Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
Quote from: G.H.B on December 31, 2009, 07:26:51 PMneih, wss tek en onbereikbaar voor mij, is lokatie al vrijgegeven eigelijk?mss eens in dat topic gaan kijken he
neih, wss tek en onbereikbaar voor mij, is lokatie al vrijgegeven eigelijk?
ge moet ni zo female me u ogen draaie ze manneke, kheb er achter zitte zoeke mo kvond hem ni...
Quote from: G.H.B on December 31, 2009, 08:35:57 PMge moet ni zo female me u ogen draaie ze manneke, kheb er achter zitte zoeke mo kvond hem ni...mja wie zoekt die vindt he, maar blijkbaar vindet nt en dus blijkbaar toch zo dom dan ge er uit zie
nu als moderator mss toch is op letten da ge wa minder spamt en offtopic post want gij zijt er wel ne krak in
Quote from: G.H.B on December 31, 2009, 09:14:35 PMnu als moderator mss toch is op letten da ge wa minder spamt en offtopic post want gij zijt er wel ne krak in ben ik toch in iets ne krak anyway ik was hier nt begonnen he
counterfeit!!
Quote from: LDC9 on January 19, 2010, 06:45:47 PMcounterfeit!! De rest vd lijn omhoog nie dan?
Quote from: Dr.Drane on January 19, 2010, 06:48:27 PMQuote from: LDC9 on January 19, 2010, 06:45:47 PMcounterfeit!! De rest vd lijn omhoog nie dan? iedereen zijn eigen persoonlijke favoriet eh
ik heb toch al viezere dingen gezien als ne witte tekst op e rood vierkant en e lelijk logo deronder
Quote from: Dr.Drane on January 19, 2010, 07:18:07 PMik heb toch al viezere dingen gezien als ne witte tekst op e rood vierkant en e lelijk logo deronderlaat me raden, in de spiegel?