collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54149 times)

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #360 on: January 17, 2010, 07:39:27 PM »
vooral het feit dat keer op keer der mensen hun frustraties moeten botvieren op onschuldige vensters,trappen, muren, wc's, + ongeveer alle rest van de infrastructuur van het steegske(en iedere andere locatie eigenlijk) kan ik moeilijk verkroppen. op momenten als deze vraag ik mij af waarom ik nog ga spelen? voor een bende destructieve, ondankbare, kleingeestige, vandalen?
tekno betekend vrijheid in denken en doen voor mij. die muziek sterkt mij op alle vlakken, en verlost mij van frustraties en negativiteit. Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn met zulk een ego dat hun ervan overtuigt dat het ok is om andermans eigendom zonder meer te trashen zonder daar de sociale en financiele gevolgen van te dragen. Als tekno niet de uitlaatklep is die jou ligt zoek dan een andere!
you're not welcome



het feit dat iemand OD't kan evengoed in de decadance gebeuren, en ondanks dat het optreden van de politie zwaar overdreven was,en totaal onnodig, ongepast, en ongehoord, hebben die mensen mij met veel meer respect bejegend, dan veel van de mensen die dit soort feesten aandoen tov de organisators, dj's, producers, en al hun medewerkers.

mss moeten bepaalde mensen maar eens eerst in eigen boezem kijken voor ze het systeem afkraken.
als ge nog geen respect kunt opbrengen voor de mensen die de scene in stand houden, en bloed, zweet en tranen vergieten om een zo vet mogelijke set of feest neer te zetten blijft dan gewoon thuis of ga naar de voetbal kijken of whatever uw testorongevoelige persoon kan bevredigen in zijn vernielzucht.

there, I said it, and I'm glad for having said it.


ps fuck de flikken, ik heb ook lang moeten aanschuiven om naar huis te mogen. Die assholes stuurden mij zelf heel de blok om met mijne platenzak.



+1

Maar dit int steegske organisere was vrage om problemen. Trekt teveel mensen aan die geen idee hebben waar het echt om draait in de free party scene.
Mij gaan ze daar allessinds ni rap terugzien! Overload vant weekend.

Offline dimitri

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 116
  • Karma: +1/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #361 on: January 17, 2010, 07:45:21 PM »
als ik da hier zo allemaal eens lees ben ik blij dat ik vroeger ben doorgegaan.er was veel volk da anders nooit naar steegske ga.en misschien zou er maar eens minimum leeftijd op feestjes worden gezet?
wel vette sets gehoord. :clap:  :respect:

Offline View the mind

  • Waédaierallemale?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1118
  • Karma: +74/-64
  • DcTeK BassParTouZ KweetNieWaTT DestroyedRecZ
    • Ketnies
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #362 on: January 17, 2010, 07:47:06 PM »
als ik da hier zo allemaal eens lees ben ik blij dat ik vroeger ben doorgegaan.
+1  :)

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #363 on: January 17, 2010, 07:48:38 PM »
vooral het feit dat keer op keer der mensen hun frustraties moeten botvieren op onschuldige vensters,trappen, muren, wc's, + ongeveer alle rest van de infrastructuur van het steegske(en iedere andere locatie eigenlijk) kan ik moeilijk verkroppen. op momenten als deze vraag ik mij af waarom ik nog ga spelen? voor een bende destructieve, ondankbare, kleingeestige, vandalen?
tekno betekend vrijheid in denken en doen voor mij. die muziek sterkt mij op alle vlakken, en verlost mij van frustraties en negativiteit. Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn met zulk een ego dat hun ervan overtuigt dat het ok is om andermans eigendom zonder meer te trashen zonder daar de sociale en financiele gevolgen van te dragen. Als tekno niet de uitlaatklep is die jou ligt zoek dan een andere!
you're not welcome



het feit dat iemand OD't kan evengoed in de decadance gebeuren, en ondanks dat het optreden van de politie zwaar overdreven was,en totaal onnodig, ongepast, en ongehoord, hebben die mensen mij met veel meer respect bejegend, dan veel van de mensen die dit soort feesten aandoen tov de organisators, dj's, producers, en al hun medewerkers.

mss moeten bepaalde mensen maar eens eerst in eigen boezem kijken voor ze het systeem afkraken.
als ge nog geen respect kunt opbrengen voor de mensen die de scene in stand houden, en bloed, zweet en tranen vergieten om een zo vet mogelijke set of feest neer te zetten blijft dan gewoon thuis of ga naar de voetbal kijken of whatever uw testorongevoelige persoon kan bevredigen in zijn vernielzucht.

there, I said it, and I'm glad for having said it.


ps fuck de flikken, ik heb ook lang moeten aanschuiven om naar huis te mogen. Die assholes stuurden mij zelf heel de blok om met mijne platenzak.



+1

Maar dit int steegske organisere was vrage om problemen. Trekt teveel mensen aan die geen idee hebben waar het echt om draait in de free party scene.
Mij gaan ze daar allessinds ni rap terugzien! Overload vant weekend.
Of ge nu 15euro betaalt om een nacht in een fancy keet door te brengen of naar een free party trekt, WAT MAAKT HET UIT? Precies alsof de enige scene met waarden en normen de free parties zijn. Free party, feest in 't steegske of één of andere tettenbar in Brussel-Noord, zo'n gevallen komt ge nu eenmaal altijd en overal tegen wanneer ge jaren in het nachtleven vertoeft.

Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Kevn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 489
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #364 on: January 17, 2010, 07:52:03 PM »
van slechte sfeer totaal niets gemerkt, kheb me echt wel geamuseert, vette muziek en al. gewoon suckn van al da volk eh.  zelf chance gehad dak al door was voor de flikn daar waarn.. hopelijk ni teveel probs voe jimmy en de rest. precies de streetrave all over again   :think:

Offline tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #365 on: January 17, 2010, 07:58:29 PM »
Was die kerel die slecht ging ne ket met blond half lang haar? :/

Dacht het wel. Ja damn die had het wel zwaar te pakken.. zat daar buiten tegen een muurke, ogen wijdgesperd open, kaken op mekaar geklemd, en zijn gezicht gaf echt geen krimp. Vies om zien :(

Offline Kryll

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 574
  • Karma: +20/-28
    • Kryll's Home
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #366 on: January 17, 2010, 08:12:28 PM »
De media is eindelijk mee
Quote
Twee black outs in Overpoortstraat
bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=BLGNE_20100117_001&PostCode=9000

Wel marginaal imo da ze den decadance dan nie checken mja...


i'm still puzzled

helemaal van de pot gerukt, absurd
of zelfs idioot is vrijwel het enige dat me te binnen schiet
(tenzij het over repressie gaat)

als de interventie echt gebaseerd is op de formaliteiten bij het ambulance-transport

maarja, echt beschikken over de feiten kan ik ni,
het geheel bewoog eerder rond als een plastische geruchten-collage

ik vraag me toch nog steeds af wat het motief was achter deze politionele "interventie"
of anders geformuleerd, naar wat ze juist opzoek waren, dat fouillage en pascontrole vereiste,
met daaropvolgend de visuele 'genummerde' registratie op foto
van zowel onschuldigen, als mensen die bij fouillage of pascontrole tegen de lamp zouden gelopen hebben



dus iedereen potentieel in verdenking stelbaar dan, voor een niet bekend gemaakt misdrijf ?

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #367 on: January 17, 2010, 08:15:57 PM »
vooral het feit dat keer op keer der mensen hun frustraties moeten botvieren op onschuldige vensters,trappen, muren, wc's, + ongeveer alle rest van de infrastructuur van het steegske(en iedere andere locatie eigenlijk) kan ik moeilijk verkroppen. op momenten als deze vraag ik mij af waarom ik nog ga spelen? voor een bende destructieve, ondankbare, kleingeestige, vandalen?
tekno betekend vrijheid in denken en doen voor mij. die muziek sterkt mij op alle vlakken, en verlost mij van frustraties en negativiteit. Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn met zulk een ego dat hun ervan overtuigt dat het ok is om andermans eigendom zonder meer te trashen zonder daar de sociale en financiele gevolgen van te dragen. Als tekno niet de uitlaatklep is die jou ligt zoek dan een andere!
you're not welcome



het feit dat iemand OD't kan evengoed in de decadance gebeuren, en ondanks dat het optreden van de politie zwaar overdreven was,en totaal onnodig, ongepast, en ongehoord, hebben die mensen mij met veel meer respect bejegend, dan veel van de mensen die dit soort feesten aandoen tov de organisators, dj's, producers, en al hun medewerkers.

mss moeten bepaalde mensen maar eens eerst in eigen boezem kijken voor ze het systeem afkraken.
als ge nog geen respect kunt opbrengen voor de mensen die de scene in stand houden, en bloed, zweet en tranen vergieten om een zo vet mogelijke set of feest neer te zetten blijft dan gewoon thuis of ga naar de voetbal kijken of whatever uw testorongevoelige persoon kan bevredigen in zijn vernielzucht.

there, I said it, and I'm glad for having said it.


ps fuck de flikken, ik heb ook lang moeten aanschuiven om naar huis te mogen. Die assholes stuurden mij zelf heel de blok om met mijne platenzak.



+1

Maar dit int steegske organisere was vrage om problemen. Trekt teveel mensen aan die geen idee hebben waar het echt om draait in de free party scene.
Mij gaan ze daar allessinds ni rap terugzien! Overload vant weekend.
Of ge nu 15euro betaalt om een nacht in een fancy keet door te brengen of naar een free party trekt, WAT MAAKT HET UIT? Precies alsof de enige scene met waarden en normen de free parties zijn. Free party, feest in 't steegske of één of andere tettenbar in Brussel-Noord, zo'n gevallen komt ge nu eenmaal altijd en overal tegen wanneer ge jaren in het nachtleven vertoeft.



Believe me, het maakt wel degelijk iets uit. Hiermee heb ik nergens beweerd dat de free scene enige is met normen & waarden, snap ni waar ge da haalt. Heb dat nergens gezegd.

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #368 on: January 17, 2010, 08:21:40 PM »
Vond het gewoon wat denigrerend over komen. Mijn post was misschien iets te halsoverkop, kort lontje vandaag door die hele historie..
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline IriZe

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 875
  • Karma: +1/-1
  • Podenemus
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #369 on: January 17, 2010, 08:27:40 PM »
Volledig akkoord met hetgeen nosejob gezegd heeft :hippy:

misschien moet er meer negatief op gereageerd worden,
nu ergens vind ik het jammer dat de schuld op de jongere generatie int steegske wordt gestoken.
ikzelf behoor tot deze 'categorie' maar ga zeker met respect om,
nu ikzelf merk ook wel vaak op dat t ook meestal wel de jongeren onder ons zijn die onvoorzichtig omgaan met drugs en weinig respect tonen, maar niet iedereen mag over dezelfde lijn getrokken worden.

Feit, nie iedereen mag over dezelfde kam geschoren worden mo toch merk je wel een serieuze kloof tussen oud en jong en zeker als je dat dan nog eens vergelijkt met e jaar of 4, 5 (en misschien langer :biggrin:) geleden. Op me 1 van mijn 1e feesten is de vriendin da mee was verschillende keren tegen dek gegaan en eigenlijk zouden aal die kleine mannen die denken da drugs e spelletje is da keer moeten meemaken (maar dan wel in een nuchtere toestand zodat ze beseffen wat er aant gebeuren is...)
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind
[Sigmund Freud]

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #370 on: January 17, 2010, 08:35:49 PM »
Twas een dik feest, hele tijd beneden gezeten (was me teveel aant amuseren om te veranderen). Wel goe vol maar was te verwachten..
Nieuwe set van jimmy was dik in orde  :slayer:
Iets voor 8u aangezet, net op tijd blijkbaar  :wow:

Hopelijk krijgt de organisatie ier niet te veel problemen door?

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #371 on: January 17, 2010, 08:49:01 PM »
Ok...... W T F !!!

Veruit het mafste feest da ik ooit heb gedaan, zowel in positieve als negatieve manier....
Was echt heel ander feestje dan ik gewend ben eigenlijk.

Tegen 6 uur den trein gepakt. Even het stad ingegaan, met zen verrassend slechte wegen en voetpaden! Ge kon daar geen ene stap zetten zonder zeiknat te worden  :lol:
Dan nog even nen voze McDonalds gedaan, en dan naar den Verloren Hemel... Ja, twas nog geen 10 uur hè.... Maar den Verloren Hemel was ook echt verloren... Man man.

Dan naart steegske getrokken. Nog ni echt veel volk int begin. Ma al snel kwam het jonger volk, da hier al uitgebreid besproken is  :P, toe. Mja.... Gek allemaal. Vies sfeerke tussen die mannen... Int algemeen wel int begin mindere sfeer vond ik.
Op een gegeven moment gewoon maar even de knop omgedraaid en proberen me der niets van aan te trekken. Ma ge hebt toch serieuze rotte appels in de wereld ze man. Ik heb echt nog nooit zo weinig respect voor de organisatie, artiesten, en mede-feesters gezien als gisteren. Echt, bedroefend eigenlijk...

Beneden echt MASSA's volk! Ik ben nooit verder dan de deur geraakt denk ik. Zonde wel, want zo veel vette sets gemist. Eigenlijk ganse tijd boven gestaan.
Gelukkig had het vaste groepke da er altijd is op feestjes ook door da het boven aangenamer was, waardoor daar de sfeer fel beter werd! Iedereen kent iedereen gevoel wel zo'n beetje. Ma ge moest wel in die zaal blijven dan, lol  :lol:

Vette muziek gehoord en veel social talk en gelul  :mrgreen:


Ma dan hè... Hupsa, ingang geblokkeerd... Serieus roddelcircuit ook daar ze. De ene minuut wast nen razzia, den andere was der niets aan den hand, dan was dieje OD'er ineens dood, maar toch ook weer ni. Soit, op zich wel boeiend om te volgen  :mrgreen:
Op den duur dan toch door da ze ons daar nog LANG gingen houden. En na nen tijd begint da toch wel wa te vervelen ze... Maar me wel goe geamuseerd opt koerke eigenlijk!

Maffe dingen gezien... Ontsnappingen langs het dak, dealers die spullen verstoppen op de gekste plaatsen, en mensen da zich met de modernste stealth moves verplaatsten... Lachen wel ze man  :lol:

De vrouwen kregen voorrang bij de controle, maar zij liever als ik als ik die madam hoorde brullen  :lol: Haha, die ging er over! De andere flikken int steegske konden der zelf ook best wel mee lachen eigenlijk.
Ik vond de flikken best wel vriendelijk. Ze waren wel te vinden voor een klapke, maar ik moet toch leren menne stomme mond te houden in plaats van grapjes te maken  :biggrin:

Bij de controle van de rugzak vonden ze menne kodak. Vraagt dieje flik zo: hebt ge toevallig foto's gemaakt van mensen die op de grond liggen?
Dus ik zeg serieus dak me daar ni mee bezig hou. Da's voor herinneringen, een hobby, blabla.
Zegt die flik dak me niet moet schamen als ik die wel heb getrokken, maar da het dan nu het moment is om dat te zeggen. Het zou wel eens interessant kunnen zijn voor het onderzoek. Hehe, niet dus...

Controle was precies wel vrij wisselend... Heb mensen gehoord da hun astmapilletjes moesten afgeven en die werden dan getest op mdma  :neutral: Maar anderzijds zijn er dan ook mensen da wel met wat spullen door de controle zijn geraakt. Mja...


CONCLUSIE van veel te veel gezever:
Maf feest waar der een gebrek aan respect was, maar voldoende mensen da wel de goeie sfeer konden neerzetten  ;)


En foto's op:
http://www.facebook.com/album.php?aid=139611&id=805889646&l=e2fed38a92










« Last Edit: January 17, 2010, 08:53:35 PM by Senne »

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline NduStrial_FreQuenC

  • C <--------------------------------√
  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 486
  • Karma: +3/-3
    • Electrobel
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #372 on: January 17, 2010, 08:51:48 PM »
Ik heb dien kerel zien slechtkomen, hij kon z'n tong nie meer in z'n mond houden, kon nie meer lopen, viel constant gewoon in een zak, heel moeilijk om hem te verplaatsen..
Khad die mensen aangeraden om gwn wa verder vant steegske te gaan me die gast en de ambulance dan naar daar doen komen zoda er geen problemen ontstonden...
Ja nee wa doen ze, ze leggen hem just als je buiten komt links uit steegske in die inham, waar ze dan ook fouileerden.. Die gast zag er gwn uit als een lijk me enorm heftige stuiptrekkingen...
Toen arriveerde de ambulance, da ging ook nie echt spoedig moet ik zeggen... Nja da word pompen zei er een ambulancier... hup op de brancard vast gebonden en weg.., net wanneer ze hem in de ambulance staken, passeerden toevallig de flikken.. en ja die mannen wss content da ze eindelijk wa te doen hadden, dan hebben ze ma wa versterking gebeld van een combitje of 12.. En een agent of 20... tgaat dus wel om 1 gast é!!!! voorzorgsmaatregelen nemen!! en terwijl we bezig zijn kunnen we vlug es iedereen binnen houden vr een uurtje of 5.... dan zien we wel..
FUCKERS!!!!! En die gast zelf , chapeau! Je hebt da goed gedaan.. We zien je graag terug int steegske! ik trakteer je dan op wa GHB.... Wa peis je daarvan?

Op't Feest zelf heb ik bijna heel tijd beneden gezeten... de klank was er opmerkelijk beter, ook beter dan alle andere keren zelfs... The Taxidermist was ZOOOO vetjes!!!!  :yeah: z'n kicks kwamen zot goed uit.. echt vette shizzle! Samen met de set van oMega waren die 2 sets de hoogtepunten van de avond! 'k heb me allesinds goed geamuseerd, ookal hebben de flikken wa moeilijk komen doen.. over 't algemeen vond ik da ze relatief mild waren... Nuja khoop da jimmy z'n materiaal kan vervangen en dat er geen te lang staartje bij zal komen... En moest et toch zo zijn, ja dan nog een benefiet hé.. om jimmy z'n boetes te betalen dan  :mrgreen:
Time you enjoy wasting, was not wasted...

"KweetnieWATT" Sound6tem
"The Underground District" Org
"U-235" Org
"Noisj Records
"Red Fever Recordings
                
                 It's not NOISE! .......... It's Music!

BOOKINGS: puppegalle@hotmail.com

<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/industrial-frequency/live-industrial-frequency-got-robbed" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http://soundcloud.com/industrial-frequency/live-industrial-frequency-got-robbed</a>

Offline tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #373 on: January 17, 2010, 08:52:45 PM »
Aja. Merci Mufson voor uwe gestoorde set man! :slayer:

Offline Havanazero

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1016
  • Karma: +3/-4
  • Wanted Freak
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #374 on: January 17, 2010, 09:04:57 PM »
Jaaaa mannekes  :eek:

Het geeft mij toch allemaal weer een bijzondere nare bijsmaak dit alles te moeten lezen...
Al was ik niet aanwezig, khoop inderdaad dat er verder geen gevolgen zijn voor de crews en toch ook 't steegske, want anders gaat het plots 50% stiller zijn qua feestjes om effe een ironische "haha" naar boven te halen...

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal