collapse

* Recent posts

Author Topic: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent  (Read 32713 times)

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #60 on: November 06, 2009, 01:43:59 PM »
 :rolleyes:
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline tomas

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #61 on: November 06, 2009, 04:24:23 PM »
de bedoeling is de nazi demo van de nsa tegen te gaan en een duidelijk signaal tegen extreem rechts te laten horen
alerta alerta antifachista

Offline Robeir

  • STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1203
  • Karma: +28/-20
  • INSIDE OUT?
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #62 on: November 06, 2009, 04:52:43 PM »
vind't maar belachelijk van te betogen tegen de betoging van een ander, hoe andersdenkend als u die ook wel nie mogen zijn.. vrije meningsuiting toch??

Dan kunnen zij ook protesteren tegen ulder betoging omdat gulder rondrijdt met karren die overal muziek staan te blazen..

goedja nie dat'k er tegen ben ofzo, maar ze kwamen onlangs nog langs om te vragen om tegen te betoging van nsa te betogen.. Hebbik toch mijn bedenkingen bij  :think:

Misschien wel daar voor de muziek  :mrgreen:
Hier zennek et ok wel mee eens eigelijk. Als ge dan al wilt protesteren tegen die andere betoging doe het dan met een échte betoging en maakt er gene Love Parade van hé, want daar lijkt het nu wel op. kheb der ok niks op tegen ze, ge doe mor natuurlijk ma das mijn mening dan hé.

Zucht.. al da negatief gedoe over zoon leuk concept, ik snap het nie hoor..
Wat is er nu beter dan te protesteren met de voice of music   :hippy:
Toch beter dn ergens wa ambetant gaan doen tot er ambras van komt (zoals gewoonlijk..)
Allé ieder zijn eigen mening ze maar khad hier toch eensgezindheid over verwacht   :razz:

Offline teknoman

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 51
  • Karma: +1/-4
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #63 on: November 06, 2009, 05:00:33 PM »
't concept is wel wijs, maar als tegenbetoging vind ik het nu niet onmiddellijk een goed idee.
Ge steunt gewoon de nsa zo door te doen waar zij tegen zijn en zo hun standpunt kracht bij te zetten.
Een grote bende scheve mensen, dansend op muziek waar waarschijnlijk de meeste mensen, vooral de niet-studenten die in gent wonen, niet zo van houden zal bij de meeste mensen dan ook niet onmiddellijk anti-nsa sentimenten oproepen.
Denk eerder dat de nsa hun zal staan uitlachen en niet echt geneigd zal zijn om er iets tegen te doen...
Maar ga wss ook wel gaan; 't kan nog leuk worden(vooral als die stomme skins zo stom zijn om ambetant te beginnen doen). Mss krijgen we dan ook nog ne streetfight :biggrin:

xtorre

  • Guest
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #64 on: November 06, 2009, 05:21:09 PM »
Mss krijgen we dan ook nog ne streetfight :biggrin:

kzal al vast mijn brille kaske meebrengen dan  :cheer:

Offline Robeir

  • STP
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1203
  • Karma: +28/-20
  • INSIDE OUT?
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #65 on: November 06, 2009, 06:03:08 PM »
mja ik snap wel wat jullie bedoelen, dat de escentie een beetje verloren gaat enzo
maar ik ben toch meer voor geweldloos protest dan voor die grimige bedoelingen waar
iedereen op springen staat... ma bon al een chance da we ni allemaal het zelfde denken zeker  ;)

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #66 on: November 07, 2009, 01:13:27 PM »



Behold dah one and only True Ravecaravan !! :cheer:  :slayer:  :yeah:  :slayer:  :cheer:

 :P  :P

hopelijk krijgen we ze in gent binne :)
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline Senne

  • DOD Productions
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1540
  • Karma: +10/-10
    • DOD Productions
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #67 on: November 07, 2009, 01:23:18 PM »
Fuck, ik zag dees al helemaal zitten. Moetk toch wel ni tot 21 uur 30 werken :wall:

Check out the next DOD events on our facebook page, website or twitter:
http://www.facebook.com/DOD.Events
http://www.dod-productions.com/
http://twitter.com/DODProductions0

Offline Debris

  • Can you dig it?
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1636
  • Karma: +19/-31
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #68 on: November 07, 2009, 01:25:20 PM »
Ik heb die caravan al eens eerder gezien op dat forum van exit23.
Ziet er wel vet uit.
Ey! Hebje kleine vloei?
Nee, wel een grote paal!

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #69 on: November 07, 2009, 01:26:05 PM »
Zucht.. al da negatief gedoe over zoon leuk concept, ik snap het nie hoor..
Wat is er nu beter dan te protesteren met de voice of music   :hippy:
Toch beter dn ergens wa ambetant gaan doen tot er ambras van komt (zoals gewoonlijk..)
Allé ieder zijn eigen mening ze maar khad hier toch eensgezindheid over verwacht   :razz:

mjah heb niks tegen op't concept mr 't is zo dat zowel jullie als de nsa ervoor gaan zorgen da er waarschijnlijk toch gemept ga worden en't dus sowieso nie geweldloos (gelijk ge alletwee laat uitschijnen) zal verlopen alsk sommige mensen hier zie reageren  :lol:
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #70 on: November 07, 2009, 01:33:46 PM »
Euhm ik wil echt wel GEEN geweld zien op die streetrave, en ben der ook van overtuigd da da ni de bedoeling is ... Wij gaan muziek maken op een vredevolle demonstratie, en moest het toch anders uitddraaien goeie kans dan dawe ons geluid zeker uitzetten ... En materiaal in veiligheid brengen...(tenzij natuurlijk dawe er een ander gevoel bijhebben, en dawe zien davet geweld enkel van de andre kant word uitgelokt)
Tkomt er dus in ons geval op neer wie zorgt voor geweld , zorgt er ook voor dater gene muziek meer is ...

En wasser trouwes geen ander topic voor deze dingen te bespreken ???
« Last Edit: November 07, 2009, 01:36:48 PM by Samoth »
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline dubflakes

  • fear is in the eyes of di beholder
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2272
  • Karma: +60/-61
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #71 on: November 07, 2009, 01:40:01 PM »
Ahja, mr voro alle duidelijkheid 'k ben wel volledig voor waar die betoging voor staat, das nie echt als reactie tegen bedoeld ze  :mrgreen:

Zou't gewoon spijtig vinden als er problemen zouden zijn  :hippy:


 :up:
We can thank Nazi German for what is known today as “Rave Parties” or as it is called in street talk “Acid Parades”. The Nazis were known for holding secret events, where they doped themselves up on heroin drugs and smoke meth rocks until all hours of the night, while banging on drums to put themselves into a state of enraged ecstasy. These drum beats (now known as bpm loops) where transformed into what modern day electronic house music sounds like and this is the same type of beat today’s candy hippies dance to while they shove pills of ecstasy drugs up their rectums and suck on cherry flavored ring pops.

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #72 on: November 07, 2009, 01:42:02 PM »


Zou't gewoon spijtig vinden als er problemen zouden zijn  :hippy:


 :up:

Ik ook ;)
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline acid_mind

  • Backstagers
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 237
  • Karma: +1/-1
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #73 on: November 07, 2009, 04:37:42 PM »
Fuck, ik zag dees al helemaal zitten. Moetk toch wel ni tot 21 uur 30 werken :wall:

hehe ik normaal ook ma ben ontslage gistere
dus tword wel e streetraveke dan eja :slayer:

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 10/11/09 Streetrave voor gelijkheid @ Blandijn, Gent
« Reply #74 on: November 08, 2009, 01:25:57 PM »



Behold dah one and only True Ravecaravan !! :cheer:  :slayer:  :yeah:  :slayer:  :cheer:

 :P  :P

hopelijk krijgen we ze in gent binne :)

Da ziet der wel nice uit eigenlijk. Kverlang al voor daar achter te lopen :biggrin:

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal