collapse

* Recent posts

Author Topic: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio  (Read 17094 times)

Offline Dr.Drane

  • Superadministrator
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3370
  • Karma: +28/-28
  • wie niet weg is is gezien
    • Appletree
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #120 on: November 16, 2009, 12:34:01 PM »
Zou wel fijn zijn moest der volgende keer weer zuurstof naar onder geblazen kunnen worden. Als ik dan ko op de grond te liggen moet komen, dan toch liefst wegens excessief gebruik.
~only dead fish follow the stream~
Check this out                                                                                                                                                                or do it yourself
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop</a>  <a href="http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166</a>

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #121 on: November 16, 2009, 12:35:29 PM »
haha .
Tis echt wel ee feit en da hebbek weer zwaar aanmezelf gemerkt dak dubbel zo kapot ben na een feest in die kelder dan erges anders ...
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #122 on: November 16, 2009, 12:38:13 PM »
haha .
Tis echt wel ee feit en da hebbek weer zwaar aanmezelf gemerkt dak dubbel zo kapot ben na een feest in die kelder dan erges anders ...

Das idd wel waar kheb de zondag nog redelijk wa last gehad van mijn longen eigenlijk. Kdenk de lucht daar dat er veel dingen inzitten daje eigenlijk niet zou mogen inademen, maar kheb mij geamuseerd dus ge hoort mij niet klagen.

Offline Dr.Drane

  • Superadministrator
  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3370
  • Karma: +28/-28
  • wie niet weg is is gezien
    • Appletree
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #123 on: November 16, 2009, 12:40:31 PM »
Kdenk de lucht daar dat er veel dingen inzitten daje eigenlijk niet zou mogen inademen, maar kheb mij geamuseerd dus ge hoort mij niet klagen.

Idd, en (rechts van voor vooral denk ik) was er som ook wel een reppig geurke...iets verbrand achtig ofzo... leek me ook nie gezond.
~only dead fish follow the stream~
Check this out                                                                                                                                                                or do it yourself
<a href="http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Fdrane%2Fdrane-eat-that-drop</a>  <a href="http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://swf.wonderfl.net/swf/usercode/b/b7/b7ec/b7ec8cd3801e3784dbbb4f5d2e68b15e9e384832.swf?t=1255508278166</a>

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #124 on: November 16, 2009, 12:42:05 PM »
Alle buizen in die kleder zijn asbest trouwens  ;) Kheb toen we onze sound daar is aant afbtreke ware zo een buis half na beneje getrokken en nen hoop asbest stof en steentjes over menne smoel gekregen. Was wel minder dadde  :biggrin:
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #125 on: November 16, 2009, 12:54:25 PM »
Thoja ons kansen op kanker zullen weeral maar een beetje gestegen zijn. Beetje kanker meer of minder  :whistle:

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #126 on: November 16, 2009, 01:05:16 PM »

t ergste vanal  is  dat  de meeste  der nie  eens van  de  org  zen , naar  men  weten ben  ik  da  met men  vriendin ,en we  stonden vo  90 % aan  de  bar ,  dus  weet  zelfs  nie  welke  org  hij  nog  allemaal  bedoelt  ze  man
Met organisatie bedoelde ik die mannen vant mvf zelf.

Quote
coit vo  de  reste krijg  ik ier  van  andere mensen wel  de complimenten  van  een  goed  feest , maar  tzijn  dan  wel  toevallig  geen newbies ...
Newbies?  :think: ik vond het ook een geslaagd feest, behalve de onvriendelijke sfeer (en het geluid da wel wa luider mocht)

het is en blijft illegaal en ge gaat da nog zien op andre kraakfeeste da ze u zulle vrage om niet rond te hange of binne te blijven.

Tis nog steeds de woonplaats van een aantal mensen en alleen daarvo al zouje het begrip en respect moete kunne opbrenge.
In andere kraakpanden gaan ze dat idd ook vragen, niet roepen, vragen! Ik heb veel respect voor die mensen, zeer tevreden dat ze daar feestjes blijven geven, maar niet op deze manier, toon zelf wat respect als ge respect terug wilt.

Nog zo een voorbeeld: Iemand ging zn rugzak van langs die boxen pakken en plots beginnen 2 kerels superonvriendelijk tegen em van ga weg! ge moet ier ni zijn enal, shit! Laat die mens toch gwn zn rugzak pakken? Paranoiaaaa
« Last Edit: November 16, 2009, 01:10:01 PM by Kevin »

Offline Mufson

  • free party pirate
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 497
  • Karma: +6/-8
  • 013 // KRYPTIK // KNW / TRIBEWAR // NIGHTSCAPES //
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #127 on: November 16, 2009, 01:08:45 PM »
vondet wel lache! Dikke klote om te draaie mee monitor die op de grond ligt (en ook maar goe datk zelf nen technics bijhad), ma men eige toch goe geamuseerd  :cool:
Op naar de volgende!

