collapse

* Recent posts

Author Topic: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent  (Read 32781 times)

Offline Blowhill

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 506
  • Karma: +2/-2
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #150 on: November 11, 2009, 08:44:30 AM »
fuuuuck precies weer wa gemist  :'(

Hendrok

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #151 on: November 11, 2009, 10:36:13 AM »
een feestje was het wel want kzit ier mé ne serieuze kater...  :mrgreen:

Offline digitalized

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 874
  • Karma: +4/-13
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #152 on: November 11, 2009, 10:49:39 AM »
pics?  :mrgreen:

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #153 on: November 11, 2009, 11:16:18 AM »
How jong, allemaal de bak in... Hoe der over is da...
Ma wa een ervaring voor ulle. Streetrave + celrave  :mrgreen:

Spijtig dak da heb moeten missen.  :'(

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Hendrok

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #154 on: November 11, 2009, 11:32:48 AM »
khoop dat er niks aan uw auto'ke is want mé die linkse ratten weet ge maar nooit hé...  :rofl:

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #155 on: November 11, 2009, 11:34:05 AM »
Quote
409 aanhoudingen na linkse manifestatie in Gent
DM update  Bij de manifestatie van linkse en extreemlinkse activisten gisterenavond in Gent zijn uiteindelijk 409 mensen bestuurlijk aangehouden. Dat laat de Gentse politie weten. Intussen zijn ze allemaal opnieuw vrijgelaten.
 
Twee agenten kregen een steen tegen het hoofd en moesten voor verzorging naar het ziekenhuis. Ondertussen zijn ze alweer thuis.

 
De linkse activisten manifesteerden tegen een betoging van het extreemrechtse N-SA. (belga/edp)

Ze zijn al terug thuis  :rolleyes:

Wa ne hysterische bullshit. 409 man aangehouden voor 2 stenen.
« Last Edit: November 11, 2009, 11:57:10 AM by Mufson »

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #156 on: November 11, 2009, 11:37:43 AM »
voor tzelfde geld is er enen zijn kop in (eender welke kant), gade dan ook nog lachen :rolleyes:
Max 666; characters remaining: 632

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #157 on: November 11, 2009, 11:39:11 AM »
2) NSV was aan andere kant van't stad, kzie nie in waarom ge dan de omgeving van den unief moet lam leggen.
wellicht omdat de politie geen toelating zou gegeven hebben als da dicht bij die als betoging was geweest

3) zomaar tstad bezetten om wa te huppelen opt straat en flikken te provoceren is belachelijk
in your opinion

4) die flikken stonden aanvankelijk maar van op afstand te kijken wat er gaande was, als ze later gechargeerd hebben zal't wel zijn omdat een paar linkse ratten hun (WEERAL) nie konden inhouden.
dat klinkt heel hard als: ik heb er wa hinder van ondervonden dus zal ik het maar direct op hen steken zonder bewijs

little prejudiced?

en naar wa ik gehoord heb zou het begonnen zijn doordat er undercover flikken tussen de anarchisten (altijd al degenen geweest die zich idd het meest tot geweld laten verleiden) waren gaan lopen...en er toen meppen zijn gevallen. nuja als een beetje doorwinterde flik zou ge toch ook wel moeten weten da iets dergelijks doen evengoed provocatie is e

achja voor mij is heel da verhaal zoo been there done that
zoals elders aangehaald hierboven zit er nu ook meer support voor rechts bij de politie dan voor links
ma streetrave op zich is wel de max
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #158 on: November 11, 2009, 11:43:26 AM »
voor tzelfde geld is er enen zijn kop in (eender welke kant), gade dan ook nog lachen :rolleyes:

Ik lach niet & het is NIET het geval dat er ne flik de kop in is dus waarom trekt ge die conclusie?

Tevens heb ik niks gesmeten e. Het is gewoon niet in proportie hun reactie & onfair een verder volledig vreedzame betoging (van mensen die niks gedaan hebben buiten aanwezig zijn) erna uren als beesten te behandelen.

Offline dskjt

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 456
  • Karma: +10/-10
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #159 on: November 11, 2009, 11:47:46 AM »
redelijk perongeluk hier ook beland,

de streetrave zelf was trouwens wree plezant! cool sfeerke, toffe muziek ( atr uit die anarchisten camionet!  :love: ) jammer dat uit de hand gelopen is( geweld, van gelijk wa politieke strekking ge zijt is not done, en nergens voor nodig imo ). Mij nog net op tijd kunnen uit de voeten maken op st pietersplein.

dan me de law de caravan van exit 23 'bewaakt' ( in 't vervolg auto sluiten ;) ) en ewa volk gaan ophalen in ekkergem, om dan nog paar pintjes te gaan drinken, plezant avondje :)

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #160 on: November 11, 2009, 11:51:42 AM »
Ik lach niet

hebt uw post ge-edit terwijl dak aan het typen was

Quote from: Mufson
& het is NIET het geval dat er ne flik de kop in is dus waarom trekt ge die conclusie?

Tevens heb ik niks gesmeten e. Het is gewoon niet in proportie hun reactie & onfair een verder volledig vreedzame betoging (van mensen die niks gedaan hebben buiten aanwezig zijn) erna uren als beesten te behandelen.


waarom trekt ge die conclusie?   omdat euuuh..de flikken nu nog maar uit het ziekenhuis zijn dus voor al ze wisten kon dat gisteren wel het geval zijn dat ze permanente schade hadden

kvind geweld op zich  :silenced: watje dak ben ;)

en moest er een van jullie naar tziekenhuis gevoerd worden, net alsof jullie dan ook maar gewoon langs de kant zouden blijven staan  en niet als groep zouden reageren...

en dat de meeste er waren om te feesten weet ik ook wel... maar twas een betoging é.. een betoging die voorspelbaar was, dus moet ge ook niet staan janken achteraf
Max 666; characters remaining: 632

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #161 on: November 11, 2009, 11:55:00 AM »
Ik lach niet

hebt uw post ge-edit terwijl dak aan het typen was

Quote from: Mufson
& het is NIET het geval dat er ne flik de kop in is dus waarom trekt ge die conclusie?

Tevens heb ik niks gesmeten e. Het is gewoon niet in proportie hun reactie & onfair een verder volledig vreedzame betoging (van mensen die niks gedaan hebben buiten aanwezig zijn) erna uren als beesten te behandelen.


waarom trekt ge die conclusie?   omdat euuuh..de flikken nu nog maar uit het ziekenhuis zijn dus voor al ze wisten kon dat gisteren wel het geval zijn dat ze permanente schade hadden

kvind geweld op zich  :silenced: watje dak ben ;)

en moest er een van jullie naar tziekenhuis gevoerd worden, net alsof jullie dan ook maar gewoon langs de kant zouden blijven staan  en niet als groep zouden reageren...

en dat de meeste er waren om te feesten weet ik ook wel... maar twas een betoging é.. een betoging die voorspelbaar was, dus moet ge ook niet staan janken achteraf

Ik sta ni te janke, twas lache id bak,ma still not justified AT ALL imo.

Ik hoor veel gejank van mensen die er ni eens waren en dus echt ni kunnen oordelen over hoe gerechtvaardigt de flikken hun acties allemaal waren. Gelle maakt da allemaal op uit vooroordelen en e stukske id gazet van 5 regels.

En het artikel VAN DEZE MORGEN over thuiskomst flikken staat erbij e slimme ;)

Ik geef de discussie allessinds hier op, theeft geen zin. Eigenlijk had ge eens moete mee opgepakt zijn Thomas, dan zoude nu wel anders piepe over de flikken.

SOIT
« Last Edit: November 11, 2009, 12:03:17 PM by Mufson »

Hendrok

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #162 on: November 11, 2009, 12:04:48 PM »
ze hadden in de overpoort moeten blijven ipv terug nr sint-pietersplein te gaan... heel wa moeilijker om dan volk op te gaan pakken

kebbet gisteren al gezegd, laat mij die antifa's een beetje organiseren en der zullen geen flikken hen kunnen insluiten...  :mrgreen:

Offline nutrixia

  • -=GOA=-
  • CELL Crew
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2187
  • Karma: +19/-19
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #163 on: November 11, 2009, 12:21:15 PM »
Ik hoor veel gejank van mensen die er ni eens waren en dus echt ni kunnen oordelen over hoe gerechtvaardigt de flikken hun acties allemaal waren

Quote from: Mufson
vooroordelen


 :whistle:

 ;) :mrgreen:
Max 666; characters remaining: 632

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #164 on: November 11, 2009, 12:40:01 PM »
kben ni meer mee maar maakt ni uit  :P






--> indymedia
« Last Edit: November 11, 2009, 12:42:23 PM by Mufson »

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal