collapse

* Recent posts

Author Topic: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent  (Read 54168 times)

Offline MPC

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
  • Karma: +0/-5
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #315 on: January 17, 2010, 02:06:51 PM »
ondanks het mindere dat ik werd tegengehouden onderweg ziet het er nog goed uit dat ik er toch niet was, het is niet al te best nieuws als je thuiskomt en dit hoort
Peace

Offline Drinko

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 299
  • Karma: +7/-9
    • http://www.soundcloud.com/drinko
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #316 on: January 17, 2010, 02:14:00 PM »
das ne minderen dade, best dak al voors was dan

Offline tom

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #317 on: January 17, 2010, 02:45:24 PM »
Bon, gezien een van mijn maten blijkbaar in't UZ resideert momenteel ga ik er van uit dat hij het was. Komt ongeveer overeen met wanneer hij verdween :-/

Gene Waal dus voor de verandering, maar al een geluk, hij leeft nog. Ben benieuwd wat het verhaal is. Hij was nog geen eens zo scheef toen'k hem laatst zag :-/

Ij had nen tshirt van Slipknot aan dachtk.

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #318 on: January 17, 2010, 02:46:05 PM »
allez, proficiat, zeg tegen uwen maat dat ie goed zijn best heeft gedaan en dat dit misschien wel eens de aanleiding zou kunnen worden voor de flikken om in de toekomst dit soort feestjes wel eens strenger te gaan aanpakken (geloof mij, ze gaan daar een boeltje gevonden hebben nadat iedereen weg was...). Dit allemaal omdat er een puber zo dwaas is om teveel te pakken.
Goe gedaan kind, blijf int vervolg thuis.. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Offline Blowhill

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #319 on: January 17, 2010, 03:02:18 PM »
allez, proficiat, zeg tegen uwen maat dat ie goed zijn best heeft gedaan en dat dit misschien wel eens de aanleiding zou kunnen worden voor de flikken om in de toekomst dit soort feestjes wel eens strenger te gaan aanpakken (geloof mij, ze gaan daar een boeltje gevonden hebben nadat iedereen weg was...). Dit allemaal omdat er een puber zo dwaas is om teveel te pakken.
Goe gedaan kind, blijf int vervolg thuis.. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Amen!!!

Raar feest! Bijna alleen boven gestaan.. Beneden was het echt niet te doen!
Muziek was nice! solith man van de avond! Vette set!
Veel respectloze (jonge) mensen gezien! Ja dan iets wat ik toch had zien aankomen... Uiteindelijk allemaal goed dat met die kerel in orde is!
Veel te lang moeten aanschuiven.. 1 voor 1 en da me zoveel flikken  :think:
Bij het fouilleren nog foto's mogen tonen aan de flikken :D Ma uiteindelijk wast wel lachen :D

Nu nog hopen dat jimmy ni in de problemen komt!



Offline Fluffy

  • Newbie
  • *
  • Posts: 48
  • Karma: +0/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #320 on: January 17, 2010, 03:04:45 PM »
suckt idd echt massas!! nog tot half 1 'smiddags int steegje vastgezeten pff dien od-gast was echt wel een ENORME domper op de feestvreugde! :( :mad:   :cheersad:
maar keb me daarvoor wel goed geamuseerd alleen jammer van al da volk alee goe voor de benefiet natuurlijk ma dansen was nie echt mogelijk :( wel vette setjes gehoord oa. Active-O, Jimmy, Rakuza,... :respect: de sound zat beneden ook wel super goe!! en zo luid :) jammer weeral da de bovenste zaal zo slechte boxen heeft want ook daar waren er vette setjes! :yeah:
pff khoop da alles trg op zn poten terecht komt ze.. wa gater nu gebeure met steegje en de organisatoren van da feestje enz??

Offline jona

  • Newbie
  • *
  • Posts: 40
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #321 on: January 17, 2010, 03:05:55 PM »
uiteindelijk ebben die flikken t feestje wel serieus gerokken, om 12 uur wast nog dik feest in alletwee de zalen :cheer:
wel fucking bescheten om een uur aan te schuiven om buiten te kunnen :razz:

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #322 on: January 17, 2010, 03:36:08 PM »
 :wall:
ja we zijn thuis just telefoon gekregen dat de recherche weg is nu mogen we nog gaan opkuisen  :doh: :mad:
we weten zelf nie wie er neer gegaan is en door wat ma het ziet er niet zo goed uit.


