collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54162 times)

Offline nosejob

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 117
  • Karma: +0/-0
  • there is nothing wrong
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #345 on: January 17, 2010, 06:15:46 PM »
vooral het feit dat keer op keer der mensen hun frustraties moeten botvieren op onschuldige vensters,trappen, muren, wc's, + ongeveer alle rest van de infrastructuur van het steegske(en iedere andere locatie eigenlijk) kan ik moeilijk verkroppen.

misschien moet er meer negatief op gereageerd worden,
nu ergens vind ik het jammer dat de schuld op de jongere generatie int steegske wordt gestoken.
ikzelf behoor tot deze 'categorie' maar ga zeker met respect om,
nu ikzelf merk ook wel vaak op dat t ook meestal wel de jongeren onder ons zijn die onvoorzichtig omgaan met drugs en weinig respect tonen, maar niet iedereen mag over dezelfde lijn getrokken worden. Maar die klein mannen kijken ook op naar dj's en de organisatoren, mss moet het hun wat meer duidelijk gemaakt worden dat het draait om respect en verantwoordelijkheid.
het zijn juist de dj's, organisatoren waarnaar ze zulllen luisteren. Veel jongeren moeten gewoon beseffen dat feestjes niet om rebelleren, noch drugs draaien. dat je er gwn naartoe gaat om je te amuseren. Khoop dat er niet teveel nare gevolgen zijn voor organisatoren.
mvg
ik heb nergens gegeneraliseerd volgens mij. ik heb het niet over generaties of wat dan ook. de mensen die zulke fratsen uithalen zullen wel weten dat het over hun gaat.

en als ge nog geen genoeg respect verdient door de moeite die ge der allemaal insteekt hoe verdient
ge het dan?

<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fnosejob%2Fpie-tsie-pan" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fnosejob%2Fpie-tsie-pan</a>

Offline sophie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #346 on: January 17, 2010, 06:30:24 PM »
...net wakker...
kvond de muziek zot vet, just jammer dat er niet echt plek was om een danske te placeren... Rond 6u50 huiswaarts gegaan en lekker geslapen

...denk echt niet dat er nog feesten in't steegske gaan worden gegeven, tsteegske staat berucht voor z'n zogenaamde "drugsfuiven"...En idd mochten er nog zijn gaan die erg streng gecontroleerd worden, maar denk dat dit het laatste was voor een tijdje

denk dat dit feest gewoon slachtoffer was van zijn eigen succes... tis altijd een percentage dat erover ga en hoe meer volk hoe groter de kans op volledig fout gaande feesters... (lijk daje op i love techno sowieso od'ers hebt...en der zelf ni van verschiet)
Heeft echt niks met leeftijd te maken of wat dan ook, hoewel dat ge u eigen grenzen wel beter kent éénmaal ge ouder zijt - juist omdat ge er een paar keer zijt over geweest aje nog naïef en onwetend waart (bij mij dan toch)...En onwetendheid is de ergste vorm van domheid.

er hing de hele nacht een raar sfeertje vond ik...Niet veel gemerkt van vrolijke, happy mensen die zich eens goed wouden amuseren...

wel vette muziek!!!  ;)

PS: Waarom heeft de organisatie zelf niet die kerel naar het UZ gebracht? Deden wij ook op ons feest......mja niemand had het door ofzo??? En waarom mocht de muziek aanblijven??? da snapk echt ni hehe lijkt mij ni de klassieke flik-procedure?? ..

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #347 on: January 17, 2010, 06:34:31 PM »

PS: Waarom heeft de organisatie zelf niet die kerel naar het UZ gebracht? Deden wij ook op ons feest......
zou er nog aan moeten mankeren..
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #348 on: January 17, 2010, 06:38:42 PM »
PS: Waarom heeft de organisatie zelf niet die kerel naar het UZ gebracht? Deden wij ook op ons feest......mja niemand had het door ofzo??? En waarom mocht de muziek aanblijven??? da snapk echt ni hehe lijkt mij ni de klassieke flik-procedure?? ..
wij wisten van niets we komen buiten overal flikken  :eek:
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #349 on: January 17, 2010, 06:39:50 PM »

