Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Heb je al tetten gezien?
nenee ik dacht om met die grafische eq te kunnen uitvissen op welke frequentie die toon an het spelen was daar ik, bij mijn weten toch, niet kan zeggen aan mijn synth speel een toon op frequentie X
Quote from: brambo on January 19, 2010, 11:28:44 AMnenee ik dacht om met die grafische eq te kunnen uitvissen op welke frequentie die toon an het spelen was daar ik, bij mijn weten toch, niet kan zeggen aan mijn synth speel een toon op frequentie Xik weet ni of die frequenties heel nauwkeurig moeten ingesteld worden, maar bij de meeste synths kan je de toon toch wel een heel klein beetje verhogen of verlagen?
Quote from: brambo on January 19, 2010, 11:28:44 AMnenee ik dacht om met die grafische eq te kunnen uitvissen op welke frequentie die toon an het spelen was daar ik, bij mijn weten toch, niet kan zeggen aan mijn synth speel een toon op frequentie XFilters lijkt mij echt ne no-go ze volgens mij gaat het een pak makkelijker me 2 oscillatoren.Probleem bij filters ligt em in de effectieve filtering (zeker bij analoge filters) http://nl.wikipedia.org/wiki/Filter_(elektronica)Als ge 2 aparte ossiclatoren pakt en ge geeft die bijna dezelfde parameters (op de frequentie na dan) zit ge zeker binnen die range en stuurt ge maar effectief 2 verschillende zuivere signalen (wa volgens mij wel essentieel is wilde het effect volledig bereiken) Anders zit er nog ruis op van frequenties die ge niet wilt doorlaten....
Ja, ge moet eens die Hemisync afhalen, zoals brambo al zei.Ideaal voor 's avonds in uw bed, beetje zweven
Heeft er eigenlijk ooit al iemand die effecten ervaren?