tbc
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline beanz

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 128
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #323 on: January 17, 2010, 03:36:30 PM »
dit is nie te doen

we hebbe daar 5 uur als beeste in een kooi gezeten .. kou,geen eten,wel goeie muziek
maar dan nog niemand wist van iets .
die flike hebben ook nie gezegt wa er was .
na 5 uur konde we uit onze kooi ik vraag aan die flik ,wa is er nu ?
(ja al die verhalen over die o.d kan ook een zondag zot in de kop verhaal zijn he)


luister goe wa die snul zegt he :d

da mag ik niet zeggen voor het onderzoek ,ge zult da straks wel op de MEDIA horen

 wij weten 5 uur van nix me de vtm weet het wel kijk straks ma na de tv

wa een grap is da
  

Offline IriZe

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 875
  • Karma: +1/-1
  • Podenemus
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #324 on: January 17, 2010, 03:49:27 PM »
allez, proficiat, zeg tegen uwen maat dat ie goed zijn best heeft gedaan en dat dit misschien wel eens de aanleiding zou kunnen worden voor de flikken om in de toekomst dit soort feestjes wel eens strenger te gaan aanpakken (geloof mij, ze gaan daar een boeltje gevonden hebben nadat iedereen weg was...). Dit allemaal omdat er een puber zo dwaas is om teveel te pakken.
Goe gedaan kind, blijf int vervolg thuis.. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
²
Doe lik ik, eet een appel :mrgreen:

Veel respectloze (jonge) mensen gezien! Ja dan iets wat ik toch had zien aankomen...
Tegenwoordig int steegsje (en algemeen op feesjes) vind je nix anders nie meer pijsk... :rolleyes:

Nu nog hopen dat jimmy ni in de problemen komt!
Feit! Die jongen heeft dan al dikke malchance had op die streetrave en nu da... Slichtkomn wi :doh:
Moest iedereen bitje meer respect hebben tegenover anderen en beetje meer verstand in hun kop hebben zou het al heel wat beter zijn :rolleyes:
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind
[Sigmund Freud]

Offline teknoviking

  • Backstagers
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 407
  • Karma: +0/-0
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #325 on: January 17, 2010, 03:56:18 PM »

(ja al die verhalen over die o.d kan ook een zondag zot in de kop verhaal zijn he)


ik eb toenek naar huis ging ne kerel zien ligge in de gang (die ze dan naar buite hebbe gesleept) die anders tog wel een serieuzen o.d had ze..
zachter echt fucked up uit, dan ebbek de ambulance zien toekome en ben'k voort gegaan, blijkbaar juist op tijd  :think: khoop da alles wel goekomt voor jimmy enal.. khad ook gehoord da de ruit van de deur bove uitgeslage is ofzo? hopelijk komt waarborg ook inorde,... allesinds wel dikke kut situatie

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #326 on: January 17, 2010, 04:02:31 PM »
Jammer da een samenwerking van zoveel organisaties samen verkloot wordt door de onverantwoordelijke daden van een iemand. Lekkere sets gehoord zowel boven als beneden, maar eenmaal het nieuws vernomen dat de smurfen den ingang hadden geblokkeerd was de grootste pret der ook wel van. Wa een toestanden als gevolg had da nu weer. Om 14u20 eindelijk huiswaarts kunnen keren met de vraag in mijn achterhoofd of zo'n machtsvertoon nu weeral nodig was.  Nuja hopelijk worden toekomstige samenwerkingen niet meer overschaduwd door soortgelijk slecht nieuws.
Alleszins enorm bedankt aan de mensen die hebben geholpen achter de bar en op het feest in het algemeen, want door het ontbreken van het grootste deel van de crew 's ochtends was hulp wel welkom.

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #327 on: January 17, 2010, 04:02:55 PM »
die ruit was al kapot paar weken terug..
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #328 on: January 17, 2010, 04:04:51 PM »
khad ook gehoord da de ruit van de deur bove uitgeslage is ofzo? hopelijk komt waarborg ook inorde,... allesinds wel dikke kut situatie
da van die ruit klopt da zal wel van de waarborg gaan. maar de rest da zal een heel ander verhaal zijn.
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline Rakuza

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 415
  • Karma: +4/-3
  • umaisupa
Re: 16/01/2010 benefiet streetrave@ steegske,gent
« Reply #329 on: January 17, 2010, 04:09:14 PM »
tis echt topen dat er geen gevolgen zijn voor jimmy of steegske..
tis allesinds wel een feestje om te herinneren in zowel positieve al negatieve zin
((--BITCHES BE BITCHES--))

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal