collapse

* Recent posts

Author Topic: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio  (Read 17098 times)

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #105 on: November 16, 2009, 12:13:54 AM »
de speedcore was wel  :yeah:

heel feest op zich eigenlijk wel  :nuts:  :yeah:
hehehehehe  zeg  wel
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline Kevin

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 3112
  • Karma: +24/-24
  • TRIPle - SCHTAMPF
    • Soundcloud
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #106 on: November 16, 2009, 01:28:14 AM »
Kvond de sfeer ook mindere, ge komt daar voor eerste keer door die poort en ze beginnen super onvriendelijk van 'kunt zien daje niemer naar buiten gaat' enal. Kbegrijp da ze het volk van de straat moeten houden ma doe da dan op een wa vriendelijkere manier?

Ge moet ook es denke da ik dr int begin m'n uitleg mocht doen voor de popo's, en heb geluk dat ze me geloofden en dat er geen klachtn waren of heel m'n feest was no de *****
we moestn kortdaad zijn, en er waren mensen bij die under de ballen aantrokke van de vraag of ze erder binnen wilden rondhangen dan voor de poort te staan/hangen en staan roepn.
iedereen die buitenging en binenkwam werd gevraagd om niet te bijven staan buite voor de poort maar ofwel nr auto/nachtwinkel/kot te gaan ofwel binnen te staan.
Als het es wa minder vriendelijk werd meegedeeld dan moet je da begripen, het is zeker ni bedoeld.
Dankzij het strenge toezicht hebben we verder geen popo's gehad en dat is super.
Da geeft gewoon ne totaal verkeerde indruk. Ge komt binnen op een feest en et eerste daje hoort is de organisatie die super onvriendelijk tegen u begint. Zelf zou ik nooit durven zo een feest te organiseren, zoek dan andere maatregelen ofzo om da op te lossen, dit zorgt gewoon voor een totaal fucked up sfeertje.. en als die zo blijft daar zalt een van mn laatste feestjes in de kelder geweest zijn

Offline wuste

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 329
  • Karma: +0/-3
    • knw  promo songs
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #107 on: November 16, 2009, 01:58:15 AM »
Kvond de sfeer ook mindere, ge komt daar voor eerste keer door die poort en ze beginnen super onvriendelijk van 'kunt zien daje niemer naar buiten gaat' enal. Kbegrijp da ze het volk van de straat moeten houden ma doe da dan op een wa vriendelijkere manier?

Ge moet ook es denke da ik dr int begin m'n uitleg mocht doen voor de popo's, en heb geluk dat ze me geloofden en dat er geen klachtn waren of heel m'n feest was no de *****
we moestn kortdaad zijn, en er waren mensen bij die under de ballen aantrokke van de vraag of ze erder binnen wilden rondhangen dan voor de poort te staan/hangen en staan roepn.
iedereen die buitenging en binenkwam werd gevraagd om niet te bijven staan buite voor de poort maar ofwel nr auto/nachtwinkel/kot te gaan ofwel binnen te staan.
Als het es wa minder vriendelijk werd meegedeeld dan moet je da begripen, het is zeker ni bedoeld.
Dankzij het strenge toezicht hebben we verder geen popo's gehad en dat is super.
Da geeft gewoon ne totaal verkeerde indruk. Ge komt binnen op een feest en et eerste daje hoort is de organisatie die super onvriendelijk tegen u begint. Zelf zou ik nooit durven zo een feest te organiseren, zoek dan andere maatregelen ofzo om da op te lossen, dit zorgt gewoon voor een totaal fucked up sfeertje.. en als die zo blijft daar zalt een van mn laatste feestjes in de kelder geweest zijn
Kvond de sfeer ook mindere, ge komt daar voor eerste keer door die poort en ze beginnen super onvriendelijk van 'kunt zien daje niemer naar buiten gaat' enal. Kbegrijp da ze het volk van de straat moeten houden ma doe da dan op een wa vriendelijkere manier?

Ge moet ook es denke da ik dr int begin m'n uitleg mocht doen voor de popo's, en heb geluk dat ze me geloofden en dat er geen klachtn waren of heel m'n feest was no de *****
we moestn kortdaad zijn, en er waren mensen bij die under de ballen aantrokke van de vraag of ze erder binnen wilden rondhangen dan voor de poort te staan/hangen en staan roepn.
iedereen die buitenging en binenkwam werd gevraagd om niet te bijven staan buite voor de poort maar ofwel nr auto/nachtwinkel/kot te gaan ofwel binnen te staan.
Als het es wa minder vriendelijk werd meegedeeld dan moet je da begripen, het is zeker ni bedoeld.
Dankzij het strenge toezicht hebben we verder geen popo's gehad en dat is super.
Da geeft gewoon ne totaal verkeerde indruk. Ge komt binnen op een feest en et eerste daje hoort is de organisatie die super onvriendelijk tegen u begint. Zelf zou ik nooit durven zo een feest te organiseren, zoek dan andere maatregelen ofzo om da op te lossen, dit zorgt gewoon voor een totaal fucked up sfeertje.. en als die zo blijft daar zalt een van mn laatste feestjes in de kelder geweest zijn

t ergste vanal  is  dat  de meeste  der nie  eens van  de  org  zen , naar  men  weten ben  ik  da  met men  vriendin ,en we  stonden vo  90 % aan  de  bar ,  dus  weet  zelfs  nie  welke  org  hij  nog  allemaal  bedoelt  ze  man , ma  coit  ik  ga dit  forum  niet verder bevuilen , ak  je  zie zulle  we  es  klappe ;) dit  is nogal onpersoonlijkste vant  onpersoonlijkste en zie  graag  mensen  under  gezicht  als ze  iet  aan  te  merken  hebbe ... coit vo  de  reste krijg  ik ier  van  andere mensen wel  de complimenten  van  een  goed  feest , maar  tzijn  dan  wel  toevallig  geen newbies ...
« Last Edit: November 16, 2009, 02:00:20 AM by wuste »
kweetniewatt soundsystem
destructive nuclear army
the underground district
cancelled
U-235

KNW  =  kinderen niet welkom!!!!!!!!!!

LAAT JE NIET TEMMEN DOOR MEMMEN!!!!!

Offline 1nf1nity

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1401
  • Karma: +61/-61
  • Madness
    • Smoelboek
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #108 on: November 16, 2009, 02:08:13 AM »
ach vint
stelt u is in ons plekke
wij willen dat ons feest probleemloos verloopt en willen contact tussen feestgangers, buurt en politie minimaal houde
voor ons eigen goed maar vooral voor alle feestgangers.
het is en blijft illegaal en ge gaat da nog zien op andre kraakfeeste da ze u zulle vrage om niet rond te hange of binne te blijven.
staat et u ni aan, wel blijft dan thuis!
De mensen die de poort bewaakten zijn dat allemaa3 vrijwillig gaan doen (waarvoor nog es merci)
En ast ni gaat om de mensen te vragen om onze wens te respecteren op een vriendelijke manier dan moet ge iets meer rechtuit en luider zijn.
Tis nog steeds de woonplaats van een aantal mensen en alleen daarvo al zouje het begrip en respect moete kunne opbrenge.
Thats all ... en hebt ge nog steeds geen begrip deel het mee via pm ni ier
|8|KweetnieWATT Soundsystem|8|
http://ezbpicturology.wordpress.com/
1NF1NITY

Offline NONSTOPFREAKINOUT_

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 178
  • Karma: +0/-0
  • Vivere senza rimpianti...
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #109 on: November 16, 2009, 02:49:40 AM »
Kvond ni echt n agressief sfeertje,, iedreen deed net gwn vriendlyk.
lik alsje door tpubliek ging, dan loopje vooral onstabiel door daze duwen tydns 't dansen,
+ de rugzakn op de grondd,,en telkens hielp er me toch wel iemnd,,al ist hun zak opzyschuiven,
of mn hand neemn en 'begeleidn'. Twass vett!
just jammer dak me portefeuille kwyt ben gspeeld,,wss uit rugzak gvallen alsk n trui uithaalde fzoo,
vorige week ook al n trui&sjaal geript,,maardas dan ook weer n risico vaj gerief te laatn lign op n hoopje mt bdoeling "eventjes" na boven te gaan. Achtr n goei uur isda hééél wss weg. Nujaa mn avnd r ni door laatn vrpestn wi yeplaaaah :yeah:
When simple elements suddenly
have become complex systems
turns my whole world upside down!

Offline Kevn

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 489
  • Karma: +0/-0
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #110 on: November 16, 2009, 09:02:58 AM »
kheb mij allesinds goe geamuseerd! zebn da weer supr goe gedaan  :slayer:
van een agressief sfeertje heb ik zelf totaaal nix van gemerkt ! :clap:
hup hup hup na de volgenden eee

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #111 on: November 16, 2009, 12:07:03 PM »
Kvond e plezant feest ... Van al die negatieve dinge weinig gemerkt persoonlijk...

Vette muziek ook gehoord Ind. frequencie en aceton, goeie stuff en omega en iedreen wel goe gespeelt eigelijk dak gezien heb ...

Mijne live dan , omda er te weinig stroom was  krijg ik den helft van men machine ni aan en viel er vantyd enen uit ... Dus hebbek wa gejammed mee de bakke dak wel aankreeg, en da viel uiteindlijk wel mee vond ek, twas nog plezant, en tvolk vonnet nat schijnt ook vet dus ben blij  ... Eerst wel ff paniek omdak d8 dater stuff mss kapot was omwille van vochtigheid in die kelder maart bleek een te kort aan stroom te zijn ... en merci damy voort u uur optegeve ;)

-exit 23 sound6tem-

         M.I.W


xtorre

  • Guest
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #113 on: November 16, 2009, 12:13:42 PM »
Sorry aan Jelle en Damy voort afzeggen. Efkes te veel aan mijn hoofd dien dag.

 :neutral:

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #114 on: November 16, 2009, 12:14:31 PM »

-Sex in de hall

wtf

Haha er zijjn naart schijnt wel fotos gepakt zuh  :biggrin:  :P
Maja of ze die online gaan zette  :P swel iets anders
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

xtorre

  • Guest
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #115 on: November 16, 2009, 12:15:53 PM »

-Sex in de hall

wtf

Haha er zijjn naart schijnt wel fotos gepakt zuh  :biggrin:  :P
Maja of ze die online gaan zette  :P swel iets anders


Een heet feest blijkbaar

Offline attekt

  • Tekno warrior
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 663
  • Karma: +1/-1
  • DcTekSoundsystem
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #116 on: November 16, 2009, 12:23:18 PM »

-Sex in de hall

wtf

Haha er zijjn naart schijnt wel fotos gepakt zuh  :biggrin:  :P
Maja of ze die online gaan zette  :P swel iets anders
Een heet feest blijkbaar

Haha kheb da wel niet gezien. Sex in de hal int ministerie terwijl dat er een feest bezig is, wtf :nuts:
Tis idd te hopen voor die mensen dat die foto's niet online komen :rofl: :rofl:

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #117 on: November 16, 2009, 12:25:24 PM »
Nog langsgekomen na Soundquakes. Genoten van Samoth z'n setje  :respect:

Met alle respect naar de twee DJ's erna toe, maar vind het jammer dat er amper plaatjes gemixt werden. Grotendeels leuke nummers, dat wel, maar vond er verder weinig aan.
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

Offline Samoth

  • Backstagers
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1854
  • Karma: +9/-9
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #118 on: November 16, 2009, 12:31:12 PM »
Genoten van Samoth z'n setje  :respect:


Thnx mate ;) Ma kzegget tis frustrerend er is alty wel iets met mn live. Kvond de live dak voorbereid had persoonlijk veel beter, dit was maar een jam eigenlijk, maja jammer volgende keer beter :), toch content dage der van genoten hebt
-exit 23 sound6tem-

         M.I.W

Offline skepsis aka baart

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1290
  • Karma: +2/-2
Re: 14/11/09 FREE PARTY KweetnieWATT & Morre's Stoner Crew@ ???, Gent regio
« Reply #119 on: November 16, 2009, 12:32:20 PM »
Genoten van Samoth z'n setje  :respect:


tis frustrerend er is alty wel iets met mn live.
Komt mij anders ook wel bekend voor  :rolleyes:
Want oefening Baart kunst.

GOOD MUSIC
I DANCE
NO GOOD MUSIC
I NOT DANCE
dan gaat de titel van womanizer sowieso naar skepsis aka baart :P

www.myspace.com/baartbe

 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal