collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54143 times)

Offline AcidPixie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 603
  • Karma: +8/-8
    • AcidPixie
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #330 on: January 17, 2010, 04:13:07 PM »
Alé de flikken hebben hun werk gehad precies gisteren in Gent. Eerst enen neergestoken aan de kinky star, dan dit. Goe bezig....
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night

Offline nosejob

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 117
  • Karma: +0/-0
  • there is nothing wrong
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #331 on: January 17, 2010, 04:14:01 PM »
vooral het feit dat keer op keer der mensen hun frustraties moeten botvieren op onschuldige vensters,trappen, muren, wc's, + ongeveer alle rest van de infrastructuur van het steegske(en iedere andere locatie eigenlijk) kan ik moeilijk verkroppen. op momenten als deze vraag ik mij af waarom ik nog ga spelen? voor een bende destructieve, ondankbare, kleingeestige, vandalen?
tekno betekend vrijheid in denken en doen voor mij. die muziek sterkt mij op alle vlakken, en verlost mij van frustraties en negativiteit. Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn met zulk een ego dat hun ervan overtuigt dat het ok is om andermans eigendom zonder meer te trashen zonder daar de sociale en financiele gevolgen van te dragen. Als tekno niet de uitlaatklep is die jou ligt zoek dan een andere!
you're not welcome



het feit dat iemand OD't kan evengoed in de decadance gebeuren, en ondanks dat het optreden van de politie zwaar overdreven was,en totaal onnodig, ongepast, en ongehoord, hebben die mensen mij met veel meer respect bejegend, dan veel van de mensen die dit soort feesten aandoen tov de organisators, dj's, producers, en al hun medewerkers.

mss moeten bepaalde mensen maar eens eerst in eigen boezem kijken voor ze het systeem afkraken.
als ge nog geen respect kunt opbrengen voor de mensen die de scene in stand houden, en bloed, zweet en tranen vergieten om een zo vet mogelijke set of feest neer te zetten blijft dan gewoon thuis of ga naar de voetbal kijken of whatever uw testorongevoelige persoon kan bevredigen in zijn vernielzucht.

there, I said it, and I'm glad for having said it.


ps fuck de flikken, ik heb ook lang moeten aanschuiven om naar huis te mogen. Die assholes stuurden mij zelf heel de blok om met mijne platenzak.

<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fnosejob%2Fpie-tsie-pan" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fnosejob%2Fpie-tsie-pan</a>

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #332 on: January 17, 2010, 04:24:59 PM »
volledig met u eens
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #333 on: January 17, 2010, 04:27:10 PM »
tis echt topen dat er geen gevolgen zijn voor jimmy of steegske..
tis allesinds wel een feestje om te herinneren in zowel positieve al negatieve zin
Flikken zeiden dat er alleszins geen boete ging volgen. Wat het steegske betreft ben ik ook wel benieuwd, hopelijk zijn er geen al te nare gevolgen hierdoor.

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #334 on: January 17, 2010, 04:30:27 PM »
denkniet dat hendrik et ga late vo core te geve,emverdient er genoegnt aan...

big up for dctek en exit23 in iedergeval
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

Offline siebed

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #335 on: January 17, 2010, 04:47:53 PM »
vooral het feit dat keer op keer der mensen hun frustraties moeten botvieren op onschuldige vensters,trappen, muren, wc's, + ongeveer alle rest van de infrastructuur van het steegske(en iedere andere locatie eigenlijk) kan ik moeilijk verkroppen.

misschien moet er meer negatief op gereageerd worden,
nu ergens vind ik het jammer dat de schuld op de jongere generatie int steegske wordt gestoken.
ikzelf behoor tot deze 'categorie' maar ga zeker met respect om,
nu ikzelf merk ook wel vaak op dat t ook meestal wel de jongeren onder ons zijn die onvoorzichtig omgaan met drugs en weinig respect tonen, maar niet iedereen mag over dezelfde lijn getrokken worden. Maar die klein mannen kijken ook op naar dj's en de organisatoren, mss moet het hun wat meer duidelijk gemaakt worden dat het draait om respect en verantwoordelijkheid.
het zijn juist de dj's, organisatoren waarnaar ze zulllen luisteren. Veel jongeren moeten gewoon beseffen dat feestjes niet om rebelleren, noch drugs draaien. dat je er gwn naartoe gaat om je te amuseren. Khoop dat er niet teveel nare gevolgen zijn voor organisatoren.
mvg

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #336 on: January 17, 2010, 04:59:31 PM »
Allez, dj's en organisatoren met statuut van opvoeder, dààr ligt de toekomst.
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #337 on: January 17, 2010, 05:16:58 PM »
denkniet dat hendrik et ga late vo core te geve,emverdient er genoegnt aan...

update:
steegske zal wss njet worden voor core en breakcore enzo nu...beetje lijk wa er gebeurd is bij minus one...
aleja we zien wel wat hendrik erop heeft te zeggen, mr een razzia in zijn pand is  niet echt goed voor zijn zaken

 :think: :silenced:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline jable

  • Newbie
  • *
  • Posts: 28
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #338 on: January 17, 2010, 05:26:53 PM »
Allez, dj's en organisatoren met statuut van opvoeder, dààr ligt de toekomst.

:mrgreen:

chance dak net grief ging halen thuis..flikkengedoe bij trugkeren dus ma schoon weer omgedraaid.
sorry voor de peeps binnen.
Heeft dan niemand dien gast zien slecht gaan??

btw twas anders wel vetjes binne :yeah:
« Last Edit: January 17, 2010, 05:32:44 PM by jable »

Mango

  • Guest
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #339 on: January 17, 2010, 05:36:57 PM »
De media is eindelijk mee
Quote
Twee black outs in Overpoortstraat


Gent - Binnen een tijdsspanne van een half uur werden zondagochtend tussen 8 en 9 uur in de Overpoortstraat twee late fuivers buiten bewustzijn aangetroffen.

Het gaat om twee twintigers uit Gent en Ranst. De ene werd op de straatstenen aangetroffen in 'het steegsken', een nauwe tunnel in de Overpoortstraat die toegang verleent tot fuifzaal Front Line, waar op dat ogenblik nog enkele tientallen jongelui zich uitleefden op technomuziek.

Zij werden allemaal een voor een door de politie gefouilleerd maar er werden slechts kleine hoeveelheden drugs aangetroffen.

De andere stuikte neer in Decadance aan de overzijde van de straat.

Beide slachtoffers zijn ondertussen buiten levensgevaar maar hebben geen duidelijke uitleg. Een van hen heeft het over een drankje waarna hij het bewustzijn verloor. Een bloedanalyse moet meer helderheid verschaffen over een mogelijk verband.
bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=BLGNE_20100117_001&PostCode=9000

Wel marginaal imo da ze den decadance dan nie checken mja...

Offline MPC

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
  • Karma: +0/-5
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #340 on: January 17, 2010, 05:41:25 PM »

Wel marginaal imo da ze den decadance dan nie checken mja...

Ja dar ebt ge wel gelijk in
Peace

Offline Bomba

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 99
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #341 on: January 17, 2010, 05:42:35 PM »
Om hoe laat zijn de flikken daar gekomen?

Psies dik chance om just ervoor door te gaan.


Offline Mash

  • Exo-T
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 241
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #342 on: January 17, 2010, 05:44:01 PM »

Wel marginaal imo da ze den decadance dan nie checken mja...


Mja, tis gwn jammer dat hardcore,... soms zo'n slechte naam wordt opgelegd...en dan ze ons eerst verdenken van zo veel dingen...

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #343 on: January 17, 2010, 05:45:18 PM »
 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Post Merge: January 17, 2010, 05:46:16 PM
mooie reclame voor de pink flamingo's!

Da nen achterlijken.

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #344 on: January 17, 2010, 05:58:32 PM »
Maar die klein mannen kijken ook op naar dj's en de organisatoren, mss moet het hun wat meer duidelijk gemaakt worden dat het draait om respect en verantwoordelijkheid.
het zijn juist de dj's, organisatoren waarnaar ze zulllen luisteren.
als ze echt zo opkijken naar organisatie's dan is respect er voor maar een logisch gevolg er van imho.
op momenten als deze vraag ik mij af waarom ik nog ga spelen? voor een bende destructieve, ondankbare, kleingeestige, vandalen?
als het zo door ga zou ga als organisatie ook 2 keer nadenken voor ge nog een feeste geeft, tis zo al moeilijk genoeg om uit de kosten te komen  :wall:
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal