collapse

* Recent posts

Author Topic: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent  (Read 32724 times)

Offline Talitha

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
  • Karma: +0/-0
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #375 on: November 16, 2009, 09:50:25 PM »
wilt iemand aub die link nog eens geven naar die modelbrief?
en ook nekeer uitleggen wa dater nu eigenlijk van us verwacht word want ik weet het ni eh.. mijn adres op mijn pasport was nog ni veranderd want kwas verhuisd en al en kem daar dinsdag ni op gedacht en ja shit nu gaak diejen brief ni krijgen en al..

Offline aceton

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 222
  • Karma: +0/-0
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #376 on: November 16, 2009, 10:38:49 PM »
Ik moest er passeren na de les (fac. economie op st pietersplein) en dacht efkes dat ik niet meer met mijn auto uit de ondergrondse ging geraken.

Echt waar, ze kunnen die gasten nie hard genoeg aanpakken, overduidelijk voorbeeld van een bende losers die gewoon wa provoceren voor de fun.
1) NSV betoging is kalm verlopen, waarom kunde gulder dan uw manieren nie houden.
2) NSV was aan andere kant van't stad, kzie nie in waarom ge dan de omgeving van den unief moet lam leggen.
3) zomaar tstad bezetten om wa te huppelen opt straat en flikken te provoceren is belachelijk
4) die flikken stonden aanvankelijk maar van op afstand te kijken wat er gaande was, als ze later gechargeerd hebben zal't wel zijn omdat een paar linkse ratten hun (WEERAL) nie konden inhouden.

100% NOT my support gasten, chance da'k nog just op tijd weggeraakt ben van da plein daar.

oh u got a lil delayed on yer way back from school, that's a great disaster indeed ...  :doh:

i think u made yourself  a whole lot of friends in here with that post son  :rofl:
Strike!  :mrgreen:
>Atomik Circus<
>Digital Abuse<
>KweetnieWATT Sound6tem<
>Destroyed Records<
>Destructive Nuclear Army<
>Ya Oma<

Carnage

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #377 on: November 17, 2009, 12:15:51 AM »
allemaal op de thomas, yeah  :cheer:

bende tards  :lol:

Offline digitalized

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 874
  • Karma: +4/-13
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #378 on: November 17, 2009, 12:18:43 AM »
me u als aanvoerder? (van de cell tards e)  :hippy:

Carnage

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #379 on: November 17, 2009, 12:19:33 AM »
zal wel zijn want stem ni op de sossen

al die stoere woorde hier, 99% wou gewoon feesten. be a sport en geef het toe ipv u te verstoppen achter deze betoging.

Offline digitalized

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 874
  • Karma: +4/-13
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #380 on: November 17, 2009, 12:22:32 AM »
der zijn hier veel kudde dieren e.die hun mening pas verkondigen als iemand hun voorga.ma da werkt both ways e :) (ik stem vb ofcoz)

Davy

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #381 on: November 17, 2009, 02:55:37 AM »
zal wel zijn want stem ni op de sossen

al die stoere woorde hier, 99% wou gewoon feesten. be a sport en geef het toe ipv u te verstoppen achter deze betoging.
al is et zo, en dan?

Offline Mowgli

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 116
  • Karma: +0/-0
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #382 on: November 17, 2009, 03:09:45 AM »
zal wel zijn want stem ni op de sossen

al die stoere woorde hier, 99% wou gewoon feesten. be a sport en geef het toe ipv u te verstoppen achter deze betoging.

Bullshit.

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #383 on: November 17, 2009, 11:03:41 AM »
Da denk ik nu ook niet.. Pak 50-50. Of kom in het vervolg eens kijken  :shifty:

Offline radje

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 53
  • Karma: +0/-0
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #384 on: November 17, 2009, 11:13:30 AM »
ik was niet op de streetrave en ben nogal redelijk rechts ingesteld op sommige vlakken, ik woon niet meer in Gent maar kheb TOCH nen email gestuurd. Alstublieft hé, losstaand van de discussie is 't toch maar niet meer dan normaal dat er klachten komen die vinden dat zoiets gewoon niet mag? Een beetje excessief geweld van de flikke zijn we allemaal wel gewoon, maar naar de verhalen horende van getuigen én gevangen op die avond zijn ze nu té zwaar over de schreef gegaan. Als er daarna nog een onderzoek komt, dan is dat duidelijk dankzij het volk dat hierop reageerd.

ik vind trouwens wél dat de NSV'ers en dergelijke een opkomst mogen hebben en dat ze zelfs een erkenning moeten krijgen aan de unief. Net zoals ik vind dat links daar tegen mag manifesteren, zolang ze mekaar maar niet rechtstreeks hinderen (zoals dat fiasco daar vorig jaar aan den blandijn)

Offline joene

  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 4144
  • Karma: +202/-217
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #385 on: November 17, 2009, 11:48:07 AM »
Vorig jaar was nog niks
5-4 jaar geleden op het openliggende St-pietersplein, da was ne veldslag fuck jong
daar heb ik toch wel, kdurft et eerlijk toegeven, in mijn broek gescheten

en carnage, ge angt ook graag de tegendraadse uit é, uitlokken en klein bommekes gooien onder het mom van wat humor, gelijk een echter bart dewever  :P

Offline brambo

  • 93
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 41516
  • Karma: +376/-374
  • Oneirich
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #386 on: November 17, 2009, 01:46:23 PM »
Gent start onderzoek naar politieoptreden op betoging
Daniël Termont, burgemeester van Gent, heeft een onderzoek bevolen naar het politieoptreden tijdens een betoging op 10 november in zijn stad. Daarbij werden 409 mensen opgepakt en bestuurlijk aangehouden. Veel arrestanten klaagden achteraf dat ze niets met de betoging te maken hadden.

Op 10 november betoogde het extreem-rechtste Nieuw-Solidaristisch Alernatief in Gent. Daarop volgde een tegenbetoging van de Actief Linkse Studenten. Volgens de politie hielden die laatsten zich niet aan het afgesproken parcours.

Protest tegen politieoptreden
Het kwam tot schermutselingen tussen betogers en politieagenten. De politie pakte daarbij 409 mensen op. In de dagen na de arrestaties werd het protest tegen het politieoptreden steeds luider. Veel mensen die werd opgepakt, claimden dat ze slechts toevallige passanten waren en niets met de betogers te maken hadden. Er zou zelfs een scoutsgroep uit Brugge zijn afgevoerd.

Burgemeester Termont opent nu een intern onderzoek. Alle klachten van arrestanten worden bovendien gebundeld en overgemaakt aan het comité P, dat de politiediensten controleert.

Ongeoorloofde methoden
In de gemeenteraad gisteravond distancieerden zowel de burgemeester als dienstdoend korpschef Frederik Van Belle zich van ongeoorloofde methoden. "Als personen onheus behandeld zijn, zullen veronstschuldigingen volgen."

Wie kan aantonen dat hij ten onrechte werd opgepakt, hoeft geen combitax te betalen. Dat is belasting die moet betaald worden door mensen die worden afgevoerd in een politievoertuig.
Burn your holy books & open your eyes. - Ali A. Rizvi

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #387 on: November 17, 2009, 01:51:09 PM »
Quote
Gent start onderzoek naar politieoptreden op betoging
:clap:

Quote
Wie kan aantonen dat hij ten onrechte werd opgepakt, hoeft geen combitax te betalen. Dat is belasting die moet betaald worden door mensen die worden afgevoerd in een politievoertuig.
Niemand moe da betalen! Tenzij mss die die met stenen gesmeten hebben dan :p

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID

Offline Riot!

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2510
  • Karma: +87/-88
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #389 on: November 17, 2009, 07:52:44 PM »
dit soort rellen?
Er waren geen rellen...

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal