Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Quote from: Mango on March 26, 2010, 12:54:53 PMQuote from: ztran on March 26, 2010, 12:45:45 PMgrappig da hier sommigen bijna wetenschappelijk bezig zijn met electronische muziek Zonder den theorie te kennen zal het in de praktijk nooit op veel trekken...En ookal kent ge de theorie, dan nog kan het op geen orgel trekken. Tenzij als ik der nen unfiltered orgel in steek.
Quote from: ztran on March 26, 2010, 12:45:45 PMgrappig da hier sommigen bijna wetenschappelijk bezig zijn met electronische muziek Zonder den theorie te kennen zal het in de praktijk nooit op veel trekken...
grappig da hier sommigen bijna wetenschappelijk bezig zijn met electronische muziek
Heb je al tetten gezien?
Mja, als ge de techniek goed beheerst zult ge uw creativiteit veel natuurlijker kunnen omzetten é
iedereen kan bijvoorbeeld schrijven... maar niet iedereen kan "schrijven"...
imho is't beter omgekeerd... eerst het creatieve aspect en dan pas het theoretische...
het theoretische komt wel vanzelf, gewoon lang genoeg prutsen
Enkele vrienden van mij zijn ondertussen naar het SAE in Rotterdam gegaan om beter muziek te maken en als ik het verschil hoor voor en na hun opleiding ginder kan ik u wel zeggen dat het ONMISBAAR is om den theorie uit te zoeken voor ge in de praktijk begint die mannen zijn me zo'n grote sprong vooruit gegaan.Hun sound is voller, beter gestructureerd en klinkt echt proper (tis dan wel geen tek of core ma kvind het echt sjiek)
met enkel prutsen ga je er ook nie graken een minimum aan theorie is wel nodig ,nekeer de manual lezen is zoizo geen slecht idee.als ge de theorie er achter kent en ge weet wat een knopke veranders aan u geluid kunt ge ook u creativiteit sneller omzetten in muziek.