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #128 on: November 16, 2009, 02:23:34 PM »
tjah,  en  de  volgende  ke  pak  em  zelfs  vast , ak  nog ene  zen  boel volledig  achter  menne sound zie  zetten ,  die  wel  eerst  rond  moet  lopen  dan  over de  kabels  kruipe om  tusse  de case en  de bashoorns  zen  boelke  te  zette , omdat  te  lastig  is om  zen  boelke  bij te  houden , je kon  ze  met plezier  lanqs  de  muur  ook  zettenof aan  de  bar lijk  al  de  rest . gast  echt ,
ge  begint  me  ferm  op  men  zenuwen  te  werken , de  volgende keer  dat  nen  knw party  is  ga  ik  u hebben  zenne ,  kunt  dan  zoveel  muggeziften  over  de  domste  scheet ,  ma  ge  komt  gewoon  nie  binne , peis  om  den  duur  da  ze  onvriendelijk  ware  door  uw  toedoen  zelf  pipo ,  en  die  2 paranoia ,  ik  ben  den  ene  helft  , dus gaat  me  nie  zegge  dat  gewoonkes langs  de  kant  zette  was  he . dusja  ge weet  et  e ventje  ai je  nog  commentaar  hebt  ofwel zaagt ge  in  men  gezicht ,of  wel  hou  je  je  muil ,  want  achter  een  schermke  kun  je  wel  fel zen ,maar  alst  op feiten  bekijkt. ga  je  nog  veel  mee  je  smoel  tege  de  muur lope

Post Merge: November 16, 2009, 03:35:02 PM
Sorry aan Jelle en Damy voort afzeggen. Efkes te veel aan mijn hoofd dien dag.

 :neutral:
geen  probleem man , da kan  gebeuren :)
« Last Edit: November 16, 2009, 02:36:50 PM by wuste »
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline Bungholio

  • Into The Black
  • CELL Donors
  • Hero Member
  • *******
  • Posts: 9376
  • Karma: +317/-500
  • cassé composé
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #129 on: November 16, 2009, 02:40:58 PM »
gast  echt ,
ge  begint  me  ferm  op  men  zenuwen  te  werken , de  volgende keer  dat  nen  knw party  is  ga  ik  u hebben  zenne ,  kunt  dan  zoveel  muggeziften  over  de  domste  scheet ,  ma  ge  komt  gewoon  nie  binne , peis  om  den  duur  da  ze  onvriendelijk  ware  door  uw  toedoen  zelf  pipo
heel verdraagzaam als ge zelf niet eens weet wat er precies gebeurd is  :whistle:
neem alles toch keer nie op als persoonlijke kritiek

blij voor jullie dat een goe feest was  ;)
en idd dien kelder is echt nie gezond, verbaast me niks dat da daar allemaal asbest is  :P

Kaaaankeeerrrr!
Le prix de la liberté c'est la parole des imbéciles

Offline sevenum_six

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1409
  • Karma: +15/-15
  • DCTEK SOUND6TEM/UNDERGROUND D./TOMEEN/TRANSELUCID
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #130 on: November 16, 2009, 03:03:25 PM »
Genoten van Samoth z'n setje  :respect:


Thnx mate ;) Ma kzegget tis frustrerend er is alty wel iets met mn live.
da ebk ook al gemerkt ja :mrgreen:

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #131 on: November 16, 2009, 03:09:29 PM »
Onvriendelijk door mijn toedoen? Ik was nog geen 10 seconden door de poort of kkreeg al onvriendelijke dingen naar m'n hoofd. Geloof mij, ik ben de vriendelijkheid zelve, ik geef gewoon graag mijn eigen mening, niet verboden toch? Gaat ge mij verbieden van naar kweeniwatt parties te gaan omdat ik zeg dat die mannen vant mvf onvriendelijk zijn?  :think:
Anyway, gaan het hierbij laten.. mijn conclusie: dik dik feest, mindere sfeer

Offline dimitri

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 116
  • Karma: +1/-3
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #132 on: November 16, 2009, 05:29:56 PM »
het was vet feestje  :slayer:

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #133 on: November 16, 2009, 05:33:39 PM »
gast  echt ,
ge  begint  me  ferm  op  men  zenuwen  te  werken , de  volgende keer  dat  nen  knw party  is  ga  ik  u hebben  zenne ,  kunt  dan  zoveel  muggeziften  over  de  domste  scheet ,  ma  ge  komt  gewoon  nie  binne , peis  om  den  duur  da  ze  onvriendelijk  ware  door  uw  toedoen  zelf  pipo
heel verdraagzaam als ge zelf niet eens weet wat er precies gebeurd is  :whistle:
neem alles toch keer nie op als persoonlijke kritiek

blij voor jullie dat een goe feest was  ;)
en idd dien kelder is echt nie gezond, verbaast me niks dat da daar allemaal asbest is  :P

Kaaaankeeerrrr!
IER   SIE  LOL  MOEIT  U   :yeah: :yeah: :yeah: :whistle:
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline sarah

  • Newbie
  • *
  • Posts: 14
  • Karma: +0/-0
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #134 on: November 16, 2009, 05:42:20 PM »
vet feest,
alleen klote dak mne rugzak nog in ne plas pis heb gezet ma soit,
op bepaald moment iedereen zn bricket "kapot" bij gebrek aan zuurstof haha,
meer van dat  :nuts: !

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal