Oɴᴇɪʀɪᴄʜ - Fᴀʟʟ ᴀʟʙᴜᴍ sᴛᴜᴜʀ ᴇᴇɴ ʙᴇʀɪᴄʜᴛᴊᴇ ɴᴀᴀʀ Bʀᴀᴍʙᴏ ᴀʟs ᴊᴇ ᴇᴇɴ ᴋᴏᴘɪᴇᴛᴊᴇ ᴡɪʟ!
vnt weekend het virus al wa gaan versprijden in antwerpe se VLIEGEREUH
Quote from: G.H.B on December 14, 2009, 04:22:49 PMvnt weekend het virus al wa gaan versprijden in antwerpe se VLIEGEREUHzijde ziek jong :pmerci voor te vliegeren eh
En da feest van 16 januari in cherry moon da gaat toch ook ng door zeker? want zie hier ng niks van op cell staan..
Heb je al tetten gezien?
fixed
SOWIESO HIER!vorige keer gemist, maar the destroyer en gabba front berlin wilk zeker zien! jammer dat noisekick deze keer niet speelt!
Quote from: HumanError on December 17, 2009, 12:35:04 PMSOWIESO HIER!vorige keer gemist, maar the destroyer en gabba front berlin wilk zeker zien! jammer dat noisekick deze keer niet speelt!Noisekick hebben we staan de week erna op Lost Frequency Labelnight link: http://www.come-early-leave-late.be/V2/index.php?topic=2542.0
dr had betereen nye editie geweest , dan had ik geweten wa doen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!
Quote from: G.H.B on December 31, 2009, 07:02:06 PMdr had betereen nye editie geweest , dan had ik geweten wa doen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!multisound!
neih, wss tek en onbereikbaar voor mij, is lokatie al vrijgegeven eigelijk?