collapse

* Recent posts

Author Topic: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)  (Read 10785 times)

Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #90 on: April 05, 2009, 11:37:52 PM »
rare reacties hier, ik vond het één van de betere feesten van de laatste jaren

goeie zaal, mooie randanimaties, zeer goed geluid, ...

idd wel te warm en te druk maar da was enkel tijdens afx
die wachtrijen vallen altijd goed mee als je rond het volk loopt, dan raak je direct overal

de set van afx vond ik echt goe, afwisselend en opbouwend
en die surround geluidjes waren wel de max (en die wandelende speakers!)

snares heeft me ook wel verrast, nog nooit zo'n set gehoord van em  :cheer:

muzikaal toch wel een hoogstaand avondje!
« Last Edit: April 05, 2009, 11:42:23 PM by Slash »
Bleh!

Offline TERROR

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1455
  • Karma: +77/-267
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #91 on: April 06, 2009, 04:07:33 AM »
Twas een vree commercieel feest & er was daar in het begin idd 1000 man teveel...
Er zat duidelijk een hoop geld achter het evenement aan de sponsers & sommige toeschouwers te zien.  :mrgreen:
Heb me niet gestoord aan het volk, Dour is veel erger...

Vree bedoening om binnen te geraken wel
maar toch onze sterken drank door security gekregen.  :mrgreen:
(teamwork met ellen  :whistle:)
Twas een geluk want was daar superduur.

Squarepusher kon me niet bekoren in de eerste helft van zijn set,
tweede deel was wel een stuk beter.
Ceephax Acid Crew, verse rum cola's & leuke old school 303 sounds om de sfeer erin te krijgen. Beentje gooien.

Paar verdwaalde LAW dudes tegengekomen. ;)

AFX heeft ook mij verbaasd. Lekkere opbouw van het setje,
hoewel hij een paar keer serieus naast zijn mixkes zat...
Hecker die -enkel op de achterste boxen?- was aangesloten zorgde
voor prachtige effecten op het signaal van aphex.
Het surround effect was echt te beestig!
Iemand trouwens die levende speakers tegengekomen die door de zaal liepen?  :doh:

Audiovisueel zat het boeltje wel goed in elkaar... met als climax toch wel het KAK-moment.  :slayer:

Na AFX was er plots overal SLEEP-STEP te horen & was de meerderheid van het volk al naar huis.  :rolleyes:

Venetian Snares was alleszins de moeite om op te wachten, zijn eerste 3 nummers hebben me AFX onmiddellijk laten vergeten! Werd compleet weggeblazen door die 303 basslines. Nog nooit zoiets gehoord... :wow:
Laatste deel van zijn set von ik maar niks eigenlijk.
Teveel gemors met de effecten van de pioneer 800.
Zijn nieuw nummer met Val op het einde was wel niet normaal vet!  :slayer:

Nog in den backstage liggen zuipen als afsluiter... goe gelachen. Tof feest.
Donderdag weer.

Deze keer oordopjes, ben ook potdoof.

Offline valav

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 97
  • Karma: +1/-1
  • a little harder
    • valav
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #92 on: April 06, 2009, 08:13:18 AM »
Venetian Snares was alleszins de moeite om op te wachten, zijn eerste 3 nummers hebben me AFX onmiddellijk laten vergeten! Werd compleet weggeblazen door die 303 basslines. Nog nooit zoiets gehoord... :wow:
Laatste deel van zijn set von ik maar niks eigenlijk.
Teveel gemors met de effecten van de pioneer 800.
Zijn nieuw nummer met Val op het einde was wel niet normaal vet!  :slayer:
Hihi merci!
Voor mij was dat toch wel het hoogtepunt van de avond, heb nog nooit mijn stem door zo een luid soundsystem vanuit de zaal gehoord! En ja Snares zijn overdreven vette beats in combinatie ermee, dat is kicken, voor mij dan toch :)

de rest van de avond vond ik ook geslaagd, content dat ik AFX nog eens heb gezien, had er eigenlijk niks van verwacht, want voor mij hoeft die vent zich al lang niet meer te bewijzen, maar het laatste stuk van die set vond ik fantastisch.
ik hoorde wel dat hij in zijn contract heeft staan dat hij 10db luider moet spelen dan al de rest in die zaal, en dat vond ik dan weer zwak. dat is dan ook de verklaring waarom Snares niet in diezelfde zaal heeft gespeeld, want bij hem moet het dan weer minimum 105db zijn, en AFX op 115db dat zou dan wel helemaal erover geweest zijn haha.

ja veel te veel volk inderdaad, heb me er dan ook een paar keer aan geërgerd, maar toen ik het bandje kreeg om achter de schermen te gaan was dit snel over :)

leuke avond, zo mogen er meer zijn.
http://www.myspace.com/valavalav

for bookings please email valav.valav@gmail.com

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #93 on: April 06, 2009, 09:59:52 AM »
prachtig georganiseerd feest....
super locatie, heel goed geluid, wijze kunst en visuals , een ideaal totaalconcept.

idd. wel 500 man te veel, zeker tijdens afx was het niet te doen...eens erna viel dat eigenlijk goed mee...

het bier vond ik duur en schandalig slecht, bijgevolg veel te nuchter... :nono:
die hollanders zijn wel verbazend nuchter, steekt eens 3000 man in België op zo'n feest samen, tzou nogal anders zijn..

muziek van super tot wisselvallig en goed.

squarepusher: juist t'zelfde of in vooruit, zelfde intro en outro... metalgeweld staat me niet aan met dien drummer

ceephax: mega goe ! t'beste van avond eigenlijk

afx: van wisselvallig tot beetje saai tot goed. paar klassiekers

Funckarma: kwalitatief goed, maar kwam niet zo goed over en beke saai

snares: redelijk goed, vooral zijn 303 sound in het begin
Viny denkt na...

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #94 on: April 06, 2009, 12:32:39 PM »
maar toch onze sterken drank door security gekregen.  :mrgreen:
Hehe ja de security, kzag v in de verte in de rij da ze redelijk fouilleerden, wel nt bend over met de handschoentjes aan style, maar toch v kop tot teen, meestal wel vlug vlug, en vooral ook rugzakken leegmaakten, drinken en pakken koeskes moeten achterlaten en zo. Kvreesde al voor mn paar koekjes die ik bijhad in mn broekzakken, want ja tging een lange avond/nacht worden, so need to refill the energy level from time to time.
In mijn rij wast een jongedame die de checks deed. Gast voor mij nog v kop tot teen gechecked. Aan mij, I started to assume the position, ze bekijkt mij is en zegt, ga maar door. Oef dachtek eerst, can keep my cookies, maar achteraf, damn weer een kans gemist om door een jongedame bepotelt te worden  :doh: :( :mrgreen:. Ze zal gedacht hebben eek, wouldnt touch that with a 10 foot pole. :'( Ofwel wast omdak er in tegenstelling tot de meeste maar in mn tshirtje stond en dus toch nt veel kon verbergen in jaszakken of zo. :think: Nah tzal da eerste wel geweest zijn  :mrgreen:.

Offline monorf

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1263
  • Karma: +102/-38
    • ||||||||||||||||||||||||||||
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #95 on: April 06, 2009, 01:19:31 PM »
ik vond AFX anders wel pokkevet :eek: :eek:

benga opt einde ook nice
voor de rest was'k lijk nie form, idd te druk, te duur, etc...

Offline Slash

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1489
  • Karma: +88/-76
  • Bleh!
    • Foggy
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #96 on: April 06, 2009, 01:21:41 PM »
ik vond AFX anders wel pokkevet :eek: :eek:
idd!

kpeis dat de iets negatievere reacties vooral te maken hebben met het teveel aan volk

wij stonden vooraan bij zo'n pilaar en daar hadden we redelijk wat plaats. twas daar ook ideaal voor die surround geluiden. behoorlijk surrealistisch bij momenten!
Bleh!

Offline mank

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 464
  • Karma: +17/-17
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #97 on: April 06, 2009, 01:24:15 PM »
kan héél goed zijn...wij stonden nogal vanachter...en hoorden vooral die achterste boxen goed ( blijkbaar dien hecker ?) soms gaf dat een cool effect...soms eerder bizar en compleet onsamenhangend... sfeer kon ook wel wa beter imho ...
Viny denkt na...

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #98 on: April 06, 2009, 01:37:57 PM »
Dan Aphex Twin: het eerste uur echt kutmuziek. Gelukkig had ik niets van aphex verwacht, maar dan, dat laatste half uur was echt ge-wel-dig: pure hardcore, noise, speedcore, terror, chaos, die visuals die er volledig over gingen, ...
Dees doet mij dan wel juist massaal veel zin krijgen in zen set op dour   :hungry:

squarepusher: juist t'zelfde of in vooruit, zelfde intro en outro... metalgeweld staat me niet aan met dien drummer

snares: redelijk goed, vooral zijn 303 sound in het begin

mwahaha da belooft voor donderdag  :mrgreen:
square mag voor mij wel lekker metalminded spelen
en ja snares  :hungry: :nuts: :slayer: :cheernutz: 

cant wait  :biggrin:

Post Merge: April 06, 2009, 01:38:53 PM
oh en val: hoe noemt da nummer? staat da al erges op plaat ofzo?
kheb gister van terror gehoord hoe vet het wel nie is, ik moe da horen  :twisted:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline valav

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 97
  • Karma: +1/-1
  • a little harder
    • valav
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #99 on: April 06, 2009, 02:00:23 PM »
oh en val: hoe noemt da nummer? staat da al erges op plaat ofzo?
kheb gister van terror gehoord hoe vet het wel nie is, ik moe da horen  :twisted:
Het nummer heet Assjuice  :mrgreen:
En nee het is nog niet gereleased, het was eigenlijk voor op zijn "Filth" release, maar hij heeft dan uiteindelijk besloten het er toch niet op te zetten omdat het niet paste bij de rest (te zwaar hehehe)
Het is wel de bedoeling dat het nog zal uitkomen, maar nog geen verdere details over wanneer en waarop.
Als je donderdag naar de AB gaat denk ik wel dat je het zal horen, want volgens mij zal hij het weer spelen :)
http://www.myspace.com/valavalav

for bookings please email valav.valav@gmail.com

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #100 on: April 06, 2009, 02:03:06 PM »
ollraaaijtie looking fwd  :slayer:
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline hector elector

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 326
  • Karma: +5/-5
  • the one and only moderator
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #101 on: April 06, 2009, 02:36:04 PM »
Kvreesde al voor mn paar koekjes die ik bijhad in mn broekzakken, want ja tging een lange avond/nacht worden, so need to refill the energy level from time to time.
In mijn rij wast een jongedame die de checks deed. Gast voor mij nog v kop tot teen gechecked. Aan mij, I started to assume the position, ze bekijkt mij is en zegt, ga maar door. Oef dachtek eerst, can keep my cookies, maar achteraf, damn weer een kans gemist om door een jongedame bepotelt te worden

gij se snoeper  ;)

de reacties op AFX @ bloc zijn toch positiever heb ik den indruk

bloc:
-plaats genoeg om te staan en te bewegen
-aangename temperatuur
-geen associale nederlanders die voluit staan te dansen ook al is er geen plaats
-ongelooflijk vet soundsystem en de surround was ook verdeeld over meer en grotere boxen, ook de lichtshow was stukken beter.
-meer spektakel dankzij richard's lichtcontroller
-betere platenkeuze, meer rave

Offline ©®TM

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 12848
  • Karma: +188/-186
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #102 on: April 06, 2009, 02:41:42 PM »
gij se snoeper  ;)
yes, I like them cookies :P :mrgreen:

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #103 on: April 06, 2009, 05:47:02 PM »
Kvond da ier toch wel zwaar de max wi

strak georganiseerd, beire chic gebouw met coole indeling. Die chill labs waren toch wel welgekomen soms. Muziek vond ik goe, squarepusher en aphex vond ik toch allebei wel vree vet. Luke Vibert ook toffe muziekjes opgeleid. Tgeluid vond ik goe, vooral luid, niet al te vol en warm, maar doet da ook eki voor zo'n zaal. Vooraan kwam alles goed tot zijn recht van klank, dus daar zeker geen comments over. Aphex set vond ik vet, beetje vanolles, int begin mss wa cheesy, maar kvond et wel complex genoeg.
Warm van temperatuur wast allesins wel, ja hallo, kversta nog asan nie oe dak et geesan uitgehouden eb bij aphex vooraan. Daarna viel et wa in een gat vond ik qua muziek, in beide zalen dubstep wa ik toch wel spijtig vond. Ma er was genoeg volk en ambiance waardoor ik er mij nie aan stoorde. Snares was vet, vooral et begin van zijn set was fingerlickin'

cool concept, content dak gewist ben, twa de moeite om ki de 2 (3) daddies aant werk te zien op 1 feeste  :eek: :cheernutz: :wow:

Offline nubian

  • Newbie
  • *
  • Posts: 20
  • Karma: +2/-2
Re: 04/04/09 STRP festival @ klokgebouw Eindhoven (NL)
« Reply #104 on: April 10, 2009, 09:01:35 PM »
dit is toch ook wel de max.


 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal