Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Heb je al tetten gezien?
kan goed zijn hoor, heb al met twee zo'n bakken gewerkt maar 't was toch mijn ding niet echt... zal wel zijn omdat ik er niet mee vertrouwd ben/was'k heb liever drum en synth in een aparte bak blijft natuurlijk stukken leuker om met hardware te werken dan met software maar het prijskaartje en de beperkte mogelijkheden houden mij voorlopig bij mijn ouwe trouwe pc
Quote from: brambo on March 25, 2010, 12:34:58 PMkan goed zijn hoor, heb al met twee zo'n bakken gewerkt maar 't was toch mijn ding niet echt... zal wel zijn omdat ik er niet mee vertrouwd ben/was'k heb liever drum en synth in een aparte bak blijft natuurlijk stukken leuker om met hardware te werken dan met software maar het prijskaartje en de beperkte mogelijkheden houden mij voorlopig bij mijn ouwe trouwe pcKoopt u ne midi interface + veel tijd en goesting en u mogelijkheden zijn echt onbeperktsoftware aansturen via hardware en omgekeerd tis allemaal mogelijk tegenwoordig ze moet er gewoon effe mee bezig zijn
Quote from: Samoth on March 25, 2010, 11:58:38 AMQuote from: Mango on March 25, 2010, 11:54:00 AMQuote from: Ezzy on March 25, 2010, 11:48:48 AMveel filmkes met mensen die 1 van hun nummers 'live' spelen, ma vind nix bruikbaar om echt te leren hoe dr goeie kicks mee te makenMisschien eerst is wa meer info opzoeken over muziek maken int algemeen....Uiteindelijk is zo'n electribe gewoon ne VST maar dan in hardware...das zever .... nen MX is ne groovebox , da is (omt gemakelijk uittelegen) gewoon bv fruity loops in een machine maar hebt minder mogelijkheden ...en nen SX is ne sampler , dus das al zeker ni zoals ne vst ...Kzou eerder stellen da vst`s (voor zover dak da ken) componenten zijn uit hardware machines omgezet in software ...grtz !da is deels waar samoth en ik weet da gij nogal nen hardware freak bent (wa da in mijn ogen geweldig is)ma uiteindelijk kunde nie om het feit omheen da er tegenwoordig software is die nen electribe MX,SX,... perfect kan emuleren en dus in feite kunde daar even goe alles mee doen (Der worden zelfs versterkers geemuleerd omda ze te duur zijn vo de meeste om ff aan te kopen)
Quote from: Mango on March 25, 2010, 11:54:00 AMQuote from: Ezzy on March 25, 2010, 11:48:48 AMveel filmkes met mensen die 1 van hun nummers 'live' spelen, ma vind nix bruikbaar om echt te leren hoe dr goeie kicks mee te makenMisschien eerst is wa meer info opzoeken over muziek maken int algemeen....Uiteindelijk is zo'n electribe gewoon ne VST maar dan in hardware...das zever .... nen MX is ne groovebox , da is (omt gemakelijk uittelegen) gewoon bv fruity loops in een machine maar hebt minder mogelijkheden ...en nen SX is ne sampler , dus das al zeker ni zoals ne vst ...Kzou eerder stellen da vst`s (voor zover dak da ken) componenten zijn uit hardware machines omgezet in software ...grtz !
Quote from: Ezzy on March 25, 2010, 11:48:48 AMveel filmkes met mensen die 1 van hun nummers 'live' spelen, ma vind nix bruikbaar om echt te leren hoe dr goeie kicks mee te makenMisschien eerst is wa meer info opzoeken over muziek maken int algemeen....Uiteindelijk is zo'n electribe gewoon ne VST maar dan in hardware...
veel filmkes met mensen die 1 van hun nummers 'live' spelen, ma vind nix bruikbaar om echt te leren hoe dr goeie kicks mee te maken
@ brambo , ja uit ne groovebox aalde ook synths maja g moet die groovebox niet alleen gebruiken e ... kgebruik syntparts uit 3 machinen in mijn live ... ... kvin den mx gewoon ne zalige sequencer ook, net zoals bv de yamaga rm1x een betaalbare zeer dikke sequencer is imo
maar met een pc werken is lame mango
Mensen beginnen tegenwoordig maar wa aan topkes te draaien en te doen zonder te beseffen waar ze mee bezig zijn en binnen een maand of 5 spelen ze dan ineens live. wel zo macheert het nie imo