gezeten tot de massa beetje was weggegaan, kheb mij van al da ander volk geen zak aangetrokken en gefeest, vette setjes allemaal :D en trein van 8 gepakt aan st-p stat juist op tijd blijkbaar
Jelle

Offline scarfcore

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 180
  • Karma: +0/-1
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #386 on: January 17, 2010, 11:14:16 PM »
die ruit was al kapot paar weken terug..

we hebbe ze zien ingeslage worde, was zeker weten nog ni stuk

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #387 on: January 17, 2010, 11:17:25 PM »
die ruit was al kapot paar weken terug..

we hebbe ze zien ingeslage worde, was zeker weten nog ni stuk

was dubbel glas en in 1 zat al een barst , en gisteren is deze compleet ingeslagen.  :doh:
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #388 on: January 17, 2010, 11:22:21 PM »
die ruit was al kapot paar weken terug..

we hebbe ze zien ingeslage worde, was zeker weten nog ni stuk

was dubbel glas en in 1 zat al een barst , en gisteren is deze compleet ingeslagen.  :doh:

Tiens me Musick in Oktober is die ook al naar de peren gegaan.

Offline wiiim

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 84
  • Karma: +0/-3
  • cerebral malfunction!
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #389 on: January 17, 2010, 11:39:00 PM »
uiteindelijk ebben die flikken t feestje wel serieus gerokken, om 12 uur wast nog dik feest in alletwee de zalen :cheer:
wel fucking bescheten om een uur aan te schuiven om buiten te kunnen :razz:
FEIT! 12.30u was de muziek ongeveer gedaan :biggrin: nog nie meegemaakt in tsteegske :yeah: danku politie :boohoo: :cool:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal