Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
VOTE MOSHPIT LIVE FOR MINDFUCK 3!!!
vet TNI feest! diene goa dinges is wel en mss moet der iemand maar es een soundsystem beginnen die zich wa concentreert op speedcore/terror, zou mss nog wel markt/publiek genoeg voor zijn, is ook ideaal voor afterparties zoiets
Quote from: NONSTOPFREAKINOUT_ on February 22, 2010, 11:16:49 PMQuote from: Kevin on November 30, 2009, 07:45:47 PM Aanwezig! & khou van steeple op vrijdag, beter vervoer terug en markt 's ochtends :biggrin:Idd,, hmmmm lekkereee chocolakoekn wi anda kraampje!moet enkel letn opdie madam,,zy dacht de vorige keer daw ging tjoepn hahaha,teegndak mt mn arm ovrda glas zou zyn hahaHaha para! Nog geen chocolakoeken gekocht daar :biggrin:
Quote from: Kevin on November 30, 2009, 07:45:47 PM Aanwezig! & khou van steeple op vrijdag, beter vervoer terug en markt 's ochtends :biggrin:Idd,, hmmmm lekkereee chocolakoekn wi anda kraampje!moet enkel letn opdie madam,,zy dacht de vorige keer daw ging tjoepn hahaha,teegndak mt mn arm ovrda glas zou zyn haha
Aanwezig! & khou van steeple op vrijdag, beter vervoer terug en markt 's ochtends :biggrin:
thopen da counterfeit niet te vroeg op de avond valt, die speelt de boel na de kloten normaal gezien.. ha en noizefucker om nog maar te zwijgen over the destroyer
van mij moge ze wel wa death/grindcore feesten beginne combineren me speedcore/terror feesten ...VOTE MOSHPIT LIVE FOR MINDFUCK 3!!!
Quote from: G.H.B on February 23, 2010, 07:48:21 PMvan mij moge ze wel wa death/grindcore feesten beginne combineren me speedcore/terror feesten ...VOTE MOSHPIT LIVE FOR MINDFUCK 3!!! all pro that shit! buzz on your lips op 1 mei in brussel is alvast een mooie aanzet e wel meer breakcore dan speedcore ma bon das toch al iets