PS: Waarom heeft de organisatie zelf niet die kerel naar het UZ gebracht? Deden wij ook op ons feest......
zou er nog aan moeten mankeren..
toen ik passeerde lag die gast superhard slecht te gaan in da gangske aan den ingang, zebbe dan zo rap mogelijk de ambulance gebeld, wa ook wel logisch is.. want ie zachter echt ni goe (lees: halfdood ofzo ) uit, en veel beweging zatter ook nimeer in. De org hem naar't ziekenhuis laten brengen, was ook ni zo'n goe idee geweest volgens mij

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #350 on: January 17, 2010, 06:41:14 PM »
wa een KLUCHT

Offline Spherical

  • "Give me control of a nation's money and I care not who makes her laws." -Mayer Amschel Rothschild
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 902
  • Karma: +3/-3
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #351 on: January 17, 2010, 06:43:26 PM »
En was'r dan niemand van zijn maten in de buurt?

Idd, wat een klucht... Hopelijk is de begindoelstelling nog gehaald, nl. da jimmy z'n materiaal terug kan kopen.
Everything you say can and will be used against you in a court of law. Everything I say is based upon the fiction called reality
and thus is to be interpreted and repelled as so untill further notice.

Signed, the homunculus' homunculus

Offline sophie

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #352 on: January 17, 2010, 06:46:56 PM »
a ok DAMN ik dacht dat hij gewoon was aant slechtgaan...maar alst echt zo erg is kan je je het idd niet riskeren... damn damn damn

ik had het op da wijf met haar blote tetten op dfeest 3 (als iemand zich herinnert?) hebben we gewoon aant uz afgezet... Ma die was wel niet aan het od'en ofzo... Was gewoon fout aant gaan maar had ook schrik voor de flikken hun reactie...

bon leren dus!! toedelzz

Offline Bomba

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 99
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #353 on: January 17, 2010, 06:47:32 PM »
Was die kerel die slecht ging ne ket met blond half lang haar? :/

Offline Nilezr

  • Newbie
  • *
  • Posts: 23
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #354 on: January 17, 2010, 06:48:35 PM »
Allez, dj's en organisatoren met statuut van opvoeder, dààr ligt de toekomst.
l dat geduw en getrek

K denk da ge da nie zo zwart-wit moet, het is een feit dat ge als dj of eenders welke artiest altijd wel een beetje een voorbeeldfunktie hebt.
Ge wilt niet weten hoeveel van da grut da na de val van de muur geboren is in de schoene van ulle wilt
staan.Waar ik niet met wil zeggen dat jullie het slechte voorbeeld geven ofzo.
anyway, ik stoorde mij er gisteren allesinds ook aan, k ben dan ook heel vroeg doorgegaan.
Die peet zou er nog een goei pak voor zen broek moete bijkrijge!

hopelijk vallen de flikken nu nie elke keer binnen als er een hardcore feestje is en heeft dit niet te veel gevolgen voor de organisatie

Offline siebed

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #355 on: January 17, 2010, 06:49:26 PM »
vooral het feit dat keer op keer der mensen hun frustraties moeten botvieren op onschuldige vensters,trappen, muren, wc's, + ongeveer alle rest van de infrastructuur van het steegske(en iedere andere locatie eigenlijk) kan ik moeilijk verkroppen.

misschien moet er meer negatief op gereageerd worden,
nu ergens vind ik het jammer dat de schuld op de jongere generatie int steegske wordt gestoken.
ikzelf behoor tot deze 'categorie' maar ga zeker met respect om,
nu ikzelf merk ook wel vaak op dat t ook meestal wel de jongeren onder ons zijn die onvoorzichtig omgaan met drugs en weinig respect tonen, maar niet iedereen mag over dezelfde lijn getrokken worden. Maar die klein mannen kijken ook op naar dj's en de organisatoren, mss moet het hun wat meer duidelijk gemaakt worden dat het draait om respect en verantwoordelijkheid.
het zijn juist de dj's, organisatoren waarnaar ze zulllen luisteren. Veel jongeren moeten gewoon beseffen dat feestjes niet om rebelleren, noch drugs draaien. dat je er gwn naartoe gaat om je te amuseren. Khoop dat er niet teveel nare gevolgen zijn voor organisatoren.
mvg
ik heb nergens gegeneraliseerd volgens mij. ik heb het niet over generaties of wat dan ook. de mensen die zulke fratsen uithalen zullen wel weten dat het over hun gaat.

en als ge nog geen genoeg respect verdient door de moeite die ge der allemaal insteekt hoe verdient
ge het dan?



sorry, twas eigenlijk nie persoonlijk naar u bedoeld over die generaties, ma klees dat hier gewoon vaak. En kbedoel ook zeker niet dat de organisatie moet opvoeden, kbedoel gwn da t nie slecht is om keer n klapke te doen met die mannen en ze wa meer meetrekken in de positieve, juiste sfeer.  als ik iets zie mislopen met drugs of vandalisme dan doe k met plezier keer n klapke.
ma k apprecieer echt t werk dat er in feesjes worden gestoken, en kzout echt jammer vinden moest door zulke toestanden de motivatie weggaan om nog te organiseren of te producen.
 :respect:

Offline e.m.

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 461
  • Karma: +2/-10
  • <Psykotixx>
    • Evert Martin: graphic design
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #356 on: January 17, 2010, 06:57:57 PM »
blij dat ik dan toch niet kon gaan zo te horen! :/ :) anderzijds wou ik wel gaan! :)
ik hoop dat het op mjin feestje niet gebeurd! of dat ze de frontline sluiten! :/:/:/:/:/:/:/ :(:(:(

Offline The_Herbalizer

  • Newbie
  • *
  • Posts: 7
  • Karma: +0/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #357 on: January 17, 2010, 07:20:59 PM »
zalige zalige muziek ma wa n kutsfeertje met al die kleine gasten, geen plaats ook nie.. ma een geluk da k vroeg genoeg geirriteerd genoeg was om opt gemak aan te zetten, wel fucking grof van de flikken in feite..

Offline osana twuk

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 340
  • Karma: +4/-4
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #358 on: January 17, 2010, 07:29:45 PM »
allé, de streetrave blijft maar een staartje krijgen, goeie, want over wat zouden we anders praten op CELL nu het winter en examens zijn  :geek:

Offline radje

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 53
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #359 on: January 17, 2010, 07:38:47 PM »
Het werd eens tijd dat zoiets ging gebeuren. Er hing inderdaad een raar sfeertje, VEEL doopsmoelen (ik heb niets tegen een goede doopsmoel maar die van gisteren gingen erover) en zéér jong volk. Uiteindelijk op zich niet zo'n raar gegeven: middelbaar heeft nu gewoon les dus in het weekend weg gaan. Uiteindelijk vind ik ook dat ge moogt doen wat ge wilt doen, drugs seks en rock'nroll zolang er maar respect is. Maar dat was er gisteren niet, op geen enkel vlak (de community, de locatie en de andere mensen)

Zelf maar 2 uur gebleven, dan gewoon terug naar maat zijn kot gegaan, het degouteerde mij daar zo hard. Versta me niet verkeerd, mijn uttermost respect naar de organisatie, de boodschap achter deze party, de artiesten en de crews van de soundsystems maar een welgemeende fuck you naar de rest van het feesje. On-ge-fucking-looflijk. Nogal goed dat ik al om 2 uur terug thuis was, als ik dan nog eens zou opgesloten zitten met het soort gespuis dat daar rondliep, ik zou al expres een flik op zijn smoel slagen om zo naar de holding cell ofzo te gaan: alvast beter dan daar vast te zitten.

Ik ging nog eens weggaan, was geleden van Breakcore Gives Me Wood in Hof ter Lo. Het zal nu zeker nog twee keer zolang duren eer ik nog een soort van tek of core feesje bezig en ik ben zeker niet de enigste die met die instelling naar huis is gegaan. Good game

(Vergeef me mijn veralgemeningen en beledigingen die misschien wat hard aankomen maar ik moet een serieus uitstomen, het was een dikke DIKKE klucht.)

PS: Dat het steegske misschien wegvalt als locatie is maar voor het beste, dan kunnen die allegaties voor respectloze druggies misschien wat zakken naar een lager niveau.

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal