collapse

* Recent posts

Author Topic: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent  (Read 32795 times)

Carnage

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #165 on: November 11, 2009, 12:45:43 PM »
man man man, moet gewoon es zien bij Who's online, helft van 't volk zit hier. kansloos  :rofl:


Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #166 on: November 11, 2009, 12:51:18 PM »
en dan?
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline dark_ikkeuh

  • Master of YU
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 11030
  • Karma: +141/-140
    • http://soundcloud.com/dafreeze
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #167 on: November 11, 2009, 12:54:16 PM »
man man carnage :hand:

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #168 on: November 11, 2009, 01:17:40 PM »
pfffff man wa was da were rustig aan het feesten aan die caravan tot da die flikken in gang schoten.
iedereen samen drijven gelijk beesten, en dan iedereen 1 voor 1 oppakken. omda er een paar man hun manieren nie kunnen houden 400 man oppakken  :nuts: . om nog maar te zwijgen over de manier waar op ge behandeld word. geboeid in een combi gegooid en dan op een totaal onverantwoorde manier tot aan den bureau gecrosst me de combi. dan op den bureau genummert worden gelijk een bende beesten en al u gerief mogen afgeven, en een massa cel binne me veeel te veeeel volk. geen water krijgen of niets maar blijkbaar had iedereen daar nog wiet me maar blaadjes en tabak waren schaars  :rofl: toch nog ne joint kunne paffen in den bak en wa Socialize. tegen 2 uur dan alles terug gekregen en mogen vertekken na een fototje en da blad te tekenen. twa vet me die machts vertoning was compleet overdreven 


en de LAW mercie voor de caravan te bewaken maar het heeft nie mogen zijn blijkbaar, er in ne laptop en ne midi controler weg. flikken wisten van niets toen ze ons vrij lieten dus moetst er iemand meer weten  :think: die kerel die da gepakt heeft mag branden in de hel !!  :down:
« Last Edit: November 11, 2009, 01:26:06 PM by crashtestdummie »
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #169 on: November 11, 2009, 01:25:52 PM »
Mogen ze zomaar een foto trekken? Dacht van niet, vooral  bij een bestuurlijke aanhouding.
Ook vingerafdrukken moeten geven?
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #170 on: November 11, 2009, 01:26:43 PM »
nowp geen vingerafdrukken moetten geven die hebben ze toch al  :angel:
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #171 on: November 11, 2009, 01:31:17 PM »
toch nog ne joint kunne paffen in den bak en wa Socialize.
made my day  :lol:
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline crashtestdummie

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 672
  • Karma: +19/-17
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #172 on: November 11, 2009, 01:39:00 PM »
plus nekeer goe u gedacht kunne zeggen tegen die flikken amai die moetten daar wa gehoord hebben :mrgreen:
DcTeK Sound6TeM
www.myspace.com/dcteksound6tem

De misdaad is georganiseerd nu de rest nog

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #173 on: November 11, 2009, 01:51:30 PM »
Nr.41  ;)

WTF was da allemaaal !!!!
man man kga der nie teveel woorden aan vuil maken want tmeeste en tbelangrijsks is al verteld.
Kwist da de flikken u als uitschot kunnen behandelen ma dit was der zwaar over  :exclaim:
Ons bijeen drijven als beesten in nen hoek, nen nummer krijgen op u kop gelijk de beesten en ons in nen grote stal (want zo zag die cel der toch uit) bijeen steken , koeien hebben nog het geluk eten en drinken te hebben.. wij het geluk smoorsel te hebben  :mrgreen:
Toch wel groot machtsvertoon van de flikken waar dit naar mijn mening toch niet nodig was want ik heb echt nix van geweld gezien, en zo'n massa oppakken voor enkele extremisten,.. naaaaaah.
Ze hadden gewoon eens een oefeningske nodig denk ik want zo zag het eruit.
Toch wel enorm veel leutte had in de cel, echt gezellige boel daar  :rofl:  :rofl:

Nuja dikske bummer is da onze sevenum zijn hardware ( pc en controller ) kwijt is en da is de bittere nasmaak die ik overhou aan vanacht.
Hopelijk komt er nog iets terecht of kunnen we iets organiseren om deze tegenslag te compenseren.

« Last Edit: November 11, 2009, 01:55:19 PM by ActiVe-O »
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #174 on: November 11, 2009, 01:55:05 PM »
In 't vervolg kalasjnikovs meepakken zoals onze goeie vrienden in Anderlecht he mannen..  :rolleyes:
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Tripped

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2891
  • Karma: +38/-32
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #175 on: November 11, 2009, 01:58:54 PM »
lol, wa ne topic

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #176 on: November 11, 2009, 01:59:42 PM »
Nr.41  ;)

WTF was da allemaaal !!!!
man man kga der nie teveel woorden aan vuil maken want tmeeste en tbelangrijsks is al verteld.
Kwist da de flikken u als uitschot kunnen behandelen ma dit was der zwaar over  :exclaim:
Ons bijeen drijven als beesten in nen hoek, nen nummer krijgen op u kop gelijk de beesten en ons in nen grote stal (want zo zag die cel der toch uit) bijeen steken , koeien hebben nog het geluk eten en drinken te hebben.. wij het geluk smoorsel te hebben  :mrgreen:
Toch wel groot machtsvertoon van de flikken waar dit naar mijn mening toch niet nodig was want ik heb echt nix van geweld gezien, en zo'n massa oppakken voor enkele extremisten,.. naaaaaah.
Ze hadden gewoon eens een oefeningske nodig denk ik want zo zag het eruit.
Toch wel enorm veel leutte had in de cel, echt gezellige boel daar  :rofl:  :rofl:

Nuja dikske bummer is da onze sevenum zijn hardware ( pc en controller ) kwijt is en da is de bittere nasmaak die ik overhou aan vanacht.
Hopelijk komt er nog iets terecht of kunnen we iets organiseren om deze tegenslag te compenseren.



Sevenum Six benefiet

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #177 on: November 11, 2009, 02:03:17 PM »
Damn da suckt. Bewust gedaan door de flikken. Niemand mocht erbij blijven zag ik. Zoveel flikken, en gene ene die da ff kon bewaken, nee?

Hard man!

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #178 on: November 11, 2009, 02:08:39 PM »
Da's geript, niet in beslag genomen?
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline ActiVe-O

  • Tekno-Tribe
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 934
  • Karma: +3/-3
  • !! Tekos Never Stop !!
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #179 on: November 11, 2009, 02:10:45 PM »
Damn da suckt. Bewust gedaan door de flikken. Niemand mocht erbij blijven zag ik. Zoveel flikken, en gene ene die da ff kon bewaken, nee?

Hard man!

mnja kversta da ook nie , nochtans waren der nog rap mensen bij naart schijnt die de boel wa in da gaten hielden nie genoeg dus, ma der zijn nog dingen gebeurd waar de flikken zogezegd nix van weten..  :nono:
Der is lerares van hoge school na ons toegestapt toen we terug vrij gelaten waren en al terug aan caravan stonden, en die had iemand zien neergeslagen worden die wou weglopen en toen die op de grond lag hebben de die kerel met matrak in het gezicht geslaan en die vrouw was daar toch vrij van aangedaan en ging naar de pers stappen.
Toen die vrouw naar die politieagent ging en ging vragen of dit wel nodig was deze persoon die op de grond lag zo in het gezicht te slaan antwoordde die politie "welke persoon"  :doh: :think: :nuts:

Da's geript, niet in beslag genomen?

Dat weten we zelf niet goed.... tis allezins spoorloos verdwenen
Als ze informatie vroegen aan de politie over nen pc die verdwenen is zeiden ze zelf dat ze nix wisten over ene caravan  :snooty: :hand:
« Last Edit: November 11, 2009, 02:14:11 PM by ActiVe-O »
My Space Is Louder Than Your Space
www.myspace.com/activeo



www.myspace.com/dcteksound6tem

Myspace Suckt Ondertussen... Srry!

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal